Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Arata destul de bine, dar pozele pot fi foarte inselatoare, ti-o spun din experienta... Important e ce vezi la fata locului. Oricum ca accesorii vad ca e destul de full, crashuri, parbriz negru, toba, etc.
Sa-l intrebi de vopsea si daca sunt carenele originale. Ori l-a vopsit el, ori asa l-a luat si el, ori a fost cazut si i-a schimbat culoarea/carenele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata destul de bine, dar pozele pot fi foarte inselatoare, ti-o spun din experienta... Important e ce vezi la fata locului. Oricum ca accesorii vad ca e destul de full, crashuri, parbriz negru, toba, etc.

Sa-l intrebi de vopsea si daca sunt carenele originale. Ori l-a vopsit el, ori asa l-a luat si el, ori a fost cazut si i-a schimbat culoarea/carenele. ;)

multumesc de raspunsuri, o sa procedez intocmai cum mi-ai spus. :transport-040:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite , despre asta e vorba http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20f4i%20sport-din-2001-494216.html

Mai specific ca trebuie sa platesc si transportul , iar anuntul pe care mi l-ai recomandat e mai departe un pic, oricum multumesc.

ce parere ai despre cel din linkul de mai sus? multumesc

E a userului tiptil de pe forum. Mobra a fost intretinuta. Ma gandeam sa dau si eu o raita sa o vad pt un prieten,dar nu ma grabesc foarte tare. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am zis ca iti zic cum vin firele si uite ca acuma am terminat lista :)

Multumesc Coste pentru poze si informatii.

Gasesc si eu aici un posesor de cbr f1 pentru a-mi confirma daca este la fel, sau asemanator ? sau o poza in cazul in care e diferit si se poate. multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pt ce pompa e? Filetul are pas diferit de la o pompa la alta.

Este pentru o pompa brembo de pe R1 daca o stii. si pasul este cel mare (am incercat si cu alt surub si nu merge are pasul putin mai mic) deci cred ca pasul 2 nu stiu exact cum se numeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce vrei tu sa faci poti citi aici:

 

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=116688

 

Multam fain, e un articol chiar bun.

 

Glicerina o sa iti fac eu maine niste poze la al meu cdi.

 

 

 

Am masurat furca acuma 30 minute dar motorul sta pe piciorul lateral nu cu toata ridicata in aer si de sus pana la axul roti are lungimea de aproximativ 40 cm si diametrul de 38 mm nu am stat sa il masor exat dar nu cred ca are cum sa aibe 41 mm

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru colegii CBR-isti, vopsitorie moto la preturi foarte bune,pretul se da in functie de vopsea si motocicleta,poate varia de la 600 la 1200 ron

am un prieten foarte bun vopsitor auto la Opel,se vopseste in spatiu special amenajat si uscare la cuptor.(lipiri si reconstruire carene)

Pot sa ajut cu demontare,montare si transport la vopsitorie.



0763660277

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa daca ma poate lamuri careva ce capete de ghidon potrivesc la honda cbr 600 f4 din 2000...la ce ar trebui sa ma uit cand caut asa ceva?am vazut de exemplu acestea:

post-68543-0-89783200-1361098617_thumb.jpg

asa ceva ma intereseaza dar mi s-a spus ca nu potrivesc pt modelul meu...dar care potrivesc,la ce sa ma uit sau ce sa intreb?motorul are mansoanele si capetele originale dar unul cam "atarna" si de aceea vreau sa le schimb...

 

post-68543-0-48895500-1361098454_thumb.jpg

 

am pus si o poza cu cele in cauza. care vreau sa le schimb..

 

 

Editat de Ilea Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, prin decembrie cand am vrut sa'mi bag motorul la iernat, dupa vreo 3 saptamani geroase de stat afara, nu am mai reusit sa'l pornesc...nu am insistat si l'am dus "mort" dar cum se'apropie primavara si intentionez sa'l scot, gandindu'ma ca este inecat, am cateva intrebari:

1. cheie de bujii imi trebuie cumva de 16mm?! tre' sa le dau pe toate jos pentru curatare sau doar una cum am mai citit pe forum?!

2. intentionez sa le accez dand panourile laterale jos, locul pare ingust, se scot usor sau?!

inainte o sa pun si bateria pe redresor sa fiu sigur ca este incarcata, altceva ar mai fi de facut?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.de 16mm toate ar fi ok curatate ci alcool si uscate.

2.carene jos si radiatorul lasat sau rezervor si airbox .

3.baterie incarcata bine .

Fac pariu ca ai tot pornit-o in garaj pe perioada rece sa vezi cum mai merge...nu-i asa?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, cat a stat la adapost nu am mai incercat, dar atunci cand am constatat ca n'o mai ia am cam "zgandarit'o" tot incercand si d'asta cred ca am inecat'o :)

ce n'am inteles...tre' sa dau jos carene laterale complet pentru a avea acces sau doar panourile mici?! si radiatorul cum se lasa?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa daca ma poate lamuri careva ce capete de ghidon potrivesc la honda cbr 600 f4 din 2000...la ce ar trebui sa ma uit cand caut asa ceva?am vazut de exemplu acestea:

 

attachicon.gif30ron (4).jpg

 

asa ceva ma intereseaza dar mi s-a spus ca nu potrivesc pt modelul meu...dar care potrivesc,la ce sa ma uit sau ce sa intreb?motorul are mansoanele si capetele originale dar unul cam "atarna" si de aceea vreau sa le schimb...

 

attachicon.gifFotografie0332.jpg

 

am pus si o poza cu cele in cauza. care vreau sa le schimb..

 

Cauta originale. Sunt mai grele decat cele din poza dar au un rol destul de important: sa atenueze vibratia ghidoanelor. Cu capate de ghidon usoare, vibratia aia e destul de obositoare la drumuri lungi.

 

tre' sa dau jos carene laterale complet pentru a avea acces sau doar panourile mici?! si radiatorul cum se lasa?!

 

E suficient sa dai carenele laterale din dreptul motorului jos.

Un clicket cu prelungitor articulat si tubulara de bujii sau cheia de bujii din trusa de scule a motocicletei sunt ideale.

Da jos toate bujiile, verifica-le culoarea, gap-ul cu lera (daca e peste 0.9 gandeste-te sa le schimbi). Dupa ce le dai jos pe toate, daca sunt umede, da la automat de cateva ori, sa nu ai cumva benzina in cilindri, daca cumva n-ai servisat carburatoarele in ultima vreme si nu ai idee daca inchid bine cuiele. Poti sa mirosi si uleiul pe la busonul de umplere. Daca miroase puternic a benzina, poti avea problema asta.

Daca nu-s probleme cu carburatoarele si nu-ti arunca benzina din cilindri cand dai la automat, ai gap sub 0.9 la bujii, atunci curata-le si monteaza-le la loc. Nu curata bujiile cu perie de sarma. Incarca bateria si abia apoi incearca sa o pornesti din nou.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am nevoie de un sfat...Am avut o honda cbr 600 f4 din 2000.spun "am avut"pt ca o domnisoara mi-a taiat calea(cu toate ca era drum drept,venea din sens opus,si mai si mergeam cu 40 km/h).Acum am ramas cu o dauna totala de toata frumusetea,inca nu stiu valoarea despagubirii.Apropos,asigurarea e la uniq,si habar nu am ce sa fac cu semi-moto care mi-a ramas.Carene distruse total(daca nu crapate atunci julite)furca fata distrusa.Practic a ramas neatins cadrul,tot ce tine de motor de la galeria de evacuare(atinsa si ea)pana la bascula din spate(inclusiv roata).Motorul porneste,este functional,practic neatins.

De aici dilema...sa incerc sa vand piesele sau sa o pun la vanzare asa cum e ea(ma gandesc sa cer undeva la 700 euro avand in vedere ca numai setul cdi valoreaza 200)?

multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am nevoie de un sfat...Am avut o honda cbr 600 f4 din 2000.spun "am avut"pt ca o domnisoara mi-a taiat calea(cu toate ca era drum drept,venea din sens opus,si mai si mergeam cu 40 km/h).Acum am ramas cu o dauna totala de toata frumusetea,inca nu stiu valoarea despagubirii.Apropos,asigurarea e la uniq,si habar nu am ce sa fac cu semi-moto care mi-a ramas.Carene distruse total(daca nu crapate atunci julite)furca fata distrusa.Practic a ramas neatins cadrul,tot ce tine de motor de la galeria de evacuare(atinsa si ea)pana la bascula din spate(inclusiv roata).Motorul porneste,este functional,practic neatins.

De aici dilema...sa incerc sa vand piesele sau sa o pun la vanzare asa cum e ea(ma gandesc sa cer undeva la 700 euro avand in vedere ca numai setul cdi valoreaza 200)?

multumesc mult!

Faci un anunt in care vrei sa dai motorul full, vezi daca gasesti cumparator 2-3 saptamani si daca nu....o dai pe piese.

O idee ar fi sa le scrii baietilor ce se ocupa cu furnizare piese din dezmembrari sa vezi daca vor sa ti-l cumpere pe tot. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb si eu antigelu la blonda mea cbr 600f4, am inteles ca are un buson pe sub si asa dau drumu la apa veche.. e cumva busonu de langa cel pt ulei? sau ma insel

 

Busonul de umplere al radiatorului - in dreapta sus, sub carena laterala. Il desfaci

In stanga jos, surubul de golire de la pompa de apa. Are o saiba de cupru. Il desfaci si curge antigelul.

Poti de asemenea desface colierul care tine furtunul in pompa de apa, tot in dreapta jos. Dai frurtunula fara si curge antigelul vechi din sistemul de racire. Pui la loc si strangi colierul

Sub sa este vasul de expansiune. Ala se deomnteaza, se goleste si se spala, apoi il montezi la loc.

Pui antigel in radiator, faci aerisirea. Apoi umpli la nivel vasul de expansiune cu motocicleta calda.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul de umplere al radiatorului - in dreapta sus, sub carena laterala. Il desfaci

In stanga jos, surubul de golire de la pompa de apa. Are o saiba de cupru. Il desfaci si curge antigelul.

Poti de asemenea desface colierul care tine furtunul in pompa de apa, tot in dreapta jos. Dai frurtunula fara si curge antigelul vechi din sistemul de racire. Pui la loc si strangi colierul

Sub sa este vasul de expansiune. Ala se deomnteaza, se goleste si se spala, apoi il montezi la loc.

Pui antigel in radiator, faci aerisirea. Apoi umpli la nivel vasul de expansiune cu motocicleta calda.

Bafta!

multam fain !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...