Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut Gaby.

Treaba cu senzorul este relativa la moto, Unele "are" altele nu " are". In general toate au, doar ca unii din proprietari au decis ca este "mai usor" daca il scot ( o mare prostie daca ma intrebi, senzorul ala are rostul lui). In general daca desfaci carena de la baterie va rtebui sa gasesti o mufa ( alba :) ) cu 3 pini in linie. Dupa ce o gasesti ai 2 variante: ori ferifici firul pana la mufa sa nu fie rupt sau sa faca contact cu cadrul pe undeva, ori a2a verifici firul care ar fi trebuit sa plece din mufa spre cric.

Cei care fac aceasta modificare pun firele pe direct ( adica lipesc 2 dintre ele impreuna si unul ramane singur)

Vezi si daca firul de pozitie NEUTRU este in stare buna sau daca becul de N se inchide cand bagi in viteza ( de preferat o lasi pe N pui contact si apoi fara sa pornesti motorul bagi in viteza).

Din ce ma pricep si eu nu cred ca este nici o problema mecanica si doar electrica.

Iti recomand sa cauti schema electrica daca nu ii dai de cap sau daca vrei sa iti fie mai usor cand te apuci.

 

Motorul nu se vrea dat! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Iulian, merci pt explicatia detaliata ! Acum 2 zile am pus baterie noua deci ma gandesc ca poate am atins ceva pe-acolo din greseala desi nu pare nimic schimbat la prima vedere, mai devreme m-am uitat la mufele alea si par la fel ca pana acum, nimic desfacut, dezlipit, etc. Daaa, sa stii ca nu se vrea data, 3 ani a mers perfect si acum sa faca figura asta fix cu cumparatorul pe ea haha ! Mai ales ca era si decis sa o cumpere... Sunt convins ca nu e o chestie grava, precis ceva stupid de simplu. Faza e ca ea inainte pornea si cand era in viteza ( cu ambriajul tras desigur ) , acum nu mai porneste decat pe neutru. Beculetul de neutru se aprinde normal, ca si inainte, nu face figuri. O sa ma uit acum mai cu atentie la ce ai spus tu, merci inca o data !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mai porneste deloc cand e bagata in viteza, incearca sa verifici senzorul de la ambreiaj... este prins prin insurubare la maneta, intre cablu si ghidon. incearca sa urmaresti firul pana gasesti o mufa.. desfa-o si masoara contactele dinspre senzor, vezi daca functioneaza. daca nu, incearca sa faci punte intre cele doua contacte dinspre instalatia electrica si vezi daca merge asa... desi eu te sfatuiesc sa faci rost de amandoi senzorii si sa-i dai omului motocicleta asa cum ar trebui...
in principiu, rolul lui este sa nu te lase sa dai la automat cand e motorul in viteza fara sa actionezi ambreiajul (din motive lesne de inteles), la fel cum senzorul de pe cric este menit sa previna plecare de pe loc cu cricul extins (din nou din motive lesne de inteles).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am facut-o ! Merci mult baieti, era de la senzorul de cric, care de fapt lipseste cu totul dupa cum am zis ( asa am luat-o si eu ) ! In cele din urma am gasit cele doua fire care erau innadite si lipite cu banda izolanta... Erau coclite inauntru, facute praf. Erau foarte ascunse in spatele cadrului si nu aveau nicio mufa, pur si simplu legate intre ele, de-asta m-a derutat, eu cautam o mufa ceva. Mersi inca o data, asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler.

Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal.

Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara.

Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea.

http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler.

Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal.

Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara.

Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea.

http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885

verifica aprinderea de la o alta mobra identica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Bigfoot

Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vii pana in Cambridge iti explic eu .


» Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42

Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele.

Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. ;)

Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici.

Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor.

2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca,:) cablul turometrului sa fie defect.

Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36

verifica aprinderea de la o alta mobra identica .

 

 

@ Bigfoot

Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua.

 

 

Daca vii pana in Cambridge iti explic eu .

» Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42

Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele.

Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. ;)

Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici.

Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor.

2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, :) cablul turometrului sa fie defect.

Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. :)

Multumesc frumos pt sfaturi.

O sa imi iau si fisa, lulea noua.

Iulian,

Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa.

Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen.

Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare.

Daca ajung prin Cambridge dau un semn.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36

 

 

 

 

Multumesc frumos pt sfaturi.

O sa imi iau si fisa, lulea noua.

Iulian,

Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa.

Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen.

Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare.

Daca ajung prin Cambridge dau un semn.

N-are cum sa traga aer fals pe la imbinare, ca e prinsa cu colier metalic. Vezi sa nu fie fisurata galeria de admisie. Eu asa am patit. Si nu gaseam spartura. Era fix pe interior, unde nu se vedea nimic pana nu am desfacut juma de mobra. Era BMW, da-i tot un drac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

eu am aceeasi problema cu a mea din 94 .Insa am stabilizat-o din cablul de ambreiaj , intr-o pozitie convenabila . Nu stiu care este in realitate problema , insa promit poze cand intra la desfacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incerca sa nu cumpar piese fara un diagnostic cert.
Avand in vedere ca sezonul e pe duca si banuiesc ca nu e o problema prea grava, eu as merge cu ea asa pana nu ma mai lasa vremea, apoi as duce-o la un mecanic sa imi dea un diagnostic cert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa dea jos capacul motorului de pe ambreiaj,sa vada clar starea lui.

Nici eu n-as cumpara piese de dragul consumerismului capitalist.

da, dar nu pierde uleiul daca face asta acum?

de-aia ziceam sa faca asta la sfarsitul sezonului... schimba si uleiul si filtrul si are si revizia gata pentru sezonul viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit cum se prezinta ambreiajul cum spunea cineva mai sus

O sa revin cu poze daca il gasesc deformat arcurile uzate sau ceva,de plimbat cu ea imi e teama ca fac praf

piesa aia din furca selectoare de intra in zimtata cand cupleaza si dau in altele mai rele,si asa imi e teama ca

poate trebuie sa dau motorul pe din doua.


» Post actualizat in 13 Oct 2016 17:58

De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat?

nu cred ca l-a schimbat proprietarul de dinainte,mi-a vandut-o un nene de a tinut-o 1 an si a cumparat-o direct

de la italan care o tinea de canapea in garaj ca i se arsese cdi-ul si nu si-a batut capul cu ea,Daca o fi ambreiajul

la 300 lei un kit mi se pare ieftin,le vazusem pe la 400 lei pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...