Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altfel ce mai faci,banzay? :crack:

Cu ce mobra te dai?

 

Niste poze din excursa facuta azi pe traseul:Cluj-Napoca - Dej - Tg.Lapus - Lapus - Baiut - Ocna Sugatag - Cavnic - Manastirea Barsana - Beclean - Dej - Cluj-Napoca.Pozele in ceata sunt in Muntii Rodnei.Total km parcusi 398.

Superb...as vrea si eu sa mai ies, dar sunt in concediu 3 saptamani, si am inceput scoala cu fi-miu.

Poate reusesc sa mai ies si eu, doar ca traficul in Bucuresti a devenit foarte aglomerat odata cu inceperea scolilor.

 

@Marian Anghel: Vezi ca sunt firme care refac furtune hidraulice, dupa cel original, daca nu gasesti la dezmembrari.

Stiu ca faceau pe Fundeni, langa Opel Dibas, si mai este o firma pe DN 3, la iesirea din Pantelimon catre Branesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel ce mai faci,banzay? :crack:

Cu ce mobra te dai?

Frumoasa tura D-le Cristian! Eu ce sa fac, m-am facut familist si automobilist... nu m-am mai dat cu nici o mobra de ceva vreme, am avut vreo 2 intamplari care m-au speriat si am lasat-o usor sezonul asta. Nici itp si nici asigurare nu mai am la nici o mobra... Sper la anu sa imi fac timp si o tai spre alte zari in concediu cu TDM-ul, imi strang idei si piese pt. ce mai am de adaugat (gps, prize, relee etc)... voiam sa ma apuc de ceva mai nou, strict enduro, insa parca nu as ingropa atatia bani intr-un hobby de weekend, cum ar deveni fortat motociclismul pt mine cu enduro neinmatriculat. In rest, vedem ce ne mai oferta viata odata cu timpul care trece :)

 

Cu stima,

Andrei.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casa de piatra! :peace:

 

PS:Link-ul postat de mine mai sus la:Si una adevarata,e de fapt asta:

!Asta e adevarul!

Toata tarasenia este doar o mare tzeapa corporatista.

Decat investitori din astia,care distrug ecosistemul si echilibrul bionatural,mai bine lipsa.

 

Legat de Pegaso,azi am reusit sa-mi iau baterie noua de 12 Amperi. Pornire "la sfert". Sper sa am timp sa fac si garantia zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este marca FIAMM,facuta in Italia.

Am luat-o de la un prieten care isi luase o baterie noua la Caponord,a cedat, el si-a luat alta intre timp, si asta a primit-o pe garantie. Atata doar ca este pe acid, si a venit neformatata..I-am bagat acidul, si intr-o jumatate de ora era gata de lucru.

Este luata de la depozitul Caranda din Bucuresti. Vand o gama foarte variata de baterii, de la scutere, pana la camioane. Eu am mai luat trei baterii de la ei, si nu am avut probleme. Oricum, sunt foarte seriosi. Daca ai probleme, o schimba pe garantie, sau iti inapoiaza banii, in cazul in care nu mai au ceva similar pe stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le coborati telescoapele fata in juguri 200 mm,castigati 100 mm la sa!Chestie verificata si facuta de mine,inclusiv la actuala Aprilica!!

 

Dar nu o sa se simta la tinuta de drum/ comportamentul pe sosea? Adica ma gandesc ca ar fi mult prea coborata fata, in raport de spate. Eu am vazut ca mai am si o piulita (nu stiu daca e termenul corect) sub sa, la amortizor/ suspensie spate, sau cum s-o numi, de unde pare ca s-ar putea regla. Acolo pare ca as avea nevoie de o cheie speciala sa desurubez/ strang. Nu ar merge sa reglez in mod egal cele doua suspensii? Adica 5 cm fata (sugestia ta) si 5 cm spate (daca am posibilitatea?)?

 

Ahh, acum am citit ce a scris eugenkawa, dar tot raman doua intrebari:

- exista o cheie speciala pentru amortizorul central (spate)?

- imi permite o coborare de 5 cm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulitele de la amortizor se numesc piulite cu caneluri . Deci pentru ele trebuie o cheie pentru piulite cu caneluri . Se pot desface si asa : cu ceva bati in piulita superioara pana o slabesti ,apoi in cea inferioara pana o slabesti si reglezi cum vrei . Dar atentie ca sunt din alu , deci se deformeaza usor partea canelata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooofff, Cristiane, fir-ar sa fie de mm. Am fost indus in eroare de faptul ca tu ai scris ca poate fi coborata 200 mm, ori eu stiu ca 1 cm = 10 mm, adica, dupa spusele tale, ar fi insemnat 20 cm. Chiar masuram cu un coleg, ca nu intelegeam cum ar putea arata lasata 20 cm pe fata... :)))))

Hai sa vorbim in cm.

Tu spui ca fata poate fi lasata cu 2 cm, nu?

Eu, la 175 ating cu mai mult de jumate din talpa, ceea ce e ok. Problemele apar atunci cand sunt denivelari, borduri, etc

O sa incerc totusi sa o cobor putin, sa vad cum e.

Spuneti ca nu pierd mare lucru dpv al tinutei de drum, eficienta franare, etc, nu?

 

p.s. nici eu nu sunt pentru a folosi improvizatii la piulita aia, asa ca voi cauta o cheie pe undeva.

 

Va multumesc mult pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inca. Am un program infernal zilele astea. La noi (in zona Buc cel putin) se culeg viile. Si trebuie sa avem putina grija de proviziile pentru iarna... cand putem mesteri in voie in garaj... :))

Nu ma incurca atat de tare, incat sa fie o prioritate. Dar cand voi prinde o zi libera, ma apuc de treaba cu prietenul Bogdan (BMW F650). Oricum, o sa scriu aici ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma puteti ajuta cu o idee ce as putea face la sonda de ulei sa nu mai piarda,de fiecare data cind opresc lasa balta de ulei jos, am schimbat si saiba de cupru dar parca curge si mai tare! stiti cit ajunge o sonda noua si cit m-ar costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma puteti ajuta cu o idee ce as putea face la sonda de ulei sa nu mai piarda,de fiecare data cind opresc lasa balta de ulei jos, am schimbat si saiba de cupru dar parca curge si mai tare! stiti cit ajunge o sonda noua si cit m-ar costa?

 

am eu din dezmembrari daca esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut prieteni pegasisti....Dupa ce am lasat aprilica mea pe maini bune nu am putut sa stau departe de motorete asa ca pan la urma mi-am luat una....doar ca de data asta este un Suzuki Bandit 650 s pe 2007. Total diferit fata de ce ma invatase Aprilica sa fac...dar totusi interesant...invatam din nou sa mergem pe motocicleta :P Ce mi-a placut ca exact in prima zi de mers cu ea,spre munca, o mare parte a drumului m-a insotit un alt motociclist,,, necunoscut...Normal ca pe un Pegaso argintiu :D .....Frumos Frumos :) Sa ne auzim cu bine si o sa-mi faca mare placere sa ne revedem in trafic

 

PS.....Eugeneeeee!!! Tare imi place ce ii faci si cum iti pastrezi motocicleta si ma bucur ca o scoti la drum lung......'' acolo ii place sa stea '' Tre sa ne mai auzim la o bere

 

post-3727-0-18966800-1379698466_thumb.jpgpost-3727-0-32585200-1379698468_thumb.jpgpost-3727-0-84542900-1379698470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut prieteni pegasisti....Dupa ce am lasat aprilica mea pe maini bune nu am putut sa stau departe de motorete asa ca pan la urma mi-am luat una....doar ca de data asta este un Suzuki Bandit 650 s pe 2007. Total diferit fata de ce ma invatase Aprilica sa fac...dar totusi interesant...invatam din nou sa mergem pe motocicleta :P Ce mi-a placut ca exact in prima zi de mers cu ea,spre munca, o mare parte a drumului m-a insotit un alt motociclist,,, necunoscut...Normal ca pe un Pegaso argintiu :D .....Frumos Frumos Sa ne auzim cu bine si o sa-mi faca mare placere sa ne revedem in trafic

 

PS.....Eugeneeeee!!! Tare imi place ce ii faci si cum iti pastrezi motocicleta si ma bucur ca o scoti la drum lung......'' acolo ii place sa stea '' Tre sa ne mai auzim la o bere

 

attachicon.gifDSC_9837.JPGattachicon.gifDSC_9839.JPGattachicon.gifDSC_9844.JPG

Arata fain mobra "cea noua",si crash-bar-urile sunt un upgrade necesar,la ce trafic haotic avem in Bucuresti. Sa o stapanesti sanatos, si fara evenimente nedorite. Vad ca tot pentru touring ai optat.

Ha-ha,te-a insotit un Pegas-ist :D

Poate ne facem timp intr-o seara sa iesim la o bericioaica. Eu sunt in concediu inca doua saptamani, ca a inceput baiatul scoala, dar saptamana asta am iesit cu Aprilica de doua ori.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sa-l ajutam cu 100 euro? Hm... Reglajul supapelor... O problema de viata si de moarte. Daca aveam Pegaso, sigur il ajutam. Asa... nu ma lasa religia.... Poate presteaza ceva de 100 euro.

P.S. Glumeam. Bineinteles, personajul nu exista. Doar smecheri care incearca sa faca un ban usor.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca nu am facut TOATE precizarile de la inceput in anuntul umanitar(asa-l consider eu!)cu d-nul ramas in Creta cu Aprilica!S-ar fi eliminat orice dubiu sau scenariu tipic romanesc(gen postarea lui @andrei belcic)!

 

Prietene @andrei belcic,e foarte nasol daca gandesti asa precum ai scris mai sus!Nu vreau sa ma gandesc ca ai putea fi TU in situatia lui...).Persoana EXISTA,mai precis a luat legatura telefonica cu @aviatorul prima data,care m-a recomandat pe mine!Asta se poate confirma!Din pacate,eu nu am avut generatia aia de Aprilica si nici documentatie nu am!

In alta ordine de idei,daca aveai Aprilia Pegaso sau nu aveai,ti-ai facut cunoscut punctul tau de vedere,care reflecta probabil si felul tau de om.

Iti multumesc de parere(imi permit chiar sa multumesc in numele Aprilistilor Pegasisti)si incerc sa nu te mai retin,poate ca vrei sa mai faci un ban usor!

 

Cu stima,Cristian Istrate.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca nu am facut TOATE precizarile de la inceput in anuntul umanitar(asa-l consider eu!)cu d-nul ramas in Creta cu Aprilica!S-ar fi eliminat orice dubiu sau scenariu tipic romanesc(gen postarea lui @andrei belcic)!

 

Prietene @andrei belcic,e foarte nasol daca gandesti asa precum ai scris mai sus!Nu vreau sa ma gandesc ca ai putea fi TU in situatia lui...).Persoana EXISTA,mai precis a luat legatura telefonica cu @aviatorul prima data,care m-a recomandat pe mine!Asta se poate confirma!Din pacate,eu nu am avut generatia aia de Aprilica si nici documentatie nu am!

In alta ordine de idei,daca aveai Aprilia Pegaso sau nu aveai,ti-ai facut cunoscut punctul tau de vedere,care reflecta probabil si felul tau de om.

Iti multumesc de parere(imi permit chiar sa multumesc in numele Aprilistilor Pegasisti)si incerc sa nu te mai retin,poate ca vrei sa mai faci un ban usor!

 

Cu stima,Cristian Istrate.

De acord cu tine, Cristiane.

 

Daca nu ma insel, topic-ul asta e pentru Pegas-isti, care se ajuta intre ei, cel putin cu un sfat bun.

Asa mi-e greata de cei care mai posteaza una-alta, doar ca sa se bage ca musca in ciorba, sa dea bine la numarul de postari din semnatura... :(

In mod normal, reglajul la tacheti se regleaza la 15 admisie, cu 20 evacuarea. Voi verifica dupa-amiaza in manualul de service.

Sa incercam totusi sa ajutam omul si sa incetam cu supozitiile sarcastice.

Vorba englezului: "A friend in need, is a friend indeed".

 

P.S.:Superb videoclip-ul. E o lectie de viata.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sa-l ajutam cu 100 euro? Hm... Reglajul supapelor... O problema de viata si de moarte. Daca aveam Pegaso, sigur il ajutam. Asa... nu ma lasa religia.... Poate presteaza ceva de 100 euro.

P.S. Glumeam. Bineinteles, personajul nu exista. Doar smecheri care incearca sa faca un ban usor.

Auzi prietene tu ori ai o problema ori nu stii citi? Omul aflat in incurcatura departe de casa cu mobra desfacuta avea nevoie de informatii nu de suta ta de euroi cocalarule iar ce explica el e ca in servisurile de acolo reparatia ar fi costat 500 eu, iar domnul avea de toti 400 eu cu tot cu drumul spre casa. defapt nici nu inteleg de ce stau sa imi macin nervii cu unul ca tine caruia ii zburda neuronul liber prin cutia craniana. In alta ordine de idei chiar nu inteleg de ce te bagi in seama ca si musca in curu calului si nu stai in banca ta cu mobra ta. Apropo cum e printre motoare, ca printre vaci ai stat destul (deductie). Fara respect cele bune.

 

p.s. cristi nu te oftica "neste tarani domle n-ai cu cine" sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi prietene tu ori ai o problema ori nu stii citi? Omul aflat in incurcatura departe de casa cu mobra desfacuta avea nevoie de informatii nu de suta ta de euroi cocalarule iar ce explica el e ca in servisurile de acolo reparatia ar fi costat 500 eu, iar domnul avea de toti 400 eu cu tot cu drumul spre casa. defapt nici nu inteleg de ce stau sa imi macin nervii cu unul ca tine caruia ii zburda neuronul liber prin cutia craniana. In alta ordine de idei chiar nu inteleg de ce te bagi in seama ca si musca in curu calului si nu stai in banca ta cu mobra ta. Apropo cum e printre motoare, ca printre vaci ai stat destul (deductie). Fara respect cele bune.

 

p.s. cristi nu te oftica "neste tarani domle n-ai cu cine" sa auzim de bine

nervosule :crack: :10:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...