Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iuliane nu le mai schimba alandala ca le faci vraiste....8% e enorm.....da-i 2,5 ture la suruburile de aer, acele la primul clips de sus , si vezi ce scrie pe capul la main jet , ai 112,5 ca mine sau 127 sau 132?....fa reglajele astea si dupa mai vb...si inca asteptam niste poze cu bujia,doar asa iti putem zice cum iti functioneaza carbelitoarele,amestec sarac sau bogat( 99% prea bogat )!

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Max .. uite asta nu intele eu!

Uni spun ca surubul de amestec se regleaza la 3.5ture, alte 4 ture, altii 4,5 ture. Unii spun ca regleaza doar relantiul( dar lamelele din carburator, alea ce mai regleaza?! Deci chiar nu mai inteleg nimic.

Eu stiu asa. surubul care reglezi relantiul este cel care are si un cablu ce iese din carb nr1 de care invarti si se regleaza turatia relantiului.

Surubul de sub carburator care este pentru amestec... regleaza .. cum se si asteapta.. AMESTECUL de aer/carburant.

Asta inseaman(d.p.m.d.v. si ce m-am interesat) ca: - daca este prea deschis( adica prea multa benzina) revine greu la turatia la normal si nu are un mers lin.

- daca este prea inchis ( adica putina benzina) nu are putere suficienta( asta observi cel mai bine cand ai o panta si esti in viteza superioara si creste in turatie turatie greu. ( am impresia ca in acest caz creste si temp la apa mult mai repede)

Acum din astea 2 rezulta ca prima tine doar de turatia motorului la relanti(deci nu prea are treaba cu consumul) si a2a tine de cat de tare se chinuie motorul sa faca ce ii ceri.

Apoi ar mai fi si nivelul de benzina din carb. Am observat ca daca motorul este orpit am un nivel, daca este pornit nivelul creste semnificativ(deci am pute avb de supra-alimentare sau este normal?)

Acum intreabarea ce mai importanta este.... CE ANUME IMI SCAPA? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum intreabarea ce mai importanta este.... CE ANUME IMI SCAPA? :D

cam asa functioneaza carbelitoarele noastre.

 

Nu intelegi cum functioneaza corespunzator n astfel de carbelitor.

1. Suruburile de amestec practic nu fac amestecul ci lasa sa treaca mai mult sau mai putin carburant pe un canal si apoi se amesteca cu aerul care intra pe langa fluture.Acel fluture de la acceleratie nu trebuie sa fie inchis de tot ci trebuie sa aiba o fanta mica pe unde trece aerul-cat un ac de cusut se regleaza initial din acel acel surub cu arc care deschide fanta de aer.De ce 3.5 ture surubul de amestec ? asa la calculat Mikuni, insa cum fiecare motor functioneaza diferit reglajul se face diferit , mai ales ca nu avem carburatoare noi.

De ce nu influenteaza regimul la acceleratie?pt ca circuitul de relanti se inchide cand accelerezi deci chiar daca ai suruburile date 8 ture inapoi , cand deschizi clapeta de acceleratie circuitul se inchide.

2. Pune siguranta cuiului de dozaj pe pozitia adou-a de sus in jos , nu de jos in in sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alinee cat am injurat aseara,am incercat faza cu desincronizarea la carburatoare...e o loterie sa reglezi relanti-ul odata ce o clapeta e prea deschisa,cealalta e inchisa,si viceversa....de 3 ori le-am dat jos si m-a apucat 12 noaptea dar n-am mai putut s-o pornesc ca ar fi venit vecinii cu bata.....plus ca reglajul permite extrem de putin defazajul intre clapeti si nu e nici o branza....ca sa iasa ceva ar trebui modificata mult piesa de legatura dintre cei 2 clapeti,si nu cred ca are rost.

 

foarte tare filmuletul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alinee cat am injurat aseara,am incercat faza cu desincronizarea la carburatoare...e o loterie sa reglezi relanti-ul odata ce o clapeta e prea deschisa,cealalta e inchisa,si viceversa....de 3 ori le-am dat jos si m-a apucat 12 noaptea dar n-am mai putut s-o pornesc ca ar fi venit vecinii cu bata.....plus ca reglajul permite extrem de putin defazajul intre clapeti si nu e nici o branza....ca sa iasa ceva ar trebui modificata mult piesa de legatura dintre cei 2 clapeti,si nu cred ca are rost.

 

foarte tare filmuletul

informatii bune.Si mie imi este scarba sa scot carburile si de aceea am renuntat deocamdata.Am zis ca studiez problema si apoi incerc , dar daca nu ti-a iesit cred ca nu e simplu si probabil nu are rost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp o iau si eu pe calea lui Cristian , am pus ochii pe o honda ntv revere ( ar fi a 3-a identica in serie pe care as detine-o in ordinea anilor 88 89 90 ) :)) dar trebuie sa merg pana in timisoara ...asa ca voi da o fuga in weekendul 19 iunie si mai mult ca sigur o voi lua,se pare si fostul telescop spate vandut de mine acum 4 ani se intoarce la pachet :))

 

http://olx.ro/oferta/vand-honda-ntv-revere-ID41XaK.html#7ac0910c09;promoted

 

asa ca va urma cat de curand si pegasul sa ia alta cale, preferabil pe un dominator de 250,ca s araman si cu ceva de enduro usor...am gasit unul in mangalia cere 600e dar fatza e masochita rau,are far de hornet,aripa n-am cuvinte si km digital....in rest toate sunt scumpe raaaau.

 

daca mai stiti ceva mobre enduro-touring la schimb cu pegaso de enduro 4t , dar mai mici de 600cc...let me know

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi ala din Mangalia e batucada,adica-i vai de mama lui!!!

» Post actualizat in 09 Jun 2015 14:50

Am un prieten care si-a luat unul de vreo luna.Are 63.000 de km si merge ca uns.Un bivol de motor!-Vezi pozele!

» Post actualizat in 09 Jun 2015 14:52

PS:Mai baieti,azi am incercat p-aici pe la munte o Aprilia Shiver din 2008!M-a cam bulversat... :eek:

De la 50 de cp la 95 de cp...

apropos de bivol cred ca cel din poza e Supertenere de 1190 cmc-da e un bivol cu B mare. Eu am pus poza fratelui mai mic de 660 cred ca acelas Minareli ca pe Aprilia si e versatil foc , intr-adevar un Dual purpose de exceptie.

Iar de shiver impresia cred ca a fost buna, V2 750 cmc cred ca e facut de Aprilia motorul de data asta , nu mai stiu , are acceleratie electronica , trei tipuri de setari de mers etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intelegi cum functioneaza corespunzator n astfel de carbelitor.

1. Suruburile de amestec practic nu fac amestecul ci lasa sa treaca mai mult sau mai putin carburant pe un canal si apoi se amesteca cu aerul care intra pe langa fluture.Acel fluture de la acceleratie nu trebuie sa fie inchis de tot ci trebuie sa aiba o fanta mica pe unde trece aerul-cat un ac de cusut se regleaza initial din acel acel surub cu arc care deschide fanta de aer.De ce 3.5 ture surubul de amestec ? asa la calculat Mikuni, insa cum fiecare motor functioneaza diferit reglajul se face diferit , mai ales ca nu avem carburatoare noi.

De ce nu influenteaza regimul la acceleratie?pt ca circuitul de relanti se inchide cand accelerezi deci chiar daca ai suruburile date 8 ture inapoi , cand deschizi clapeta de acceleratie circuitul se inchide.

2. Pune siguranta cuiului de dozaj pe pozitia adou-a de sus in jos , nu de jos in in sus

Salut,

Hai ca acuma imi este mai clar. deci surubul de amestec este ddoar pentru benzina. si surubul cu arc de la lamela este pt aer. ACUM E CLAR PT CAPUL MEU! :)

Acum am reusit sa scot bujia fara sa desfac carenaju si surpriza este ca-i neagra si are depuneri pe ea in conditiile in care nu are nici 500km.

Acum mai vin cu o intrebare legata de un aspect si anume...Filtru de aer! L-am schimbat acum ceva timp in urma cu unul facut de mine dintr-un burete cu 2 straturi (1 des si altul mai rar) Nu cumva este prea des si nu lasa suficient aer sa intre????

Am poze pe calc dar nu stiu cum draci sa le pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,este exact inculpatul de 1200!Mersi de fra-su mai mic de 660,mai precis de 659!

 

Nu,motorul e Rotax 2 in V de 749 cmc,V la 90 de grade.Are setare de RAIN(50 de cp),TOURING(70 de cp) si SPORT(95 de cp),care se schimba de la buton din mers!!!La SPORT innebuneste efectiv!Si are 6 viteze...

da nu mai stiam daca e Rotax sau Aprilia ... e un salt tehnologic mare , din ce am citit- nu prea multe.Eu raman in zona enduro

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:10

Salut,

Hai ca acuma imi este mai clar. deci surubul de amestec este ddoar pentru benzina. si surubul cu arc de la lamela este pt aer. ACUM E CLAR PT CAPUL MEU! :)

Acum am reusit sa scot bujia fara sa desfac carenaju si surpriza este ca-i neagra si are depuneri pe ea in conditiile in care nu are nici 500km.

Acum mai vin cu o intrebare legata de un aspect si anume...Filtru de aer! L-am schimbat acum ceva timp in urma cu unul facut de mine dintr-un burete cu 2 straturi (1 des si altul mai rar) Nu cumva este prea des si nu lasa suficient aer sa intre????

Am poze pe calc dar nu stiu cum draci sa le pun aici.

la mine filtrul de aer este facut din burete de 1 cm grosime , burete de tapiserie .Nu trebuie sa fie prea des .Ce sa zic , normal ar fi unul original de hartie , insa avantajul la cel de burete este acela ca poti face doua -ieftine- si le alternezi spalandu-l pe cate unul.

 

referitor la " surubul de amestec" , daca desfaci carburatoarele o sa vezi gauricele mici pe care nu poate trece in veci aerul , practic nu fac amestecul , teoretic da.Asa ca bagi un ac de cusut sub fluture , reglezi din surubul cu arc clapeta asfel sa poti scoate acul dar sa ramana fanta deschisa , suruburi amestec 3,5 ture , cuiele de dozaj cu siguranta pe poz 2 de sus in jos.

Montezi si apoi faci reglajele fine cu motorul pornit din surubul cu arc , din cel de amestec , aici intervine priceperea mecanicului, urechea .

Motorul trebuie sa functioneze la 1400 1500 ture in relanti si 2200-2300 cu socul tras , mersul sa fie rotund , fara sacadari , intreruperi

Nu e usor , dar reglajul concret se face doar cu motorul pornit

Succes!

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:20

poti pune degetul pe tinteriorul tobei .Normal ar fi sa nu ai deloc funingine , dar la un motor mai uzat se permite , foarte putina si intotdeauna uscata .dac e umeda se prea poate sa ai prea multa benzina , sau mai grav ulei

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:23

da nu mai stiam daca e Rotax sau Aprilia ... e un salt tehnologic mare , din ce am citit- nu prea multe.Eu raman in zona enduro

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:10

la mine filtrul de aer este facut din burete de 1 cm grosime , burete de tapiserie .Nu trebuie sa fie prea des .Ce sa zic , normal ar fi unul original de hartie , insa avantajul la cel de burete este acela ca poti face doua -ieftine- si le alternezi spalandu-l pe cate unul.

 

referitor la " surubul de amestec" , daca desfaci carburatoarele o sa vezi gauricele mici pe care nu poate trece in veci aerul , practic nu fac amestecul , teoretic da.Asa ca bagi un ac de cusut sub fluture , reglezi din surubul cu arc clapeta asfel sa poti scoate acul dar sa ramana fanta deschisa , suruburi amestec 3,5 ture , cuiele de dozaj cu siguranta pe poz 2 de sus in jos.

Montezi si apoi faci reglajele fine cu motorul pornit din surubul cu arc , din cel de amestec , aici intervine priceperea mecanicului, urechea .

Motorul trebuie sa functioneze la 1400 1500 ture in relanti si 2200-2300 cu socul tras , mersul sa fie rotund , fara sacadari , intreruperi

Nu e usor , dar reglajul concret se face doar cu motorul pornit

Succes!

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:20

poti pune degetul pe tinteriorul tobei .Normal ar fi sa nu ai deloc funingine , dar la un motor mai uzat se permite , foarte putina si intotdeauna uscata .dac e umeda se prea poate sa ai prea multa benzina , sau mai grav ulei

daca ai bujia cu depuneri , merge inecata . arde bujia cu flacara , curata cu o perie de sarma usor apoi stergi cu o carpa . Montezi ,

Pune sigurantele de la cuiele de dozaj neaparat pe pozitia 2 de sus in jos si vezi ce se intampla( la mine sunt chiar pe prima pozitie)

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord cu voi pana la un punct. Positia sigurantei pe 2 de sus in jos. :-? Am zis anterior ca am cuparat cuie de BMW F650 care sunt foarte putin mai groase si pozitia 3(de sus in jos) la acele originale corespunde cu ultima pozitie a celor de la BMW (ultima de jos). Stiu ca are 5 pozitii cuiul. Dupa cum spune-ti ar trebui sa fiu cu 1 pozitie peste ultima de la cuiul original. Nu este prea lasat in interiorul carburatorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord cu voi pana la un punct. Positia sigurantei pe 2 de sus in jos. :-? Am zis anterior ca am cuparat cuie de BMW F650 care sunt foarte putin mai groase si pozitia 3(de sus in jos) la acele originale corespunde cu ultima pozitie a celor de la BMW (ultima de jos). Stiu ca are 5 pozitii cuiul. Dupa cum spune-ti ar trebui sa fiu cu 1 pozitie peste ultima de la cuiul original. Nu este prea lasat in interiorul carburatorului?

reglajele sunt pe cuie de Aprilia nu stiu ce ai cumparat si ce corespunde sau nu , aici e beleaua ta

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi ala din Mangalia e batucada,adica-i vai de mama lui!!!

am sunat pe un tip din mangalia cunoscut in tot judetul ptr atelierul de reparatii si masochismul cu care face mobrele ( manu' @gorilla's garage) si cunoaste motorul,ca motor cica trage de rupe merge f ok fara alte vicii ,are carb cu spritz nu cv, cica 29 cai ( stiam ca doar ax1 are 29) dar marea prob e ca fatza e masochita...aripa ,far, bord lipsa si inlocuite cu tiganeli....numai un bord pe ebay e 98eur , 130 o masca,110 un far :(

 

iuliane....mai pe romaneste : cat mai lasat cuiul in jos pe jigler! :P ce conteaza ca la bmw e 2 ca e 1 ca e 3...in jos cu el

» Post actualizat in 09 Jun 2015 20:20

aseara iar imi venea sa-i dau foc la pegaso,am renuntat la ideea cu 1 carburator ( are o ezitare fix in zona importanta la 3500-4000) si desincronizarile lui Alin , asa ca am cautat sa vad dimensiunile la limitatoarele de putere oem din admisie ( cele ptr 20/25kw) si sunt 2 sheibi de dimensiune 42mm ext / 15-20mm int / 0.8mm grosime.....va merge ca si cum nu as mai deschide acceleratia mai mult de jumatate , deci in regimul cel mai optim.........am gasit la dedeman , si s-au potrivit fix in gaturile de cauciuc de la admisie.......dar stupoare.....pornesc, nu stiam ce are de-mi dadea rateuri pe admisie...ma enervez,era 11 noaptea.pauza

azi am gasit din intamplare pe alee in curte un dop si mi-am dat seama ca era de la carburatorul cu soc...sarise la primul montaj....baga aer fals....dupa ce le-am montat-remontat de 4 ori ca disperatul , verific si mufa de la stator catre releu incarcare....izolatia prajita maxim la iesire din mufa,firele erau coapte toate...inca nu in scurt,dar arata de parca au stat in foc.ma si miram de ce la relanti imi scadea mult tensiunea cu farul pornit. ow f***k, here we go again!

 

hondaaa hondaaa innnapoi la hondaa

» Post actualizat in 09 Jun 2015 20:22

dimenisiunile la limitatoare le-am gasit pe un forum din uk la un tip care cumparase asa ceva pe bani multi ,cam 200 lire lol *

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mad_max_86

pana acum nu a iesit mai nimic din ce ai vrut sa faci,pacat

Eu am scos un consum de 4.85 l/% amestecat -nu mixt -oras cu drum intins .150 in oras si 450 in afara ,cred c e ok asa Singurul lucru pe care trebuie sa il fac este urmatorul.

Sa iau jiglere de 112.5 si sa pun siguranta de la cuie pe poz 2 .

Stiu ai putea sa spui e acelas lucru ; ai jiglere de 130 si siguranta pe pozitia 1 .Nu e acelas.am o intarziere cand accelerez brusc ceea ce inseamna ca are o ezitare pana primeste benzina , apoi e ok .De ce ? traseul de la jigler in sus e mai lung cu acei 3 mm si benzina ajunge mai greu sus in carburator.Dac iau jigler cu gaura mai ingusta insa cuiul il pozitionez mai sus traseul = mai scurt, dar consumul va ramane aproximativ la fel fac un desen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mad_max_86

pana acum nu a iesit mai nimic din ce ai vrut sa faci,pacat

Eu am scos un consum de 4.85 l/% amestecat -nu mixt -oras cu drum intins .150 in oras si 450 in afara ,cred c e ok asa Singurul lucru pe care trebuie sa il fac este urmatorul.

Sa iau jiglere de 112.5 si sa pun siguranta de la cuie pe poz 2 .

Stiu ai putea sa spui e acelas lucru ; ai jiglere de 130 si siguranta pe pozitia 1 .Nu e acelas.am o intarziere cand accelerez brusc ceea ce inseamna ca are o ezitare pana primeste benzina , apoi e ok .De ce ? traseul de la jigler in sus e mai lung cu acei 3 mm si benzina ajunge mai greu sus in carburator.Dac iau jigler cu gaura mai ingusta insa cuiul il pozitionez mai sus traseul = mai scurt, dar consumul va ramane aproximativ la fel fac un desen.

post-78987-0-82240700-1433916444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline,macar ne-am incercat norocul/priceperea tehnica...ai dreptate,dar daca eu am scos 4,6 si tu 4,8 cam in acelasi regim, pe acolo va fi diferenta dintre 112,5 si 130........va ramane acest weekend ultima varianta cea cu limitatoarele pe admisie sa vad cum se descurca,teoretic e cea mai apropiata chestie fata de a merge cu mana in gaz cat mai gentil.....si nu le-am pus fiindca mi-e lene sa stau cu mana fina in gaz,ci ca fac intindere la mana concentrandu-ma sa misc cate 1mm de manson inainte innapoi zeci de minute intregi.

 

uite,honda ntv care as vrea s-o iau,cat si precedentele detinute,lua 5 daca ma grabeam tare, 6 daca mergeam racing pe rosu , 4,2% normal , 3,3 mers babeste la 80-90.....fara chinuiala...fara modificari. cu toti cei 60 cai , 190top speed si 235kg la plin, tot 650c.tot 2 carburatoare. motor gandit calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...