Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nivelul il faci la geamul de vizitare. Nu pui mai putin de nivelul minim si nici nu treci peste maxim.

3.3 este volumul dat de manual la schimbul de ulei si filtru dar daca inclini motocicleta mult pe stanga si pe dreapta scurgi ceva mai mult ulei din motor.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ca tot se apropie noul sezon, am o intrebare celor mai experimentati: cu ce cauciucuri sa imi incalt motocicleta? Tin sa precizez ca e vorba de un F4i Sport din 2001. As vrea sa iau un set de anvelope noi, undeva pana in 300 de euro. Recomandari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inclinam intre Michelin Pilot Power 2CT si Dunlop Sportmax Qualifier 2. Poate sunt persoane care au incercat ambele variante si ma pot lamuri. Dar sunt deschis la oricare alte variante mai bune, daca exista.


» Post actualizat in 01 Mar 2015 10:18

Michelin Pilot Road "x" nu sunt orientate mai mult spre touring? ca daca se preteaza si pe un F4i Sport, as lua Road 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi v-ati reglat in vreun fel suspensiile ? daca da, ce setari aveti ? am citit pe un forum ceva de genul :

do this once you won't ever change it:
in the front;
rebound max minus 1
compression max minus 1
2 lines preload

on the back;
preload 4
damping max minus 1.25
compression max minus 1.25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi v-ati reglat in vreun fel suspensiile ? daca da, ce setari aveti ? am citit pe un forum ceva de genul :

do this once you won't ever change it:

in the front;

rebound max minus 1

compression max minus 1

2 lines preload

 

on the back;

preload 4

damping max minus 1.25

compression max minus 1.25

Eu da, dar le-am setat pentru mine (greutate/inaltime/forta) la o persoana de incredere la un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ptr. un cbr f4i sport 2001.

 

 

capacul motor stanga, se potriveste si de la cbr f4 modelul pe carburatie?

 

este vorba despre capacul din poza.


» Post actualizat in 08 Mar 2015 17:40

post-38325-0-10100600-1425836424_thumb.jpg

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi v-ati reglat in vreun fel suspensiile ? daca da, ce setari aveti ? am citit pe un forum ceva de genul :

do this once you won't ever change it:

in the front;

rebound max minus 1

compression max minus 1

2 lines preload

 

on the back;

preload 4

damping max minus 1.25

compression max minus 1.25

Nu exista din păcate un setup perfect. Sunt niste parametri care se modifica mereu: temperatura, vascozitatea uleiului, presiunea de azot. Mai presus de asta e si feelingul motociclistului care e mereu subiectiv. Unii se simt mai bine cu suspensii mai moi, altii cu suspensii mai tzapene. Trebuie cautat compromisul ideal si evitate extremele.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am achizitionat un cbr f4, an 2000 si am vazut ca are contact cu hiss, eu credeam ca doar f4i are hiss, lamuriti-ma si pe mine :scratch: .

Si o posibila problema, am plimbat-o cam 20 de minute dar acul la temperatura nu s-a ridicat deloc(desi furtunele erau aproape fierbinti), ce trebuie verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am achizitionat un cbr f4, an 2000 si am vazut ca are contact cu hiss, eu credeam ca doar f4i are hiss, lamuriti-ma si pe mine :scratch: .

Si o posibila problema, am plimbat-o cam 20 de minute dar acul la temperatura nu s-a ridicat deloc(desi furtunele erau aproape fierbinti), ce trebuie verificat.

Cesar, imi poti da cateva indicii, te rog :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar, imi poti da cateva indicii, te rog :) .

Modelul tau s-a fabricat atat cu HISS cat si fara acest sistem.

Indicatorul de temperatura este legat direct pe senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Daca tahometrul si vitezometrul functioneaza bine, decuplezi mufa senzorului de temperatura si faci strap cu un conductor. Pui ignition pe On si vezi daca acul urca spre HOT. Daca urca, pui imediat ignition pe off, ca sa nu distrugi indicatorul. Daca acul urca, problema este la sensorul de temperatura. Daca acul nu se misca, verifica sa existe continuitate pe circuit - cablurile verde/albastru.

Procedura o gasesti in manual la sectiunea 19.9-19.20

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am pornit-o si eu ieri prima data, dupa 4 luni jumatate. A pornit la sfert, din prima fara chinuiala fara nimic. Am plecat la drum, si am constatat ca pe la 6-7 mii de rotatii se opreste motorul efectiv. Mi s-a intamplat de 3 ori dupa care nu a mai facut. Ar trebui sa ma alarmez sau e in regula dupa atata timp ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...