Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am descoperit o problema zic eu.

Simptome: autostrada motorul sta in parametri normali cat priveste apa; cand ajung in oras si e aglomerat si se merge cu 2km/ h apa fierbe in maxim 15 minute. Ventilatorul nu porneste.

Pot sa leg ventilatorul la pozitie ? si sa mearga non stop ?

E de bine ? De rau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am descoperit o problema zic eu.

Simptome: autostrada motorul sta in parametri normali cat priveste apa; cand ajung in oras si e aglomerat si se merge cu 2km/ h apa fierbe? in maxim 15 minute. Ventilatorul nu porneste.

Pot sa leg ventilatorul la pozitie ? si sa mearga non stop ?

E de bine ? De rau ?

In primul rand ce moto ai?

Ce vrei sa spui prin "fierbe"?

Ce temperatura ai afisata pe bord?

Ai incercat sa alimentezi ventilatorul pe direct sa vezi daca functioneaza?

Ai siguranta buna pe ventilator?

Ce nivel ai in vasul de expansiune?

 

Raspunde la aceste intrebari si o sa incerc sa=ti dau un raspuns corect problemei tale.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ce moto ai?

Ce vrei sa spui prin "fierbe"?

Ce temperatura ai afisata pe bord?

Ai incercat sa alimentezi ventilatorul pe direct sa vezi daca functioneaza?

Ai siguranta buna pe ventilator?

Ce nivel ai in vasul de expansiune?

 

Raspunde la aceste intrebari si o sa incerc sa=ti dau un raspuns corect problemei tale.

 

 

CBR F3.

In cazul de fata acul indicatorului urca pana la rosu si imi curge apa pe robinetul de sus. (probabil gresesc insa banuiesc aer in sistem). In mod normal la F3-urile care le-am mai avut acul indicatorului urca maxim la jumate apoi intra ventilatorul.

Cum spuneam mai sus acul indicatorului urca in rosu.

Nu am incercat, in vreo 10-15 minute desfac, vad ce e acolo, probabil e un contact imperfect (sper eu).

Nu stiu.

Undeva la jumatate.

 

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F3..deci ai bord analogic si nu stii ce temperatura exacta ai in motor cad fierbe,sa stii corect ce temperatura este in motor,ai nevoie sa o masori cu un termometru.

 

Acum va fi nevoie sa verifici urmatoarele:

 

1.Daca ai siguranta la ventilator buna

2.Verifica busonul la radiator daca este in stare buna,cele doua garnituri, si supapa de suprapresiune

3.Asigura-te ca ai lichid de racire la nivel.

 

Dupa ce trecut aceste lucruri in revista,si nu se rezolva,nimic va fi nevoie sa verifici termostatul daca nu este blocat pe inchis,sau se deschide mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F3..deci ai bord analogic si nu stii ce temperatura exacta ai in motor cad fierbe,sa stii corect ce temperatura este in motor,ai nevoie sa o masori cu un termometru.

 

Acum va fi nevoie sa verifici urmatoarele:

 

1.Daca ai siguranta la ventilator buna

2.Verifica busonul la radiator daca este in stare buna,cele doua garnituri, si supapa de suprapresiune

3.Asigura-te ca ai lichid de racire la nivel.

 

Dupa ce trecut aceste lucruri in revista,si nu se rezolva,nimic va fi nevoie sa verifici termostatul daca nu este blocat pe inchis,sau se deschide mai tarziu.

 

Siguranta ventilator ok.

Buson radiator ok.

Cand m-am uitat in vasul de expansiune imi arata 0, gol.

Pun apa pana la limita de sus, pornesc motorul si cand indicatorul era la jumatate, jos curge apa.

De data asta vasul de expansiune plin.

Ventilator iarasi mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta ventilator ok.

Buson radiator ok.

Cand m-am uitat in vasul de expansiune imi arata 0, gol.

Pun apa pana la limita de sus, pornesc motorul si cand indicatorul era la jumatate, jos curge apa.

De data asta vasul de expansiune plin.

Ventilator iarasi mort.

 

termocuplu dus sau perii motor prastie

 

scoate papucii care vin la termocuplu si fa contact intre ei ( daca ai 2 papuci)

scoate papucul si atinge-l la masa ( daca ai un papuc )

 

daca ventilatorul porneste termocuplul e papa

 

daca ventilatorul nu porneste... il desfaci de pe radiator si il incerci direct la baterie ( atentie la degete )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

termocuplu dus sau perii motor prastie

 

scoate papucii care vin la termocuplu si fa contact intre ei ( daca ai 2 papuci)

scoate papucul si atinge-l la masa ( daca ai un papuc )

 

daca ventilatorul porneste termocuplul e papa

 

daca ventilatorul nu porneste... il desfaci de pe radiator si il incerci direct la baterie ( atentie la degete )

Ventilatorul tocmai l-am verificat, e ok.

Bun acum e de vina termocupla sau termostatul?

Sau ambele?

Editat de VasileGrigore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu:

 

desfaci termocupla,, te uiti pe ea la cate grade deschide, iei un termometru care are scala apropiata de 100 de grade ( termometru de baie )o baterie de 1.5 v un bec si niste fire.

 

inseriezi becul termocupla si bateria, spanzuri termocupla cu partea activa in apa ( partea cu filetul ) pui ibricul cu apa in care ai spanzurat termocupla la fiert si scufunzi termometrul. daca apa ajunge la maximul de temperatura scris pe termocuplu si becul nu se aprinde... tre sa cumperi termocuplu.

 

daca se aprinde iti tre termostat

 

 

 

 

partea mai simpla e sa faci aceiasi minune ( ibric apa ) cu termostatul , daca se deschide la 87 e bun si iti tre termocupla...

 

 

eu pariez pe termostat.....sau pe termocuplu... nu ma pot decide :)

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca merita ! Aici e vb de siguranta ta. Mai sus ai enumerat cateva consumabile...

Daca spuneai si de cadru,motor,jante,carene,bascula,instalatie electrica,discuri fata,cutie de viteze,radiator...atunci as fii fost in dubii :crack:

ma refeream daca sa investesc 7-800 de euro intr-un motor de 15 ani care valoreaza 1000 si ceva de euro sau sa cumpar un motor mai nou, chiar daca e mai scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in urma minunatei mele idei de a lasa motorul in fata blocului, cu speranta ca se mai incalzeste afara, am realizat ca de frig (cel mai probabil) seaua a crapat...Aveti idee cam cat ma costa o retapitare si unde gasesc? Sau o sea frumoasa de vanzare dar mai ieftinuta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 2 ani ori 80 ori 120. Nu mai tin minte. Oricum tare tipu, ma intrebat cum vreau sa iasa, mai inalta, materiale..

Recomand.

Super, daca mi-ai da si un nume/contact ceva...M-ai ajuta mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se doneaza cric central CBR 600 F4 i, 2004 (cred).Complet cu tija, arcuri, f. putin folosit.

Nu am ce face cu el, e pacat sa-l arunc.Bucuresti.

 

Salut,as lua eu cricul. Am f4 din 2000,ar trebui sa se potriveasca. Daca nu se potriveste il donez mai departe

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...