Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut.

 

Vreau si eu sa`mi iau un CBR de 600, dar am o dilema :

 

Este careva care are in jur de 1,88 inaltime sa imi zica si mie cat de comfortabila e pentru o persoana asa inalta? Sa adauge si despre ce model e vorba.

 

Personal imi place mai mult modelul F4, F4i, dar as renunta la moftul asta pentru confort :) .

 

 

je 1.87 si nu am absolut nici o problema legat de confort/pozitie

 

--- Mesaj completat în 07 Sep 2007 11:54 -------------
am uitat sa specific ..am f4 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se poate monta pe cbr f4 un ghidon mult mai confortabil. Mie imi pare ghidonul de serie ca avand pozitia si tipul de ghidon incomode la drum lung si vreau sa-l schimb cu unul mai confortabil. Eu sunt obisnuit cu ghidon de enduro- turing si inteb daca de poate monta un ghidon drept si pe la ce costuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare si eu :

stie cineva dak la cbr 600 f4x, farul se regleaza ? (orizontal-vertical?) :-L

Multumesc anticipat !

 

se poate ... :)

 

cu o surubelnita in cruce... in stanga jos la 8cm sub kilometraj este o gaura in plastic, bagi acolo surubelnita si te chinui sa nimeresti capul surubului, daca nu reusesti trebuie sa dai jos masca de plastic de sub bord si atunci vei putea sigur... :scratch:

 

Bafta :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nici un caz orizontal.

Vertiacl doar. Este un surub auriu in partea dreapta a farului.

 

De ala din dreapta nu!!!!!!!(se destrange "oglinda de la far" )!!!!

Se regleaza doar vertical, bine spus, dar de cel din stanga, precum am explicat mai sus!!!

 

Numai bine :scratch: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut si eu cu a mea aproape o mie de km si am o mica problema/nelamurire legata de martorul de la rezerva de benzina. In momentul cand imi clipesc toate cele 4 subdiviziuni ale martorului de rezerva de benzina cata benzina mai am in rezervor? Intreb pentru ca de 2 ori am bagat benzina pana la stinghia aia din rezervor si au intrat 14-14,5l. Ar trebui sa bag mai mult sau de fapt cand clipocesc toate patratelele alea de la afisaj abia atunci intra rezerva de 3-4l? In carte, din ce am citit eu, nu scrie ca ar mai mai fi 3-4 l in rezervor cand deja clipesc toate patratelele.

Merci!

 

(am un cbr 600f din 2003)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut si eu cu a mea aproape o mie de km si am o mica problema/nelamurire legata de martorul de la rezerva de benzina. In momentul cand imi clipesc toate cele 4 subdiviziuni ale martorului de rezerva de benzina cata benzina mai am in rezervor? Intreb pentru ca de 2 ori am bagat benzina pana la stinghia aia din rezervor si au intrat 14-14,5l. Ar trebui sa bag mai mult sau de fapt cand clipocesc toate patratelele alea de la afisaj abia atunci intra rezerva de 3-4l? In carte, din ce am citit eu, nu scrie ca ar mai mai fi 3-4 l in rezervor cand deja clipesc toate patratelele.

Merci!

 

(am un cbr 600f din 2003)

 

Pana iti apare rezerva(fara sa clipoceasca) ai consumat 12,5 l ... si de atunci intrii pe ultimii 3,5 l cu care mai faci aprox 40-50 km...

Capacitatea rezervorului e 18l daca il umplii pana la refuz... daca-l umplii pana la "limita de max" (bareta aia) intra exact 16 l...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ala din dreapta nu!!!!!!!(se destrange "oglinda de la far" )!!!!

Se regleaza doar vertical, bine spus, dar de cel din stanga, precum am explicat mai sus!!!

 

Numai bine :D :)

 

Da, am gasit , in stinga sub kilometraj. :)

Urmeaza sa incerc si sper sa reusesc reglajul .

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana iti apare rezerva(fara sa clipoceasca) ai consumat 12,5 l ... si de atunci intrii pe ultimii 3,5 l cu care mai faci aprox 40-50 km...

Capacitatea rezervorului e 18l daca il umplii pana la refuz... daca-l umplii pana la "limita de max" (bareta aia) intra exact 16 l...

 

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

 

Ciudat sau nu, in litrii se masoara volumul...si deci ala e volumul efectiv al rezervorului...(18l) ... ca nu il umplem noi decat pana la limita de max(adica 16l) aia e alta poveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi! Frumos exemplar de CBR. Foarte bine intretinut. Sa ai grija de el...si el de tine! :) :)

 

salut am si eu un f3 tot din 98 aceleasi culori,am o intrebare:cam cat consuma al tau?

pe mine m a cam speriat imi ia 10% in oras si nu mers foarte turat....

are vre o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine are/a cumparat cam acum 2-3 luni un CBR 600F din '96 negru cu ceva verde (parca), cu nr de inmatriculare

B XX HBR sa ma contacteze.

 

Fostul proprietar a plecat din tara si mi-a lasat mie, pentru noul proprietar, ceva f imp.pt. acesta.

Nu am datele proprietarului si nici cel care a vandut-o nu le mai avea, de aceea am postat aici.

 

 

Spor!

Editat de adiviraj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi ia 10% in oras si nu mers foarte turat....

are vre o problema?

 

Da, nu mergi suficient de turat. Incearca sa mergi mai spre 6000-8000 rpm, ai sa fii surprins.

 

Vorbesc din experienta :)

 

 

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

 

Fa-i plinul stand pe ea, motorul la pozitie verticala, nu pe cricul lateral. Mai reusesti sa inghesui un litru jumate-doi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu mergi suficient de turat. Incearca sa mergi mai spre 6000-8000 rpm, ai sa fii surprins.

 

Vorbesc din experienta :)

 

Eu merg in oras constant cu 3-4000 rpm. Nu stiu cat consuma dar cred ca se apropie de 10%. Ceea ce zici tu nu mi se pare corect deoarece un motor turat mai tare consum mai mult. Schimb treptele cam pe la 5-6000 in functie de trafic. Precizez ca sunt incepator si daca gresesc, cineva cu experienta mai multa cu acest model de motoreta rog sa ma corecteze , insa spun de inainte ca imi place sportivitatea insa numai in conditii foarte bune de mers (trafic, cal. asfaltului). La 6-8000rpm mi se pare cam nervoasa si iti trebuie putina experienta sa o stapanesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel mergeam si eu si am si acelasi model de motocicleta.

La 3000-4000 rpm consuma in jur de 8-9 in oras si 6-7 afara. La sfatul mai multor cunoscatori, am crescut putin turatia medie si acum merg constant la 6-8000 rpm. Consumul a scazut undeva in jur 7 in oras si 5 in afara. Aceleasi argumente pe care le spui tu le aveam si eu in cap, dar, daca stai si gandesti mai bine, din perspectiva unui motor de turatie (cum este si cel de pe CBR), ca sa mergi cu o turatie mica si implicit la o putere mica, ai nevoie de mai mult gaz pentru orice crestere a turatie decat daca ai merge la o turatie care se apropie de cea maxima. Cu alte cuvinte, la turatii mici, este nevoie de o cantitate mai mare de benzina in amestec pentru a provoca o explozie puternica, fata de o turatie mai mare.

Poate nu am explicat tocmai coerent, dar e de vina ora.

Incearca sa faci cum am spus eu, nu e nici o rautate din partea mea si nu te costa nimic sa o faci. Nu urca foarte mult in ture, totusi (peste 10000rpm), de acolo problema se pune altfel.

Ca sa iti dau un exemplu, la doua drumuri IS-Bucuresti prin Bacau, am alimentat in felul urmator:

 

1. Cu turatie medie (ca timp) de deplasare 7000 rpm in treapta a cincea, rar a sasea:

-la plecarea din Iasi

-in Focsani, la 25 de km dupa ce a trebuit sa trec pe rezerva (aproximativ 220-230km)

- la 20 de km de Bucuresti, dupa ce am intrat pe rezerva (am mers cam 5 km pe rezerva)

- in Bucuresti, dupa ce am mai facut 120-130 de km prin trafic, in momentul in care am trecut pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa 1000 km a fost de 6,1 litri la suta (IS-B-IS+km in orase, prin aglomeratie)

 

 

2. Cu turatie medie 8000, in treapta a cincea, rar a sasea, varfuri de 220, portiuni cu viteza constanta 180-200 (in viteza a sasea = 9000-10000 rpm):

- la plecarea din Iasi

- in Focsani, fara sa intru pe rezerva

- in Bucuresti, dupa o ora de mers prin trafic infernal (am intrat pe la Obor si trebuia sa ajung langa Selgross Berceni), inainte sa intru pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa ~1000 km a fost de 5,2 litri la suta (acelasi drum ca inainte, difera foarte putin in mai rau conditiile de trafic din Bacau si Bucuresti si bagajul a fost aproape de 2,5 ori mai greu decat la primul drum).

 

In ambele cazuri, am mers cu pasagera (eu+ea=135 kg) si cu bagaj.

 

Acu, tot din experienta spun, sa stii ca si motorul se simte mai bine la o turatie mai mare, dar sa nu depasesti limitele bunului simt (la CBR F2, asta inseamna intre 6000-9000). Daca esti incepator, incearca sa nu depasesti 8000 decat in afara orasului, unde ai loc, si invata-te cu acceleratia, fii delicat, poti accelera de la 8000 in sus mai incet decat de la 3000 in sus. Totul este autocontrolul si dozarea fortei din muschii mainii.

 

 

LE: acum am vazut ca esti din Focsani: de fiecare data am alimentat la Mol-ul dinpre Buzau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel mergeam si eu si am si acelasi model de motocicleta.

La 3000-4000 rpm consuma in jur de 8-9 in oras si 6-7 afara. La sfatul mai multor cunoscatori, am crescut putin turatia medie si acum merg constant la 6-8000 rpm. Consumul a scazut undeva in jur 7 in oras si 5 in afara. Aceleasi argumente pe care le spui tu le aveam si eu in cap, dar, daca stai si gandesti mai bine, din perspectiva unui motor de turatie (cum este si cel de pe CBR), ca sa mergi cu o turatie mica si implicit la o putere mica, ai nevoie de mai mult gaz pentru orice crestere a turatie decat daca ai merge la o turatie care se apropie de cea maxima. Cu alte cuvinte, la turatii mici, este nevoie de o cantitate mai mare de benzina in amestec pentru a provoca o explozie puternica, fata de o turatie mai mare.

Poate nu am explicat tocmai coerent, dar e de vina ora.

Incearca sa faci cum am spus eu, nu e nici o rautate din partea mea si nu te costa nimic sa o faci. Nu urca foarte mult in ture, totusi (peste 10000rpm), de acolo problema se pune altfel.

Ca sa iti dau un exemplu, la doua drumuri IS-Bucuresti prin Bacau, am alimentat in felul urmator:

 

1. Cu turatie medie (ca timp) de deplasare 7000 rpm in treapta a cincea, rar a sasea:

-la plecarea din Iasi

-in Focsani, la 25 de km dupa ce a trebuit sa trec pe rezerva (aproximativ 220-230km)

- la 20 de km de Bucuresti, dupa ce am intrat pe rezerva (am mers cam 5 km pe rezerva)

- in Bucuresti, dupa ce am mai facut 120-130 de km prin trafic, in momentul in care am trecut pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa 1000 km a fost de 6,1 litri la suta (IS-B-IS+km in orase, prin aglomeratie)

2. Cu turatie medie 8000, in treapta a cincea, rar a sasea, varfuri de 220, portiuni cu viteza constanta 180-200 (in viteza a sasea = 9000-10000 rpm):

- la plecarea din Iasi

- in Focsani, fara sa intru pe rezerva

- in Bucuresti, dupa o ora de mers prin trafic infernal (am intrat pe la Obor si trebuia sa ajung langa Selgross Berceni), inainte sa intru pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa ~1000 km a fost de 5,2 litri la suta (acelasi drum ca inainte, difera foarte putin in mai rau conditiile de trafic din Bacau si Bucuresti si bagajul a fost aproape de 2,5 ori mai greu decat la primul drum).

 

In ambele cazuri, am mers cu pasagera (eu+ea=135 kg) si cu bagaj.

 

Acu, tot din experienta spun, sa stii ca si motorul se simte mai bine la o turatie mai mare, dar sa nu depasesti limitele bunului simt (la CBR F2, asta inseamna intre 6000-9000). Daca esti incepator, incearca sa nu depasesti 8000 decat in afara orasului, unde ai loc, si invata-te cu acceleratia, fii delicat, poti accelera de la 8000 in sus mai incet decat de la 3000 in sus. Totul este autocontrolul si dozarea fortei din muschii mainii.

LE: acum am vazut ca esti din Focsani: de fiecare data am alimentat la Mol-ul dinpre Buzau ;)

Nici eu nu puteam explica mai ushor... :)

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti. O sa fac si eu o incercare asa cum spuneti...la 6-8000 rpm in oras asta inseamna cu treapta a2a pt a avea viteza legala. O sa-mi fac curaj insa nu stiu cum vi se pare voua dar ....mie imi este frica de ea la turatiile astea. Sincer nu am incercat niciodata sa fac frana de motor brusca din aceste turatii fara sa schimb treapa.....dar cred nu sunt placute.

Confirm 100% ceea ce spuneti in ceea ce insemana consumul la turatiile la care merg eu atat in oras cat si in exterior. Cei drept eu am mers mai mult cu a6a cu o viteza intre 140(unde am 7000rpm) si 180 (unde am 9000rpm) , insa 180 mi se pare f mult pt nivelul meu de experienta.De ce am optat pt o conducere in acest stil? Pt ca m-am gandit ca fiind lipsit de experienta raspunsul motorului este f prompt si brutal la aceste turatii atat in sus cat si in jos.....la greselile mele de a controla acceleratia.

Inca odata multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am absolut aceeasi problema (inclusiv respectul sau frica de incepator) cu DR G la un cbr600f din 2003, e drept ca are 2 dinti in plus la foaia de la roata. E vreo diferenta intre motorul lui de la F2 la al meu? Nici pe mine nu ma prea incanta o frana de motor violenta de la 6-7000 de ture...

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi este frica de ea la turatiile astea. Sincer nu am incercat niciodata sa fac frana de motor brusca din aceste turatii fara sa schimb treapa.....dar cred nu sunt placute.

 

un motor trebuie respectat nu temut. Daca te temi te va coplesi. Este evident asta.

Cat despre franele de motor in sarcina mare..mmmm ce savoare. Important e sa nu dai drumu brusc ambreiajului. Aici e toata manevra. Finetea din ambreiaj la retrogradari, e ca si cum ai avea inca o maneta de frana.

 

Intotdeauna pe retrogradari incearca sa dai un spritz mic in gaz, si sa vezi diferentza, intra in inferioara de parca nici nu ar exista legea frecarii..

 

GXG intre F4 (Cbr 6oo din 2oo3 Adica) si F2 is diferentze ca intre bmw 320 din 1994 si un 320 din 2003, daca iti e mai aproape comparatia.

ca sa ma rezum numai la motor..aa.. alezaj, cursa piston, diametru supape, aprindere, si pot continua la nesfarsit. => putere mai mare f4.

Cu toti dintii lui nu ar trebui sa afca un F4 stock. Iti zic eu.

 

Hai gata cu forumeala mergeti si exersati franele de motor, is esentiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...