Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

e mai usor sa lubrifiez lantul daca o bag in viteza (sau chiar si fara sa o bag), ca sa pot sa-l ung uniform.

cat despre carburatoare, a curs doar din cel din stanga, a fost setat din service (banuiesc ca prost), rateuri nu am. Insa, in ultima vreme mi-a pornit numai cu mana pe acceleratie (socul tras, evident) si nici nu am avut ce sa fac, deoarece am fost pe drumuri si n-am avut cum sa vorbesc cu mecanicul. Oricum, de acum incolo, stiu ca tre sa invat sa mi-o repar singur, ca nu mai am nicio sansa la service... sa-mi mearga ok numai in primele doua saptamani. Si nici nu abuzez de ea vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ OLD:

Rezervorul se da jos, se desfac suruburile de sus de la cadrul de la sa, se slabesc cele de jos, se demonteaza flansa de care se prinde rezervorul sub sa.

Se apasa pe cadrul seii, se scot carburatoarele usor pana la nivelul cadrului, se demonteaza cablul de soc si acceleratie, apoi le dai jos de tot (carburatoarele).

Restul e can-can.

Orice surub de la pahare se desface DOAR DUPA CE LE BATI USOR CU SURUBELNITA PE POZITIE. Bati cu un patent, ceva usurel. Altfel, strici suruburile si le mai scoti la anul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OLD

 

Salut si bine ai revenit!

 

Carburatoarele se scot destul de greu, cam desfaci jumatate de motocicleta ca sa ajungi la ele, poti sa te uiti in manualele din semnatura lui Eugen, si-ti dau si eu o traducere cam asa:

 

- pozitionare pe cricul central (incepe bine pentru ca tu nu ai!)

- se scoate rezervorul;

- se scot scaritele pasagerului,

- se scot tobele finale;

- se scoate placuta rezervorului;

- se scot furtunele de golire din capacele carb;

- se slabesc colierele carburatarelor dinspre filtrul de aer;

- se SLABESC suruburile de jos de la cadrul seii;

- se scot suruburile de sus de la cadrul seii;

- se apasa pe suportul de bagaje pana se desprinde cutia filtrului de aer de carburatoare;

- se slabesc colierele carburatoarelor dinspre galeriile de admisie;

- se apuca carb bine si se scot printr-o miscare ferma sus-jos-spate;

- se decupleaza cablurile de acceleratie, sock si ralanti.

 

Montajul se face in sens invers, doar ca se pun carburatoarele in filtrul de aer prima data si apoi se ridica cadrul ca sa intre in galeriile de admisie.

 

Demontarea dureaza cam 20 min, curatarea integrala cam o ora, montarea inca 30 min.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat toate suruburile de la carburatoare (cele ce sus de la capacele membranelor si cele de la paharele) si am pus in loc de cele cu surubelnita "cruce" unele cu "imbus"... alta viata!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai treaba cu tobele.

La montaj trebuie sa si pe cineva sa ridice cadrul pe pozitie dupa ce montezi carburatoarele ca nu poti sa prinzi suruburile singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e,asta daca vrei sa inveti meserie si mai ales prin corespondenta! :crack:

 

» Post actualizat in 06 Aug 2014 17:28

ce sa fac daca asta mi-e norocul... :) data viitoare te stresez pe tine sa-mi zici cine se pricepe din cluj. ca acolo tre sa ajung cu el oricum.(merge prost laptopul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul.

Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare.

Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit.

Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile.

Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim.

Astept sfaturi. :) Multumesc.

Eu am patit ceva similar, ma rog, dupa ploaie. A intrat apa in rezervor pe sus, pe la buson, deoarece furtunasul ala mic de evacuare, care duce sub motor, si al carui rol e sa preia supraplinul sau apa, dupa caz, era infundat. Asa ca toata apa se aduna pe langa buson si ajungea in rezervor. Am scos furtunul de benzina din robinet, am culcat-o pe o parte sa se scurga si am scos benzina plus un litru juma de apa. Asta dupa ce am desfundat nenorocitul de furtunas din cauza caruia am descarcat si bateria. Nu stiu daca asta e cauza ta, dar, cine stie? Bafta!

» Post actualizat in 06 Aug 2014 17:51

Tot am gasit urmatorul link pe motociclism, m-am gandit ca ar fi bine sa il avem si noi, aici

http://olx.ro/oferta/reparatii-cdi-uri-motociclete-ID1xPw7.html#a7ccabdcaf

Bun, bravo, bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu canalul de drenaj e o problema comuna la multe motociclete.

Acum am ajuns si eu acasa de la munca pe o ploaie torentiala.

Noroc ca am avut o jacheta de ploaie, dar in rest eram murat pana la piele mai mult din cauza idiotilor cu masini care intra in apa de juma de metru cu 80 la ora...Prostul e tot prost, chiar si cu capul acoperit :D

In fine, Aprilica m-a adus cu bine acasa prin namoale, balti, trotoare si alte ele. O iubesc pentru asta.

Deja am ajuns la concluzia ca ale mele cauciucuri Heidenau K76 sunt foarte bunr si pe ploaie torentiala cu suvoaie de apa si nu are rost sa fac efortul de a trece la K60 Scout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(ca sa nu exclud posibilitatile): poate sa fie si de la poaie, deoarece si mie imi cam intra apa pe acolo din cand in cand si nu stiu cum s-o rezolv (acum o sa incerc sa pricep cum). plus ca i-am zis mecanicului sa verifice furtunasele de la rezervor si sitele (toate pe unde or fi) si sunt destul de sigur ca nu s-a uitat. iar eu am mers 1600 km prin toate tipurile de teren (sibiu-vama in mare) si m-a batut furtuna des. uitasem sa va mentionez ca scoutruile se comporta exceptional pentru nivelul meu de pregatire si stau lipite de asfalt cum trebe. nu ma mai pot inclina la fel de mult, dar cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Saptamana trecuta (sambata) am facut un traseu cu bicla - Sultanu - Provita de sus/ jos - Campina - Valea Doftanei - Secaria - Comarnic.

Ne-am oprit pe la 10 a.m. sa mancam niste inghetata la cofetaria aia a voastra din centru (delicioasa inghetata).

Abia atunci mi-am adus aminte ca tu esti din Campina dar, din pacate, nu am numarul tau salvat in telefon.

Poate ca ar fi fost o buna ocazie sa ne cunoastem, dar...

 

In schimb, tocmai si-a luat un prieten de-al meu un bmw f650 si cred ca spre sfarsitul lunii il pune in miscare. Am observat ca in zona ta sunt foarte multe trasee frumoase.

Daca tot a cazut intalnirea asta a noastra, poate ne organizam noi, astia din sud (si altii, daca vor) prin zona ta? Pare destul de potrivita, ca si distanta, peisaje, drumuri, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris , dar mai repet odata pentru cine are ureki : cand incepe sa curga benzina din carburi in motor si apoi in airbox toata problema este de la o-ringurile de la suportii de plutitoare din carb . Pentru 2 ticaloase de oringuri mici demontezi jumatate de motocicleta , dar nu ai alta cale .

 

@eugenkawa : m-am tot intrebat , talambii care intra cu masina in balti cu 80km/h nu se gandesc ca ar putea fi o groapa in care sa dea si sa-i rupa ragalia-n doua ? Ca am vazut si eu ieri destule specimene de acest gen .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta (sambata) am facut un traseu cu bicla - Sultanu - Provita de sus/ jos - Campina - Valea Doftanei - Secaria - Comarnic.

Ne-am oprit pe la 10 a.m. sa mancam niste inghetata la cofetaria aia a voastra din centru (delicioasa inghetata).

Abia atunci mi-am adus aminte ca tu esti din Campina dar, din pacate, nu am numarul tau salvat in telefon.

Poate ca ar fi fost o buna ocazie sa ne cunoastem, dar...

 

In schimb, tocmai si-a luat un prieten de-al meu un bmw f650 si cred ca spre sfarsitul lunii il pune in miscare. Am observat ca in zona ta sunt foarte multe trasee frumoase.

Daca tot a cazut intalnirea asta a noastra, poate ne organizam noi, astia din sud (si altii, daca vor) prin zona ta? Pare destul de potrivita, ca si distanta, peisaje, drumuri, etc...

daca te uiti atent in semnatura am un link catre sit-ul meu de dezmembrari , acolo e si nr si e-mail...da era ocazie buna , sa sti ca sunt si trasee bune de motor fiind zona subcarpatica asa ca va astept... Poate facem un drum la cetatea Rasnov si de ce nu un Brasov...

Am luat legatura cu instructorul meu de moto( instructoare) si ma va pune in legatura cu cativa aprilisti din zona si atunci facem un grup de sud...ne auzim

» Post actualizat in 07 Aug 2014 09:59

daca te uiti atent in semnatura am un link catre sit-ul meu de dezmembrari , acolo e si nr si e-mail...da era ocazie buna , sa sti ca sunt si trasee bune de motor fiind zona subcarpatica asa ca va astept... Poate facem un drum la cetatea Rasnov si de ce nu un Brasov...

Am luat legaturta cu instructorul meu de moto( instructoare) si ma va pune in legatura cu cativa aprilisti din zona si atunci facem un grup de sud...ne auzim

putem spre exemplu sa facem Cheia , Muntele Rosu pe DN 1A Sacele ne putem opri in Brasov in centrul Vechi si apoi pe Rasnov Paraul rece si acasa ,Traseu de o zi Eu m-as baga sambata sau duminica

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma bag la orice tura imprejurul campinei. De ce sa mergem pana la brasov cand sunt o gramada de drumuri misto de-o parte si cealalta a campinei? Misto si in stanga si in dreapta ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma bag la orice tura imprejurul campinei. De ce sa mergem pana la brasov cand sunt o gramada de drumuri misto de-o parte si cealalta a campinei? Misto si in stanga si in dreapta ei :)

pentru curbele de pe DN1A si zona Cheia , Muntele Rosu e super

» Post actualizat in 07 Aug 2014 10:34

Va propun deasemenea Valea Doftanei apoi urcam pe muntele Baiu daca se va putea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Tu stii mai bine. Hai sa stabilim. Sambata sau duminica asta e ok? Ganditi-va voi la traseu, eu doar vin.

 

Datorita lui mony am cu ce sa vin, la el am fost sa-mi cositoreasca profesionist firele de la contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot acum - mi-am programat tura de bicla.

Cred ca spre sfarsitul lunii, as putea...

 

Dar putem face si atunci, ca nu dam bani decat pe gaz..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai am doua intrebari, daca nu deranjez:
1. de unde imi pot cumpara o-ringurile ce trebuiesc inlocuite?

2. are cineva la bookmarks linkul catre topicul ala de pe advrider unde explica modul in care trebuie dezasamblate, calibrate si reasamblate carburatoarele? ma uit in manualul utilizatorului si ma ajuta sa inteleg ce-mi explicati voi pana in punctul ala.

 

oricum, multumesc mult pentru ajutor, nefiind in domeniu deloc, incep incet-incet sa pricep ce tre sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai am doua intrebari, daca nu deranjez:

1. de unde imi pot cumpara o-ringurile ce trebuiesc inlocuite?

2. are cineva la bookmarks linkul catre topicul ala de pe advrider unde explica modul in care trebuie dezasamblate, calibrate si reasamblate carburatoarele? ma uit in manualul utilizatorului si ma ajuta sa inteleg ce-mi explicati voi pana in punctul ala.

 

oricum, multumesc mult pentru ajutor, nefiind in domeniu deloc, incep incet-incet sa pricep ce tre sa fac.

eu am cumparat oringurile de la piese auto , pe proba ,nu sunt chiar perfecte ca dimensiune , dar carburile mele merg bine

» Post actualizat in 07 Aug 2014 16:45

eu am cumparat oringurile de la piese auto , pe proba ,nu sunt chiar perfecte ca dimensiune , dar carburile mele merg bine

» Post actualizat in 07 Aug 2014 16:49

https://www.google.ro/maps/dir/C%C3%A2mpina/V%C4%83lenii+de+Munte/Bra%C8%99ov/R%C3%A2%C8%99nov/C%C3%A2mpina/@45.3999541,25.4710271,10z/data=!3m1!4b1!4m37!4m36!1m10!1m1!1s0x40b3007e06e471ab:0x8d24be2ca6c16a32!2m2!1d25.74!2d45.13!3m4!1m2!1d25.8653537!2d45.2024963!3s0x40b3a8678eeba1a3:0x4fab54acaf322ae3!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.039722!2d45.185556!1m5!1m1!1s0x40b35b862aa214f1:0x6cf5f2ef54391e0f!2m2!1d25.616667!2d45.666667!1m5!1m1!1s0x40b345a6b7f37805:0x75bb9c935459ff9b!2m2!1d25.460278!2d45.593333!1m5!1m1!1s0x40b3007e06e471ab:0x8d24be2ca6c16a32!2m2!1d25.74!2d45.13!3e0

» Post actualizat in 07 Aug 2014 16:49

https://www.google.ro/maps/dir/C%C3%A2mpina/V%C4%83lenii+de+Munte/Bra%C8%99ov/R%C3%A2%C8%99nov/C%C3%A2mpina/@45.3999541,25.4710271,10z/data=!3m1!4b1!4m37!4m36!1m10!1m1!1s0x40b3007e06e471ab:0x8d24be2ca6c16a32!2m2!1d25.74!2d45.13!3m4!1m2!1d25.8653537!2d45.2024963!3s0x40b3a8678eeba1a3:0x4fab54acaf322ae3!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.039722!2d45.185556!1m5!1m1!1s0x40b35b862aa214f1:0x6cf5f2ef54391e0f!2m2!1d25.616667!2d45.666667!1m5!1m1!1s0x40b345a6b7f37805:0x75bb9c935459ff9b!2m2!1d25.460278!2d45.593333!1m5!1m1!1s0x40b3007e06e471ab:0x8d24be2ca6c16a32!2m2!1d25.74!2d45.13!3e0

» Post actualizat in 07 Aug 2014 16:52

https://www.google.ro/maps/dir/Bucure%C8%99ti/V%C4%83lenii+de+Munte/Bra%C8%99ov/R%C3%A2%C8%99nov/Bucure%C8%99ti/@45.6865491,24.9443174,7z/data=!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.103889!2d44.4325!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.039722!2d45.185556!1m5!1m1!1s0x40b35b862aa214f1:0x6cf5f2ef54391e0f!2m2!1d25.616667!2d45.666667!1m5!1m1!1s0x40b345a6b7f37805:0x75bb9c935459ff9b!2m2!1d25.460278!2d45.593333!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.103889!2d44.4325!3e0

post-78987-0-01947100-1407429917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa ploua simbata-duminica dar daca nu , as face un Muntele Rosu ( spre rusinea mea nu am fost niciodata)

Traseul l-am aratat : Daca mai vine cineva ne vedem In Campina sau in Valeni de Munte

Urmariti traseul pe G. Maps

Bucuresti ,Ploiesti ,(Campina) , Valeni de Munte , Cheia , Muntele Rosu Sacele , Brasov , Rasnov ...DN1 retur Bucuresti daca vreti sa nu zabovim in Brasov , ne intalnim si discutam.

Duminica pot merge sambata am treaba acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...