Patrick_M Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut, sunt nou pe forum si nou in motocilcism si as avea si eu nevoie de un sfat. Am o Aprilia Pegaso I.E. 650 din 2002 cu o problema tare complicata pt mine care sunt incepator. Motorul nu porneste si problema cred ca e de natura electrica pentru ca daca reusesc sa-l pornesc, dupa aceea merge foarte bine. Cred ca e de natura electrica pt. ca daca reusesc sa-l pornesc si sa mearga putin, pur si simplu imi omoara bateria si nu mai am curent la urmatoarea tentativa de a-l porni. Am distrus doua baterii in modul asta. Mi s-a spus ca releul de incarcare functioneaza bine si ca problema ar fi de la un consumator de curent. Care ar fi ala, nu a stiut nimeni sa-mi spuna. In speranta ca ma poate cineva cu vreun sfat, va multumesc anticipat! Cu un aparat de masura si cu schema electrica, poti verifica toate contactele si legaturile de la "alternator" spre regulator, cdi si consumatorii gen becuri, relee. E posibil sa nu ai contact bun in vreo mufa din cauza vibratiilor si sa se fi produs un scurt si nu il vezi daca e in mufa. Eu am ars un regulator asa. Ia-le babeste si sigur dai de belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 ALIN cred ca in primavara este perfect.Dac nu il utilizezi iarna nu are rost sa il schimbi.De retinut : proprietatile uleiului se deterioreaza chiar si neutilizat.Concluzia:schimba-l la inceput de sezon Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut, sunt nou pe forum si nou in motocilcism si as avea si eu nevoie de un sfat. Am o Aprilia Pegaso I.E. 650 din 2002 cu o problema tare complicata pt mine care sunt incepator. Motorul nu porneste si problema cred ca e de natura electrica pentru ca daca reusesc sa-l pornesc, dupa aceea merge foarte bine. Cred ca e de natura electrica pt. ca daca reusesc sa-l pornesc si sa mearga putin, pur si simplu imi omoara bateria si nu mai am curent la urmatoarea tentativa de a-l porni. Am distrus doua baterii in modul asta. Mi s-a spus ca releul de incarcare functioneaza bine si ca problema ar fi de la un consumator de curent. Care ar fi ala, nu a stiut nimeni sa-mi spuna. In speranta ca ma poate cineva cu vreun sfat, va multumesc anticipat! Verifica si releul de pornire, si tot ce inseamna fire / mufe, asa cum ti-au spus colegii. Daca nimic nu e in neregula, ramane varianta cu bendix pe cale de duca...sau, asa cum are un prieten la Aprilia Caponord, ii fura curent pe la bobinele de inductie, dar la Caponord are un switch din fabrica, care deconecteaza alimentarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Eu zic in felul urmator: eu merg cu motorul si in off. Il folosesc vara, cand se incalzeste tare, deci un ulei care are 50 indicativul de sus. Il mai folosesc fi toamna, deci e ok 10 sau 15. Semi ca full nu merge in batranele noastre. Si uite asa ai raspuns la intrebarea eterna. Deci depinde unde folosesti motorul. Pt asfalt am folosit 10-40 dar pt off si calduri mari, folosesc de 3 ani 15-50 semi de la castrol schimbat la sezon sau 5000 km Recomand combinatul de 10w 50 de la Motul,semisintetic!Asta le intruneste pe amandoua! Cristian, tu ce ulei bagai la batranica ta? O sa schimb si eu uleiul si vreau sa stiu ce foloseai tu. Precizez ca merg mai mult pe asfalt si evit pe cat pot zonele aglomerate (prefer sa ies din oras mai degraba decat sa ma fatai zi de zi la munca prin oras - pentru asta folosesc bicicleta) In conditiile in care eu tin moto in garajul meu (nu neaparat la iernat) si o sa o scot ori de cate ori o sa prind ocazia peste iarna, dar probabil ca ocazional si km putini, cand ar fi bine sa schimb uleiul? La incepututl iernii, sau mai aproape de inceputul sezonului (martie)? AZI mi-am schimbat uleiul si filtrul de ulei si la ce fac eu(70% asfalt si 30 % enduro)am bagat cu mana pe inima,MOTUL 10W 40 semisintetic,5100 esther!!!O combinatie bestiala si merge ca Doxa!!! PS:Sezonul moto NU se termina niciodata!Pentru mine!!!Daca e gheata sau zapada,te dai pe jos,cu masina sau cu ce vrei,in afara de mobra!Eu recomand schimbarea uleiului cand nu mai are proprietatile mamii lui,desi forumistii dau tot felul de sfaturi legat de iarna,sezon gata,etc...!!!Aiurea! nu tin cont de anotimp , iar off -road in proportie de 25 % cred ca s-ar potrivi 10 w 40 , ... CORECT,TOCMAI CE VA SPUNEAM!!! Cu un aparat de masura si cu schema electrica, poti verifica toate contactele si legaturile de la "alternator" spre regulator, cdi si consumatorii gen becuri, relee. E posibil sa nu ai contact bun in vreo mufa din cauza vibratiilor si sa se fi produs un scurt si nu il vezi daca e in mufa. Eu am ars un regulator asa. Ia-le babeste si sigur dai de belea !Asa e!Trepidatiile monopistonului fac o verificare regulata a suruburilor,mufelor,etc!Macar odata pe an! ALIN ...Daca nu il utilizezi iarna nu are rost sa il schimbi... Corect! Editat Octombrie 25, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Motul e perfect , ma gandeam si la Motorex .Pretul nu difera prea mult unul de celalat.Care credeti ca e mai potrivit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Motul e perfect , ma gandeam si la Motorex .Pretul nu difera prea mult unul de celalat.Care credeti ca e mai potrivit ? MOTUL!Mama oloiurilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 atunci raman si eu pe MOTUl http://www.ulei-moto.ro/ulei_moto_detalii.php?id=55 M-am orientat la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 atunci raman si eu pe MOTUl http://www.ulei-moto.ro/ulei_moto_detalii.php?id=55 M-am orientat la asta O alegere corecta! Eu bag si in masina(Subaru)tot Motul!Inclusiv lichidul de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Merci baieti. O sa merg pe mana voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) Merci baieti. O sa merg pe mana voastra. Sa bagi Motul 5100,10w 40,semisintetic esther,NU sintetic,ca-l mananca Aprilica ta!!!Am testat pe pielea mea! In principiu,ea a fost construita la vremea ei pentru ulei mineral!Semisinteticul il intruneste foarte ok! Editat Octombrie 27, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 am nevoie de un sfat :am o garnitura la unul din carburatoare care curge .Am constatat astazi in timp ce mai piguleam la ea.Este vorba de garnitura care asigura capacul de jos al baii plutitorului.Nu am poze , mi-am desfacut pana si aparatul foto , care e tot asa , in reparatii. stiti de unde pot achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) am nevoie de un sfat :am o garnitura la unul din carburatoare care curge .Am constatat astazi in timp ce mai piguleam la ea.Este vorba de garnitura care asigura capacul de jos al baii plutitorului.Nu am poze , mi-am desfacut pana si aparatul foto , care e tot asa , in reparatii. stiti de unde pot achizitiona? Nu stiu,dar nu ai putea sa-ti confectionezi tu una,dupa cea veche? Editat Octombrie 27, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 complicat ! ma gandeam sa fac o dublura din clingherit, cred ca asa se scrie , ... azi am facut una dar a fost mai simpla , cred ca se numeste decompresor este in fata la blocul motor pe stanga linga galerie Nu stiu,dar nu ai putea sa-ti confectionezi tu una,dupa cea veche? am gasit un furnizor de piese , am mai colaborat cu ei , ar trebui sa ii sti ROMIMOTO , sunt din Cluj dar nu au , din ce am vazut pe net , pt carb Mikuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) Fa-ti una din clingherit,se pare ca nu esti strain de acest material si de modul de a confectiona o garnitura!E mai simplu si mult mai ieftin! Treaba aia din fata stanga sus,e intinzatorul lantului de distributie,daca bine tin minte! Editat Octombrie 27, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Fa-ti una din clingherit,se pare ca nu esti strain de acest material si de modul de a confectiona o garnitura!E mai simplu si mult mai ieftin! Treaba aia din fata stanga sus,e intinzatorul lantului de distributie,daca bine tin minte! pai lucrez de peste 10 ani in constructii si pot sa spun fara modestie ca am invatat ceva , nu am stat dintotdeauna la birou la calculator , an facut ani de santiere , in mizerie , noroi , ploaie.....in fine o sa caut unul mai gros de 3 mm si am sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Garantat vei reusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Garantat vei reusi! ok , am sa caut si ceva pasta cauciucata care sa reziste la hidrocarburi in special la benzine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Din cate stiu,acea garnitura nu trebuie pusa cu vreo solutie,doar prinsa cu suruburi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 am aflat ceva : Garnitura pentru camera de nivel la carburator confectionata din piele.Mult mai buna decat klingheritul si cauciucul. Ce p[arere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Incearca cu un o-ring mai mare, care sa se potriveasca pe tot diametrul paharului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 ok , am sa caut si ceva pasta cauciucata care sa reziste la hidrocarburi in special la benzine . http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/article/356810/ am gasit la Dr 650 mi se pare ca are acelattip de carb Mikuni , numai ca e cu un singur corp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Salut, colegi! Daca ajuta pe cineva: /index.php?/topic/704372-piese-aprilia-pegaso-suzuki-gsxr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 am reusit sa fac o smechereala: am luat aripa spate si plasticele laterale de la mobra mea , tot erau desfacute , pt revizia de iarna..... le-am slefuit cu glasspapir fin de apa , apoi le-am spritzuit cu lac -spay fara a le vopsi .....am dat 12 lei pe un tub ,, au iesit aproape noi si cel mai important am pastrat culoarea originala. Astfel daca aveti ceva zgarieturi sau vopseaua incepe sa se matuiasca incercati metoda, este ieftina ; daca deteriorarile sunt de profunzime , nu merge. Lacul se va da in cel putin 2 straturi de la 25 -30 cm distanta... revin cu poze. am reusit sa fac o smechereala: am luat aripa spate si plasticele laterale de la mobra mea , tot erau desfacute , pt revizia de iarna..... le-am slefuit cu glasspapir fin de apa , apoi le-am spritzuit cu lac -spay fara a le vopsi .....am dat 12 lei pe un tub ,, au iesit aproape noi si cel mai important am pastrat culoarea originala. Astfel daca aveti ceva zgarieturi sau vopseaua incepe sa se matuiasca incercati metoda, este ieftina ; daca deteriorarile sunt de profunzime , nu merge. Lacul se va da in cel putin 2 straturi de la 25 -30 cm distanta... revin cu poze. aparatul foto e tot la reparat , la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whisperx.22 Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 caut set reparatie carburator aprilia pegaso 600 din 1990 PHBR34BD cam asta scrie pe el. sau macar cuiul de nivel sa il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=1996&L=AP_PEG5&O=Carburetor&F=AP_PEG5_HK&L2=AP_PEG5_HK Eu unul am comandat cu succes de aici cu ajutorul celor de la Kawa Motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.