Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nici o problema.

Pune 10W40 linistit.

Asfalt uscat!

Mi este permis sa te contrazic? Cel mai indicat este sa nu iesi din recomandarile producatorului .10w40 este un pic prea vascos pt pompele de ulei subdimensionate ale pegasului si asta se vede cel mai bine pe timpul iernii , mai ales la porniri cand ai bateria slaba..Si as mai putea da exemple da alte inconveniente .. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Topicul de ulei motor poate fi inchis. Am vazut discutiile vechi (multumita cautarii dupa user). S-ar putea sa pun acuma 10W40 de urgenta si din motive financiare, dar data viitoare sigur voi pune 5W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi este permis sa te contrazic? Cel mai indicat este sa nu iesi din recomandarile producatorului .10w40 este un pic prea vascos pt pompele de ulei subdimensionate ale pegasului si asta se vede cel mai bine pe timpul iernii , mai ales la porniri cand ai bateria slaba..Si as mai putea da exemple da alte inconveniente .. :D

 

Sigur ca poți sa ma contrazici! E o țară libera...sau cel puțin asa vreau sa cred :angryfire:

Eu am pus doar 10W40 și n-am avut nici o problema.

Totuși mi s-a părut ciudat faptul ca am găsit 2 specificații pentru ulei: 5W40 ( sau 30?) și 10W40...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta cu informatii?

Am un Pegaso IE 2002 care in sarcina nu mai incarca ( cand acelerez sau aprind farurile).

Sa umblu la alternator sau sa schimb regulatorul de voltaj?

A mai patit cineva?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un pegaso 650 din 92. luat anul trecut.

 

Probleme.

 

De la inceput am avut ceva probleme cu bendix ul, intr-un final s-a blocat si mi-a raschetat pinionul de la electromotor si inca un pinion care era foarte greu de gasit second si nou era 180 Euro. ma rog am gasit electromotor iar pinionul l-am facut intr-un atelier. facut rost de bendix bun cu tot cu rulment magneti etc.

 

S-a stricat CDI ul mi-am facut singur cdi merge ok.

 

Vinerea asta am montat totul pe el. dat la automat invartea ok pornit ok mers ok .

Sambata am plecat la mare cu ea am ajuns la mare pe drum toate pornirile au mers ceas, la mare a inceput bendixul sa trosneasca nin nou sau sa dea in gol. duminica la intoarcere pe drum pornirile ba din prima cheie ba trosnitori si porniri grele.

 

Intrebare acum. Aveti idei ce ar putea sa strice bendixul (dupa ce am observat da inapoi la unele porniri si se largeste arcul de pe biele rultmentului din interiorul bendixulu)

 

Poate am eu ghinion cu ea :lol: ideea este ca atunci cand porneste merge foarte bine.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare

 

in sfarsit dupa cam 2 luni de incercari am reusit sa ma inregistrez oe motociclism.ro. Cred ca problema era ca incercam sa ma inregistrez de la servici unde e un IP din anglia si cred ca de aia nu mergea.

 

Oricum incercarile erau cu un scop si acela de a obtine si eu ceva informatii pentru moto meu luat de curand Aprilia pegaso3 '97 650.

Am luat-o acum 1 luna si permisul de moto acum 2 sapt. Deci incepator de tot.

 

Asa ca m-am gandit eu ca niste crash - bar nu ar strica. Ma poate ajuta careva?

As mai avea nevoie de o oglinda stanga si poate niste suporti laterali + genti :lol:

 

Multumesc mult

Mesaj completat

sal'tare

 

in sfarsit dupa cam 2 luni de incercari am reusit sa ma inregistrez oe motociclism.ro. Cred ca problema era ca incercam sa ma inregistrez de la servici unde e un IP din anglia si cred ca de aia nu mergea.

 

Oricum incercarile erau cu un scop si acela de a obtine si eu ceva informatii pentru moto meu luat de curand Aprilia pegaso3 '97 650.

Am luat-o acum 1 luna si permisul de moto acum 2 sapt. Deci incepator de tot.

 

Asa ca m-am gandit eu ca niste crash - bar nu ar strica. Ma poate ajuta careva?

As mai avea nevoie de o oglinda stanga si poate niste suporti laterali + genti :D

 

Multumesc mult

mda intre timp m-am inscris pe un grup de yahoo cu posesori de aprilia

si mi-a dat un tip un link de unde si-a luat el parbriz inalt

da inalt nu gluma

http://www.bikescreen.com/proddetail.asp?p...%6000%2D02%2B13

numai ca e din state

are careva idee daca asa ceva se gaseste si in europa?

uite niste poze cu crash bar ce am mai gasit si cu parbriz

post-50320-1248866463_thumb.jpg

post-50320-1248866545_thumb.jpg

post-50320-1248866573_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un pegaso 650 din 92. luat anul trecut.

 

Probleme.

 

De la inceput am avut ceva probleme cu bendix ul, intr-un final s-a blocat si mi-a raschetat pinionul de la electromotor si inca un pinion care era foarte greu de gasit second si nou era 180 Euro. ma rog am gasit electromotor iar pinionul l-am facut intr-un atelier. facut rost de bendix bun cu tot cu rulment magneti etc.

 

S-a stricat CDI ul mi-am facut singur cdi merge ok.

 

Vinerea asta am montat totul pe el. dat la automat invartea ok pornit ok mers ok .

Sambata am plecat la mare cu ea am ajuns la mare pe drum toate pornirile au mers ceas, la mare a inceput bendixul sa trosneasca nin nou sau sa dea in gol. duminica la intoarcere pe drum pornirile ba din prima cheie ba trosnitori si porniri grele.

 

Intrebare acum. Aveti idei ce ar putea sa strice bendixul (dupa ce am observat da inapoi la unele porniri si se largeste arcul de pe biele rultmentului din interiorul bendixulu)

 

Poate am eu ghinion cu ea :angry: ideea este ca atunci cand porneste merge foarte bine.

 

Multumesc.

 

Salut,

 

Din ce vad esti deja expert in probleme de starter la Pegaso. Poate ma ajuti si pe mine cu un sfat:eu nu am avut absolut nici o problema la a mea, am una din '99- 37tkm parcursi. La un moment dat nu a mai pornit si in momentul in care apasam pe butonul de start imi ''sugea'' toata bateria.Am incercat la bateria de la masina si electromotorul parea a fi blocat. L-am desfacut si m-am uitat la carbuni si l-am verificat direct la baterie si se invartea. Am incarcat bateria si l-am montat din nou pe motor. Nu a pornit insa a inceput sa se auda un zgomot in releul de pornire(care conecteaza prin butonul de start bateria de electromotor). L-am dat jos (releul) si l-am schimbat. Am pus altul dar nici cu asta nu mergea. Am facut ''scurt'' intre bornele lui (conectat la bateria de la masina ca cea de la motor s-a terminat de la atatea incercari) si a inceput sa se invarta electromotorul dar se invarte in gol fara sa mai cupleze motorul. E stricat bendixul? Am citit intrul-un topic anterior ca acestea ar fi simptomele.Nu am nici un mester prin zona iar eu am extrem de putin timp sa ma ocup de ea.Imi pare rau sa o tin asa neumblata ca a fost un motor de care am fost multumit, l-am folosit numai in weekend sa ma relaxez. Ce ar trebui sa mai verific? Ideea e ca vreau sa-mi comand ce este stricat dar vreau sa fiu sigur ca nu cumpar piese aiurea si tot sa nu mearga, mai ales ca sunt f scumpe. Se poate improviza ceva?

Daca poate cineva sa-mi dea vreun sfat constructiv va rog sa o faceti.

 

Asfalt uscat,

 

Virgil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare

 

in sfarsit dupa cam 2 luni de incercari am reusit sa ma inregistrez oe motociclism.ro. Cred ca problema era ca incercam sa ma inregistrez de la servici unde e un IP din anglia si cred ca de aia nu mergea.

 

Oricum incercarile erau cu un scop si acela de a obtine si eu ceva informatii pentru moto meu luat de curand Aprilia pegaso3 '97 650.

Am luat-o acum 1 luna si permisul de moto acum 2 sapt. Deci incepator de tot.

 

Asa ca m-am gandit eu ca niste crash - bar nu ar strica. Ma poate ajuta careva?

As mai avea nevoie de o oglinda stanga si poate niste suporti laterali + genti :angry:

 

Multumesc mult

Mesaj completat

 

mda intre timp m-am inscris pe un grup de yahoo cu posesori de aprilia

si mi-a dat un tip un link de unde si-a luat el parbriz inalt

da inalt nu gluma

http://www.bikescreen.com/proddetail.asp?p...%6000%2D02%2B13

numai ca e din state

are careva idee daca asa ceva se gaseste si in europa?

uite niste poze cu crash bar ce am mai gasit si cu parbriz

 

Eu recent mi-am luat crash-bar-uri si suport top-case Givi (Monokey).

Eu le-am gasit la www.louis.de si www.polo-motorrad.de

Am vazut acolo si parbriz inalt (facut de Givi) si suporturi laterale de genti.

Partile proaste:

1. Crash-barul inconjoara doar motorul (inca nu l-am montat, deci nu am poze, dar parca exista pdf-uri sa vezi)

2. Suporturile laterale sunt de la H&B si nici nu stiu daca sunt pentru cutii (daca da, sunt pentru cutiile lor). Din motive financiare nu m-am uitat mai exact.

 

Din cate am vazut, Givi avea un set pt. Pegaso, E179 (top case, ce mi-am luat) si PL179 (lateral), ambele pt. monokey. Din pacate, PL179 nu mai e fabricat (nu mai e in oferta Givi).

 

Eu le-am comandat prin ROMIMOTO direct pe mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recent mi-am luat crash-bar-uri si suport top-case Givi (Monokey).

Eu le-am gasit la www.louis.de si www.polo-motorrad.de

Am vazut acolo si parbriz inalt (facut de Givi) si suporturi laterale de genti.

Partile proaste:

1. Crash-barul inconjoara doar motorul (inca nu l-am montat, deci nu am poze, dar parca exista pdf-uri sa vezi)

2. Suporturile laterale sunt de la H&B si nici nu stiu daca sunt pentru cutii (daca da, sunt pentru cutiile lor). Din motive financiare nu m-am uitat mai exact.

 

Din cate am vazut, Givi avea un set pt. Pegaso, E179 (top case, ce mi-am luat) si PL179 (lateral), ambele pt. monokey. Din pacate, PL179 nu mai e fabricat (nu mai e in oferta Givi).

 

Eu le-am comandat prin ROMIMOTO direct pe mail.

 

Salut,

 

M-am uitat pe aici si am gasit crash bar. Cred ca e suficient si asta. Dupa ce il montezi poate faci si niste pozne ca astae de aici nu sunt concludente.

Parbriz nu am gasit deloc. Poate imi dai si mie linkul.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

M-am uitat pe aici si am gasit crash bar. Cred ca e suficient si asta. Dupa ce il montezi poate faci si niste pozne ca astae de aici nu sunt concludente.

Parbriz nu am gasit deloc. Poate imi dai si mie linkul.

 

Mersi

 

Aici e link-ul la "bike database" pe louis.de. La final exista capitolul "Verkleidungsscheiben" unde sunt 4 produse. Primul cel putin cred ca e la fel cu originalul ("ORIGINALSCHEIBE"). Din pacate pozele nu sunt de la Pegaso. Dar am gasit aici imaginile de la producator (MRA, alege motorul si ar trebui sa vezi 3 produse).

Mesaj completat

Am montat ieri crashbarul. Uite aici niste poze.

post-49266-1249202683_thumb.jpg

post-49266-1249202768_thumb.jpg

post-49266-1249202779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti.

Huf...iar cu probleme... Am facut weekendul asta un drum mai lung prin tara si dupa fix 1000km, pe undeva pe langa Slatina, pe un drum in mijlocul porumbului a inceput motoru sa dea rateuri si intr-un final sa se opreasca...Cand l-am luat la verificat am gasit siguranta de 20 topita dar nu arsa...Mi-am zis ca a facut pe undeva un scurt. Am incercat sa o mai pornesc...nimic. Bateria era moarta, d-abia mi se aprindea bordu. Dupa ce am incerca sa opresc cateva masini sa ma ajute, fara noroc...doar cu o noua siguranta m-am ales, am inceput sa o iau pe langa ea si s-o duc la prima benzinarie. Dupa 1km jumate - 2, am avut noroc cu un camionagiu care m-a vazut si m-a ajutat. Imediat am reusit s-o pornesc cu ajutorul bateriei lui. Bun. Numai ca am putut sa merg vreo 5km max ca iar imi da rateuri...iar raman in porumb. <deja urasc porumbu'> Normal ca am mai luat-o la impins pana la benzinarie...am reusit s-o pornesc iar de la o duba am lasat-o sa se mai incarce, i-am bagat si apa distilata numai sa mearga. Am reusit sa plec spre Pitesti, am intrat pe autostrada spre Buc. si iar incepuse sa faca mofturi...si cum mai inchideam cate un consumator cum nu mai facea urat motoru...presupun ca nu mai avea putere la scanteie.. si asa am ajuns sa merg pe banda de urgenta multi km numai cu pozitiile pornite si cateodata si fara numai ca sa mearga scanteia. Mai trageam pe dreapta o lasam sa se mai incarce si iar o luam din loc...

Oricum foarte ciudata experienta pe autostrada...Cand mai aveam 30km pana in Buc am vazut ca mi se aprinde bordu deja cu o lumina puternica...meargea si faru... < ce chestie > dar daca o tineam la 100km/h incepea sa piarda din putere...cum cresteam la 120 130km/h cum parca eram faru din constanta. Intr-un final saracuta m-a dus acasa.

---- V-am zis toata povestea pentru ca nu am putut diagnostica ce are.. poate ma ajuta cineva cu ceva raspunsuri, sfaturi ----

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti.

Huf...iar cu probleme... Am facut weekendul asta un drum mai lung prin tara si dupa fix 1000km, pe undeva pe langa Slatina, pe un drum in mijlocul porumbului a inceput motoru sa dea rateuri si intr-un final sa se opreasca...Cand l-am luat la verificat am gasit siguranta de 20 topita dar nu arsa...Mi-am zis ca a facut pe undeva un scurt. Am incercat sa o mai pornesc...nimic. Bateria era moarta, d-abia mi se aprindea bordu. Dupa ce am incerca sa opresc cateva masini sa ma ajute, fara noroc...doar cu o noua siguranta m-am ales, am inceput sa o iau pe langa ea si s-o duc la prima benzinarie. Dupa 1km jumate - 2, am avut noroc cu un camionagiu care m-a vazut si m-a ajutat. Imediat am reusit s-o pornesc cu ajutorul bateriei lui. Bun. Numai ca am putut sa merg vreo 5km max ca iar imi da rateuri...iar raman in porumb. <deja urasc porumbu'> Normal ca am mai luat-o la impins pana la benzinarie...am reusit s-o pornesc iar de la o duba am lasat-o sa se mai incarce, i-am bagat si apa distilata numai sa mearga. Am reusit sa plec spre Pitesti, am intrat pe autostrada spre Buc. si iar incepuse sa faca mofturi...si cum mai inchideam cate un consumator cum nu mai facea urat motoru...presupun ca nu mai avea putere la scanteie.. si asa am ajuns sa merg pe banda de urgenta multi km numai cu pozitiile pornite si cateodata si fara numai ca sa mearga scanteia. Mai trageam pe dreapta o lasam sa se mai incarce si iar o luam din loc...

Oricum foarte ciudata experienta pe autostrada...Cand mai aveam 30km pana in Buc am vazut ca mi se aprinde bordu deja cu o lumina puternica...meargea si faru... < ce chestie > dar daca o tineam la 100km/h incepea sa piarda din putere...cum cresteam la 120 130km/h cum parca eram faru din constanta. Intr-un final saracuta m-a dus acasa.

---- V-am zis toata povestea pentru ca nu am putut diagnostica ce are.. poate ma ajuta cineva cu ceva raspunsuri, sfaturi ----

 

Mesaj completat

ai facut 1ooo de km intru-n weekend? tare frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, pe 13.07.09 am avut un akkident aiurea cu un pusti care mi-a intor in fata si eum-am ales cu fractura de platou tinial si luxatie si vreo 2 luni de gips si recuperare. As vrea sa stiu si eu pt Aprilia pegaso 3 a mea din 97 cam cat credeti ca o sa-mi dea cei de la asigurari pt reparatii? prcizeez ca am carena fata busita binisor, bordu cam inghesuit in caroserie, oglinzile rupre, chenarul de la bord spart, maneta ambreaj indoita si pedala frana indoita. O prima evaluare la piese noi ar fi in jur de 10.000 lei ;) . Cam scumpe piesele dar asta e . Multumesc. Astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, pe 13.07.09 am avut un akkident aiurea cu un pusti care mi-a intor in fata si eum-am ales cu fractura de platou tinial si luxatie si vreo 2 luni de gips si recuperare. As vrea sa stiu si eu pt Aprilia pegaso 3 a mea din 97 cam cat credeti ca o sa-mi dea cei de la asigurari pt reparatii? prcizeez ca am carena fata busita binisor, bordu cam inghesuit in caroserie, oglinzile rupre, chenarul de la bord spart, maneta ambreaj indoita si pedala frana indoita. O prima evaluare la piese noi ar fi in jur de 10.000 lei :) . Cam scumpe piesele dar asta e . Multumesc. Astept raspuns.

 

 

Salutare. Eu sper ca nu ai d-a face cu BCR Asig. in privinta despagubirii. Eu am avut ceva show-uri cu ei si n-am ajuns la nicio intelegere. Din 1ooo si ceva de euro avizu' m-am ales cu 490 lei... ;)

 

Oricum tre sa stai pe capu lor sa nu te 'uite'. Bafta mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: poi sincer,eu as vrea sa potriveasca... intreaba si tu pe unde sti,dai cat vrei si e a ta!

 

 

ps. nu e rupta,belita etc.

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Vreau si eu sa stiu de unde fac rost de cric central la pegaso 95'... pan-acu foloseam cricu' de dacie s-o ridic, da de cand am dat dacia nu mai am nici cric.

 

Il prefer dat jos de pe alt pegaso-probabil dezmembrat, decat facut de nea Caisa sudoru'.

 

 

 

In alte ordine de idei, stiti pe cineva in Timisoara care stie sa regleze bine carburatoarele la capra, si sa nu ia pielea jos de pe caprar?

 

Multam'

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...