Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

mersi pentru raspunsuri baieti

Intr-adevar dupa cum a afirmat xcite sunt incepator pe 600 F. Am avut inainte un Suzuki GS 500.

 

O sa ii schimb uleiul dupa paste ca sa fiu eu linistit. Fostul proprietar ii pusese un cablu de ambreiaj de F4. Are un fel de improvizatie in zona unde se mufeaza in maneta. Adica are o tava metalica nush exact sa descriu (o sa i fac poza). Cert este ca am intins cablul de ambreiaj cu o alta improvizatie, asta pan cand o sa ii cumpar unu original de f2 (asa am gandit vazand ca maneta are un joc cam mare). Si am vazut ca nu mai face figuri (adica pot sa o pun pe neutru). Si parca nici nu mai trozneste asa de tare cand schimb vitezele.

Inca o intrebare pentru cultura mea generala, cablul de ambreiaj se poate intinde de la sine? Adica sa se mai lase astfel incat sa fie nevoie sa il reglezi din cand in cand din rotita? Nu radeti de mine dar chiar nu stiu si decat sa debitez tampenii mai bine invat de la altii care stiu.

 

Merci frumos,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... Satanisti? no no ,i'm still an angel:D pana la proba contrarie voi fi prima de la coada .

Nu prea cred ca o sa fii tu prima de la coada. Nu de alta dar se dau capace incepatorilor care raman in urma. Stiu din experienta personala. ;)

Sa nu intelegi ca trebuie sa mergi ca "satanistii" :) , dar e stiut ca incepatorii se tin in fata plutonului dupa unu sau doi motociclisti experimentati, nu in coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca o sa fii tu prima de la coada. Nu de alta dar se dau capace incepatorilor care raman in urma. Stiu din experienta personala. :D

Sa nu intelegi ca trebuie sa mergi ca "satanistii" :) , dar e stiut ca incepatorii se tin in fata plutonului dupa unu sau doi motociclisti experimentati, nu in coada.

 

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am o mica, sper, problema cu un CBR F4i Sport cand accelerez cam pe la 4-5000 rpm da in nas si se aprinde PGM-Fi led dupa care daca apas ambreiajul isi revine. La ralanti merge rotund fara probleme iar in mers pare ca in zona de 3-4000 rpm sa mearga mai rau. Simptomele astea au aparut dupa ce a intrat atentionarea de RES. O singura data parca motorul dadea sa se opreasca si statea cam la 800 rpm, am oprit motorul si l-am repornit => a mers ok insa dupa o acceleratie peste 4-5000 rpm in sarcina (in viteza) iarasi s-a manifestat. Daca accelerez in gol pana in 10 - 11.000 rpm nu are nimic. Ce poate fi?

 

O seara faina,

Vali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sa merg si cat ma costa montajul unei alarme cu pager ?

 

P.S. Merge careva vineri in provincie ? Eu merg Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt.

 

eu mi-am luat acum 2 ani o alarma Scorpio(dupa ce au incercat sa-mi ridice mobra 4 insi din fata blocului)

vezi http://www.alarmescorpio.ro/

Iulian (id mess: alarmemoto) vine si iti instleaza alarma la tine in fata blocului, dureaza 10 minute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca i-ai confundat nitel :D , pushu n-a fost la intalnirea aia, a fost in schimb Romeo (adica BBL) care are motorul galben...numai ca nu e RR, ci F4i. Cel cu rr-ul a stat langa mine la masa si mi-a mancat toate aripioarele :)

 

 

Auzi la el! Dupa ce ca manca incet, da vina pe mine! Apai sa deie dracul cel negru...data viitoare daca te intorci cu spatele nu mai gasesti nimic ;)))

 

E bune rau clatitiele alea la otopeni nene...abia le`astept data viitoare.

Azi imi iau costum...ca sa nu mai arat a bosketar cu geaca aia albastra :D. M`am si tuns chiar! Sunt atat de tru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi la el! Dupa ce ca manca incet, da vina pe mine! Apai sa deie dracul cel negru...data viitoare daca te intorci cu spatele nu mai gasesti nimic :)))

 

E bune rau clatitiele alea la otopeni nene...abia le`astept data viitoare.

Azi imi iau costum...ca sa nu mai arat a bosketar cu geaca aia albastra ;). M`am si tuns chiar! Sunt atat de tru...

 

 

 

sa vedem poza cum te-ai tuns :D

si costumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plutonul este deschis de un motociclist experimentat si este inchis de un motociclist cel putin la fel de experimentat ca si primul, daca nu chiar mai experimentat. Asta in excursiile organizate de baieti cu experienta. La plezneala de deplasare satanista catre OTP nu e loc nici de deschizator nici de inchizator, e haos total. Asta din ce am inteles de la baieti, eu nu am participat niciodata, ce'i drept.

 

Order out of Chaos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am o mica, sper, problema cu un CBR F4i Sport cand accelerez cam pe la 4-5000 rpm da in nas si se aprinde PGM-Fi led dupa care daca apas ambreiajul isi revine. La ralanti merge rotund fara probleme iar in mers pare ca in zona de 3-4000 rpm sa mearga mai rau. Simptomele astea au aparut dupa ce a intrat atentionarea de RES. O singura data parca motorul dadea sa se opreasca si statea cam la 800 rpm, am oprit motorul si l-am repornit => a mers ok insa dupa o acceleratie peste 4-5000 rpm in sarcina (in viteza) iarasi s-a manifestat. Daca accelerez in gol pana in 10 - 11.000 rpm nu are nimic. Ce poate fi?

 

O seara faina,

Vali

 

Daca zici ca a inceput dupa ce s-a aprins RES, mari sanse sa fie benzina prastie si sa nu-i placa. Ori a dat de mizerie de pe fundul rezervorului ori a dat de apa. Cea mai simpla solutie deocamdata e sa tragi un plin cu benzina "de fitze" aka EVO, ALTO sau altele de genu, si vezi daca mai face.

Ar trebui sa fie de ajuns, cel putin la un 636 care a mai facut figuri asemanatoare.. cu benzina noua i-a trecut. Daca persista treaba cu becu de injectie.. SERVICE.

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tyby, multu pentru idee. Becul de injectie se aprinde pentru ca motorul tinde sa se opreasca si de asemenea farul se stinge si reapare initializarea tuturor componentelor incluzand si ledul de la imobilizer.

Insa tind sa cred ca posibil sa fie o problema cu pompa de injectie pentru ca daca turez motorul in gol se tureaza fara probleme iar daca accelerez in sarcina se intampla fenomenul mai sus descris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca reiau o tema ras discutata pe forum, dar sunt inca in ceata la chestiunea cu uleiurile. Si cum vreau sa mai tin uleiul actual doar vreo mie, maxim doua, as vrea sa ma pregatesc din timp cu achizitia schimbului de ulei.

 

1. Specificatiile. Cartea mea de service spune la CBR f3 ca imi trebuie un ulei SAE 10w40 cu specificatie API SF sau SG. Bun, presupun ca asa erau uleiurile pe vremea aia (SG este speficatie 1989-1992). Intre timp au evoluat si au ajuns la specificatii SL (2001) sau SM (2004). E clar ca uleiurile actuale sunt mult mai performante decat cele care existau pe piata prin 1998. Deci daca uleiul corespunde unui standard SH, SJ, SL sau SM este foarte bun si merge tzutz la motorul meu. Nu stiu insa care e mai bun full sintetic sau partial. (Corectati-ma daca nu intreb ce trebuie)

 

2. Viscozitatea. Intre timp motorul meu nu mai este la prima tinerete si desi pe bord arata aproape 30.000 eu estimez ca in realitate a vazut vreo 60.000 de km (motorul e adus din Italia). Asa ca nu stiu daca trebuie sa bag in el 10w40, 15w40 sau 10w50.

 

Nu mai intreb ce marca de ulei ar fi de preferat ca aici sunt sigur enspe pareri. Consider ca daca am specificatiile si viscozitatea care trebuie nu imi fac griji.

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi: am consumat aproape toata benzina de anul trecut, adica am mers pana ce blink-uiau toate liniutele de la RES. O sa incerc sa fac un plin si sa merg mai turat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca si maine o sa fie ca ieri, pregatiti-va sa vedeti anunt pe Bikeshop cu RR-ul meu. :lol:

 

 

Funny.

In primul rand maine ploua, deci se pare ca nu AMC.

Secondo, adu-ti aminte cum eram la primele ture "moama mai aveam putin si puneam genunchiul jos", "uite la mine e polizat putin" ca mai apoi sa faci tot virajul cu slidere pe asfalt.

E, tu esti cam la stadiul de inceput, doar ca ai avantajul ca stii trasele. Ai rabdare, trage aer in piept si exerseaza.

 

Mai vorbim dupa ce te dai de cateva ori si faci trecerea de la argintiu la albastru.

 

Si data viitoare mananca doua pizza, poate ajuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nici macar n-am mai ajuns ieri pe amc...Deh, ieri a fost ziua in care jegul din rezervor mi-a infundat filtrele si pompa...Evident ca un necaz nu vine singur, tot ieri a trebuit sa-i schimb si bujiile cu doua ngk platinum, singurele care se potrivesc pe cod...In total inca vreo 3-4 mil,si asta in conditii de super bun simt :)

 

 

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gixule, cum scapi de mizeriile din rezervor/pompa? Se consuma toata benzina pana la RES si dupa aia demontezi rezervorul, sau cum?

 

Se goleste rezervorul(tocmai facusem plinu'),se da jos, se demonteaza pompa, se curata-schimba filtrele,se curata rezervorul, se cumpara un lichid pt curatare injectoare-carburatoare de la benzinarie, se face din nou plinu' de benzina(benzina "noua") si eventual se schimba si bujiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alterego, ma gandeam ca ti-ai luat mucul de la vreun supermoto :lol: de aici si reprofilarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se goleste rezervorul(tocmai facusem plinu'),se da jos, se demonteaza pompa, se curata-schimba filtrele,se curata rezervorul, se cumpara un lichid pt curatare injectoare-carburatoare de la benzinarie, se face din nou plinu' de benzina(benzina "noua") si eventual se schimba si bujiile...

Sau se schimba mobra :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...