Sensei Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Sensei,afara de parerea buna despre fiara,ma apuca si o parere buna despre tine si am sanzatia ca ne vom intilni in vara asta.Am o Grecie de facut si sunt singur cu nevasta pe drum.Sincer sa fiu imi e cam frica singur si e si putin plicticos.bunu. Parerea ta ma maguleste. Ne putem intalni oricand vrei, cu placere. ...(desi motoru lu sensei,daca tin bine minte ia suta in 3 secunde)... 2.6 secunde, mai precis. Vorbesc din carti, eu nu sunt in stare de asa ceva (si nici nu cred ca vreau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Copilas ,linisteste-te.Fi calm ,pastreaza-ti barbatia ,ai fost dovedit dovada si faptul ca ai dat-o in altele.Honda X4 are viteza maxima data de carte la 240 km la ceas.In ce priveste vitezanele este o mica confuzie.Nu am contestet si nu contest superioritatea neta a vitezanelor in ce priveste capacitatea de a prinde viteze foarte mari in foarte scurt timp in comparatie cu restul tipurilor de motoare(desi motoru lu sensei,daca tin bine minte ia suta in 3 secunde),da nici nu pot accepta ca unu care merge cu masina si care n-a vazut in viata lui pe viu un X4 sa vorbeasca de rau acest model.Dealtfel Niko,sa stii ca gica contra pe unde se baga vorbeste numai prostii si-l pune la punct toata lumea da el nimic,nu baga de seama.Intra la coltul vitezistelor sa vezi cum il invata un baiat cei patru timpi ai motoarelor i 4T.Asta spune tot. Sensei,afara de parerea buna despre fiara,ma apuca si o parere buna despre tine si am sanzatia ca ne vom intilni in vara asta.Am o Grecie de facut si sunt singur cu nevasta pe drum.Sincer sa fiu imi e cam frica singur si e si putin plicticos.bunu. Tataie ,liniste-te.Fii calm ,eu nu ti-am jignit motorul doar iti spun sa nu crezi ca ai vreo busa biturbo sau motorul lui rossi sub fund ,cum tot incerci sa demonstrezi...atata tot!!! ,adica ,RECUNOASTE-I LIMITELE!!!Uite ,iarasi sa-ti demonstrez ca fabulezi cu acel 240 dat in cartea ei:honda-x4 Si nu inteleg de unde ai comparat un bmw naked de peste 160cp cu a ta si incercai sa-mi explici ca daca acel bmw prinde nu stiu cat(ceea e si perfect adevarat) si a ta prinde tot pe acolo Ps:la coltul vitezistelor era cu totul alta discutie ,dar ma chinui de pomana sa-ti explic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 silviu, daca te uiti si la celelalte caracteristici trecute pe linkul dat de tine razi cu fundul. X4 are motor in 2 timpi? TERMINATI'VA cu offtopicul pe postul omului. contrati'va pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 silviu, daca te uiti si la celelalte caracteristici trecute pe linkul dat de tine razi cu fundul. X4 are motor in 2 timpi? TERMINATI'VA cu offtopicul pe postul omului. contrati'va pe PM. Am observat ,stai linistit ,plus de asta cica "prinde" si mai mult ca vtx-ul de 1800(asta in acelasi site) care e MULT mai puternic ca x4 ,ceea ce e ilogic ...Ideea era sa inteleaga "omul" ca sunt vise acel 240 pe care il sustine el pt acel motor al lui Ps:si un amic de-al meu are trecut pt o honda cbr600(din 98) o vmax, in certificat ,de 168 ...cat ai fi de nebun ,nu ai cum sa crezi asemenea aberatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Uita-te aici, tinere geniu...si mai lasa-ne cu off-topic-urile.... http://www.honda-x4.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 HĂśchstgeschwindigkeit 180 Km/h, ohne Speedcutter 220 Km/h deci, fara limitare, ajunge la 220. ceea ce e super ok ptr un naked avand in vedere ca thundercatul atinge 240 dar are un super carenaj (pana la 180 abia de simti briza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Uita-te aici, tinere geniu...si mai lasa-ne cu off-topic-urile.... http://www.honda-x4.de/ Foarte bine ,sper sa fie ok site-ul pt "cunoscatori" ....din ce am vazut acolo este vorba de 180km/h vmax....caleeeee lunggaaaaa pana la 240 Ps:limitarea e la viteza sau la putere? Pps:scuze pt off-topic ,dar vezi cine a inceput cu intrebarile pe topicul omului si apoi vorbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Felicitari pentru bestie, ca e o "adevarata". Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Cum adica? Toba este pe partea opusa monobratului, pentru a armoniza si "echilibra" linia generala. Daca ar fi pus-o peste monobrat ar fi aratat cel putin aiurea (si ciuciu loc pentru bagaje). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 (editat) @strumfulica: Chiar 250! Noaptea! Ziua nu bag mana in foc, ca mi-e frica! Si on-topic: e super motor, dle sensei! E adevarat ca-mi place mai mult S-ul dar gusturile nu se discuta! Oricum, cam aceeasi tehnica. Cred ca R-ul placea mai mult daca avea faruri mai "ordodoxe", probabil chestia asta e: ori iti plac de mori ori nu-ti plac deloc! Dar exceptand farurile, motocicleta e lucrata impecabil: uitati-va la detalii: bascula, bordul, motorul, etc. Pana la urma, motocicleta era nou-nouta la banii aia sau era ff putin mearsa? Ca e ff tare pretul... Chiar fiind in Germania, fara adaosurile de rigoare. Editat Martie 5, 2007 de rmg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Cristi-mic mi=ai facut o mare bucurie.Desi alu sensei este extra si cu multe superlative,m-am dus acolo unde ne-ai trimes si uitind ce am in garaj am privit cu emotie galeria de fotografii a clubului X4 din Germania si m-am indragostit din nou de motocicleta.E greu de inteles dar am iubit-o de prima oara de cind am vazut-o la tomina si cred ca am sa o iubesc mereu.Cred ca sunt inteles cind vine un geniu pustiu si se da la iubita mea cu afront.Le multumesc tuturor celor care incearca sa ne aduca din nou la topic si le promit sa fiu cuminte si sa ma incadrez in reguli si sa nu mai bag in seama la toti neica nimeni care au avut ,pot sa aiba ,au auzit,au citit,da nimic din experienta proprie.Salutare si asfalt uscat,mai ales acum ca incepe sa se faca frumos afara.Cu siguranta ne vom intilni pe sosea si ne vom saluta cu respect si cu mindrie ca apartinem tagmei motociclistilor romani.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 AMIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Cum adica? Toba este pe partea opusa monobratului, pentru a armoniza si "echilibra" linia generala. Daca ar fi pus-o peste monobrat ar fi aratat cel putin aiurea (si ciuciu loc pentru bagaje). La asa ceva ma refeream 1 2 3 Eu stiu ce zici tu, de aceea am subliniat ca intrebarea mea e legata mai mult de estetica decat de functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Mai baieti, Nu poate omul sa plece putin cu treaba ca voi va si incaierati! Nu mai bine ne strangem noi la un loc si bem o bere? Sunteti invitatii mei. Pana la urma, motocicleta era nou-nouta la banii aia sau era ff putin mearsa? Ca e ff tare pretul... Chiar fiind in Germania, fara adaosurile de rigoare. Motocicleta nu a fost noua. Cand am cumparat-o avea 1.000 km. Am luat-o de la mama ei, BMW Motorrad Munchen. Nu a fost o problema financiara, dar intrucat eu nu castig banii la Bingo, am considerat ca o devalorizare de 5.000 Euro pentru 1.000 de km este mai mult decat acceptabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Sensei, e ABSOLUT SUPERB motoru tau! sa-l stapanesti cu grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 rmq,se spune.. Si au trait fericiti pina la adinci batrineti.Despre estetica motorului preamulte nu putem zice .In primul rind ar trebui sa o vedem in naturel si din toate partile in al doilea rind sa avem siguranta ca nemti au studiat la ea la gros si ca ce-i facut de nemti e cam greu de criticat.Asta la motoare cu o teava da nastere la discutii asa ca sensei enerveaza-te si mai pune-i o teava ca sa semene cu a mea si ca sa o achilibrezi ca si greutate bagi pe partea cealalta niste fier beton niste plumb,te descurci tu.Acu fac ca americani si zic<a fost o gluma.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Exista solutii si pentru cei carora nu le place evacuarea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Off-topic pentru Bunu : acolo explica si cum se delimiteaza X4, sa mearga si peste 180. Nu stiu daca a ta e delimitata, daca vine din Japonia. Sensei, e super dihania. La cit mai multi km, ca pentru asta e facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Sensei, e ABSOLUT SUPERB motoru tau! sa-l stapanesti cu grija Sensei, e super dihania. La cit mai multi km, ca pentru asta e facuta Multumesc tuturor. Ati vazut site-ul asta? http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Super site . Sper sa te vad pe la Cta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 speram ca o aduci maine la arc... daca se mentine vremea asta super... si ne si lasi sa o pozam, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Fara publicitate, va rog, fara publicitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 sunt prea disperat de monstrul meu...altfel....asta era alegerea mea...de fapt inainte sa iau vtx-ul am vrut sa iau R asta...dar nu aveau aia si in mijlocul veriii...am hotarit sa nu mai astept... sa il stapinesti sanatos...cit mai multi km fara evenimente majore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Multam cristi ,stiu de chestia aia si o sa o operez.Sensei nu te supara pe noi da am abosit oftind,mai ne zicem si noi un necaz ,altul,off topic.bunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 (editat) Nu-i bai. Am gasit o reclama la K 1200 R care ar trebui sa-i puna pe ganduri pe "motociclistii de forum", care mai mult tasteaza decat se dau. "The search for yourself doesn't run on Google" Editat Martie 7, 2007 de Sensei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.