Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

o sa curat si sita aia. iarna e lunga, am timp :D

momentan am pus carburatorul la loc. o sugestie pt cei care se chinuie sa-l puna la loc (cum faceam eu pana acum): am scos cele 3 suruburi care tin fixata de cadru cutia filtrului de aer. astfel am reusit sa dau catre inapoi cutia respectiva si am castigat cam 1cm "de lucru" asa incat carburatorul a intrat mai usor la loc.

am curatat si lantul, motorina si periuta de dinti si apoi WD40. si-l las asa pana la primavara cand ii dau cu spray de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca tot l-ai curatat asa bine,da-i si spary de lant sa-l ungi si asa ramane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

Am o pereche de placute cumparata pentru a mea (dupa catalogul vanzatorului), insa din cele doua variante posibile am ales-o pe cea gresita. Se pare ca merg la Pegaso 2.

http://www.1000ps.de/produkt-876127-bremsbelag-ferodo-fdb-2018-p-null

Daca te intereseaza putem, discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti :)

mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw.

spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani.

pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa.

asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare.

carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti.

mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara :)

 

as avea cateva intrebari momentan:

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)

 

la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

pozitia din mijloc ofera ceva putere in plus dar consum de carburant sunt cuiele de la jiglerele de acceleratie.eu le-am avut tot pe poz din mijloc insa am pus saiba de blocaj pe crestatura de sus -ultima , consum in jur de 5 % ceea ce este normal .

la intrebarea 3 nu-mi amintesc , am desfacut carb de 3-4 ori dar ........

 

VA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI TUTUROR , SA NE AUZIM CU BINE ANUL CE VINE , SA NE ADUCA NUMAI BUCURII!

SPER CA POATE NE INTALNIM UNDEVA SA NE SI CUNOASTEM !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

VA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI TUTUROR , SA NE AUZIM CU BINE ANUL CE VINE , SA NE ADUCA NUMAI BUCURII!

SPER CA POATE NE INTALNIM UNDEVA SA NE SI CUNOASTEM !

LA FEL VA DORESC TUTUROR SI NOROC MULT IN TOATE!

LA MULTI ANI!

ANUL VIITOR TREBUIE SA NE INTALNIM MUSAI OAREUNDE SI SA NE CUNOASTEM!PROPUNERI?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

LA MAI MULTI ANI SI NOROC CAT INCAPE:

post-41801-0-56267000-1388575988_thumb.jpg

post-41801-0-17779600-1388576071_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)

 

la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

2 . nu te-ai lamurit : monteaza siguranta la mijloc (2 libere sus ,2 libere jos)

3. nu e normal , trebuie sa fie garnituri de cauciuc la ambele suruburi , si suruburile deschise 3 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti, si La Multi Ani!

@enemy2day: faina mobra, o vazusem de cand era la vanzare.

 

Asa cum imi propusesem, azi am demontat mobra, mai exact am dat rezervorul jos, l-am golit (avea cam un litru de apa + resturi de silicon + mazga), am curatat bujia, care era foarte afumata, probabil de la apa din benzina, si i-am montat un filtru nou de benzina.

La ce mizerie aveam in rezervor, ma mir cum de mai functiona...

Am vrut sa-i dau jos si carburatoarele, dar imi inghetasera mainile, si se apropia ora sa plec la munca..

Ramane pe alta data, cand o sa fie mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti, si La Multi Ani!

@enemy2day: faina mobra, o vazusem de cand era la vanzare.

 

Asa cum imi propusesem, azi am demontat mobra, mai exact am dat rezervorul jos, l-am golit (avea cam un litru de apa + resturi de silicon + mazga), am curatat bujia, care era foarte afumata, probabil de la apa din benzina, si i-am montat un filtru nou de benzina.

La ce mizerie aveam in rezervor, ma mir cum de mai functiona...

Am vrut sa-i dau jos si carburatoarele, dar imi inghetasera mainile, si se apropia ora sa plec la munca..

Ramane pe alta data, cand o sa fie mai mult timp.

LA MAI MULTI ANI!

Pe unde ai umblat,maestre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca inca tine vremea cu noi.

Aproape va invidiez :)

 

Frumos si ZZR-ul ala de 1100...

Nu ai de ce!

Fain,fain. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze din tura de acum 2 ore:

Baravo dragilor, bravo !!! pe mine nu ma lasa salele la asa temperaturi

 

Frumos si ZZR-ul ala de 1100...

Ala???? cel mai frumos ZZR-u de 1100,Cristi am dreptate ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baravo dragilor, bravo !!! pe mine nu ma lasa salele la asa temperaturi

 

Ala???? cel mai frumos ZZR-u de 1100,Cristi am dreptate ??

Nasol cu salele,adevarat cu ZZR-ul! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o mica problema dar mai intai va doresc sanatate ,asfalt uscat si noroc in 2014 si-n toti ani ce vor urma. Va rog spuneti-mi de ce pedala de frana ,cand o calc se duce pana jos si frana nu tine decat putin??? N-am pierderi de lichid pe nicaeri i-am facut aerisirea si tot nu s-a schimbat nimic. Nu face presiune sau... :-L habar nu am ce poate sa aiba.

Sa fie garniturile din interiorul pompei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o mica problema dar mai intai va doresc sanatate ,asfalt uscat si noroc in 2014 si-n toti ani ce vor urma. Va rog spuneti-mi de ce pedala de frana ,cand o calc se duce pana jos si frana nu tine decat putin??? N-am pierderi de lichid pe nicaeri i-am facut aerisirea si tot nu s-a schimbat nimic. Nu face presiune sau... :-L habar nu am ce poate sa aiba.

Sa fie garniturile din interiorul pompei?

Cat de uzate sunt placutele tale de frana?Ce inseamna "frana nu tine decat putin???"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele sunt tocite cam 10% iar frana tine jos . Am mai patit la fel dar erau placutele tocite rau, le-am schimbat si s-a rezolvat problema dar acum...?

Sa inteleg ca frana prinde mai jos,deci ai cursa mare la pedala de frana.In cazul in care aerisirea franei a fost executata corect,va trebui sa reduci cursa pedalei din surubul de reglaj.Este un surub de 6 cu o piulita contra,ce limiteaza cursa pedalei.

 

In alta ordine de idei,mai am de vanzare sticker-ele de la pagina 296!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...