Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Deci , mai vine cineva in seara asta................. ? Nu de alta dar sa nu ma opresc degeaba pe acolo .

 

 

PS e vb de p-ta prostitutiei la 7. Ca din cate am vazut eu in partea stanga,cum te uiti la casa popoului dinspre unirii, este inca parcare.

 

 

7 - prostitutiei - prezent :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iesi mai ieftin daca iti iei direct 600rr :laugh:

 

 

ca sa nu te las asa, ideea e ca trebuie sa iti schimbi codita si cadrul ca sa poti face o astfel de modificare. eu zic 1000 de euro cel putin.

Mesaj completat

 

 

asa arata modificarea asta pe 954. pe F nu s-a facut (inca) asa ceva. dar poti sa fii un pionier :bounce: spor la modificat.

post-44271-1302202549_thumb.jpg

post-44271-1302202566_thumb.jpg

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iesi mai ieftin daca iti iei direct 600rr :bounce:

 

 

ca sa nu te las asa, ideea e ca trebuie sa iti schimbi codita si cadrul ca sa poti face o astfel de modificare. eu zic 1000 de euro cel putin.

 

sincer ma gandeam la rr dar e un pic cam violent si cam incomod pentru oras, f'ul este mai calm si mai acceptabil pentru oras fata de RR, si din ce am citit pe aici pe forum am inteles ca se poate pune toba sub sa la f4, acum se poate sa ma insel dar eu sper sa nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iesi mai ieftin daca iti iei direct 600rr :bounce:

 

 

ca sa nu te las asa, ideea e ca trebuie sa iti schimbi codita si cadrul ca sa poti face o astfel de modificare. eu zic 1000 de euro cel putin.

 

sincer ma gandeam la rr dar e un pic cam violent si cam incomod pentru oras, f'ul este mai calm si mai acceptabil pentru oras fata de RR, si din ce am citit pe aici pe forum am inteles ca se poate pune toba sub sa la f4, acum se poate sa ma insel dar eu sper sa nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate orice. ideea e sa faci diferenta intre o modificare foarte costisitoare si 10 cai putere in plus. eu zic ca daca esti ok pe F4i, esti ok si pe 600RR. daca e prea mult 600rr, sigur e prea mult si F4i. poate sa iti explice Claudiu mai bine diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate orice. ideea e sa faci diferenta intre o modificare foarte costisitoare si 10 cai putere in plus. eu zic ca daca esti ok pe F4i, esti ok si pe 600RR. daca e prea mult 600rr, sigur e prea mult si F4i. poate sa iti explice Claudiu mai bine diferentele.

 

am inteles foarte bine ce zici, si mersi frumos pentru explicatie, nu este vorba de 10 cai in plus, eu ma gandeam ma amortizoare,pozitie in sa etc. ca din cate am inteles este diferita daca nu chiar foarte diferita fata de rr si mai ales la un drum mediu.

Acum nu stiu ce sa zic chiar va rog sa ma contrazice-ti sau sa-mi explicati daca este ceva gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am simtit chiar bine azi (exceptand "micul" eveniment dinainte de intalnire.

 

@h4mM3r00: am sa te contrazic cu cea mai mare placere (sau mai bine zis am sa iti spun parerea mea), dar nu acum, ci maine.

Insa pe scurt e cum a zis alex: daca e prea mult RR atunci e prea mult si F4. RR are intradevar o alta pozitie - putin mai incomoda, dar la care te adaptezi; are alta ciclistica: amortizoare, acceleratie, stabilitate, dar toate astea sunt un avans fata de F4.

Depinde ce inseamna la tine "drum mediu'. Daca asta cumuleaza 600 km/zi atunci s-ar putea sa iti fie mai bine pe F, dar nu cred ca e cazul.

Ceea ce te-ar sfatui oricine din cei care ii cunosc si care scriu pe topicul asta ar fi sa nu bagi bani aiurea in a modifica astfel un motor (chiar daca esti pasionat si iti permiti); ori iti iei un motor care sa aiba ceea ce vrei si sa fie apropiat de ce ai tu acum (in cazul de fata RR), ori baga banii in gume, echipament, dotari necesare, sau chestii estetice care sa nu necesite modificari atat de drastice.

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa intaresc spusele lui Claudiu si a lui Alex , iti spun ca si eu sunt fost posesor de F4i. Am trecut la rr. Intradevar pare sa traga un pic mai tare rr`u , dar asta dupa 8000 de ture. Ca pozitie insa ... poate sunt eu mai ciudat ... dar mie chiar mi se pare ok si nu m-a deranjat pana acum. Nu mi se pare incomoda deloc, iar in oras spre surprinderea mea este chiar mai manevrabila decat F4i. Singurul lucru cu care sunt de accord este ca saua este mai tare (deci mai incomoda la drumuri lungi), pozitia insa mie nu mi se pare. Oricum ... orice ai decide , spor la km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori iti iei un motor care sa aiba ceea ce vrei si sa fie apropiat de ce ai tu acum (in cazul de fata RR), ori baga banii in gume, echipament, dotari necesare, sau chestii estetice care sa nu necesite modificari atat de drastice.

 

smiley-good-post-sign.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate maine nu cred ca voi putea veni; daca merge cineva Duminica sa imi dea si mie un PM. :bounce:

 

eu merg duminca :laugh: suna-ma sambata seara sa ne organizam - gen :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...