Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

-o mica inrebare,tatal meu are o moto italiana Gilera Arizona 125- an 1986-90?? foarte buna pentru endureala si s-a stricat aprinderea la ea, ar avea cineva o aprindere similara pentru ca piese de schimb nu se mai gasesc.

-el spune ca ar functiona si o aprindere clasica gen Minsk sau Ij dupa ce face o modificare la volanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lati-o ca pe un sfat obligatoriu: nu mai cumparati moto ieftine din Italia cu putini kilometri la bord! Aia sunt mai smenari ca tiganii nostri vanzatori de masini harbuite, dar super-lustruite.

Carburatoarele alea, vai mama lor, sunt Mikuni, ca la mine, la BMW F 650. Asa ca nu mai injurati Aprilica, injurati japonezii.

In alta ordine de idei, nu dispera ca motorul nu merge cum trebuie. Nici n-ar avea cum, data fiind situatia de mai sus.

Eu am patit la fel cu BMW-ul de 650.

Luat din Italia cu fabulosul kilometraj de 28.500. Imediat au aparut problemele.

Membranele carburatoarelor gaurite de bagai degetul prin ele, Cuiele pontou, varza. Arculete si alte maruntisuri. Galeria de admisie, aia de cauciuc, gaurita pe partea de interior, intre cele doua canale, de nu vedea nimeni nimic. telescop dreapta, curgea. Lant, nu mai zic. Cauciucuri tocite.

M-am apucat si eu sa injur ca si tine. Dupa care am vazut ca nu rezolv nimic. Asa ca, cu timpul, am inceput sa inlocuiesc tot la ea. Cauciucuri noi, xenon, parbriz inalt Kappa, scos releul de sub sa, carburatoare refacute, lant nou, rulment unisens, furca servisata, ulei, filtru, antigel, lichid frane plus placute fata-spate, sa custom, genti laterale, top case, proiectoare, priza 12 v, tank-rucsac... am uitat ceva?

Da, suma totala: vreo 2.000 de euro. Plus 1000 cat m-a costat ea plus inmatricularea: 3.000 de euro.

Fix atat cat ar face in mod normal cu toate puse la punct, inclusiv carte de service.

Asa ca daca dai 900 de euro pe ea, nu te astepta sa si functioneze mai mult decat sa o pornesti si sa o prezinti unui potential client.

De banii astia nu ai cum sa scapi fara sa-i dai, asta daca vrei sa nu te doara capul cand pleci cu ea prin Europa.

Si, sa nu uitam, si la BMW si la Aprilia, ma refer la modelul nostru, ca sunt surori, constructorul da in cartea tehnica kilometri la care se schimba diversele lichide si componente, inclusiv rulmentul unisens, la 30-40.000 km. Uleiul la 10.000 (dar eu recomand 7-8.000 km). Furca servisata - 10.000 km, lantul - 20.000 km etc. Daca nu se tine cont de asta si mergi cu ele pana crapa, sa nu mire pe nimeni ca are span in motor si cate si mai cate.

Servisatul ca la carte, chiar daca de multe ori ti se pare o prostie sa dai milioane aiurea, cand vezi ca merge, are rostul lui, daca vrei sa ai o motocicleta si nu un cazan.

Editat de madapribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor!!! Am nevoide de roata libera din spatele volantei,in care se impaneaza rulmentul la pornire.Mi-a zis cineva ca merge rectificata pe strung si numai am stricat-o.Oare unde o pot gasi second intr-o stare buna sau noua?Este la Aprilia Pegaso 650 din 1997.Va multumesc!!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-a vandud zice ca,am comandat una de la el si nu se potriveste,este mult mai mica,mi-a dat una de pe un motor din 96 si se pare ca nu sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma intreb de multe ori daca mi se vede ce am mai postat si eu pe aceasta sectiune , poate considerati ca nu are nici o legatura cu Aprilia Pegaso 650 ,dar chiar ma asteptam la un sfat ceva legat de motocicletele italiene avand in vedere ca nu exista sectiune speciala pentru Gilera.Urmaresc aproape zi de zi sectiunea aprilia pegaso 650 pentru ca am si eu una dar nu am avut probleme cu ea si functioneaza in aceeasi parametri de cca.4 ani.Sunt dezamagit ca s-a creat un mit ca sunt foarte proaste,dar consider ca sunt cativa posesori care le place sa-si baga mana in ele zi de zi si nu au habar de elemente de baza de mecanica sunt doar forumisti si fac experimente.

Imi cer mii de scuze daca supar pe cineva cu acest post dar consider ca s-a creat un cerc de aprilisti cu probleme moto iar ceilaltii care mai au cate o intrebare (fie ea si in afara subiectului) nu sunt bagati in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult Cristi ,m-am uitat si se pare ca ar fi o solutie cu o aprindere electronica chinezarie .

Vezi ca alea sunt gandite pt. scutere si e posibil sa nu se comporte cum trebuie. Prinsesem o discutie legata de asa ceva de la un tip care pusese asa ceva pe un Domi, dar nu mai tin minte exact, nu urca cum trebuia in ture, dadea rateuri. Un releu de incarcare mai merge, dar la CDI nu m-as risca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca merge aprinderea electronica de scuter.

Este vorba de intarzierea intre impuls si initializarea scanteii.

Mai exact intre pozitia (unghiul) in care se afla senzorul magnetic fata de PMS (punctul mort superior).

Daca este la acelasi numar de grade (17 sau 19) nu mai stiu cat e la noi, atunci va functiona. Daca este la mai mult de 2-3 grade diferenta va functiona incorect (rateuri puternice sau dat in cap la piston - pentru cine stie).

Daca e la mai mult de 5-10 grade nu va mai porni motorul in veci... desi daca ai avea cum sa il invarti la o viteza mai mare decat relantiul, ar functiona cateva secunde foarte prost si ar muri.

Estimarile cu nr de grade dat de mine sunt aproximative si pot varia, dar nu cred ca prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aud ceva,te anunt! :peace:

» Post actualizat in 16 Aug 2014 09:17

Asta l-am mai gasit,dar n-are motor.Poate e bun la careva ceva de pe el.

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/113062-dezmembrez-aprilia-pegaso-650/

» Post actualizat in 16 Aug 2014 15:04

Cum a fost si cum arata de azi:

Un semn de buna purtare. Bun artist, bun colant . :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut flansele de admisie, le-am curatat cu benzina, nu am gasit nici o crapatura in/pe acestea. Aveau niste silicon pus la imbinarea cu cilindrul, l-am dat jos si am pus si eu altul, preventiv. Acum nu reusesc sa o pornesc macar sa vad daca face la fel, imi scapa rulmentul unisens in ultimul hal, zici ca mesteca suruburi.

Eugen, ramane sa il sun pe prietenul tau maine, poate ma ajuta cu ea cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A APARUT BODI VL VA SALUT PE TOTI CU DRAG AM FOST PLECAT IN PLIMBARI IMI CER SCUZE PENTRU ROATA CARE AM PROMISO DAR NU MAI STIU CUI TREBUIE SA O TRIMIT POATE POATE SA IMI SPUNA


» Post actualizat in 18 Aug 2014 20:30

CRISTI CUM TE SIMTI TOTUL ESTE OK //? AM PATITO SI EU PE A TA


» Post actualizat in 18 Aug 2014 20:35

MIE MIA IESIT IN FATA O GRAMADA DE PIETRIS UNDE VROIAU SA CONSTRUIASCA UN CAP DE POD DAR TOTUL TRECE SI SE UITA NUMAI SA FI INCREZATOR IN TINE SI DIN PARTEA MEA NUMAI SANATATE DRUMURI LUNGI FARA INCIDENTE SI MULTE BERI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit.

Roata i-ai promis-o lui Patrick_M la Cluj si el mi-a promis discul de frana.

Pegasso de la Harsova asteapta nu stiu ce prindere de la crick.

Cum merge Bmw-ul?

Zilele astea am avut si eu de investit in calut. Am schimbat placutele de frana pe spate, am reannoit asigurarea, maine dimineata ma duc la ITP dupa a 3a tura de noapte si pe urma o sa schimb placutele de frana pe fata.

Total investitie 500 lei.

Anul asta am bagat in ea 1.200 lei si am parcurs 1000 de kilometrii...dar macar am cu merge la munca.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...