Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca pe Vplay.ro sau cinemaxx.ro

In general pe site-uri de filme online.

Ai grija la add-on-uri..

Am incercat,nimic de download!De vizionat am mai gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@madapribu

Nu poti pune regulator de tensiune de la masina.

Autoturismele au alternator. Comanda acestuia (ca sa scoata 14V ) se realizeaza prin varierea curentului printr-o infasurare din alternator, numita excitatie.

Infasurarea cu pricina mareste sau micsoreaza campul magnetic al statorului.

In felul asta, rotorul se invarteste intr-un magnet care este cand mai slab, cand mai puternic, dupa cum este nevoie.

Motocicleta are rotorul ( oala ) formata din magneti permanenti. Campul magnetic al lor nu poate fi modificat dupa cum este nevoie.

De aceea tensiunea de iesire din stator (bobine) este direct proportionala cu turatia.

Tot ansamblul este realizat astfel incat sa genereze 12V si la turatia de relanti.

Insa la turatii normale, de 3-4000 rpm, tensiunea masurata pe infasurari (trei la numar) ajunge la vreo 70-80V.

Releul regulator al motocicletei, ca sa obtina 14V, pune in scurt-circuit la masa* pe o perioada extrem de mica si foarte rapid - cu frecventa mare si variabila), pe rand aceste infasurari.

De aceea, releul regulator se incalzeste. In el se produce scurt-circuitul... ma rog in componentele electronice din el.

Daca ti se defecteaza, probabil legatura lui la masa nu este ferma (e doar o presupunere).

Recomand sa mergi tot timpul cu farul aprins.... si cu proiectoarele (chiar daca nu consuma asa de mult) pentru a usura putin efortul pe care il face releul.

Practic ar avea de trimis in scurt-circuit o cantitate mai mica de energie fiindca o parte din ea e folosita de consumatori.

Pe de alta parte nu e bine nici sa tii consumatori prea puternici in functiune.

Si ar mai fi foarte importanta bateria sa fie ok in sensul sa nu fie veche si sa aiba rezistenta interna mare.

Asta o poti verifica "empiric" daca ai un incarcator moto inteligent... fata de una noua ajunge destul de greu sa aprinda ledul verde de incarcare de pe redresor (cateva ore fata de cateva minute una noua).... si se incalzeste in timpul incarcarii.

Merci mult de explicatii, Mony!

Eu oricum merg cu farul si proiectoarele non-stop. Cu incalzirea pe manere nu puteam sa merg ca era cald afara.

Anyway, deci ce releu sa iau? Chinezarie d-aia la 250 lei noua, care arata la fel cu al meu, si are si codul de fabrica, sau SH tot la 250?

Si poate, intr-o zi cu soare, iti mai fac o vizita sa ma ajuti sa-l pun, sa nu fac vreo nefacuta, ca am mai precizat ca-s bata la electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@madapribu

Aici, cu releul chinezesc nou sau cu SH-ul original, m-ai incuiat...

Posibil sa fie mai ok un SH. Ma gandesc ca au folosit componente care chiar rezista la curent si in timp.

Daca gasesti SH, se va potrivi fara probleme in locul celui actual.

Dar oricand pot, te ajut cu placere, mai ales ca trebuiesc verificate toate conexiunile sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati gandit careva sa scoateti din rasina componentele releului? Poate e ceva ce se poate inlocui, chiar cu ceva mai bun... Un prieten facea asa la scutere, acasa...

multa munca si cred ca rezultatul nu va avea randamentul scontat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am dat cu Beta,voi reveni azi cu poze dupa tura ce o voi face azi.MERG CU APRILICAAAAAAAAAAA!!!!!! :eek:

Da,deja am votat... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am dat cu Beta,voi reveni azi cu poze dupa tura ce o voi face azi.MERG CU APRILICAAAAAAAAAAA!!!!!! :eek:

Da,deja am votat... :peace:

BRAVOOOOOOOOOOOO..... voiam sa merg si eu cu aprilica la vot dar e burnita , poate o scot mai tarziu...

 

Se pare ca la voi in Ardeal e cerul "albastru" , la noi e burnita si pacla exact ca in politica ...

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri si de azi.

Primele 2 sunt de ieri din Zalau,iar restul de azi de la Baisoara!

post-41801-0-42071300-1416151394_thumb.jpg

post-41801-0-17687100-1416151439_thumb.jpg

post-41801-0-03006600-1416151471_thumb.jpg

post-41801-0-56363000-1416151503_thumb.jpg

post-41801-0-70710700-1416151525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost cu Strada pana la urma?

DAAAAAAAAAA,a fost bestial!Mai ceva ca un orgasm!!!

» Post actualizat in 17 Nov 2014 07:12

Frumos! Eu am pus-o azi la pastrare :(

Victore,sezonul a inceput din momentul obtinerii categoriei A(evident si achizitionarea unei mobre)si se termina odata cu viata!

Atat ca exista perioadele din an cand e frig peste limita si e gheata/zapada pe jos de nu poti circula cu Aprilica(sau mobra din dotare)!

Asta e cel putin pentru mine! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cauciuc de 150,dar la viteze mari nu ai aceeasi stabilitate. Vorbesc peste 140 km.

 

Cu pozele,daca folosesti telefon/tableta,te duci in josul paginii dupa ultima postare si selectezi Full Version,scrii ceva,dai in dreapta More Reply Options,apoi iti apare optiunea de a selecta poze pentru incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si jantele cu spite ?

Cred ca renunt la ele,bani in plus si daca fac pana,la astea ale mele bag snurul si compresorul si gata pana!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Alin, dar tu ai unde sa o tii, eu am dus-o la un prieten la garaj, ca sa nu o duc tocmai acasa..

Victore,dac-as fi stat la parter,aveam ambele mobre-n sufragerie!!!CLAR!

Dar,din pacate,stau la etajul 4!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin ambele BMW-uri, si 1200 GS si Funduro, cu husa in spatele blocului.

@Iulian: eu am peBMW 650 cauciuc 150 spate si 110 fata, ca sa fie la fel cu 1200, sa iau doar un set o data si sa le schimb separat. Nu am vazut absolut nici o diferenta fata de cele de fabrica adica 100 fata, 130 spate. E adevarat ca nici nu merg mai mult de 140 la drum lung, doar in depasiri mai ajunge pe la 160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin ambele mobre in scara blocului cu husa pe ele si legate de belciuge in perete!

 

Iuliane,recomand puternic folosirea cauciucurilor la dimensiunea data de producator!In caz de accident,chiar daca nu esti de vina,datorita altor dimensiuni decat cele date de producator,intri la culpa comuna!Asta e un aspect!Altul:cu cat ai un cauciuc mai lat,cu atat ai consumul mai mare.E drept ai si suprafata de contact mai buna,aderenta la accelerare,stabilitate si franare!Altul:cand mergi la ITP,primul lucru la care se uita inginerii dupa seriile cadrului si motorului,sunt dimensiunile anvelopelor!Daca nu corespund cu cele trecute in cartea de identitate,esti respins!!!


» Post actualizat in 19 Nov 2014 15:44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...