Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

il tragi si pe vremea asta?

da, il trag la maxim, la fel ca iarna.

porneste, il las 3-5secunde, apoi il bag la loc pana turatia sta la 1500rpm.

dar ce, voi credeti ca socul electronic al injectiei nu functioneaza daca afara e cald? ba da, numai ca lichidul de racire se incalzeste mult mai repede de la 40grd la 90grd decat de la 0grd la 90grd => "socul" e necesar pe o perioada mult mai scurta. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io n-am inteles niciodata unde e diferenta intre pornit cu soc sau cu un pic de gaz.

 

Nu tot aceleasi "clapete" deschid amandoua?

ba da. in plus, socul obtureaza partial admisia de aer pentru a imbogati amestecul si a contracara saracirea amestecului rezultata in urma condensarii unei parti din benzina pe peretii reci ai cilindrilor. :crack:

 

Care stie, care cunoaste, neamuleeee.. Bagati si voi, please, setarile stock ale suspensiei fata/spate pentru F4. :crack:

Hai ca ti le zic eu, cu ceva intarziere. Scuze, dar eram ocupat.

 

FRONT:

fork preload.......3 linii vizibile.

rebound.............1 tura inapoi fata de pozitia "strans maxim".

compression.......1.5 ture inapoi fata de pozitia "strans maxim".

 

 

REAR shock:

standard este nr. 2

rebound..............1 tura inapoi fata de pozitia "strans maxim" - semnele trebuie aliniate!!

comperssion........1 tura inapoi fata de pozitia "strans maxim" - semnele trebuie aliniate!!

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma prind ce zic aia acolosha. pentru acelasi tip de motor si acelasi an apar uneori doua tipuri de setari, insa nu explica pentru ce folosire sunt recomandate (street/track?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata 3 linii vizibile e setarea standard. la 2 linii e deja tare. la 4 e mai molicica.

pe spate, setarea standard e nr 2 (vezi ca amortizorul are in partea de jos o rozeta metalica cu niste gaurele. uita'te ce numar vezi prin el.)

la 2 e cam fleasca spatele, eu merg cu pasager si merg cu setarea pe 5 si imi place asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana bune imi recomandati? Am observat ca mai au cam 1,5-2 mm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana bune imi recomandati? Am observat ca mai au cam 1,5-2 mm!

 

mie mi-au fost recomandate Nissin dar nu am gasit.am gasit Ferrodo despre care am auzit numai de rau,ca ar manca discurile si nu ar tine prea bine franele,Brembo,Braking,habar nu am ce sa pun.brembo am gasit la 115E fata+spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nissin sau Brembo ar fi de preferat! Dar am auzit ca si astea ar fi de mai multe feluri!

Sunt in plop, clar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nissin sau Brembo ar fi de preferat! Dar am auzit ca si astea ar fi de mai multe feluri!

Sunt in plop, clar :)

Brembo sinterizate fata-spate. Stie @mac de care, mie mi le trimite saptamana asta. Vorbeste cu el, desi s'ar putea sa dureze.

A, dar tu oricum ai mobra in corzi, ai timp! :)

 

LE: Brembo SA pe fata si SP pe spate. :P

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cobi! :)

Azi, maine, sunt gata telescoapele, azi, dupa ce ies de la servici ma duc si-mi cumpar capac alternator, de la Honda (260 RON cu tot cu garnitura), fac schimbul de ulei (mi-am luat Motul 300v 10w40 pana la urma) si gata. La salariu, urmeaza filtru aer si placutele de frana! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cobi! :P

Azi, maine, sunt gata telescoapele, azi, dupa ce ies de la servici ma duc si-mi cumpar capac alternator, de la Honda (260 RON cu tot cu garnitura), fac schimbul de ulei (mi-am luat Motul 300v 10w40 pana la urma) si gata. La salariu, urmeaza filtru aer si placutele de frana! :)

 

Ce-ai rezolvat cu telescoapele? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca sunt la indreptat, nu-s gata. Cu ocazia asta am schimbat si uleiul si semeringurile! Iti zic maine, poimaine cum au iesit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zuper. Io nu stiu ce sa zic. Ar trebui sa le duc la cineva avizat sa vad daca se pot indrepta, desi pana acu un anume service mi-a zis ca ar trebui sa-mi iau la revedere de la furca cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zuper. Io nu stiu ce sa zic. Ar trebui sa le duc la cineva avizat sa vad daca se pot indrepta, desi pana acu un anume service mi-a zis ca ar trebui sa-mi iau la revedere de la furca cu totul.

Pai furca aia oricum nu e a mobrei tale, sper ca stii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai furca aia oricum nu e a mobrei tale, sper ca stii. :)

 

.........

 

 

Detaliaza?

 

Mi-am dat seama ca la un moment dat in timp motorul asta a avut fata praf si a fost inlocuit cam tot de-acolo dupa ce-am gasit cand am desfacut-o. Dar alte detalii habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza?

1. Pe furca era scris cu vopsea un cod (cam asta e modalitatea de evidenta a pieselor la firmele de dezmembrari)

2. Etrierii sunt aurii, pe modelul F4 nu au existat etrieri aurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh, da. Codurile alea sunt specifice Tomina.

 

Acelasi cod (F122) exista pe scarite, carene laterale, carena fata, far. De-asemenea subcadrul fata a fost busit la un moment dat si indreptat (indreptat bine, sta flawless, numa ca se vede pe unde a fost lucrat :P )

 

De asemenea nu exista o prindere originala in toate carenele fata/laterale...(ma refer la piulitele alea cu cauciuc lipite de carena). O sa-i cumpar. Pana atunci ma chinui cu piulite manual......

 

De asemenea tija subcadrului fata cu cele 2 urechi in care se fixeaza carena fata era lipsa de la jumate :)

Am reconstruit-o, dar iti dai seama cum a fost pocnita daca a ajuns sa se rupa chestia aia...

 

Si mai e de discutat :)

 

Dar, sa dea dracu', cand o pleca de la mine, daca o pleca vreodata, motor de showroom o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat mail la motorteam si mi-au zis ca placutele Nissin fata costa 2x145ron si spate 155ron,ar veni mai scumpe decat brembo

 

am o problema,spatele imi rupe des aderenta(face S-uri cu mine spatele) cand dau o inferioara sa fac frana de motor.am cauciucuri Metzeler Sportec M3 in stare foarte buna.cum ar trebui sa setez suspensia pe spate sa am aderenta mai buna sau cum ar trebui sa procedez sa nu mai rupa aderenta asa agresiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu incalzesti cauciucurile alea? Eu doar de 2 ori am pierdut aderenta pe spate cu M3-urile si in ambele cazuri erau reci. Nu mai da drumul brusc la ambreiaj cand faci frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat mail la motorteam si mi-au zis ca placutele Nissin fata costa 2x145ron si spate 155ron,ar veni mai scumpe decat brembo

 

am o problema,spatele imi rupe des aderenta(face S-uri cu mine spatele) cand dau o inferioara sa fac frana de motor.am cauciucuri Metzeler Sportec M3 in stare foarte buna.cum ar trebui sa setez suspensia pe spate sa am aderenta mai buna sau cum ar trebui sa procedez sa nu mai rupa aderenta asa agresiv?

 

 

faci cum crezi..io mi;am luat nissin...n'am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...