Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nu stiu cam cum arata!

 

In alta ordine de idei,AMR-ul pana la intalnirea Aprilienilor este de 26 de zile!

trimit o poza si dimensiuni cand ajung acasa .S-au intre timp studiaza pozele.

Ma gandesc daca poti modifica , adauga ceva aluminiu.

post-78987-0-37953000-1436780724.jpg

post-78987-0-75671300-1436780724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

» Post actualizat in 13 Jul 2015 05:17

 

Tari de tot si pozele tale!De ce ar fi avut Aprilica vreo problema?

Poi daca am tot vazut discutii pe aici cum ca aprilicile nu sunt fiabile , vreau sa demolez mitul asta...

 

 

 

» Post actualizat in 13 Jul 2015 05:52

 

Cum stai cu vantul din fata? parbrizelul e cam micutz !

Intr-adevar e cam mic , ma gandesc sa ii cumpar o "prelungire" aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in club! :hug:

» Post actualizat in 13 Jul 2015 10:04

Astept pozele si dimensiunile sa vad daca se poate face ceva!

Daca pot face ceva din/cu el,am sa te rog sa-l aduci la intalnirea din august!

este exact cel din poza pe fond rosu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistem motric:

1. franele sunt esentiale intr-o astfel de calatorie astfel se verifica starea placutelor ( le dai jos ) ,cantitatea de lichid si starea furtunelor.se fac apoi probe pe o strada mai putin aglomerata

2. verificarea presiunii si starii pneurilor.Se verifica eventualele jocuri la roata cauzate de uzura rulmentilor

3. Axele trebuie sa fie stranse bine .

4. se unge lantul cu substante speciale de lubrifiere sau ulei T 90 dupa curatarea in prealabil de mizerie

 

sistem electric:

 

5.se verifica daca bateria are lichid , in cazul in care e cu intretinere si tensiune de incarcare-valoarea trebe' sa fie in jur de 14.4 v

6. se verifica si normal se inlocuiesc toate becurile , nu costa mult.

7. Daca te pricepi se curata contactele , mufarile , imbinarile instalatiei electrice

8. se verifica starea bujiei( e indicat sa mai ai una la tine )

9.Verifici bobina de inductie -daca se incalzeste o schimbi

 

diverse:

 

10. verificarea nivelului si starii uleiului

11. se verifica starea furtunelor de ulei si carburant,

12.Se ung cablurile de la acceleratie si ambreiaj

13. dat jos si curatat site rezervor( am constatat mazga rosie pe busonul rezervorului de benzina de cacao din Romania)


» Post actualizat in 13 Jul 2015 16:29

Bine ai venit in club! :hug:


» Post actualizat in 13 Jul 2015 10:04

Astept pozele si dimensiunile sa vad daca se poate face ceva!

Daca pot face ceva din/cu el,am sa te rog sa-l aduci la intalnirea din august!


» Post actualizat in 13 Jul 2015 17:13

ma bate gandul la un parbrizel din asta


» Post actualizat in 13 Jul 2015 17:30

am uitat de antigel.o sa il schimb

post-78987-0-37482800-1436804940_thumb.jpg

post-78987-0-80647800-1436804943_thumb.jpg

post-78987-0-97475300-1436804948_thumb.jpg

post-78987-0-99461300-1436807623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos tobele(aveau un inceput de rugina) si le-am vopsit...cu ocazia asta am vazut ca aveam si o prindere fisurata la toba dreapta..am sudat...luat la perie tot pana am ajuns la material necorodat...dat cu feruginol si lasat 1 ora...degresat si vopsit cu vopsea rezistenta la 700 de grade...dupa aproximativ o ora am ars putin tobele cu pistolul de aer cald asa cum era in intructiunile de pe cutia de vopsea...montat la loc si etansat cu pasta speciala...

va las si 2 poze de ieri cand am fost pentru omologare si autentificare la RAR cu o bijuterie de motor ( un big dog K9 de 1900 cm cubi)...dupa ce am vazut ca toata lumea vrea sa faca poze cu ea mai ceva decat cu maimuta pe plaja , am zis ca e pacat sa nu fac si eu cateva...apoi am tras cateva ture cu ea in Paradisul Verde...cam grea(375 de kg) si cam nemanevrabila cel putin la viteza mica...dar stiti cum e vorba aia cu strugurii sunt acri...ma rog strugurii in cazul asta au fost ai sefului....

post-69900-0-47803800-1436890278_thumb.jpg

post-69900-0-49173200-1436890285_thumb.jpg

post-69900-0-85138500-1436890294_thumb.jpg

post-69900-0-02898100-1436890302_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy, te-ai gandit foarte bine sa vopsesti tobele, daca vrei sa le pastrezi asa trebuie sa faci operatiunea la inceputul fiecarui sezon! Poti sa scoti si atenuatoarele din inox, dai gaura in nituri si cad in toba, dupa vopsire pui alt nit si nu te mai chinui sa izolezi. Scuturile de caldura de pe tobe se pot vopsi cu vopsea normala (in culoarea mobrei), eu le am vopsite de 6 ani si sunt la fel de lucioase si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy, te-ai gandit foarte bine sa vopsesti tobele, daca vrei sa le pastrezi asa trebuie sa faci operatiunea la inceputul fiecarui sezon! Poti sa scoti si atenuatoarele din inox, dai gaura in nituri si cad in toba, dupa vopsire pui alt nit si nu te mai chinui sa izolezi. Scuturile de caldura de pe tobe se pot vopsi cu vopsea normala (in culoarea mobrei), eu le am vopsite de 6 ani si sunt la fel de lucioase si acum.

ce mai faci? esti cam rarutz ! ai ceva experienta de impartasit ...............trepidatii dupa schimbarea lantului sau kitului de lant, sfat

eu am simtit dupa ce am scimbat lantul , iar 44kox dupa schimbare kit de lant

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca nu cumva trepidatiile sa provina de la acel tampon in forma de stea care se afla in butucul rotii spate.Cred ca e uzat si are un pic de joc motiv pentru care resimt vibratii. stie cineva cum se numeste ?


» Post actualizat in 15 Jul 2015 08:32

am gasit :tampoane pinion se numesc si sunt foarte scumpe

@44kox - verifica daca ai joc .Se poate fara sa dai roata jos , misti de foaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a ramas intanirea Aprilistilor? Tot 7-9 august, pe langa Deva, parca?

Credeti ca as gasi loc de cazare pe acolo, daca nu rezerv din timp?

Cred ca vin 90% dar nu pot fi sigur decat in saptamana aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput verificarile:

-am demontat roata si m-am uitat la tampoanele de la pinion , aveau un pic de joc si le-am stabilizat cu cauciuc de camera

- am demontat sistemul de articulatii amortizor-bascula , am curatat si gresat rulmentii cu ace.La articulatia amortizorului am descoperit un mic joc stanga dreapta dar il voi rezolva cu o saiba

- am ncompletat bateria cu apa distilata - am o problema mai veche imi fierbe bateria cred pentru ca raman fara electrolit.nu stiu cum de mai porneste

- si ca tot am dat amortizorul jos vreau sa ridic un pic mobra de spate , am facut probe , arata fb asa , insa trebuie sa ma gandesc cum sa fac .Stie careva daca este vre-un kit de inaltare?

post-78987-0-02735900-1436984196_thumb.jpg

post-78987-0-06069200-1436984200_thumb.jpg

post-78987-0-93536200-1436984204_thumb.jpg

post-78987-0-71210500-1436984208_thumb.jpg

post-78987-0-85937100-1436984213_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca nu cumva trepidatiile sa provina de la acel tampon in forma de stea care se afla in butucul rotii spate.Cred ca e uzat si are un pic de joc motiv pentru care resimt vibratii. stie cineva cum se numeste ?

» Post actualizat in 15 Jul 2015 08:32

am gasit :tampoane pinion se numesc si sunt foarte scumpe

@44kox - verifica daca ai joc .Se poate fara sa dai roata jos , misti de foaie

Multumesc Alin, nu am gasit joc acolo, insa am gasit joc destul de mare la '' rear shock absorber '' am comandat rulmentii, o sa revin cu informatii dupa schimbare, vad ca si tu ai desfacut sistemul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp am luat inapoi aprilia de la imprumut , am demontat iar toate plasticele , revopsit unde mai sarise vopseaua , si in sfarsit straluceste....am reusit s-o dau cu lac pe toata :alcy: :eek: ca mecanic,totul ok.

am aranjat-o am bibilit-o de arata cum ar fi trebuit de la inceput sa arate , caci in weekendul asta e posibil sa fac un drum de bucuresti pentru un schimb cu dominator de 250.....dar,inca ramane cu semnul intrebarii,depinde si de cealalta persoana....daca nu o dau pana pe 1 august, ne vedem pe valea ariesului la intrunire....cu speranta ca nu ploua, 90% ma plantez la cort

 

in alta ordine de idei, am la honda o mica mare problema...telescopul spate , care tot al meu fu acum 5 ani si l-am vandut de a ajuns pe mobra asta , a inceput sa se lase rau , abia sta pe cricul lateral,e primu model din 88 fara reglaj fara pretensiune nimic . sa incerc pe central e sinucidere. mare imi e mirarea ca la ochi cel de pegaso650 si ntv650par identice

 

Aline mare rugamine daca tot al ai desfacut imi masori si mie dimensiunile latime interior/exterior la capetele de prindere si lungime din surub in surub pls?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Alin, nu am gasit joc acolo, insa am gasit joc destul de mare la '' rear shock absorber '' am comandat rulmentii, o sa revin cu informatii dupa schimbare, vad ca si tu ai desfacut sistemul.

unde ai comandat rulmentii ?

» Post actualizat in 16 Jul 2015 05:49

intre timp am luat inapoi aprilia de la imprumut , am demontat iar toate plasticele , revopsit unde mai sarise vopseaua , si in sfarsit straluceste....am reusit s-o dau cu lac pe toata :alcy: :eek: ca mecanic,totul ok.

am aranjat-o am bibilit-o de arata cum ar fi trebuit de la inceput sa arate , caci in weekendul asta e posibil sa fac un drum de bucuresti pentru un schimb cu dominator de 250.....dar,inca ramane cu semnul intrebarii,depinde si de cealalta persoana....daca nu o dau pana pe 1 august, ne vedem pe valea ariesului la intrunire....cu speranta ca nu ploua, 90% ma plantez la cort

 

in alta ordine de idei, am la honda o mica mare problema...telescopul spate , care tot al meu fu acum 5 ani si l-am vandut de a ajuns pe mobra asta , a inceput sa se lase rau , abia sta pe cricul lateral,e primu model din 88 fara reglaj fara pretensiune nimic . sa incerc pe central e sinucidere. mare imi e mirarea ca la ochi cel de pegaso650 si ntv650par identice

 

Aline mare rugamine daca tot al ai desfacut imi masori si mie dimensiunile latime interior/exterior la capetele de prindere si lungime din surub in surub pls?

te referi la amortizor? iti dau dimensiunile pe o poza dupa amiaza

» Post actualizat in 16 Jul 2015 10:32

@mad_max_86.

sper sa fie ok , mi-am luat amortizorul la servici pentru modificare .Inca nu m-am hotarat cum sa il inalt cu 4-5 cm

post-78987-0-58294600-1437042772_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin i-am comandat la SKF sunt urmatorii:

HK1816 dim 18x24x16 -- 3buc

HK1812 dim 18x24x12 -- 2 buc

simeringuri D18x24x3 -- 8 buc

Mai sunt 2 rulmenti care la mine sunt ok, dimensiunile acestora sunt 22x28x16 iar simeringurile pentru ei sunt 22x28x4

Eu am in Craiova SKF, dar poti incerca aici http://www.rulmentionline.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Mariuse,pe Valea Ariesului in judetul Alba,in localitatea Brazesti,la pensiunea Shanti.

http://www.shanti.ro/

S-a dat in folosinta si corpul nou de cladire,cel verde in poza de pe site,asa ca,nu cred c-o sa ai probleme cu cazarea.La cort e loc cacalau!

 

Ai rezolvat problema cu butonul?

 

Ok. O sa vad saptamana aia cu cine ma organizez, sa plec si eu. In principiu, eu am in plan sa plec vineri direct de la munca, pe la 14.30, sau poate ma invoiesc vreo doua ore, sa nu ma prinda seara. Vad ca sunt 450 km, vreo 7 ore probabil, cu tot cu opriri. Dar ne mai auzim oricum, pana atunci.

 

Legat de buton, l-am comandat de pe louis, prin kronaumoto, cum mi-ai recomandat (nu il aveau pe stoc, insa macar nu mai platesc transportul) si ajunge saptamana viitoare, marti, dupa estimarile lor. Dupa care, la montaj ma ajuta prietenul bembeist si, daca nu intervine neprevazutul, ar trebui sa fie functionala saptamana viitoare. Oricum, sa tii telefonul deschis, ca te sunam daca ne incurcam pe undeva... :))))

 

Merci inca o data pentru sprijin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin i-am comandat la SKF sunt urmatorii:

HK1816 dim 18x24x16 -- 3buc

HK1812 dim 18x24x12 -- 2 buc

simeringuri D18x24x3 -- 8 buc

Mai sunt 2 rulmenti care la mine sunt ok, dimensiunile acestora sunt 22x28x16 iar simeringurile pentru ei sunt 22x28x4

Eu am in Craiova SKF, dar poti incerca aici http://www.rulmentionline.ro

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca imi place sa lucrez la fiare , mi-a iesit ceva:


» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:57

Cu placere ! Simeringurile le poti recupera daca nu sunt uzate si strang pe ax nu are rost sa dai banii pe ele sunt 9 lei buc.

la un rulment am vazut un ac lipsa -a fost inlocuit- momentan nu am joc pe rulment , decat pe basculele mici .maine vb cu un distribuitor de rulmenti din Campina si vad dac poate aduce .Simeringurile nu sunt chiar ok avnd in vedere ca mobra e din 94 si tind sa cred ca eu am picat la" investitii"- ma gandesc daca se merita.voi decide dupa cei 1600 km pe care ii voi face in cocediu


» Post actualizat in 16 Jul 2015 19:08

http://www.redbull.com/ro/ro/motorsports/offroad/stories/1331735215323/red-bull-romaniacs-2015-prolog-raport-si-video

post-78987-0-20112300-1437072603_thumb.jpg

post-78987-0-23874900-1437072607_thumb.jpg

post-78987-0-90330400-1437072611_thumb.jpg

post-78987-0-66417500-1437072615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca imi place sa lucrez la fiare , mi-a iesit ceva:

» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:57

la un rulment am vazut un ac lipsa -a fost inlocuit- momentan nu am joc pe rulment , decat pe basculele mici .maine vb cu un distribuitor de rulmenti din Campina si vad dac poate aduce .Simeringurile nu sunt chiar ok avnd in vedere ca mobra e din 94 si tind sa cred ca eu am picat la" investitii"- ma gandesc daca se merita.voi decide dupa cei 1600 km pe care ii voi face in cocediu

» Post actualizat in 16 Jul 2015 19:08

http://www.redbull.com/ro/ro/motorsports/offroad/stories/1331735215323/red-bull-romaniacs-2015-prolog-raport-si-video

Super a iesit inaltatorul.Daca sunt duse simeringurile nu ai alta varianta decat sa le schimbi. Se pare ca aceeasi problema am avut-o amandoi, sa vedem daca dispar vibratiile acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e gata , abia astept proba ...........aaaaa si salariul :-L


» Post actualizat in 17 Jul 2015 18:30

e gata , abia astept proba ...........aaaaa si salariul :-L

montajul amortizorului prelungit a esuat .Cu centimetrii de care aveam nevoie bascula mica lovea cadrul in partea de jos astfel incat am renuntat la proiect , deci am muncit degeaba o zi ...adica nu chiar degeaba , am vazut ca nu merge asa ,

Am gresat bine rulmentii cu ace , am verificat placutele , am curatatsi gresat lantul , am completat bateria cu apa distilata si remontat-o dupa ce am curatat bine contactele.

Urmeaza fata ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...