Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

ok, deci am lamurit-o cu consumul.

 

ramane pozitia in sa. stiu ca era un topic unde s-a discutat pe tema asta mai demult (@sinner, cred ca si tu erai unul din participantii la discutie), dar nu am reusit sa-l gasesc nicicum. Se stie ca pozitia pe F e oarecum mai lejera, (nu tre sa te apleci tare mult), caracteristica unui Sport-Touring. Pozitia pe RR in schimb e agresiva, si mai multa lume zicea ca, la folosire prin oras, si prin afara ( dar fara sa ai pretentii de a scoate untul din ea), nu merita sa dai nici bani in plus, si nici sa trebuiasca sa adopti o pozitie agresiva, pe un RR, fiind astfel de preferat un F. (Nu vreau sa intru in polemici pe baza perfomantelor, pentru ca in mod cert RR are niste atuuri in plus din acest punct de vedere; ma refer strict la pozitie).

 

Deci pana la urma, cat priveste modelul F sport ('01-'02), cum e pozitia in sa? Gen sport-touring (spre F), sau agresiva (spre RR)? Sau ceva intre?

 

 

@antemiu: super tare honditza. sa o folosesti sanatos, si la cat mai putine tavaleli! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal, in legatura cu consumul acu in weekend am fost la Cluj, la intrunire, mi-a luat sub 5% pana acolo, viteza de 90-120 kph eram 20 si ne-am dus lejer, inapoi am tras 160-180 cu varfuri de 230, mai ales pe Mesteacan , si cu plinul facut la plecarea din Cluj(15l) am deja 255 km facuti si inca nu s-a aprins led-ul de la benzina, deci in jur de 6%, pana acu. :cheers:

E un F4 din 00' pe carburatoare, cu filtru de aer sport si bujii NGK Iridium, carburatoare reglate aku 500 km...

 

Numai bine si asfalt uscat :lol: :crack: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu !

 

post-17255-1180432731_thumb.jpg

 

Va salut pe toti si sa ne vedem sanatosi !

 

p.s. cati litri de ulei intra la un schimb (cbr f4). si eventual daca puteti sa-mi spuneti ce tip si unde as putea sa gasesc. thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu !

 

post-17255-1180432731_thumb.jpg

 

Va salut pe toti si sa ne vedem sanatosi !

 

p.s. cati litri de ulei intra la un schimb (cbr f4). si eventual daca puteti sa-mi spuneti ce tip si unde as putea sa gasesc. thanks

 

Saltare, apoi sa ne vedem sanatosi.

Intra exakt 3,3 l de ulei daca schimbi si filtru de ulei, ceea ce este de recomandat.

 

Eu am bagat Motul Syntetic 10W-40, dar si Castrol e bun, Mobil1 etc...

 

Numai bine si sa-l folosesti sanatos... :cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F4 imi consuma si mie la fel. Dar cu F4 i e altceva.

 

Cat despre pozitie.

Daca te gandesti logic, pozitia e aceasi ca pe F4 i. Pentru ca practic unghiul de cadere al cadrului de sa este acelasi. Chiar daca acel carenaj e altfel. Configiuratia ghidonului pe inaltime e identica. Pozitia coarnelor la fel. deci iti garantez ca pozitia e identica. eu imi faceam probleme la shezut.. sa nu ma doara culul de la saua aia care parea mai rigida. dar nu la pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F4 imi consuma si mie la fel. Dar cu F4 i e altceva.

 

Cat despre pozitie.

Daca te gandesti logic, pozitia e aceasi ca pe F4 i. Pentru ca practic unghiul de cadere al cadrului de sa este acelasi. Chiar daca acel carenaj e altfel. Configiuratia ghidonului pe inaltime e identica. Pozitia coarnelor la fel. deci iti garantez ca pozitia e identica. eu imi faceam probleme la shezut.. sa nu ma doara culul de la saua aia care parea mai rigida. dar nu la pozitie.

 

Referitor la indicatorul de benzina... cum trebuie sa indice normal!?...

Adica , atunci cand l-am luat scria RES si dedesubt erau 3 sau 4 liniute... , dupa ce am bagat vreo 10l ... :cheers: tot asa imi indica... :cheers:

cam cum ar trebuii sa arata si care-i faza cu RES!? ...banuiesc ca e rezerva...

Initial am crezut ca imi arata cat mai e din rezerva (cand imi afisa RES deasupra gradatiei) si dupa ce-am bagat benzen...tot scria RES....e normal!?

Sau nu sunt eu normal :cheers: !?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la indicatorul de benzina... cum trebuie sa indice normal!?...

Adica , atunci cand l-am luat scria RES si dedesubt erau 3 sau 4 liniute... , dupa ce am bagat vreo 10l ... :cheers: tot asa imi indica... :cheers:

cam cum ar trebuii sa arata si care-i faza cu RES!? ...banuiesc ca e rezerva...

Initial am crezut ca imi arata cat mai e din rezerva (cand imi afisa RES deasupra gradatiei) si dupa ce-am bagat benzen...tot scria RES....e normal!?

Sau nu sunt eu normal :cheers: !?!?

 

Pai aia e rezerva ..trebuie sa se stinga dupa 1-2 minute dupa ce bagi plinul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, apoi sa ne vedem sanatosi.

Intra exakt 3,3 l de ulei daca schimbi si filtru de ulei, ceea ce este de recomandat.

 

Eu am bagat Motul Syntetic 10W-40, dar si Castrol e bun, Mobil1 etc...

 

Numai bine si sa-l folosesti sanatos... :P :( :P

daca vrei sa-ti rasfeti putin mobra...atunci baga 10w-50! e muuuult mai bun! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa-ti rasfeti putin mobra...atunci baga 10w-50! e muuuult mai bun! :(

 

Mult mai bun in ce sens ? Vascozitate, proprietati ? Producatorii de care recomanda: 10W-50 sau 10W-40 ?

 

Mersi anticipat de raspunsuri :P

 

A! Era sa uit ! Ce filtru ar trebui sa cer la magazin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te bate gandul la o toba sport. Recomand Mivv Sportline Titanium (Ovala)

Are un sunet deosebit, nu numai in ture dar si la relanti. Mie nu'mi pare rau ca am luat marca asta.

Bafta!

 

..si cam cat costa toba asta? si de unde se procura? (tot o honda din 2000 am si eu F4)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si cam cat costa toba asta? si de unde se procura? (tot o honda din 2000 am si eu F4)

 

 

cu 7-8 gauri in toba default scoti un sunet de moare lumea :P

 

ps mie mi-a recomandat cineva sa folosesc 10w60 ( mecanic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei zgomot.. da.. bagi burghiul. dar tot nu iese ca una race. Daca vrei si performantza, iei una sadea.

faza cu RES este simpla. dupa ce bagi benzin se stinge dupa o perioada. daca nu.. ai o problema.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop si eu sa ma perii cu batranica mea.. :P

 

tocmai am revenit de prin tari straine. am preferat sa merg dupa ea personal pt ca am cunostinte care dau motoare usor... prelucrate sa zic . :P

 

am tras o excursie de neuitat prin cizma, cu baie la adriatica si 4.500 de kilometri facuti . m-am intors cu doua moto. unu pentru sufletul meu, unu sa fac un leu.

 

cbr-ica e un model mai veki, dar e inmatriculat abia in 05.94, daca targa (actul de inmatriculare) nu se poate shmenui pe la ei.

 

motorul e foarte agresiv :( si intretinut de maniac. cred ca l-a incalzit 3 minute pana sa ma care o tura. (eram foarte hotarat sa vad cum se comporta cu el).

 

sa ne vedem sanatosi prin tara!

post-17831-1180817626_thumb.jpg

post-17831-1180818117_thumb.jpg

Editat de AbyssWalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

motorul e foarte agresiv :P si intretinut de maniac. cred ca l-a incalzit 3 minute pana sa ma care o tura. (eram foarte hotarat sa vad cum se comporta cu el).

 

sa ne vedem sanatosi prin tara!

 

Eu zic ca toti motociclisti care au vitezane, sunt maniaci ! :(

 

Si eu imi incalzesc cbrica de fiecare data, sunt absolut sigur ca de cand este la mine n-a vazut mai mult de 3000 RPM pana n-a iesit din COLD !!!!!!

 

Ai grija de motorul tau, sa aiba si ea grija de tine !!!

 

\post-8669-1180819076_thumb.jpg post-8669-1180819200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu incalzitul motorului o practic si acum, cand sunt 30 de grade afara. Nu conteaza. Daca acul nu a depasit dunga inferioara a liniei de temperatura normala, nu se pleaca de pe loc. Mai bine stau 1 minut in plus acum decat saptamani intregi cu motorul desfacut. Uzura la rece este muuult mai mare decat cea la cald.

 

@AbyssWalker: frumos motor ai, nene. Sa-l stapanesti cu placere si sa te poarte sanatos in spate sute de mii de kilometri :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare cam tampita, poate: cat merge cbr f1 cu viteza 1?

rog raspunsuri de la detinatori, ca din auzite merge mult mai mult :scratch:

 

merci @ alveola (si al tau e (si mai) frumos, vorba andreei marin in reclama la sampon).

Editat de AbyssWalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare..deranjez si eu ca detinator de f2 cu cateva intrebari..cat ulei intra cand ii schimb si filtrul?pt ca pe louis apare 3,1 litri iar unii zic ca 3,8 si asta e o dilema pt mine,si daca are careva un cric central de vanzare..aa si mai am una,a incercat cineva sa puna guma de 180 pe spate?bineinteles pereche cu fata,ma bate gandul la un pilot power(pereche)sau daca stiti careva de unde iau un pilot sport de 160 pt spate ca fata e buna inca..va salut pe toti

post-15410-1181081917_thumb.jpg

post-15410-1181081998_thumb.jpg

post-15410-1181082092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge pana ramai fara benzina. :)

 

PROBLEMA: am nevoie de o cheie de bujii pentru CBR 600 F4 (cheie cotita sau dracu stie, ma rog, una care sa fi fost folosita in acest scop pe un F4 si sa fi mers!). Nu de alta dar stau cu iridiumurile in casa de o luna!

Multumesc.

 

eu am trusa originala de scule dar sunt cam departe :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu gasesc filtru de aer pt Honda CBR f4 de 600 modelul 99-00 ! precizez ca am cumparat-o fara filtru si acu cand am schimbat consumabilele am descoperit asta ! va rog care ma poate ajuta macar cu un cod de filtru de aer pt modelul asta sau cu vreo idee de unde sa comand unu mai rpd (asa in 2 sapt ajung eu prin austria la luis)

 

L.E. am gasit cod pe K&N Part HA-6099 acu sa vedem cine il are pe stoc !

 

 

 

 

ms ! SI ASFALT USCAT!

Editat de maxu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare..deranjez si eu ca detinator de f2 cu cateva intrebari..cat ulei intra cand ii schimb si filtrul?pt ca pe louis apare 3,1 litri iar unii zic ca 3,8 si asta e o dilema pt mine,si daca are careva un cric central de vanzare..aa si mai am una,a incercat cineva sa puna guma de 180 pe spate?bineinteles pereche cu fata,ma bate gandul la un pilot power(pereche)sau daca stiti careva de unde iau un pilot sport de 160 pt spate ca fata e buna inca..va salut pe toti

 

Inseamna ca ai vb cu niste habarnavisti !!!!!!! :)

 

Pt ca manualul original a Honda cbr 600 F2 fabricat intre 91-95 scrie asa :

 

daca schimbi numai uleiul atunci 3,2 l

daca schimbi si filtrul de ulei atunci 3,5 l !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daca a fost desfacut motorul de tot atunci 4 l.

 

De unde pui mei 3,8 l ?????

 

Important este sa nu bagi mai putin de 3,5 , sa fie undeva intre 3,5 si 3,7 !!!!

 

 

Nu cred ca incape 180 pe cbr F2, eu am incercat cu 170, si era foarte naspa in curbe.

Aveam tot timpul senzatia ca o sa mananc asfalt !!!

Nu cred ca merita incercat, cu 160 merge perfect !!!

 

Bafta

 

viteza ma intereseaza :) sa vad daca trage bine :)

Undeva intre 90 si 100 !!!

 

F2-ul meu merge 105 in prima treapta !! :scratch:

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca ai vb cu niste habarnavisti !!!!!!! :scratch:

 

Pt ca manualul original a Honda cbr 600 F2 fabricat intre 91-95 scrie asa :

 

daca schimbi numai uleiul atunci 3,2 l

daca schimbi si filtrul de ulei atunci 3,5 l !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daca a fost desfacut motorul de tot atunci 4 l.

 

De unde pui mei 3,8 l ?????

 

Important este sa nu bagi mai putin de 3,5 , sa fie undeva intre 3,5 si 3,7 !!!!

Nu cred ca incape 180 pe cbr F2, eu am incercat cu 170, si era foarte naspa in curbe.

Aveam tot timpul senzatia ca o sa mananc asfalt !!!

Nu cred ca merita incercat, cu 160 merge perfect !!!

ok..mersi mult :) ,sa inteleg ca ce mi-ai zis e din sursa sigura?ca nu vreau sa fac vreo tampenie,cineva a pus pilot power de 180 pe spate,pereche cu fata si era extrem de multumit,nu stiu,mai astept putin si caut undeva un pilot sport de 160 si merg asa cu ele,cateodata in viraje cand aplec prea tare simt ca vrea sa ma lase putin pe asfalt da misc putin acceleratia si merge normal,asta in cazul in care merg cu guma de 160 pe spate si ramane `murdar` doar un centimetru din marginea cauciucului..mersi inca odata,BTW,e super misto motorul tau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...