Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

RR-u e alta mancare de peste deja :crack:

 

Daca as fi sa mai iau un F4, primu lucru as verifica furca. :crack:

Dar asta fiindca sunt patit. Am zis, ti l-as "imprumuta" pentru o tura scurta cu mare placere, dar tot cred ca ar trebui sa te dai cu unul intreg. Viespea mea e a dracu' de saltareata. Suspensie fata cam canci, simte toate imperfectiunile din asfalt, iar la gropi...brr (nu ca s-ar comporta prost, dar imi trage ciocane-n barba la fiecare groapa...deh...5cm cursa amortizor). Nu e tocmai o placere, dar o sa se faca. Da si tu o tura pana la arc miercuri, si uita-te pe-acolo, macar sa te urci pe una pe loc sa vezi cum te prinde, sunt destule F4-uri.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@adidas00 multam pentru ghid. Il mai citisem acum o vreme insa e util de fiecare data cand vrei un motor sh. Insa acelea sunt generalitati care se aplica atat la enduro, street, speed. De ex, parca la Suzuki gsxr 600 era o problema cu releul de incarcare, avea prostul obicei sa se arda. La genul asta de probleme ma refeream.

 

@Oryon multam de link-uri. De catarat m-am catarat pe mai multe insa una este pe loc alta in mers. Ca doar nu o iau fotoliu sa stau pe ea si sa citesc. Ma intereseaza cum se simte si in mers, de fapt cam asta ma intereseaza. In cazul in care nu gasesc pe cineva fara probleme la furca o sa apelez la tine. Tinand cont de furca "scurta",nu o sa spun pe urma ce suspensie fata proasta are F4 :crack:

 

Referitor la carburatoare, eu am facut o sincronizare anul trecut (desi nu era nevoie). Nu stiu cum naiba sunt facute, dar nu se desincronizeaza astea de pe F4, cel putin la mobra mea nu s'a intamplat acest lucru. Si nici probleme cu benzina nu am avut niciodata, insa bag numai de la statii de renume si periodic mai fac cate un plin de Efix95, care cica curata mizeriile (la masina pe care am avut'o chiar am simtit schimbari in bine cu Efix95..)

Asa ca, cel putin din pct. meu de vedere, inca prefer carburatoarele. :crack:

 

Dupa cum spuneam nici eu la Kawa nu am avut probleme deosebite cu carburatoarele. Cat despre benzina eu m-am ars. Alimentam numai de la OMV si numai cu Super 100. Ca asa e romanul prost si crede ac daca da un ban sta in fata...Cand am fost la Tulcea in Falticeni am alimentat de la un amarat de Petrom la intoarcere, cu 99+ si chici ce, tragea mai bine.Sensibil mai bine! Si nu, nu batea vantul din spate, aveam de data asta si bagaje, topcase si rucsac, nu am umblat la absolut nimic. Pentru curiosi OMV-ul de care vorbesc si de la care am alimentat de anul trecut este cel de la Eroii Revolutiei.

 

Motivul pt care as prefera injectia este ca este mai comod la pornire, nu mai stai sa tragi socul, sa reduci.....Apesi doar butonul, te echipezi, se incalzeste putin si ai plecat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am obisnuit sa o pornesc fara soc.

 

Nush, nu reusesc niciodata s-o pornesc "bine" cu socul tras, chiar la maxim. Sunt si carburatoarele si bujiile jegoase clar, dar eh. Asa ca o pornesc fara soc, si un pic de spritz de gaz si o tin eu la turatie un pic mai mare manual.

 

Dupa 10-15 secunde maxim se stabilizeaza turatia si pot sa-i dau drumu si sta singura la aprox. 1100-1200 RPM, relanti normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde cumpar si eu un filtru de aer pentru o Honda F4i sport, 2001? La Honda cam cat costa unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Susțin și eu spusele celorlalți legat de F4 și F4i. Eu având F4i, am avut noroc de una necăzută/maltratată, care merge beton. Îmi place ciclistica excelentă, amortizoarele care nu-mi rup spatele la orice groapă, aderența non-stop, curba puterii care nu te surprinde ca în alte cazuri, poziția destul de comodă pentru oraș și totuși performanțe de top! Prima oară nu știam exact ce vroiam, mă gândeam mai întâi la GSX-R, R6 sau ZXR, dar când m-am urcat pe F4i a fost "love at first ride". :crack:

 

De unde cumpar si eu un filtru de aer pentru o Honda F4i sport, 2001? La Honda cam cat costa unul?

 

Hmm... eu unul aș cumpăra un filtru sport dacă aș fi nevoit să-l schimb. Unul de la K&N... :crack:

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o birjaresc nene. Ma chinui cu banii. Cum intra banu, si iese, si in principal intra in motor :crack:

Sa vezi distractie 350 Euroi pe furca in curand...

Pana o pun 100% la punct, o las oricum moale.

Iar relantiul normal, conform manual din cate tin minte, e 1200 RPM, +/- 100 RPM, deci tot aia.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu unul aș cumpăra un filtru sport dacă aș fi nevoit să-l schimb. Unul de la K&N... :crack:

 

Nu stiu daca K&N sunt asa indicate pentru praful asta de Bucuresti. Si din ce am mai citit eu pe alte forumuri din afara cica, ca sa-i pui K&N trebuie sa-i mai faci nu stiu ce reglaje. Unul Honda original mi-ar prinde bine momentan, azi ca am bani... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru București sunt multe lucruri nerecomandate, cum ar fi și motocicletele noastre... dar totuși facem ce considerăm noi că-i bine. :crack:

Păi în cazul ăla fugi și ia de la Honda... prin alte părți am văzut că predomina K&N și DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UIte ce zic doi tipi din State:

- You need to tune the bike to work with the k&n!!! its not a drop in and go part. there need to be fuel changes to accommidate for the increased air-flow.

- K&Ns and Bmc's or any aftermarket filters generally work well if they are set up correctly, This means a jet kit and a GOOD dyno techie.. You should have no problems at all...

 

Am sa ma duc la Honda si sa intreb daca au acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cu socul de la F4: Tragi la maxim, pornesti, il lasi vreo 5 secunde si apoi il mai bagi usor cat sa stea la 1500rpm

 

il tragi si pe vremea asta?

 

te intreb pt ca eu, la fel ca si Oryon, pornesc motoru fara soc si il tin putin turat pe la 1500 de ture, dar dupa aia imi sta pe la 1000 de ture. dupa ce se incalzeste bine de la un drum, imi sta la 1200-1300 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana bune imi recomandati? Am observat ca mai au cam 1,5-2 mm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana bune imi recomandati? Am observat ca mai au cam 1,5-2 mm!

 

mie mi-au fost recomandate Nissin dar nu am gasit.am gasit Ferrodo despre care am auzit numai de rau,ca ar manca discurile si nu ar tine prea bine franele,Brembo,Braking,habar nu am ce sa pun.brembo am gasit la 115E fata+spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nissin sau Brembo ar fi de preferat! Dar am auzit ca si astea ar fi de mai multe feluri!

Sunt in plop, clar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cobi! :)

Azi, maine, sunt gata telescoapele, azi, dupa ce ies de la servici ma duc si-mi cumpar capac alternator, de la Honda (260 RON cu tot cu garnitura), fac schimbul de ulei (mi-am luat Motul 300v 10w40 pana la urma) si gata. La salariu, urmeaza filtru aer si placutele de frana! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...