Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

50 pe litru? maaaaa... da tare s-a mai scumpit floarea soarelui...

E samanta d'aia artificiala, cu indicatori crescuti de spargere a cojii. :D

Acum, serios vorbind unde gasesti, de exemplu Motul 300V 10W40, sub 45 ron/L ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E samanta d'aia artificiala, cu indicatori crescuti de spargere a cojii. :D

Acum, serios vorbind unde gasesti, de exemplu Motul 300V 10W40, sub 45 ron/L ?

 

A fost promo la mymoto si era 170 sau 180 parca. Eu am un bidon acasa :-) asteapta cuminte :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

2)Daca merg mult cu farul aprins,si opresc mobra,ma trezesc fara baterie.Mi s-a intamplat de 2 ori,odata am venit de la Rasnov,mers aprox 100km fara pauza,iar cand am oprit am ramas fara baterie,a pornit impinsa.Fostul proprietar mi-a zis ca e posibil sa fie de la releul de incarcare,cand se incalzeste nu mai baga curent(desi el i-a montat un radiator si un ventilator,insa in zadar),dupa ce am plecat de la benzinarie si pana acasa(5km sa zicem)am stins farurile si a pornit la sfert.Oare sa fie releul de incarcare sau sa fie de la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

2)Daca merg mult cu farul aprins,si opresc mobra,ma trezesc fara baterie.Mi s-a intamplat de 2 ori,odata am venit de la Rasnov,mers aprox 100km fara pauza,iar cand am oprit am ramas fara baterie,a pornit impinsa.Fostul proprietar mi-a zis ca e posibil sa fie de la releul de incarcare,cand se incalzeste nu mai baga curent(desi el i-a montat un radiator si un ventilator,insa in zadar),dupa ce am plecat de la benzinarie si pana acasa(5km sa zicem)am stins farurile si a pornit la sfert.Oare sa fie releul de incarcare sau sa fie de la altceva?

Problema cu bateria am avut-o si eu la Horent. Tot la fel am crezut si eu ca e releul insa nu a fost asa. Am masurat valorile si am schimbat bateria. Problemele au disparut instantaneu. Din pacate cand bateria nu se mai mentine incarcata asa patesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

 

Daca e cablul ciupit in apropierea manetei se poate verifica foarte usor. Scoate surubul pivot de la maneta si indeparteaz-o, apoi vezi cum se prezinta cablul. Daca e ciupit si se mai tine in putine fire, nu sta pe ganduri si schimba-l; ar fi o pacoste sa ramai fara ambreiaj cine stie pe unde. Eu am avut problema asta si abia dupa ce am schimbat cablul am putut strange maneta doar cu 2 degete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez,bateria e noua noua,a fost schimbata de vechiul proprietar(cu gandul ca tot de la ea e),am si garantia la ea,insa problema nu s-a remediat

Atunci imprumuta un releu de la un prieten, schimba-l, masoara ce valori iti da si testeaza-l o zi. Cred ca mai usor de atat nu prea ai cum sa te asiguri ca e de la releu. Macar sa fie asta si sa nu fie problema de la CDI.

Tre sa o iei pas cu pas...bateria era primul pas, acum releul urmeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin ... i know :) claudiu cand mergem sa platim gumele?

Ce gume ati luat, de unde, si la ce pret? Si mai ales cum le-ati luat fara sa le platiti?

 

Eu de 5 zile caut BT-016 si nimeni nu are pe stoc, nimeni nu aduce intr-un termen rezonabil (mai ales pentru ca imi trebuie 120/65 pe fata). Daca pana vineri nu gasesc, iau Pirelli Corsa 3, desi am vazut ca majoritatea au ceva impotriva lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu imi vine sa cred ... am dat sa bag interiorul la casca la spalat ( ca neah .. vine timpu ) si cand am scos lateralele mi-a cazut partea din fata :)))) .. DECI AGV K3 SUCKS .. revin la SKARK-ul meu cazut de 4 ori cu el :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu imi vine sa cred ... am dat sa bag interiorul la casca la spalat ( ca neah .. vine timpu ) si cand am scos lateralele mi-a cazut partea din fata :)))) .. DECI AGV K3 SUCKS .. revin la SKARK-ul meu cazut de 4 ori cu el :))

care parte din fata? viziera sau barbia? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gume ati luat, de unde, si la ce pret? Si mai ales cum le-ati luat fara sa le platiti?

Dunlop Sportmax N-tec; de la Mistode (prin intermediul lui Mashi); pret preferential (nu se zice :P )

 

@Ion: vezi ca eu am avut drum pe la Mashi si i-am lasat banii de gume.

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...