Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Gata ! ! ! mi-am setat si eu ceasul, am mai apasat ambele butoane de cateva ori dar se pare ca nu le tineam destul de mult. Acum am avut mai multa rabdare.

Mersi de sfaturi.

 

 

ti-am spus eu ca trebuiesc tinute mai mult de 2 ore , nu m-ai crezut .... :cheers:

Bafta si sa ne auzim de bine! felicitari ca ai gasit pana la urma unde sa bagi destu'

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

upgrade de la f3 la f4

 

post-4998-1180002668_thumb.jpg post-4998-1180002728_thumb.jpg

 

post-4998-1180003035_thumb.jpg

Vreau doar sa-i pun toba sport. Care stiti una de vanzare ..... claxonati !!!

 

:cheers:

 

 

Frumusel foc...cam la asa ceva doresc sa fac si eu un upgrade in ceva timp. Cat despre tobe este un tip cu user name-ul de lipton care aduce evacuari. Trimite-i un pm si te safatuieste ce ti se potriveste...mie mi-a trimis ptr un F3 cateva optiuni destul de bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata ! ! ! mi-am setat si eu ceasul, am mai apasat ambele butoane de cateva ori dar se pare ca nu le tineam destul de mult. Acum am avut mai multa rabdare.

Mersi de sfaturi.

 

Inseamna ca mi-am luat misto degeaba ca aveam dreptate :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima mea moto ptr incepatori :lol:...luata acum 1 saptamana, si sunt mandru de ea...

 

Ai si de ce sa fii mandru Razvane, pare super ingrijita, iubita si respectata! :cheers:

S-o stapanesti sanatos fara probleme si incidente! :cheers:

La cati mai multi km!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: merci mult....ala e nr de inmatriculare a lu' fostu' propietar....tre sa o inmatriculez luni sau marti.....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: merci mult....ala e nr de inmatriculare a lu' fostu' propietar....tre sa o inmatriculez luni sau marti.....

Scuze de botez...ce mai ...sunt dator cu mielu' :cheers:

Sa-l uzi bine ca altfel nu te tine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat a costat scula?

 

 

3000 euroi

 

trebe sa mai investesc in ea unpic...sa ii iau un lant de distributie si sa ii pun crachpanuri...sau cum naiba le-o zice, ca sunt incepator..... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3000 euroi

 

trebe sa mai investesc in ea unpic...sa ii iau un lant de distributie si sa ii pun crachpanuri...sau cum naiba le-o zice, ca sunt incepator..... :cheers:

Crashpad ...dar nu are prea mare importanta... intentia conteaza... ai grija mare cu ea...(ca incepator...) am auzit ca trage ca o turbata!!! :cheers:

S-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr mine iti dai seama ca este un monstru deocamdata, mam data cu ea ...prins-ei si eu 80km....am avut impresiat ca am 200......dar..cu timpu'....sper sa ma obisnuiesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr mine iti dai seama ca este un monstru deocamdata, mam data cu ea ...prins-ei si eu 80km....am avut impresiat ca am 200......dar..cu timpu'....sper sa ma obisnuiesc....

Mult succes si grija maxima...ca e pacat s-o tavalesti ...

Cumpatarea de sine e cea mai importanta in motociclism...parerea mea... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe romaneste le zice buloane, iar pe inglezeshte le zice frame sliders.

Cat despre moto. Take care si sa o stapanesti sanatos. NU e rusine sa mergi cu 80 sa stii. Si eu la inceput eram la fel.

Nu puteam depasi viteza aia pentru ca nu ma simteam sigur pe mine. Nu stiam cum sa reactionez daca se intampla ceva.

So. Ia-o usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr mine iti dai seama ca este un monstru deocamdata, mam data cu ea ...prins-ei si eu 80km....am avut impresiat ca am 200......dar..cu timpu'....sper sa ma obisnuiesc....

la 80 pe motor parca ai fi 150 in masina.

Cel mai nasol e atunci cand la 80 mai pui uin 2 in fata.

Atunci e groaznic.

Nu iti recomand.

Eu unu nu am s-o mai fac in graba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 80 pe motor parca ai fi 150 in masina.

Cel mai nasol e atunci cand la 80 mai pui uin 2 in fata.

Atunci e groaznic.

Nu iti recomand.

Eu unu nu am s-o mai fac in graba.

Senzatiile mele sunt exact invers...prefer sa merg cu +200 cu motorul f mult decat sa merg cu 200 cu masina.Pe motor faci corp comun cu ea si te indrepti ca o sageata ,pe cand in masina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei..stai putin...tinand cont ca sunt la a 3-a sedinta la scoala de soferi, si a 8-9-a oara cand ma sui pe motor in viata mea.....nu am zis ca mi-e rusine.....chiar ma bucur ca am tupeul asta, si iti dai seama cand mam dat jos dupa ea zice-ai ca sunt titirez, asa imi tremurau genunchii, acuma am inceput usor usor sa merg cu ea pe la munk, ptr ca acolo o tin deocamdata, ptr ca am locul extrem de mare si pot sa imi fac nebunia fara sa am probleme cu militia...oricum sunt "putulik" recunosc :cheers: :cheers:

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, am urmarit tot topicul, si am observat ca urmatoarea intrebare a fost pusa de nenumarate ori, iar raspunsuri...pauza:

Cat va consuma mobrele (oras/afara/mixt)? Indeosebi pt posesorii de F4i si F4iSport.

 

si inca o intrebare, daca se poate:

 

cum este pozitia in sa la F4i S? Este asemanatoare cu RR, sau da mai mult spre F? Ma refer la cat de agresiva e pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :crack: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

 

 

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :cheers: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

 

 

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

 

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :crack: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

 

 

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :lol: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

 

 

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :cheers: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :cheers: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

 

 

 

 

Marfa descriere ai piscat @sinner,dar sa stii ca si eu am bagat de seama ca bea cam mult,nu i-am facut niciodata consumul dar totusi cam repede ajung in peco!Iar eu am filtru de aer sport ,bujii noi pe ea..nu stiu ce sa zic..Sa consume oare 10?O sa i fac consumul sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea suge in afara cam 5 juma - 6 (la mers normal si cu cateva reprize de forja) iar in oras cam 8-9 (eu merg lejer in oras cam pe la 5000 de ture)

PS: tinuta la 12-13.000 de ture goleste rezervorul ffffooooooooooooare repede! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam cu un pretin bun de la 'onda si imi zicea "E motor bun da' vezi ca suge! Cum crezi ca au putut castiga SS-ul!? " si e oarecum logic fir-ar sa fie.

Ultima mea speranta a mai ramas sa bag pe tester, sa vedem parametrii.

 

p.s. oricum ii voi pune P.C. pe ea, am auzit ca in unele cazuri scade consumul. NU visez, dar poate e o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sper sa fie de la filtru si bujii"

eu cred ca e de la lant....de la lant :cheers: :cheers: :cheers:

n-o avea vreun furtun crapat pe la benzina .... ros de sobolani ?

uitasem sa iti spun . .la mine pana si la ala atentasera un pic

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete ca a mai aparut "unu cu F" ...

 

 

 

Aseara am adus-o acasa...si am avut si prima :cheers: ( a se intelege "prima partida de dragoste")

 

:cheers:

ASFALT USCAT!!! :cheers:

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...