Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Si mie imi facea probleme cateodata la relanti chiar si cu carb curatat. Ba se oprea deodata ba daca ii dadeam mai in goarna un pic incepea sa-mi dea rateuri...dar dupa ceva cercetari am vazut ca imi dadea pe la carburator <pe corpul din dreapta> rateurile...ntz ntz. La mine s-a rezumat la datul de motor jos, si luat supapele la control. Pe una din supapele de admisie se intorcea explozia ca si rateu pentru ca nu mai inchidea bine de la calamina parca ii spunea... Asa ca ,cu ajutorul unui prieten de la un service , a trebuit sa duc chiuloasa cu tot cu supape la curatat si la mici rectificari.....E CA NOUA! merge de rupe acum

---Asta era cam cel mai rau caz posibil--- Totusi mai verifica carburatia inainte si vezi pe unde iti da rateurile

NUMAI BINE!

 

 

Hai ca am gasit eu una :

uneori la relanti se opreste motorul.Dupa cateva zile de observatie a fenomenului mi-am dat seama ca treaba asta o face cand merg mai sportiv sa spun asa,trag de ea apoi frana de motor,la aceasta frana de motor incepe sa dea si rateuri pe tobe.Dar,cand merg relaxat,batraneste ;),sta bine la relanti.Motorul nu are probleme cu pornirea,o ia la sfert.

Editat de blackangel666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bună seara donmilor. Mă numesc Cristian Podani sunt din Arad Âşi sunt posesor de Aprilia pegaso din 2008, (2008-2010 modelul din 1996, iar din martie 2010 am un Pegaso Garda din 2000).

Dacă puteți să mă ajutați cu o informație, aÂş fi foarte recunoscător.

Dacă Âşi-a montat cineva bixenon pe modelul cube, merită sau nu, luninează ok?

Spun asta pentru că vreau să-mi montez pe motor Âşi am un prieten care Âşi-a montat pe un fz6 din 2005 Âşi la faza lungă, îi bate lumina în sus Âşi nu aÂş vrea să pățesc la fel.

 

Mulțumesc anticipat

post-38836-1289577777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Bună seara donmilor. Mă numesc Cristian Podani sunt din Arad Âşi sunt posesor de Aprilia pegaso din 2008, (2008-2010 modelul din 1996, iar din martie 2010 am un Pegaso Garda din 2000).

Dacă puteți să mă ajutați cu o informație, aÂş fi foarte recunoscător.

Dacă Âşi-a montat cineva bixenon pe modelul cube, merită sau nu, luninează ok?

Spun asta pentru că vreau să-mi montez pe motor Âşi am un prieten care Âşi-a montat pe un fz6 din 2005 Âşi la faza lungă, îi bate lumina în sus Âşi nu aÂş vrea să pățesc la fel.

 

Mulțumesc anticipat

Salut,nu stiu cum lumineaza un bixenon,si eu trebuie sa schimb becul din fabrica cu unul care chiar lumineaza.

Frumos motorelul,defapt...imi plac cam toate motoarele cand le vad asa incarcate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună seara donmilor. Mă numesc Cristian Podani sunt din Arad Âşi sunt posesor de Aprilia pegaso din 2008, (2008-2010 modelul din 1996, iar din martie 2010 am un Pegaso Garda din 2000).

Dacă puteți să mă ajutați cu o informație, aÂş fi foarte recunoscător.

Dacă Âşi-a montat cineva bixenon pe modelul cube, merită sau nu, luninează ok?

Spun asta pentru că vreau să-mi montez pe motor Âşi am un prieten care Âşi-a montat pe un fz6 din 2005 Âşi la faza lungă, îi bate lumina în sus Âşi nu aÂş vrea să pățesc la fel.

 

Mulțumesc anticipat

da-mi un telefon d-le cristi si eu sant tot din arad si am si eu o aprilia pegaso tel 0740141119

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Salut,nu stiu cum lumineaza un bixenon,si eu trebuie sa schimb becul din fabrica cu unul care chiar lumineaza.

Frumos motorelul,defapt...imi plac cam toate motoarele cand le vad asa incarcate ;)

Mersi frumos, erau vremuri bune pe atunci, acum rar putem face asa o iesire mai lungă sa incarc calutul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile actuale, daca stau foarte mult in relanti si afara este foarte cald, temperatura in circuitul de racire nu ajunge la 100 grade (zona rosie) dar se pastreaza la limita ei. Mi-ar fi placut sa poata sa si coboare temperatura mai mult.

100 de grade n ar fi mult in conditiile in care ooricum apa intr o instalatie sub presiune fierbe pe la 120 130 de grade , dar temperatura ideala de functionare a unui motor pe benzina e 90 de grade .

Acum am si eu o curiozitate ..Mie la relantiu imi sta temperatura in 80 de grade .O fi din cauza ca amestecu este reglat mai bogat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca este suficient pentru scurgerea lichidului de racire la aprilia 650 ei doar desfacerea surubului inferior de la pompa de apa sau se mai desface ceva undeva ..... ms ! :blink: :goodposting:

Capacul radiatorului se desface + surub de la pompa si se desfac suruburile si de la vasu de expaniune pt ca si ala trebuie golit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ceva timp am crezut ca m-a lasat releul de inc. tot in conditii asemanatoare cu ce ai patit si tu Fratziorule...si tot la dracu-n praznic :goodposting:) Aveam mufele de la releu negre si topite, si chiar si o siguranta facuta la fel si mi-am zis sigur s-a bulit releul...surprinzator inca merge..si chiar f bine de cand i-am schimbat locatia. Principalele cauze sunt: temperatura f ridica, o baterie imbatranita si neverificata din cand in cand, mufe si cabluri topite.

 

Daca ti se mai intampla incearca sa nu dai si drumul la consumatori bord, faruri. Ai putea sa mergi mai accelerat (120-130km\h) pentru ca ii mai dai un surplus de energie. Naspa daca se intampla pe timp de noapte atunci trebuie sa ai grija. Eu am facut Pitesti-Bucuresti la ora 23 fara faruri, pe banda de urgenta si nu mi-a placut de nicio culoare asa ca tre sa ai grija.

 

S-ar parea ca releul meu incarca mai putin decat consuma farurile si ventilatorul. Daca merg doar cu pozitia incarca bine merci, daca mai aprind si faza scurta imi consuma bateria. Daca mai e si frig cum a fost seara in week-end (5 grd pe unde am fost eu) consumul de curent estte si mai accelerat.

La fire m-am uitat nu par innegrite sau topite, sigurantele sunt bune, bateria am cumparat-o in primavara..mai cercetez.

 

Daca mai are cineva idei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata bornele bateriei. De la motor vine trifazic pana la releu,daca o faza e intrerupta sau in releu e defecta o dioda nu mai incarca decat la sarcina foarte mica. Scoate mufa si vezi daca motorul livreaza cele 3 faze egale,valoarea nu conteaza,pot fi 8 volti sau 80 cand turezi. De aici afli daca e statorul sau releul.

/index.php?...t&id=358223

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la motor vine trifazic pana la releu,Scoate mufa si vezi daca motorul livreaza cele 3 faze egale

 

O atentionare n plus ..Din alternator pe cele trei fire vine curent alternativ deci vezi pe ce setezi multimetrul cand masori .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am scos tobele sa le vopsesc si cu ocazia asta le-am dat cate 3 gauri de fiecare.

Surpriza surpriza,parca e alt motor,nu-mi dau seama daca trage mai bine,nici nu cred dar are suflu la turatii mici,daca pana acum la sub 2000rpm se balbaia,acum nu mai are nimic,parca are pe unde sa rasufle si el saracul.

Prin gauri a iesit un fel de Âşpan,defapt e plina toba de el dar nu cred ca-i mai fac ceva,merge prea bine.

Editat de akybo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata bornele bateriei. De la motor vine trifazic pana la releu,daca o faza e intrerupta sau in releu e defecta o dioda nu mai incarca decat la sarcina foarte mica. Scoate mufa si vezi daca motorul livreaza cele 3 faze egale,valoarea nu conteaza,pot fi 8 volti sau 80 cand turezi. De aici afli daca e statorul sau releul.

/index.php?...t&id=358223

 

 

Merci. O sa incerc in week-end. Si postez si rezultatele daca rezolv ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am scos tobele sa le vopsesc si cu ocazia asta le-am dat cate 3 gauri de fiecare.

Surpriza surpriza,parca e alt motor,nu-mi dau seama daca trage mai bine,nici nu cred dar are suflu la turatii mici,daca pana acum la sub 2000rpm se balbaia,acum nu mai are nimic,parca are pe unde sa rasufle si el saracul.

Prin gauri a iesit un fel de Âşpan,defapt e plina toba de el dar nu cred ca-i mai fac ceva,merge prea bine.

Fa o poza. S-a schimbat sunetul sau ramane la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma macina doua intrebari:

1) la un moment dat am masurat tensiunile la bornele bateriei: 12,7 V cu motorul oprit si cu motorul pornit aveam cam 14,7-15,2 V depinde de ture (numai cu faza mica) si urca la 15-15,8 V (chiar a ciupit si 16 la ture) cu faza mica + faza mare. La momentul respectiv mi s-a parut cam mult, dar nu aveam ce sa fac, eram departe de orice. Bateria in rest era mereu incarcata si nu mi-a facut probleme.

Voi ce ziceti, este normal, sau doar cred eu ca este prea mult?

 

2) la un alt moment dat, dupa cam 1000-2000 km facuti in caldura foarte mare, dar cu termometrul OK, niciodata peste 90 a inceput sa curga niste ulei (putin, cam 200-300 ml la 4000 km) pe undeva pe partea stanga a motorului. Nu am descoperit niciodata pe unde, chit ca am schimbat si furtunul care vine de la rezervorul din cadru, de sub buson si intra in capacul "culbutorilor" de sus. Acolo, in acea adancitura am gasit un pic de ulei de asemenea. Am continuat sa merg mult, peste 10.000 km in aceste conditii, completand nivelul din cateva in cateva zile. Pierderea nu este spectaculoasa, dar aspectul este destul de nasol, plus ca toata lumea mi-a atras atentia la fiecare oprire ca-mi curge uleiul. Buretele de sub aparatoarea de plastic din stanga motorului s-a imbibat de ulei. In cutia filtrului de aer, la schimbarea filtrului am observat o extrem de mica prezenta de ulei, de parca ar fi fost o ceata si s-ar fi depus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fratzioru,tine-ma la curent sa vedem mai departe. Nu te pot ajuta prea mult ,m-a trantit dihania si acum stau in pat cu suruburi in picior dar vedem ce se poate face de la distanta.

 

 

Merci!

Insanatosire grabnica.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fratzioru,tine-ma la curent sa vedem mai departe. Nu te pot ajuta prea mult ,m-a trantit dihania si acum stau in pat cu suruburi in picior dar vedem ce se poate face de la distanta.

ce au astea cu noi de ne trintesc in halu asta? :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa ma gandesc de doua ori inainte sa ntreb ceva avand in vedere cate raspunsuri am primit in ultima vreme ..Da hai sa ncerc inc o data..

Care are crashbar pe pegas? Poza + pret + de unde e procurat sau de cine e facut ar fi fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti din Cluj iti recomand baietii de la Heavy Duties, lucra bine si relativ ieftin. Eu mi-am facut crash-barurile pentru pegaso in primavara si m-a costat 100 euroi.

http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html

asta e adresa lor

Asa arata ale mele dar poti sa discuti cu ei si sa alegi alt model.

Pe mine m-au ajutat mult am pus-o de cateva ori pe jos si plasticele nu au patit nimic. E o investitie care merita.

Vorbeste cu ei poate trimit si in tara. :goodposting:

post-54437-1289977387_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-57179-1289981712_thumb.jpg

 

Are cap de surubelnita care s-ar putea sa fie acoperit cu un lac care-l face invizibil. Trebuie desfacut cateva ture. Frana nu va deveni mai moale doar ca se va produce la o pozitie a manetei mai apropiata de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o poza. S-a schimbat sunetul sau ramane la fel?

Sunetul s-a schimbat,dupa ce am scos tobele,le-am "batut" putin si au iesit din ele un morman de calamina,deci erau infundate ale mele,de aia si se balbaia motorul la turatie mica.

Atasez linkul cu soundul,desi in realitate se aude mai bine:

 

Am iesit ieri cu un prieten pe dealuri,el cu ktm 300exc.Nu ne-am bagat hard dar nici drum forestier,dar pegasul a trecut fara probleme peste tot:noroaie,pante inalte sau abrupte si m-ar fi ajutat cu mult niste crampoane.Intr-adevar,nu zburzi precum un motocross,dar nu e nici chin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...