Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Baieti da rulmentii de pe spate de la roata unde este axul unde pot gasii si eu? este vb de o motoreta cbr f2 si sunt 3 rulmenti 2 la fel si celalalt e mai mare unpic ca cei doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rezolvat-o !!!! :)

 

 

motorul il am de 1 an si se comporta foarte bine ........ nu am avut nici o problema cu el

 

 

este adus de un prieten din italia ....... nu am ce sa-i reprosez pana acum.

 

 

bafta all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteze F4 ce cum?

 

Mai aveau furca? :)

 

Da, e vorba de un F4 din '99 sau '00 imbracat in haine de F4i sport pe care vroiau sa-l desfaca si sa-l vanda pe bucati. Am vrut eu sa cumpar jambele dar am observat ca partea de sus a paharului din stanga era ciobit si am abandonat ideea de teama sa nu fi fost lovite si ele anterior.

Eu am dus telescoapele la un tip, la indreptat si ma costa cam 400 lei cu tot cu semeringuri noi si schimbat uleiul. La cum aratau, adica foarte putin strambe, mi-a garantat ca le face ca noi. Iti dau luni, marti un feedback!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saru'mana.

 

Daca's ciobite nu mai vriau.

 

400 e bine cu tot cu 'detaliile'. In general telescoape noute erau 5 jumate doar ele, plus semeringuri/ulei/manopera, cam 7 cel mai putin.

 

Telescoape noi 550 lei? Mie mi-au zis, vreo 2-3 persoane ca-mi aduc cu 1500 lei doar jambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O_o

 

Mie aia de la power mi-au zis acu cateva luni ca-mi aduc pereche de telescoape cu 550, sau 650 daca le vreau aurite.

 

Ce naiba, la 1500 lei iau furca completa si juguri, cu putin noroc :/

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o !!!! :)

 

 

motorul il am de 1 an si se comporta foarte bine ........ nu am avut nici o problema cu el

 

 

este adus de un prieten din italia ....... nu am ce sa-i reprosez pana acum.

 

 

bafta all

Merge treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vorba de un F4 din '99 sau '00 imbracat in haine de F4i sport pe care vroiau sa-l desfaca si sa-l vanda pe bucati. Am vrut eu sa cumpar jambele dar am observat ca partea de sus a paharului din stanga era ciobit si am abandonat ideea de teama sa nu fi fost lovite si ele anterior.

Eu am dus telescoapele la un tip, la indreptat si ma costa cam 400 lei cu tot cu semeringuri noi si schimbat uleiul. La cum aratau, adica foarte putin strambe, mi-a garantat ca le face ca noi. Iti dau luni, marti un feedback!

 

hei man..ai dus telescoapele la un tip bogdan? si eu am cam aceeasi problema :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei man..ai dus telescoapele la un tip bogdan? si eu am cam aceeasi problema :crack:

 

Nu, la un tip Doru, la ATV Rom, imediat la 300m pe dreapta dupa ce treci podul de la Europa. Cica ar mai fi un tip, Bogdan Padure, care tocmai si-a luat scula speciala pentru indreptat telescoape si are service-ul pe undeva pe langa Gradina Zoologica..an numarul lui daca te intereseaza, te ajunge cam 7 mil de indreptat, ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu nevoie de cateva informatii referitoare la CBR F4 deoarece ma cam bate gandul sa fac upgrade pentru drumuri mai lungi.

Ce ma intereseaza:

- sunt si alte diferente intre f4 si f4i in afara de tipul de alimentare si bord. Daca da cam care ar fi si daca imi puteti spune cateva avantaje/dezavantaje pentru fiecare model. Unii ma sfatuiesc sa cumpar un F4 pe carburatie deoarece ar avea un raspuns prompt la acc, fata de F4i care ar avea o mica latenta. Avantajul pe care il vad la F4i este ca nu mai ai grija socului si al reglatului de carburatoare, dar vin probleme de la pompa de benzina si injectoare infundate de ciorba numita benzina.

- la achizitionarea unui nou model cam care ar fi locurile pe care ar trebui sa le verific la acest model. Cam care sunt slabiciunile lui? Ce ar trebui sa verific?

- cum sta cu protectia la vant. Momentan am un naked...deci banuiesc ca o sa fie mult mai bine insa ma intereseaza si impresiile voastre.

- cat de chinuitoare este pentru mersul in oras. Manevrabilitate la viteza mica, gropi, sina de tranvai, putere la turatie mica, cat de tare te "coci" pe ea.

- si nu in ultimul rand, este cineva atat de bun incat sa ma ia la o scurta tura pasager si eventual sa facem schimb de mobre pt 1/2 ora ca sa vad daca o sa avem o relatie de succes sau e doar o impresie de-a mea si ar trebui sa ma orientez spre altceva. In principiu caut modelul cu o singura sa, nu cel cu saua in 2 trepte. Motivul este transportul pasagerului si confortul meu.

 

PS a montat cineva topcase pe CBR F4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se monteaza topcase pe F4. Am vazut poze.

 

Personal nu pot sa te sfatuiesc prea bine in privinta diferentelor majore F4/F4i, dar poti sa-ti ofer cateva concluzii proprii.

 

Protectie la vant...e o motocicleta full-fairing. Carenaj complet. Nu se compara cu un naked. Nu prea ai ce sa zici altceva. Te pitesti pe ea, iti iei la revedere de la vajgau' care te pocnea in freza.

 

Manevrabilitate in oras. Discutabil.

E un motor destul de comfortabil, pentru un speed. Din toata generatia de motoare sport de 600 facute pe vremea ei, este cel mai street-oriented. Se preteaza mai bine, de exemplu, la mers in oras decat un GSX-R, chiar daca il bate si pe circuit :crack: (sa nu se supere proprietarii, linkuiesc articol de la o comparatie intre CBR, GSXR, Ninja si R6 din 2000 daca vreti :crack: )

Dar totusi e un motor sport. Stai aplecat pe ea, si daca mai trebuie sa te si strecori printre masini cu picioarele pe jos, o sa te rupa la maini. Rau. Te obisnuiesti totusi.

In schimb la gropi, sine de tramvai, teren accidentat, chiar nu am ce sa-i reprosez. Suspensiile sunt excelente. Aderenta la fel. Parca e lipita de asfalt, o pui pe curba si merge singura. Pana acum nu a reusit sa ma dezechilibreze nici un crater. Intra in el, clancane, trece. Si asta vine de la cineva cu suspensia fata praf.

E foarte echilibrata, ca motor si sasiu.

Puterea la turatie mica e...foarte liniara. As putea sa zic ca e un fel de mobra pana in 6 mii de ture, dar as exagera. Oricum, nu te surprinde, si te iarta.

Din pdv. caldura emanata de motor, sta bine. Nu pot sa fac comparatie decat cu Banditu' in privinta asta, si caldura de la motor nu ajunge asa de mult in spate pe craci la CBR.

 

 

Nu in ultimul rand, te-as lua la o tura, dar sincer cred ca mai degraba ai vrea sa mergi cu cineva care nu are furca beton, ca a mea e un pic dangeroasa. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie excelenta la vant daca-i mai pui si un parbriz double-bouble!

 

Oryon, aderenta nu sta in cauciucuri? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aderenta sta in multe: cadru, amortizoare, gume...

Degeaba ai gume bune, daca sunt in aer din cauza suspensiei.

 

 

barak, eu am trecut de curand de la CBF500 la CBR F4i tocmai pentru ca voiam sa fac drumuri mai lungi si ma obosea vantul si voiam si ceva mai puternic. Ai protectie la vant, nu este un tourer, dar ai. Din punctul asta de vedere, mi s-a parut diferenta intre F4 al lui strumfuadi si F4i a mea. Pe a mea simt vantul mai devreme decat pe a lui.

In oras nu e foarte placuta daca trebuie sa stai in coloana. O sa te doara mainile, la inceput mai rau, dupa care te mai obisnuiesti. Nu e facuta pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie excelenta la vant daca-i mai pui si un parbriz double-bouble!

 

Oryon, aderenta nu sta in cauciucuri? :crack:

 

:crack:

 

Ma refeream mai mult la faptul ca e bine echilibrata si foarte manevrabila pentru o sportiva.

 

Iar F4i are carena fata ceva modificata, deci ma gandesc ca normal se simte o mica diferenta.

 

Dar nush...parca mie F4 simplu imi place mai mult la aspect, poate sunt subiectiv, poate sunt subiectiv :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsurile voastre. Hai sa vedem cum sta la capitolul confort...in oras am inteles ca iti dezvolta bratele :crack: dar la drum lung? Eu post sa ma laud ca am venit din Fetesti pe autostrada pana in Buc fara pauza pe Kawasaki ER5. Eram un pic tapan la picioare din cauza ca vantul iti cracaneaza picorele si daca vrei sa stai cu ele lipite de rezervor pe la 130 trebuie sa strangi din ele. Sunt curios cam cati Km poti face comod pe ea.

 

Nu stiu ce model ai tu sau strumfuadi, poti sa detaliezi te rog?

 

Eu o vad mai mult ca o motocicleta sport turing 75% turing 25% sport. Ma refer la modelul cu o singura sa. Insa cum merg mult in Buc ma intereseaza daca ma descurc cu ea si aici tine si de confort, cat de confortabil este ambreiajul, cat de lungi sunt primele trepte, cum isi fac treaba suspensiile. Aici am inteles ca sta chiar bine.

 

Nimeni nu a spus la ce ar trebui sa fiu atent la acest model in momentul cumparari. Ceva idei? Daca ar fi sa mai cumpartati un F4 ce ati verifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt incepator si e prima motocicleta (n-am cazut cu ea desi merg pe drumuri de nu-ti vine sa crezi, praf, stropit strada la greu, linii de tramvai, Grand, tot tacamul). Am cam 2500 km facuti in Bucuresti in trafic maxim. Am mers fara probleme cu ea pe autostrada (fara oprire) si pe cheia. Concluziile sunt cam tot alea pe care le-au tras baietii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un f4i sport si am cativa prieteni cu f4 dar nu am mers pe f4 si nici ei pe f4i.tine si de buget,si de gust alegerea.eu unul am ales f4i pentru ca l-am gasit la super pret.de cand am luat-o porneste instant,niciodata n-a dat rateu la pornire si se incalzeste singura,ma echipez si plec.ca pozitie m-a omorat in primele zile,dar m-am mai acomodat.a mea desi are sa din 2 bucati,mi se pare relativ ok ca pozitie.cred ca poti lua la fel de bine f4 sau f4i in functie si de care iti place tie.eu unul vad un avantaj mare faptul ca am scapat de curatat,reglat carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR e mai mult sport decat touring.

 

Gandeste-te in felul asta, pe vremea aia, in timp ce altii aveau unele modele mai orientate pentru strada si altele pentru pista la categoria de 600, japonezul de la Honda nu avea decat unul. CBR-ul. Si le facea pe-amandoua foarte bine. Atat de bine incat batea alte modele ca timpi (GSX-R/Ninja/R6), dar totusi nu era asa de "fun" pentru un rider experimentat, fiind foarte usor de condus si user-friendly. Meh, tre sa gasesc articolele-alea...unde dreq le-am pus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meh, tre sa gasesc articolele-alea...unde dreq le-am pus..

 

Mi-ar prinde bine daca le-ai gasi, ca sa-mi fac o imagine cat ma aproape de adevar.

Referitor la confort, m-am urcat pe un 600 RR iar saua mi s-a parut a fi foarte aproape de o scandura ca si confort. De asemena poti face flotari in trafic fara probleme :crack:

 

Hai ca am inceput sa ma lamuresc...raman insa doua intrebari fara raspuns: Acum, dupa ce aveti un F4, ce ati verifica daca ati fi pusi in situatia de a mai cumpara unul?

Cine ma poate ajuta sa calaresc si eu unul. Ar fi bine si ca pasager si daca se poate sa facem schimb pt 1/2 ora ca sa fie echitabil. Nu e nimeni curios cum merge un bicilindru paralel de 500 ?

Ok...hai ca supralicitez...dau si o bere fara alcool :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...