Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

eu am un f4i sport si am cativa prieteni cu f4 dar nu am mers pe f4 si nici ei pe f4i.tine si de buget,si de gust alegerea.eu unul am ales f4i pentru ca l-am gasit la super pret.de cand am luat-o porneste instant,niciodata n-a dat rateu la pornire si se incalzeste singura,ma echipez si plec.ca pozitie m-a omorat in primele zile,dar m-am mai acomodat.a mea desi are sa din 2 bucati,mi se pare relativ ok ca pozitie.cred ca poti lua la fel de bine f4 sau f4i in functie si de care iti place tie.eu unul vad un avantaj mare faptul ca am scapat de curatat,reglat carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CBR e mai mult sport decat touring.

 

Gandeste-te in felul asta, pe vremea aia, in timp ce altii aveau unele modele mai orientate pentru strada si altele pentru pista la categoria de 600, japonezul de la Honda nu avea decat unul. CBR-ul. Si le facea pe-amandoua foarte bine. Atat de bine incat batea alte modele ca timpi (GSX-R/Ninja/R6), dar totusi nu era asa de "fun" pentru un rider experimentat, fiind foarte usor de condus si user-friendly. Meh, tre sa gasesc articolele-alea...unde dreq le-am pus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meh, tre sa gasesc articolele-alea...unde dreq le-am pus..

 

Mi-ar prinde bine daca le-ai gasi, ca sa-mi fac o imagine cat ma aproape de adevar.

Referitor la confort, m-am urcat pe un 600 RR iar saua mi s-a parut a fi foarte aproape de o scandura ca si confort. De asemena poti face flotari in trafic fara probleme :crack:

 

Hai ca am inceput sa ma lamuresc...raman insa doua intrebari fara raspuns: Acum, dupa ce aveti un F4, ce ati verifica daca ati fi pusi in situatia de a mai cumpara unul?

Cine ma poate ajuta sa calaresc si eu unul. Ar fi bine si ca pasager si daca se poate sa facem schimb pt 1/2 ora ca sa fie echitabil. Nu e nimeni curios cum merge un bicilindru paralel de 500 ?

Ok...hai ca supralicitez...dau si o bere fara alcool :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RR-u e alta mancare de peste deja :crack:

 

Daca as fi sa mai iau un F4, primu lucru as verifica furca. :crack:

Dar asta fiindca sunt patit. Am zis, ti l-as "imprumuta" pentru o tura scurta cu mare placere, dar tot cred ca ar trebui sa te dai cu unul intreg. Viespea mea e a dracu' de saltareata. Suspensie fata cam canci, simte toate imperfectiunile din asfalt, iar la gropi...brr (nu ca s-ar comporta prost, dar imi trage ciocane-n barba la fiecare groapa...deh...5cm cursa amortizor). Nu e tocmai o placere, dar o sa se faca. Da si tu o tura pana la arc miercuri, si uita-te pe-acolo, macar sa te urci pe una pe loc sa vezi cum te prinde, sunt destule F4-uri.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, dupa ce aveti un F4, ce ati verifica daca ati fi pusi in situatia de a mai cumpara unul?

Absolut nimic in plus fata de ceea ce verifici la orice mobra. Semne de accidente si semne de maltratare. Nu iti pot da o lista cu lucruri de verificat la F4, nu pot nici macar sa'ti dau UN lucru, asta pentru ca nu am avut ABSOLUT nicio problema de cand am luat'o la 26800km si pana acum cand are 49500. Consumabile, ulei de calitate si benzina. Apa, paie si "bataie".

Ca un aspect pe care vreau sa'l mentionez, prin prisma experientei mele si cu alte mobre: ciclistica la F4 e deosebit de misto. Nu vei realiza acest lucru decat comparand. Cu cat am mai mers cate putin si cu alte mobre, cu atat ma indragostesc again & again de F4 meu. :crack:

 

Referitor la carburatoare, eu am facut o sincronizare anul trecut (desi nu era nevoie). Nu stiu cum naiba sunt facute, dar nu se desincronizeaza astea de pe F4, cel putin la mobra mea nu s'a intamplat acest lucru. Si nici probleme cu benzina nu am avut niciodata, insa bag numai de la statii de renume si periodic mai fac cate un plin de Efix95, care cica curata mizeriile (la masina pe care am avut'o chiar am simtit schimbari in bine cu Efix95..)

Asa ca, cel putin din pct. meu de vedere, inca prefer carburatoarele. :crack:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adidas00 multam pentru ghid. Il mai citisem acum o vreme insa e util de fiecare data cand vrei un motor sh. Insa acelea sunt generalitati care se aplica atat la enduro, street, speed. De ex, parca la Suzuki gsxr 600 era o problema cu releul de incarcare, avea prostul obicei sa se arda. La genul asta de probleme ma refeream.

 

@Oryon multam de link-uri. De catarat m-am catarat pe mai multe insa una este pe loc alta in mers. Ca doar nu o iau fotoliu sa stau pe ea si sa citesc. Ma intereseaza cum se simte si in mers, de fapt cam asta ma intereseaza. In cazul in care nu gasesc pe cineva fara probleme la furca o sa apelez la tine. Tinand cont de furca "scurta",nu o sa spun pe urma ce suspensie fata proasta are F4 :crack:

 

Referitor la carburatoare, eu am facut o sincronizare anul trecut (desi nu era nevoie). Nu stiu cum naiba sunt facute, dar nu se desincronizeaza astea de pe F4, cel putin la mobra mea nu s'a intamplat acest lucru. Si nici probleme cu benzina nu am avut niciodata, insa bag numai de la statii de renume si periodic mai fac cate un plin de Efix95, care cica curata mizeriile (la masina pe care am avut'o chiar am simtit schimbari in bine cu Efix95..)

Asa ca, cel putin din pct. meu de vedere, inca prefer carburatoarele. :crack:

 

Dupa cum spuneam nici eu la Kawa nu am avut probleme deosebite cu carburatoarele. Cat despre benzina eu m-am ars. Alimentam numai de la OMV si numai cu Super 100. Ca asa e romanul prost si crede ac daca da un ban sta in fata...Cand am fost la Tulcea in Falticeni am alimentat de la un amarat de Petrom la intoarcere, cu 99+ si chici ce, tragea mai bine.Sensibil mai bine! Si nu, nu batea vantul din spate, aveam de data asta si bagaje, topcase si rucsac, nu am umblat la absolut nimic. Pentru curiosi OMV-ul de care vorbesc si de la care am alimentat de anul trecut este cel de la Eroii Revolutiei.

 

Motivul pt care as prefera injectia este ca este mai comod la pornire, nu mai stai sa tragi socul, sa reduci.....Apesi doar butonul, te echipezi, se incalzeste putin si ai plecat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul pt care as prefera injectia este ca este mai comod la pornire, nu mai stai sa tragi socul, sa reduci.....Apesi doar butonul, te echipezi, se incalzeste putin si ai plecat...

Si cand nu mai face contact un papuc de pe la vreun senzor sau o mufa pe la vreun injector, sau se buseste pompa de benzina? Stai si te uiti la ea in camp sau in varful muntelui.

Mie imi place cu socul de la F4: Tragi la maxim, pornesti, il lasi vreo 5 secunde si apoi il mai bagi usor cat sa stea la 1500rpm. Pui casca, pui manusile, te inchizi la geaca si pleci usurel. Cand acul de la temperatura ajunge pe prima linie bag socul complet. Si cam ăsta e tot deranjul. :crack:

 

Referitor la benzina, in carte scrie Unleaded 95. Numai d'asta de 95 am bagat, mai putin o singura data cand am ramas fara benzina in pana dobitocului si la statia pana la care am impins'o nu am gasit decat de 98. Deci a vazut doar un plin de Mol98, pe care l'a papat mai repede (nu stiu de ce), iar ca diferente...like...none? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am obisnuit sa o pornesc fara soc.

 

Nush, nu reusesc niciodata s-o pornesc "bine" cu socul tras, chiar la maxim. Sunt si carburatoarele si bujiile jegoase clar, dar eh. Asa ca o pornesc fara soc, si un pic de spritz de gaz si o tin eu la turatie un pic mai mare manual.

 

Dupa 10-15 secunde maxim se stabilizeaza turatia si pot sa-i dau drumu si sta singura la aprox. 1100-1200 RPM, relanti normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relanti normal e la 1300rpm. la 1000-1100 sta sa moara, ungerea e deficitara..

auzi mah, da' tu de ce nu investesti nitel in niste bujii, un filtru de aer, ceva? sau ti'ai luat japoneza si o birjaresti ca pe o comunista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde cumpar si eu un filtru de aer pentru o Honda F4i sport, 2001? La Honda cam cat costa unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Susțin și eu spusele celorlalți legat de F4 și F4i. Eu având F4i, am avut noroc de una necăzută/maltratată, care merge beton. Îmi place ciclistica excelentă, amortizoarele care nu-mi rup spatele la orice groapă, aderența non-stop, curba puterii care nu te surprinde ca în alte cazuri, poziția destul de comodă pentru oraș și totuși performanțe de top! Prima oară nu știam exact ce vroiam, mă gândeam mai întâi la GSX-R, R6 sau ZXR, dar când m-am urcat pe F4i a fost "love at first ride". :crack:

 

De unde cumpar si eu un filtru de aer pentru o Honda F4i sport, 2001? La Honda cam cat costa unul?

 

Hmm... eu unul aș cumpăra un filtru sport dacă aș fi nevoit să-l schimb. Unul de la K&N... :crack:

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o birjaresc nene. Ma chinui cu banii. Cum intra banu, si iese, si in principal intra in motor :crack:

Sa vezi distractie 350 Euroi pe furca in curand...

Pana o pun 100% la punct, o las oricum moale.

Iar relantiul normal, conform manual din cate tin minte, e 1200 RPM, +/- 100 RPM, deci tot aia.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu unul aș cumpăra un filtru sport dacă aș fi nevoit să-l schimb. Unul de la K&N... :crack:

 

Nu stiu daca K&N sunt asa indicate pentru praful asta de Bucuresti. Si din ce am mai citit eu pe alte forumuri din afara cica, ca sa-i pui K&N trebuie sa-i mai faci nu stiu ce reglaje. Unul Honda original mi-ar prinde bine momentan, azi ca am bani... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu unul aș cumpăra un filtru sport dacă aș fi nevoit să-l schimb. Unul de la K&N... :crack:

Hmm... eu nu!

Filtrele sport sunt gandite pentru circuit, nu pentru praful din orasele noastre.

Au filtrare de aproximativ 97% care merge spre 99% pe masura ce se incarca cu particule de praf, iar asta in conditiile in care pot asigura un volum de aer cu pana la 50% mai mare. Un filtru de aer stock are filtrarea pe la 99% mergand spre 99,xx% pe masura ce se incarca.

Faceti un calcul si o sa vedeti ce procent de particule potential daunatoare pot ajunge in motor cu un filtru sport. Minim 50% mai multe. :crack:

Daca te dai pe circuit un filtru sport merita, dar musai alaturi de o toba sport si reglata carburatia sau PC3 pentru injectie. Altfel poate merge mai prost ca un filtru stock (vezi cazul fireblade 954). Insa pentru utilizare cotidiana in oras + drumuri prin tara => filtru de aer stock fara discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru București sunt multe lucruri nerecomandate, cum ar fi și motocicletele noastre... dar totuși facem ce considerăm noi că-i bine. :crack:

Păi în cazul ăla fugi și ia de la Honda... prin alte părți am văzut că predomina K&N și DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi în cazul ăla fugi și ia de la Honda... prin alte părți am văzut că predomina K&N și DNA.

Momentan am Hiflo HFA1603. Problema a fost ca nu avea dimensiunile EXACT cat cel original, era un pic mai mic (1-2mm), ceea ce m'a facut sa ma chinui sa inchid airboxul. Dar am reusit pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UIte ce zic doi tipi din State:

- You need to tune the bike to work with the k&n!!! its not a drop in and go part. there need to be fuel changes to accommidate for the increased air-flow.

- K&Ns and Bmc's or any aftermarket filters generally work well if they are set up correctly, This means a jet kit and a GOOD dyno techie.. You should have no problems at all...

 

Am sa ma duc la Honda si sa intreb daca au acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cu socul de la F4: Tragi la maxim, pornesti, il lasi vreo 5 secunde si apoi il mai bagi usor cat sa stea la 1500rpm

 

il tragi si pe vremea asta?

 

te intreb pt ca eu, la fel ca si Oryon, pornesc motoru fara soc si il tin putin turat pe la 1500 de ture, dar dupa aia imi sta pe la 1000 de ture. dupa ce se incalzeste bine de la un drum, imi sta la 1200-1300 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...