Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Este f bine,inseamna ca amestecul este corect,daca ar fi mers bine la rece aveai amestecul prea bogat. Poti insuruba reglajul de aer daca nu-ti convine,juma` de tura la fiecare,le gasesti verticale sub carburatoare daca ai limbrici.

 

O sa incerc si asa mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,am si eu o problema la un pegaso 650 fabr 96 poate sa mai lovit cineva de aceasta probema si poate sa ma ajute cu ceva info deci problema motorului exista un furtun care conduce gazele de carter in fata filtrului de aer din senin a aruncat uleiul cu presiune in locasul filtrului de aer motorul functioneaza perfect, porneste ok.merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am si eu o problema la un pegaso 650 fabr 96 poate sa mai lovit cineva de aceasta probema si poate sa ma ajute cu ceva info deci problema motorului exista un furtun care conduce gazele de carter in fata filtrului de aer din senin a aruncat uleiul cu presiune in locasul filtrului de aer motorul functioneaza perfect, porneste ok.merci anticipat

 

 

vezi mai in urma ca mai sunt posturi de genu` asta, ai pus prea mult ulei in motor si ti`l scuipa pe`acolo :laugh:

Mesaj completat

unde gasesc si eu un far de pegaso2?

al meu are oglinda naspa si seara merg ca orbetele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut nu stiu cine a mai patit asa ceva ca mine dar mie cred ca mi s-a spart furtunul asta din poza.era plin de ulei si si curgea tare mult.furtunul cred ca o sa il iau de la hidraulica.revin cu un mesaj dupa ce il montez.

http://i.imgur.com/DXecq.jpg

P.S. scuze ca am furat poza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma ajuta? caut roata fata pe 17. sugestii.

mia zis careva dintre voi ca sia luat maneta ambreiaj de pe luis de la romi. poa sami zica de care ca nu gas pe sait.plss help ca, caut de 2 luni o maneta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Ai verificat instalatia de ulei ? pompa iti functioneaza cum trebuie ? ai presiune in furtune ? poate este un simplu dop format pe undeva !

 

Se raceste cum trebuie in mers ? sau sta mai sus temperatura ?

Mesaj completat

re: ulei in filtru de aer

 

Ca daca nu ai nimic cu instalatia , atunci urmatoarea cauza ar fi motorul. Daca papa ulei atunci clar ca vorbim de segmenti , garnituri si etc.

Mesaj completat

p.s.

 

cumpar un set de suporti laterali si coburi . SH de preferat !:laugh:

post-47975-1270627843_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc.

 

 

 

lantul il curat cu un spray special de curatare de la Wynns - 25 ron

ungere cu spray de ungere lant moto wynss- 45 ron

 

Curatat la fiecare 2 saptamani sau dupa o plimbare mai lunga si a tinut deja 27000 km fara sa bata sau sa agate , si e ca nou .

 

( le gasesti la magazinele de piese auto )

 

In caz ca nu ai observat, filtrul de aer este invelit cu o protectie de metal care impiedica deformarea lui atunci cand incepe motorul sa traga mai mult aer. Daca ii pui burete o sa se infunde admisia . Asta in cazul in care il pui bine si etans. ca nu prea cred ca o sa reusesti cu un burete sa separi cele 2 portinuni din carcasa filtrului de aer .

 

eu am cupmparat filtrul de aer original UFI cu 35 ron de la un magazin de piese auto. Trebuie sa te duci cu codul de pe el la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deciiiii din cate am aflat eu este vorba despre aceeasi piesa la ambele mobre. eu am schimbat frei-ul la a mea acum 2 saptamani. am comandat unul nou si m-a costat 400ron. 120...200...180 euro mi se par sume amri chiar nesimtit de mari pentru un frei. restul rotitelor...rotorul etc de pe acolo intradevar ajung la 200 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune filtru cu toata increderea,din cel transparent cu hartie. Vezi ca au si carburatoarele filtru la intrare ,in conducta T.

 

Multumesc pentru sfat. Asa am sa fac :blink:

 

Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc.

 

Daca poti face cumva rost de kerosen sa speli lantul ar fi super ok. Se si recomanda spalarea lui cu kerosen pentru ca si lubrefiaza in timp ce curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deciiiii din cate am aflat eu este vorba despre aceeasi piesa la ambele mobre. eu am schimbat frei-ul la a mea acum 2 saptamani. am comandat unul nou si m-a costat 400ron. 120...200...180 euro mi se par sume amri chiar nesimtit de mari pentru un frei. restul rotitelor...rotorul etc de pe acolo intradevar ajung la 200 euro

 

 

unde ai comandat, cum ai procedat?

Mesaj completat

oricum, am zis ca suma e mult prea mare (10%din valoarea caprei) si timp de asteptare nu este acum la inceput de sezon, asa ca am procedat la demontarea rolelor si schimbarea pozitiilor acestora, scurtarea arcului sustinator, la indicatiile unui amic care a avut succes la pegasoul lui..... ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou :blink:

va tin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou :blink:

Mai bine verifici inainte, sa nu fi cumva nevoit sa desfaci din nou.

Nu are nimic daca se invarte motorul 2-3 ture inainte sa-i pui ulei. Doar nu l-ai spalat cu degresant pe dinauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut nu stiu cine a mai patit asa ceva ca mine dar mie cred ca mi s-a spart furtunul asta din poza.era plin de ulei si si curgea tare mult.furtunul cred ca o sa il iau de la hidraulica.revin cu un mesaj dupa ce il montez.

http://i.imgur.com/DXecq.jpg

P.S. scuze ca am furat poza :D

 

Eu vbesc de furtunul de la pozitia 6 !!!

 

furtunul ala e cca 10 euro la United Motors si cred ca il au pe stoc. asta e singura problema pe care am avut o la pegaso ...

am pus prea mult ulei si a spart furtunelul ala acum ceva vreme

eu am recuperat capetele futunului destul de usor ..si am folosit o conducta de cupru - am alamit (am langa mine un atelier de reparatii frigdere etc) ...vezi ca acele capete au unghi unul fata de celalat incearaca sa il respecti cat si lungimea furtunului .

 

La cupru in momentul in care il inrosesti se decaleste ..in momentul in care ii dai forma ..se caleste la loc ...ai grija cum indoi ... si ce forma dai la ...teava ...(chestia cu decalitu o poti face la aragaz)

 

 

Ca sa ajungi sa il schimbi trebuie sa desfaci cam tot ce e de desfacut pe acolo ... Tobe - si cot ...recipientu ala de apa de ploaie .. cu ocazia asta vei schimba daca vrei si antigelu ..... dai jos radiatoru .... inclusiv bucata de cadru gen os de piept de pui sa nu mai vorbim de masca far etc.....

La mine a durat cca 2 zile toata treaba ... si este nevoie de 2 oameni unu sa lucreze si unu sa tina berea !!!

 

Data viitoare cand mai pui ulei ... golesti tot ... desfaci tumburucu de la cadru din fata Evacuarii :blink: apoi la filtru de ulei ..apoi ..sub scut ... lasi bine la scurs ... pui totu la loc ... pui 2 litri 400 te plimbi un pic ... apoi completezi ...usor usor pana esti aproape de maxim .

 

Concluza acestei intamplari ... pentru un cacao de furtunas am pierdut 2 zile :huh: ca sa gandit italianu sa il puna acolo ...

 

 

Sper sa fi fost de ajutor ...cuiva ...

Editat de rocket1982
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai comandat, cum ai procedat?

Mesaj completat

oricum, am zis ca suma e mult prea mare (10%din valoarea caprei) si timp de asteptare nu este acum la inceput de sezon, asa ca am procedat la demontarea rolelor si schimbarea pozitiilor acestora, scurtarea arcului sustinator, la indicatiile unui amic care a avut succes la pegasoul lui..... ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou :blink:

va tin la curent...

cu rolele ar fi ideea sa pui una uzata una mai putin uzata. cat despre arc.....nu e indicat sa-l scurtezi ci mai degraba sa-l schimbi. dar merge si scurtat bine mersi. arcuri se gasesc la simeringuri...eu de curiozitate am cautat si am gasit la magazinul rolling din tm simering cu arc de acelasi diametru si grosime...5ron

din ce am auzit...cam ce ai facut tu te mai tine 1 sezon.

la dillypoint.ro gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine verifici inainte, sa nu fi cumva nevoit sa desfaci din nou.

Nu are nimic daca se invarte motorul 2-3 ture inainte sa-i pui ulei. Doar nu l-ai spalat cu degresant pe dinauntru.

 

 

am facut probe inainte sa montez capacul, bineinteles :huh:

Mesaj completat

cu rolele ar fi ideea sa pui una uzata una mai putin uzata. cat despre arc.....nu e indicat sa-l scurtezi ci mai degraba sa-l schimbi. dar merge si scurtat bine mersi. arcuri se gasesc la simeringuri...eu de curiozitate am cautat si am gasit la magazinul rolling din tm simering cu arc de acelasi diametru si grosime...5ron

din ce am auzit...cam ce ai facut tu te mai tine 1 sezon.

la dillypoint.ro gasesti

 

aveam 4-5 role uzate tare, pe care le`am asezat diametral opus si am alternat role mai bune intre ele... oi vedea ce iese; mai rau decat era nu are cum sa mearga...

pana la urmatorul sezon strang bani si`mi iau transalp :blink:

Editat de krystynell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mia zis careva dintre voi ca sia luat maneta ambreiaj de pe luis de la romi. poa sami zica de care ca nu gas pe sait.plss help ca, caut de 2 luni o maneta.

 

Ai încercat să-l suni pe Romi? Sunt convins că te va ajuta, dacă pe site nu te descurci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa proba si cu capacul pus, o saiba pusa aiurea iti blocheaza angrenajul cand e presata de capac. 'been there, done that.

 

 

:blink: la asta nu m`am gandit... oricum nu e nici o saiba buclucasa pe acolo, iar surubul l`am strans cu pistol pneumatic si compresor; iar capacul a intrat f usor, sper sa nu am surprize :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da stop la 0:47, eu imi amintesc ca la pinionul sus este saiba respectiva, sa ma corecteze cineva daca gresesc,,,

 

 

pinionul din dreapta sus nu are nici o saiba, cel mic intermediar are o saiba plata mare si o bucsa cilindrica cu rol de distantier spre capac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai este o saiba mica, cam de marimea monezii de 5 bani, ( moneda de culoarea aramei)

de obicei ea cade atunci cand scoti capacul de aluminiu,,fiindca saiba adera la pelicula de ulei de pe capac,,,

daca acea saiba nu e pusa pe axul care trebuie , cand dai la buton , ea intepeneste pe acolo angrenajele,,,(asa cum a spus si "bulinu")

saiba aceea lata, de aprox 5 cm in diametru, se vede la 0:47, imediat sub roata dintata de sus

deci sunt 2 saibe diferite, cu diametre diferite :blink:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...