Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are careva de vanzare suport de bagaje pentru F3 ? Chiar si home-made .

As fi si eu interesat de asa ceva, fie doar si o poza, idee, proiect si l-as face eu. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista model standard de cadru pentru topcase si sidecase pentru acest model,si eu am vrut sa imi fac la un moment dat dar am realizat ca nu am prea multe puncte de fixare pentru asa ceva.

Totusi exista o solutie,genti laterale din textil cu fixare in chingi pe codita ,pasagerul daca e cazul nu este incomodat de ele si bagaj cu prindere in chingi pe rezervor.

Am o geanta mare de rezervor daca vreti sa vedeti ca model.Pe louis.de sau heingerike parca, gasiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10360624_10202300714495381_29025853238171909512_10202703592047068_51886148375428

 

Asa poti sa ai bagaje insa e destul de incomod sa stai sa le prinzi, sa le dai jos, plus ca mergi cu o mica jena, sa nu se desprinda ceva sau sa ajunga vreo chinga la roata. Am patit, norocul meu a fost ca s-a macinat si s-a rupt...

Inca ceva, la F3 ai plasticele din lateral, care le cam presezi cu chingile, risti sa se macine/crape.

Cu un suport esti mai sigur, ai de ce sa prinzi si stii ca stau bine acolo, nu ajunge nimic la roata.

 

Asa ceva ar fi bun, cand n-ai avea nevoie de ele...le dai jos si ai motorul liber, plus ca ai bagajele ferite de ploaie si se poti pune si da jos lejer.(n-am gasit cu cbr f3, dar se intelege ideea :) )

Bandit_w3Bags_FrontThird.jpg

 

 

Eu un suport ca asta mi-as pune:

Tamworth2008.jpg

Editat de bezaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu vin, daca reusesc sa-mi fac moto:D Stiti cumva de unde pot cumpara maneta de acceleratie? Cea de sub manson in care vin cele doua cabluri. S-a crapat si trebuie s-o schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu vin, daca reusesc sa-mi fac moto:D Stiti cumva de unde pot cumpara maneta de acceleratie? Cea de sub manson in care vin cele doua cabluri. S-a crapat si trebuie s-o schimb.

Cauta pe google, dilly piese moto, crash-moto sibiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Azi pe drum am intampinat o problema careia nu i-am dat de cap (e duminica) si as vrea cateva pareri. Dupa un drum de aproximativ 50 km mers lejer 70-80 4-5 mii de ture am luat o pauza si se auzea un tiuit de sub sa. Nu i-am dat importanta si am mai stat pe banca vreo 5 minute, cand sa plec pun contactul si Tzzzrrr electromotorul. M-am gandit doar sa o pornesc impinsa, mai merg 500-600 de metri si mi se blocheaza brusc roata si se opreste si motorul. Trag pe dreapta pun iar contactul, de data asta nimic si iar se auzea acel tiuit. Desfac si saua si am vazut ca fierbea bateria, ieseau si aburi si stropi din ea. O mai las sa se raceasca si o pornesc iar impinsa dar peste 2000 de turatii interupea motorul (fara faruri aprinse sau semnalizari) si becurile de neutral si cric luminau mai puternic decat de obicei. Primul lucru la care ma gandesc a fost releul de incarcare desi acum pe seara am incercat cu altul si la fel face. Bateria are in jur de un an si am uitat sa precizez ca a fost montat si xenon.

 

Din ce am mai citit banuiesc ca ar fi bateria dusa sau vreo mufa ceva intre releu, baterie si stator (alternator) sau vreo doua fire. Bateria am masurat-o separat si are 12.5-12.6 volti, legata si cu contactul pus 0.8 (nu se aprind nici macar becurile de neutral, ulei sau cric). Cu motorul pornit inca nu am apucat sa masor, maine am de gand. Poate a mai patit cineva la fel si rezolv si eu mai repede :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificat cu alta baterie porneste si incarca la 6000 rpm aproximativ 18-19 volti. Presupun ca trebuie alta baterie si alt releu.

Tensiunea asta de 19 v este masurata pe baterie? Daca da, atunci ai releul distrus, si mai mult ca sigur a distrus si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiuitul acela de care ai pomenit l-am avut si eu.Provenea de la bateria supraincarcata . Am schimbat releul de incarcare ,evident bateria pe care am distrus-o si am vandut motocicleta dupa inca 10.000km fara a mai avea problemele amintite. Releu am pus Ducatti cu radiator si am cositorit firele , care oxidandu-se , au dus la defectarea acestuia. Este ce am facut eu nu neaparat diagnosticare online.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa masor la stator cam ce valoare ar trebui sa am la relanti?

» Post actualizat in 17 Sep 2014 12:33

Nu mai pot edita acum, dar cred ca am gasit problema. Releul pare sa fie de alt model, a fost cositorit si nu a fost izolat bine. Un fir galben se atingea putin cu firul rosu.

 

post-85578-0-14817000-1410957213_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...