Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Mai... am mai zis... cind incepeti argumentatia cu: "Cutare vorbesti prostii.... " sau "Cutare, vorbesti aiurea... " pe mine ma cam pierdeti de musteriu...

 

Cind cineva incepe asa... stiti voi... ca la sah... deschiderea... sau in avocateala "intimpinarea"... e clar pentru mine... weakness... incearca sa dea la gioale pentru ca argumentele sint subti.

 

Intrebare. Adidas a avut acelasi tip de accident ca sa poti sa faci o comparatie cit de cit? Ca eu stiu de un flip over de la un uilii... Nu pot sa iau ca si comparatie valida un accident intimplat si un accident presupus.

 

Cred ca putem cadea de acord ca un crash pad obisnuit nu ofera protectii decit intrun singur tip de accident - low side. Fie la viteza mica... fie chiar de pe loc. In rest... tine prea mult de hazard... cum se da dea dura, de ce se loveste si combinat cu damageul pe care incepe sa il ia omu... discutia despre integritatea carenelor devine inutila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am zis ca vorbesti aiurea, nu prostii, in sensul ca spui ceea ce iti imaginezi tu ca poate salva un crashpad, nu din experienta ta sau a altora. Si in urma argumentatiei tale pui stampila crashpad = prost/inutil/câh.

 

Uite, tipul care a luat de la mine fostul meu F4 a vrut sa'l ia musai cu crashpaduri montate ca e incepator. Mi'a dat bani ptr ele, le'am montat si a luat mobra. Dupa cateva saptamani s'au luat dupa el niste javre (ca si in cazul tau), omul s'a speriat putin si s'a varsat pe o parte la 10km/h. Damage? Crashpad'ul putin polizat, ATAT. O fi bun, nu o fi bun, nu stiu. Tu decizi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa am facut si eu... ai vazut damage-ul la mine?

 

Dar... la viteze mai mari ... parerea mea... si mereu am vorbit din punctul meu de vedere si (eventual) experienta proprie (care poate sa fie doar "imaginativa" dar... merge de multe ori :cheers: )... un crash pad protejeaza mai putin ba chiar devine periculos si pentru cadru, si pentru carena pe care o sparge cind se rupe, cit si pentru om care se poate trezi cu ciotul crashpadului in picior. La viteze mai mari damageul mobrei oricum nu se limiteaza la lateralele carenei si cum ziceam, apare damage la om care umbreste definitiv si final damageul la mobra.

 

Cum ziceam... din punctul meu de vedere protectia la genunchi pe care o ofera este discutabila si numai in cazul uni accident foarte usor cind crashpadul ramine in pozitie si esti prins sub ea.

 

Din cauza ca mi se pare periculos pentru viteze putin mai mari si discutabila protectia pentru genunchi la viteze mici mie... mi se pare un "no-no". Atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a prietenilor mei:

- nu am auzit pana acum de probleme aparute din cauza crash padului. Din contra, la cazaturi (viteze mari sau mici) acesta a protejat capac, carene si ce mai era pe acolo.

 

Totusi, nu pot sa spun cum ar fi fost daca nu ar fi avut crash pad. Eu cred ca mai rau.

 

Asta cu protectia oferita de carene a adevarat doar daca nu ne gandim la raportul pretului repratie carena si pret crashpad.

 

Ideea e ca dai 20-30 euro pe crash pad si nu 100-200 euro pe carena. Am dat niste preturi orientative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa am facut si eu... ai vazut damage-ul la mine?

 

 

Ptr viteze un pic mai mari (90km/h) a se intreba de "damage" Petrica aka Adrenaline Hunter.

 

Este stiuta treaba ca in anumite cazuri un crash pad poate salva destul de binisor iar in altele poate provoca mult rau.

 

@ZELULE :D :huh: : Strumfu se referea la accidentul lui ADIDAS cu F4i si nu cel cu LAMA FOCOASA aka CBR954.

 

 

Si in incheiere : daca omul vrea crash pad..........sa-si puna, daca nu ......nu . Cand io cand am vrut sa-mi pun, io mi-am pus. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie unul nu imi place cum arata un crash pad pe o mobra sau ivers, dar oricum daca as vrea sa imi pun ceva pt protectie mi-as pune crash bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se folosesc d'alea care se monteaza pe cadru si nu se gauresc carenele, e posibil sa indoi cadrul si e cam nasol.

 

 

stai chill, iti zic din experienta proprie, crashpadurile alea sunt Godlike :cheers: mi-au scapat carenele cu doar 2 zgarieturi care ies la polish. plus ca la acelasi gen de impact, o zona curbata are rezistenta mai mare decat o zona dreapta. deci cum sunt puse la mine sunt sanse mai mici sa se indoaie cadrul.

 

 

 

pe de alta parte, ce e mai important? sa fii FITZA si sa dai bani pe carene, sau sa fii "hidos" cu crashpaduri? eu prefer sa fiu "hidos".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca se poate mai bine in ambele directii. Asa sint eu... si-si :cheers:

 

Par example:

 

Niste craspaduri sub forma de "colante" cu ceva insertii de textolit... kevlar... etc... rezistent la hirsh... Le lipesti pe carena in zonele de impact si ai distribuirea fortelor in carena care e facuta sa distribuie apoi pe cadru. Cel putin la F4 eu vad cu nenea de la 'onda asta a avut in cap si chiar a functionat dupa 2 crashuri minore. As mai adauga niste "garnituri" de cauciuci ceva... 3D0... intre carena si cadru pentru ca daca e contact continuu intre ele impactul nu da damage mare.

 

La final as colora crashpadurile astea colant cum vrea omu... fie sa nu se vada fie sa fie niste chestii decorative in plus.

 

Oh... clar as acoperi capacul la alternator cu ceva similar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zael: problema la tine e ca sustii o "imaginatie" de-a ta. "Cum ar fi daca...."

Pana acum am auzit mult mai multe argumente pro- si nu am auzit eu (nu zic ca nu or fi) argumente contra crashpadurilor de la cei care intradevar le-au folosit.

Hai sa incetam cu ipoteticul, devine obositor la un moment dat.

La urma urmei fiecare are dreptul la o parere; dar una e sa spui o parere si alta e sa-i contrazici tot timpul pe cei care argumenteaza cu intamplari reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca se poate mai bine in ambele directii. Asa sint eu... si-si :cheers:

 

Par example:

 

 

eu zic sa spui "NU" drogurilor :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zael: problema la tine e ca sustii o "imaginatie" de-a ta. "Cum ar fi daca...."

Zaelule , eu zic sa ai grija si sa nu il superi pe domnul doctor, ca doamne fereste, te trezesti vreodata pe mana lui si iti face vreun control de prostata cu mana bagata pana la cot :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu... nu e bai daca ai obosit... nu esti obligat sa raspunzi la o discutie. Apoi... eu nu vorbesc din intimplari inchipuite... in caz ca nu ai observat :cheers: . Eu sustin ca carenele functioneaza... si am doua crashuri la activ pe honda. Nu mai zic de cele cu scuterul unde chiar si acolo nu am spart carena decit in 2 situatii: a. am intrat intrun Opel cu botul si mi s-a ciobit nasul carenei si b. am luat o groapa atit de mare (un canal) ca s-a indoit cadrul, elastic fiind, de mi-a pocnit carena.

 

Si... limita dintre "a iti expune o parere" si "a te contrazice" e stabilita arbitrar de cine vrea sa isi piarda vremea cu a stabili asa ceva... be my guest.

 

 

 

Vlad... nu pot frate... fiecare e liber sa faca ce vrea... chiar si eu... imagineaza-ti :huh: .

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu... nu e bai daca ai obosit... nu esti obligat sa raspunzi la o discutie. Apoi... eu nu vorbesc din intimplari inchipuite... in caz ca nu ai observat :cheers: . Eu sustin ca carenele functioneaza... si am doua crashuri la activ pe honda. Nu mai zic de cele cu scuterul unde chiar si acolo nu am spart carena decit in 2 situatii: a. am intrat intrun Opel cu botul si mi s-a ciobit nasul carenei si b. am luat o groapa atit de mare (un canal) ca s-a indoit cadrul, elastic fiind, de mi-a pocnit carena.

 

Si... limita dintre "a iti expune o parere" si "a te contrazice" e stabilita arbitrar de cine vrea sa isi piarda vremea cu a stabili asa ceva... be my guest.

 

 

 

Vlad... nu pot frate... fiecare e liber sa faca ce vrea... chiar si eu... imagineaza-ti :huh: .

Da Zaelu , si crede-ne cand iti spunem ca tot din experienta vorbim si noi. Repet ce s-a spus mai devreme, Petre cand avea F`u ca al meu, l-a pus jos la 90 km/h si s-a ales doar cu cateva zgarieturi pe carene pt ca avea crash-pad`uri. Eu am pus-o jos la 30-40 km/h, nu aveam crash-pad`uri si am avut parbriz de schimbat, carenele fata, laterala stanga si codita de reparat si vopsit pentru ca pleznisera, plus de inlocuit stickerele .... deci trust me cand zic ca as fi preferat sa am crash-pad`uri cand s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad... nu pot frate... fiecare e liber sa faca ce vrea... chiar si eu... imagineaza-ti :P .

 

era o sugestie :moto:

 

fii liber! traieste asa cum vrei! do that hippie shit :cheers: :huh:

 

crashpadurile salveaza carenele. carenele nu se folosesc decat pentru o frecare mai lina cu vantul si, drept urmare, pentru performante mai bune. crede-ma, carenele chiar nu protejeaza motorul. ask Shinu :D

 

gen e ca si cand ai spune ca aripile si capotele la masina protejeaza masina... cu aripi sau fara aripi, la un accident, tot se stramba sasiul, tot iti vine volanul in gura, tot te dai cu capul de toti peretii.

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Xcite,

Pai din ce povestesti ca ai patit tu, e OK sa tragi concluzia ta legat de crashpaduri. Acuma... eu am avut experienta diferita :cheers: . In plus ma gindesc ca de multe ori accidentele nu spun doar chestii concludente legate de eficienta crashpadurilor pentru ca au multe variabile.

 

@Alex31

Pai mai degraba ai compara astfel: E ca si cum ar veni unu si ar zice ca bara din spate de la un Porsche este facuta sa protejeze motorul... Pai initial... ala era roulul ei... ca acuma e "bibelou" si daca i-l atingi unuia in trafic cu o sacosa face crize existentiale ca il costa reparatia zgarieturii nus'cit... e alta treaba. De exemplu... in cazaturile mele... daca nu aveam carene (care au rezistat eroic :D ).... cu ce dadeam de asfalt?

 

@Gixu

Si tu ai impresia ca ne certam mai? Triscutam... metode de protetie a motorului de CBR in caz de crash... :P Si mai da-te jos de pe munte ca vine ploaia...

 

 

Anywayz... cica azi scapam de ploaie :huh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand dai cu motorul de asfalt la 150 si te alegi cu carena laterala zgariata si nu ai nici crashpad-uri? ce mai e? blasfemie?! :cheers:))), probabil daca aveam crashpad-uri facea triplu salt in prima crapatura de asfalt mai serioasa

 

voi nu aveti ce face? :huh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand dai cu motorul de asfalt la 150 si te alegi cu carena laterala zgariata si nu ai nici crashpad-uri? ce mai e? blasfemie?!

 

NU! E bulan exagerat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bulanul maxim e ca nu s-a lovit de nimic motoreta, iar discutia voastra e legata de crashpad-uri, nu de bulan.

si daca tot vorbiti de experiente si intamplari, vi le pot povesti pe ale mele sau ale prietenilor (si ale matusii saveta) ca sa vdm care e mai viteaz sau nu in povestiri si intamplari.

discutia asta a voastra despre crashpad-uri nu-si are rostul, vi le puneti sau nu pe propriul risc. (ma refer strict la cbr600fX, la alte tipuri/modele de motorete = alta mancare de peste).

apropo, reparatia carenei m-a costat mai putin decat daca as fi cumparat niste crashpad-uri care cu siguranta ar fi trebuit sa le schimb, si n-am indoit nici cadrul or smth

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu iti functioneaza corect tastatura... are tendinta sa manance vocalele... eu zic s-o schimbi... Se poate inrautati situatia...

 

Iar cu crash-padurile, sincer, fiecare face dupa propria credinta. Punct.

Ca ala a avut si a cazut si a scapat fara probleme, ca alalant n-a avut si tot n-a avut probleme... ca iti doresti dar nu le pui, ca ai dar nu crezi in mos craciun... Fiecare face cum crede el... (si din nou) Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca era nevoie de o "traducere" la ce am scris eu? ca vad ca ai scris cam acelasi lucru. sau deranjeaza atat de mult ce am scris?

asta e firea noastra de natie, suntem experti in orice si dam raspunsuri la orice chiar daca nu cunoastem. dar am auzit noi pe cineva ca facut "asa", apoi dam explicatii si indicatii la altii. care e rezultatul? va uitati la discutiile de mai sus si trageti singuri concluziile, iar daca nu le trageti, e grav.

Mesaj completat

si ca sa mai destingem un pic atmosfera, va atasez aceasta poza unde va mai consumati amarul la un pahar de vorba sau discutii de genu' :cheers:

raw_pano360IMG_5016-Panorama_crop_2_censored_signature_resized.jpg

 

va multumesc pt. participarea la poza de la pta constitutiei si va mai astept si la alte "proiecte" asematoare :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...