Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Va multumesc mult pentru raspunsuri.

Am aflat pana la urma de la Honda ca este cheie cu cip. Stiam de chestia cu HISS dar la mine nu apare. Scrie Honda. Deduc de aici ca primele modele erau neinsemnate cu stiker de ala. Oricum, colegul de la Honda mi-a aratat antenuta (bucata de sub stickerul cu HISS) si beculetul care clipoceste in bord.

Am comandat si alarma pana la urma de la ocs, din rubrica vanzari accesorii.

 

Acum am alta nelamurire. Am cautat in manualul de reparatie dar nu gasesc tipul becului din far. Scrie doar 60/55W. Banuiesc ca este H7 dar stiu ca astea au o singura faza. Unde gasesc Motovision de astea?

Sal,

e H4...

 

Numai bine, :D

Raul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10x :hug: iti dai seama ca inainte sa intreb am cautat pe la juma de magazine de piese din buc inclusiv alpadrino ( doua locatii dif ) problema e ca la ei am gasit da de 4 w si eu am la moto de 1,7 deci pot sa pun maxim de 2 ( asa a zis nenea mecanicu` :D ) am gasit si de doi da nu se pupa pe filament :bounce: e chiar nasol ca acum pe bord se vede doar partea rosie de la turometru ( pe care culmea nu o prea folosesc ) :moto:

 

 

Ai gasit pana la urma becurile????

De unde ai cumparat????? Poate o sa avem nevoie in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit pana la urma becurile????

De unde ai cumparat????? Poate o sa avem nevoie in viitor.

 

 

:D nu am gasittt :moto: asa ca astept pareri unde sa caut :bounce:

p.s. la al padrino am fost si aseara la univ...nu au de aceeasi marime decat de 4 si sunt prea mariiiiiiiiiiiii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi atent.

160 nu e clar ca e mai ingust decat un 180? logic ca este.

Eh, un cauciuc de 180 are suprafata de rulare mai intinsa catre laterale dacat un 160 (normal), asta iti permite nu neaparat sa te apleci mai mult (pentru ca sunt tzantzarii aia de 125 care se apleaca la fel cu 140), dar iti permite mai multa suprafata de contact pe laterale decat un 160.

 

Un 125 nu are nevoie de suprafata asa mare de contact pentru ca nu este asa puternic, dar un motor mare cam are nevoie de suprafata de contact cat mai mare.

Acum vezi logica de exemplu in gp alearga si pe 200 sau chiar 220.

 

acum mai razi? :D ia o bere. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vorbeam despre diferenta intre un cauciuc de 160 si unul de 180 ca atare, ci despre diferenta dintre un cauciuc de 160 montat pe o janta de 6J, de exemplu si un cauciuc de 180 montat pe aceeasi janta. O sa arate ca un cozonac care a dat pe afara si o sa se comporte la fel :D

 

Un cauciuc prea mare pe o janta prea mica va fi fortat sa aiba o alta forma decat cea pe care trebuie sa o aiba. In concluzie, va fi mai bombat pe calea de rulare, in pozitie verticala pata de contact va fi mai mica (tractiune redusa, stabilitate asemenea), va avea din cauza asta o manevrabilitate mai scazuta (te vei inclina mai greu) si va fi mai tensionat overall => uzura mai mare, nesiguranta in exploatare (ma rog... asta e ceva extrem pt noi, muritorii de rand)

 

 

No offence, dar hai sa mergem la curse cu motocicletele celor de la Orange Couty Choppers, ca doar au cauciucuri de 330 mm pe spate :moto:

 

Alegerea dimensiunilor cauciucurilor se face in functie de constructia motocicletei. Eu am preferat intotdeauna sa ma limitez la ce scrie in cartea motocicletei. Inginerii japonezi erau mai tari decat mine la calcule, si daca ei spun ca 160 e cel mai bun pt motocicleta asta, pai... de ce sa nu-i cred? Aaaa.... si aici nu merge chestia cu: "Pe atunci nu existau cauciucuri de 180, ca altfel puneau mai mari". :bounce:

 

 

Concluzii:

Un cauciuc de 160 se cheama asa pt ca proiectia lui are o latime de 160 mm. Pus pe o janta pentru care se potriveste, proiectia lui va fi tot de 160 mm. Pe de alta parte, un cauciuc de 180, va avea o proiectie de 180 mm latime. Pus pe o janta pt un cauciuc de 160, proiectia lui va fi mai mica de 180. Pe o janta de 4J, de exemplu, incape perfect un cauciuc de 150, pt ca janta ca atare are latimea de ~100 mm (4 inch). Cum partea de rulare a cauciucului e mai lata in proiectie decat partea care intra in contact cu janta (nu stiu exact cum se cheama), la o janta de 4 inci va incapea la fix un cauciuc de 6 inci (este doar un exemplu). Un cauciuc de 180 va incapea si el pe janta de 4 inci, numai ca va fi foarte ingustat fortat in partea in care se fixeaza pe janta.

 

Ca o paralela, daca ai o pereche de chiloti marimea L si o pereche de oua marimea L, iti va fi numai bine: te vei simti confortabil, te vei comporta mai bine in societate (fara sa fii stresat). Pe de alta parte, daca ai o pereche de chiloti marimea L si o pereche de oua marimea XL, ouale iti vor incapea in chilotii L, dar te vei simti ca naiba.

 

Quod erat demonstratum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha. stai ca aici e diferentza, eu intelesesem ca schimbase janta.

 

Duih, mare pocarie sa pui 180 pe janta aia, exact cum ai zis tu.. cozonac. o gatuie mult la baza ca sa intre si restul il dispune pe inaltime mai mult decat pe latime.. yak..

o sa ai aderenta mai naspa decat cu un 16o, si o sa fie mai instabila.

 

p.s nu exageram cu OCC 300mm, dar la motoretizm viteza chiar se alearga pe 2oo si 22o, evident TOTAL ALT profil construtiv decat cel de pe chpper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vorbeam despre diferenta intre un cauciuc de 160 si unul de 180 ca atare, ci despre diferenta dintre un cauciuc de 160 montat pe o janta de 6J, de exemplu si un cauciuc de 180 montat pe aceeasi janta. O sa arate ca un cozonac care a dat pe afara si o sa se comporte la fel :bounce:

 

Un cauciuc prea mare pe o janta prea mica va fi fortat sa aiba o alta forma decat cea pe care trebuie sa o aiba. In concluzie, va fi mai bombat pe calea de rulare, in pozitie verticala pata de contact va fi mai mica (tractiune redusa, stabilitate asemenea), va avea din cauza asta o manevrabilitate mai scazuta (te vei inclina mai greu) si va fi mai tensionat overall => uzura mai mare, nesiguranta in exploatare (ma rog... asta e ceva extrem pt noi, muritorii de rand)

No offence, dar hai sa mergem la curse cu motocicletele celor de la Orange Couty Choppers, ca doar au cauciucuri de 330 mm pe spate :D

 

Alegerea dimensiunilor cauciucurilor se face in functie de constructia motocicletei. Eu am preferat intotdeauna sa ma limitez la ce scrie in cartea motocicletei. Inginerii japonezi erau mai tari decat mine la calcule, si daca ei spun ca 160 e cel mai bun pt motocicleta asta, pai... de ce sa nu-i cred? Aaaa.... si aici nu merge chestia cu: "Pe atunci nu existau cauciucuri de 180, ca altfel puneau mai mari". :)

Concluzii:

Un cauciuc de 160 se cheama asa pt ca proiectia lui are o latime de 160 mm. Pus pe o janta pentru care se potriveste, proiectia lui va fi tot de 160 mm. Pe de alta parte, un cauciuc de 180, va avea o proiectie de 180 mm latime. Pus pe o janta pt un cauciuc de 160, proiectia lui va fi mai mica de 180. Pe o janta de 4J, de exemplu, incape perfect un cauciuc de 150, pt ca janta ca atare are latimea de ~100 mm (4 inch). Cum partea de rulare a cauciucului e mai lata in proiectie decat partea care intra in contact cu janta (nu stiu exact cum se cheama), la o janta de 4 inci va incapea la fix un cauciuc de 6 inci (este doar un exemplu). Un cauciuc de 180 va incapea si el pe janta de 4 inci, numai ca va fi foarte ingustat fortat in partea in care se fixeaza pe janta.

 

Ca o paralela, daca ai o pereche de chiloti marimea L si o pereche de oua marimea L, iti va fi numai bine: te vei simti confortabil, te vei comporta mai bine in societate (fara sa fii stresat). Pe de alta parte, daca ai o pereche de chiloti marimea L si o pereche de oua marimea XL, ouale iti vor incapea in chilotii L, dar te vei simti ca naiba.

 

Quod erat demonstratum?

 

Beton...

eu nu aveam rabdare sa explic in atatea cuvinte... :D

 

Numai bine... :moto: :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Vreau si eu sa`mi iau un CBR de 600, dar am o dilema :

 

Este careva care are in jur de 1,88 inaltime sa imi zica si mie cat de comfortabila e pentru o persoana asa inalta? Sa adauge si despre ce model e vorba.

 

Personal imi place mai mult modelul F4, F4i, dar as renunta la moftul asta pentru confort :D .

 

Salut..!

 

Eu am un cbr 600 f2 din 95, si 1,93 inaltime...si este foarte confortabila pentru mine in general, nam treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) nu am gasittt :what: asa ca astept pareri unde sa caut :scratch:

p.s. la al padrino am fost si aseara la univ...nu au de aceeasi marime decat de 4 si sunt prea mariiiiiiiiiiiii

 

 

Gasesti in Louis la sectiunea becuri beculete pt bord de 1,2W la max 1Euro/bucata. Exista in targul Vitan un magazin care aduce din louis la preturi de catalog si destul de rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..!

 

Eu am un cbr 600 f2 din 95, si 1,93 inaltime...si este foarte confortabila pentru mine in general, nam treaba...

 

 

Salut..si eu ...am 1,75 m inaltime si e super ok, ajung cu toata talpa la sol fara probleme si nici nu ma chinui foarte tare sa intru sub parbriz cand ma mananca palma dreapta. E motor ideal pt incepatori ca mine care vor si plimbare mai touring (insa mai mult de 350 km in 4h eu nu am facut pe ea si ma simteam f obosit) dar si putina adrenalina la drumuri potrivite.Personal , la aceasta ora nu am mai condus alta motoreta ca sa fac comparatie la comfort si am mers cu ea sezonul asta cam 5000km. Sunt f incantat de ea...si sunt in dubii daca sa o vand sau nu pentru ca nu stiu daca mi-ar fi necesar altceva, chiar daca este din 93. Succes!

 

<small>--- Mesaj completat în 06 Sep 2007 12:52 -------------</small><br/>

Gasesti in Louis la sectiunea becuri beculete pt bord de 1,2W la max 1Euro/bucata. Exista in targul Vitan un magazin care aduce din louis la preturi de catalog si destul de rapid.

Eu am avut aceeasi problema..in scurt timp mi-au picat 2 becuri de bord ....la turometru si respectiv vitezometru.Eu am pus de 4W ca astea am gasit insa le-am pus pe semnalizari deoarece m-am gandit ca fiind mai puternice se incalzesc mai mult iar bordul a fost proiectat pt becuri de 1,7W. Becurile de la semnale le-au inlocuit pe cele arse deoarece astea stau mereu aprinse.Ce o sa fac daca se ard si astea.....nu stiu ...le inlocuiesc cu cele de la ulei si neutral :) , cred. Pana acum nu am avut problme.....doar ca noaptea cam deranjeaza ca lumina este mai puternica , insa evit sa circul noaptea . Daca sunt in Vitan trimite-ti si mie vreo 5...sa am acolo..cine stie! Va rog!

Editat de DR. G.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Vreau si eu sa`mi iau un CBR de 600, dar am o dilema :

 

Este careva care are in jur de 1,88 inaltime sa imi zica si mie cat de comfortabila e pentru o persoana asa inalta? Sa adauge si despre ce model e vorba.

 

Personal imi place mai mult modelul F4, F4i, dar as renunta la moftul asta pentru confort :) .

 

 

je 1.87 si nu am absolut nici o problema legat de confort/pozitie

 

--- Mesaj completat în 07 Sep 2007 11:54 -------------
am uitat sa specific ..am f4 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta pe cbr f4 un ghidon mult mai confortabil. Mie imi pare ghidonul de serie ca avand pozitia si tipul de ghidon incomode la drum lung si vreau sa-l schimb cu unul mai confortabil. Eu sunt obisnuit cu ghidon de enduro- turing si inteb daca de poate monta un ghidon drept si pe la ce costuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare si eu :

stie cineva dak la cbr 600 f4x, farul se regleaza ? (orizontal-vertical?) :-L

Multumesc anticipat !

 

se poate ... :)

 

cu o surubelnita in cruce... in stanga jos la 8cm sub kilometraj este o gaura in plastic, bagi acolo surubelnita si te chinui sa nimeresti capul surubului, daca nu reusesti trebuie sa dai jos masca de plastic de sub bord si atunci vei putea sigur... :scratch:

 

Bafta :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nici un caz orizontal.

Vertiacl doar. Este un surub auriu in partea dreapta a farului.

 

De ala din dreapta nu!!!!!!!(se destrange "oglinda de la far" )!!!!

Se regleaza doar vertical, bine spus, dar de cel din stanga, precum am explicat mai sus!!!

 

Numai bine :scratch: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut si eu cu a mea aproape o mie de km si am o mica problema/nelamurire legata de martorul de la rezerva de benzina. In momentul cand imi clipesc toate cele 4 subdiviziuni ale martorului de rezerva de benzina cata benzina mai am in rezervor? Intreb pentru ca de 2 ori am bagat benzina pana la stinghia aia din rezervor si au intrat 14-14,5l. Ar trebui sa bag mai mult sau de fapt cand clipocesc toate patratelele alea de la afisaj abia atunci intra rezerva de 3-4l? In carte, din ce am citit eu, nu scrie ca ar mai mai fi 3-4 l in rezervor cand deja clipesc toate patratelele.

Merci!

 

(am un cbr 600f din 2003)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut si eu cu a mea aproape o mie de km si am o mica problema/nelamurire legata de martorul de la rezerva de benzina. In momentul cand imi clipesc toate cele 4 subdiviziuni ale martorului de rezerva de benzina cata benzina mai am in rezervor? Intreb pentru ca de 2 ori am bagat benzina pana la stinghia aia din rezervor si au intrat 14-14,5l. Ar trebui sa bag mai mult sau de fapt cand clipocesc toate patratelele alea de la afisaj abia atunci intra rezerva de 3-4l? In carte, din ce am citit eu, nu scrie ca ar mai mai fi 3-4 l in rezervor cand deja clipesc toate patratelele.

Merci!

 

(am un cbr 600f din 2003)

 

Pana iti apare rezerva(fara sa clipoceasca) ai consumat 12,5 l ... si de atunci intrii pe ultimii 3,5 l cu care mai faci aprox 40-50 km...

Capacitatea rezervorului e 18l daca il umplii pana la refuz... daca-l umplii pana la "limita de max" (bareta aia) intra exact 16 l...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ala din dreapta nu!!!!!!!(se destrange "oglinda de la far" )!!!!

Se regleaza doar vertical, bine spus, dar de cel din stanga, precum am explicat mai sus!!!

 

Numai bine :D :)

 

Da, am gasit , in stinga sub kilometraj. :)

Urmeaza sa incerc si sper sa reusesc reglajul .

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...