Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate cunosc variantele sunt :

 

-pui buton

-si ceva auzit partial sa maresti gaura la termostat sau asa ceva..

Termostatul la cat deschide? Ca habar n-am :))

» Post actualizat in 18 Apr 2016 13:26

Butonul e cel mai bun.

Cum a trecut de 90 grade il pornesti.

Cred ca zilele astea ii fuck un buton....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara domnilor,

 

cam in ce fel e afectat un motor, daca montez pe un motor cu capacitate de 600 cmc o toba dupa un motor de 900 cmc ?

exista riscul ca gazele sa fie eliminate mai greu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara domnilor,

 

cam in ce fel e afectat un motor, daca montez pe un motor cu capacitate de 600 cmc o toba dupa un motor de 900 cmc ?

exista riscul ca gazele sa fie eliminate mai greu ?

NU,doar ca o sa ai un mers galopant pe relanti daca are diametrul mare finala.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. Imi puteti spune, va rog frumos, ce releu este cel dintre CDI si releul de incarcare, la o Honda CBR F3 ? Are o mufa care pare ca iese din CDI,

Eu merg fara el (nu ca asa vreau eu, nu stiam ca acolo era un releu, era doar mufa), motorul merge fara probleme.

Azi am facut rost de un astfel de releu, dar nu stiu ce rol are.

 

Sper ca se intelege care e nedumerirea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva pe aici saua de la motor, cea originala cu unele facute la comanda, customizate, care intr-adevar arata mai bine si sunt mai comode?



Am mai citit ca nu prea e indicat, cel putin la motoarele de viteza, sa schimbam saua originala cu unele mai moi, deoarece nu mai simti asa de bine motorul!



daca e cineva, sa ne zica parerile lor, cine sau unde au fost facute, preturi, calitate, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Imi puteti spune, va rog frumos, ce releu este cel dintre CDI si releul de incarcare, la o Honda CBR F3 ? Are o mufa care pare ca iese din CDI,

Eu merg fara el (nu ca asa vreau eu, nu stiam ca acolo era un releu, era doar mufa), motorul merge fara probleme.

Azi am facut rost de un astfel de releu, dar nu stiu ce rol are.

 

Sper ca se intelege care e nedumerirea mea.

Se numeste " RELAY, FUEL CUT" taie alimentarea cu curent a pompei de benzina.

 

http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5053e774f870021c54be2c54/wire-harness , pozitia 14.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Imi puteti spune, va rog frumos, ce releu este cel dintre CDI si releul de incarcare, la o Honda CBR F3 ? Are o mufa care pare ca iese din CDI,

Eu merg fara el (nu ca asa vreau eu, nu stiam ca acolo era un releu, era doar mufa), motorul merge fara probleme.

Azi am facut rost de un astfel de releu, dar nu stiu ce rol are.

 

Sper ca se intelege care e nedumerirea mea.

 

Salut,

Fuel cut relay, dupa cum spune si denumirea sa, asigura prezenta tensiunii electrice la pompa de benzina pentru momente bine determinate de timp. Dupa cum vezi din schema electrica, pompa are un MINUS permanent, iar PLUS il primeste de la acest releu. Bun, cand conectezi cheia de la contact pe ON, adica PLUS se alimenteaza primarul bobinei de inductie si fuel cut relay, iar CDI asigura MINUS, astfel ca circuitul se inchide si pompa este si ea activata. Cand CDI asigura prin circuitul sau de temporizare MINUS pentru bobina si fuel cut relay , cele doua functioneaza!. Cand taie MINUS de catrea CDI pentru a produce scanteia in SECUNDARUL bobinei de inductie, se taie si minusul din BAZA tranzistorului din releu, astfel incat acesta nu functioneaza, deci si pompa de benzina nu functioneaza in aceasta perioada. Dupa cum vezi releul functioneaza secvential conform ON/OFF din sistemului de aprindere . Motorul tau functioneaza si fara acest relul pentru ca ’’cineva’’ ti-a suntat releul( la momentul X a fost defect, nu la mai inlocuit pentru ca ''merge si asa'') iar pompa de benzina functioneaza continuu, ceea ce nu este normal. Timpii secventiali pentru pompa sunt alesi de producator pentru a nu mentine un volum mare de benzina in carburatoare. Vezi ca in mufa de montare a releului gasesti un șunt/conductor pus intre NEGRU si NEGRU/ALBASTRU. In acest fel s-a asigurat alimentarea permanenta a pompei cu PLUS de la contact cand este pe ON. Scoate ,, improvizatia,, si apoi montezi releul pentru ca acesta sa functioneze in parametrii.

Bafta ,

post-74268-0-17730500-1463293336_thumb.jpg

post-74268-0-86132400-1463293350_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare pentru detinatori de honda cbr 600 f4 i,la cat trebuie sa stea turatia motrului la relanti atunci cand acesta este cald ? problema sta in felul urmator,care ar fi turatia corespunzatoare la relanti pentru un honda cbr f4 i ? Deoarece la 1200 rpm dupa ce se incalzeste se aude un pic distributia, dar daca o reglez la 1500 nu se mai aude deloc. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200-1300 maxim. Da nu mai bine schimbi lant/întinzător si patine daca e cazul?

O sa ma duc la o constatare la un mecanic, sunetul este foarte slab ( ma gandesc ca e inceputul ), si face cand vrea are chef nu constant.... si tot timpul in decelerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare pentru detinatori de honda cbr 600 f4 i,la cat trebuie sa stea turatia motrului la relanti atunci cand acesta este cald ? problema sta in felul urmator,care ar fi turatia corespunzatoare la relanti pentru un honda cbr f4 i ? Deoarece la 1200 rpm dupa ce se incalzeste se aude un pic distributia, dar daca o reglez la 1500 nu se mai aude deloc. MS

 

In carte spune ca la 1300rpm cu +/- 100 rpm. (pagina 111).

CBR600FS CBR600F4i.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fuel cut relay, dupa cum spune si denumirea sa, asigura prezenta tensiunii electrice la pompa de benzina pentru momente bine determinate de timp. Dupa cum vezi din schema electrica, pompa are un MINUS permanent, iar PLUS il primeste de la acest releu. Bun, cand conectezi cheia de la contact pe ON, adica PLUS se alimenteaza primarul bobinei de inductie si fuel cut relay, iar CDI asigura MINUS, astfel ca circuitul se inchide si pompa este si ea activata. Cand CDI asigura prin circuitul sau de temporizare MINUS pentru bobina si fuel cut relay , cele doua functioneaza!. Cand taie MINUS de catrea CDI pentru a produce scanteia in SECUNDARUL bobinei de inductie, se taie si minusul din BAZA tranzistorului din releu, astfel incat acesta nu functioneaza, deci si pompa de benzina nu functioneaza in aceasta perioada. Dupa cum vezi releul functioneaza secvential conform ON/OFF din sistemului de aprindere . Motorul tau functioneaza si fara acest relul pentru ca ’’cineva’’ ti-a suntat releul( la momentul X a fost defect, nu la mai inlocuit pentru ca ''merge si asa'') iar pompa de benzina functioneaza continuu, ceea ce nu este normal. Timpii secventiali pentru pompa sunt alesi de producator pentru a nu mentine un volum mare de benzina in carburatoare. Vezi ca in mufa de montare a releului gasesti un șunt/conductor pus intre NEGRU si NEGRU/ALBASTRU. In acest fel s-a asigurat alimentarea permanenta a pompei cu PLUS de la contact cand este pe ON. Scoate ,, improvizatia,, si apoi montezi releul pentru ca acesta sa functioneze in parametrii.

Bafta ,

Multumesc mult Dedant. Intr-adevar, curentul pentru pompa mea de benzina este pus direct la contact (mecanicii nostrii "buni" din Bucuresti). O sa ma uit mai bine si sa o refac cum era initial.

 

Multumesc inca odata pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand sunt posesorul unui F4 din 1999 am descoperit un fel de locas pentru o cheie rotunda dar nustiu ce face.

Este cea din poza sub deget. Pe interior are 2 sau 3 fire electrice care sunt taiate.

post-84490-0-80479000-1463487757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...