Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am sa intreb din nou:stie careva,ceva de vreo intalnire a Aprilistilor de anul acesta?

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Din experienta voastra....

!. Care ar fi regimul de turatii cu Aprilia Pegaso? Am observat ca daca schimb viteza superiara pe la 2500 turatii nu prea ii place. Cam pe la 3000 de ture preia superioara fara sa se simta motorul subturat. Iar daca o duc peste 5000 incepe sa "zbarnaie"!

2. Amortizorul spate reglat cat mai pe soft afecteaza stabilitatea motocicletei pe asfalt?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raducod: in caz ca mai desfaci vreodata magnetoul... exista pe partea cealalta a motocicletei un surub, care se scoate si prin gaura ramasa se baga un boltz care blocheaza motorul sa poti desface piulita de la magnetou... nu trebuie sa inventezi chei de magnetou :D

 

@aviatorul... nush exact codul bujiei dar e cea clasica... o sa incerc sa o schimb, dar nu cred ca e aia. Se ineaca fix pe la 2400 de ture, de fiecare data si merge perfect peste 2500 dup-aia... am cuplu, urca bine in viteza, e ok in rest.

 

dada, stim de el, DAR, e mai simplu cu cheia facuta de mine pentru ca nu mai trebuie sa desfac celalat capac, garnitura ,,, :)

Plus, e mai babeste si mai singur ...

Tu ce zici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa intreb din nou:stie careva,ceva de vreo intalnire a Aprilistilor de anul acesta?

@cristisrt in Romania nu am auzit inca de asa ceva (era un zvon dar nu se mai discuta inca nimic ). In schimb in Italia sunt radune de Aprilisti destule ( pe situl www.apriliaontheroad.com gasesti multe informatii ). Tu poti ajunge de la tine mai usor in Italia .

 

Salut! Din experienta voastra....

!. Care ar fi regimul de turatii cu Aprilia Pegaso? Am observat ca daca schimb viteza superiara pe la 2500 turatii nu prea ii place. Cam pe la 3000 de ture preia superioara fara sa se simta motorul subturat. Iar daca o duc peste 5000 incepe sa "zbarnaie"!

2. Amortizorul spate reglat cat mai pe soft afecteaza stabilitatea motocicletei pe asfalt?

 

Multumesc!

schimba la 3000 sau putin peste . Cu amortizorul spate prea moale esti ca barca pe valuri si te simti la fel de stabil ca in ea . Reglajul e bine sa fie mediu spre tare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi @remu1.

Transilvania Bikers mars azi:

!

Eu sunt cu Aprilica galbena.Vizionare placuta!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt cu aprilica galbena :D

am mai intalnit azi un coleg aprilist, razvan, daca am retinut. din pacate, ramasese fara benzina si mergea pe jos pana la benzinarie...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/665082_10151603853734831_321076892_o.jpg

Ne enervam si facem un club si pe culoare... :rusinica:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristisrt in Romania nu am auzit inca de asa ceva (era un zvon dar nu se mai discuta inca nimic ). In schimb in Italia sunt radune de Aprilisti destule ( pe situl www.apriliaontheroad.com gasesti multe informatii ). Tu poti ajunge de la tine mai usor in Italia .

 

schimba la 3000 sau putin peste . Cu amortizorul spate prea moale esti ca barca pe valuri si te simti la fel de stabil ca in ea . Reglajul e bine sa fie mediu spre tare .

Am facut o tura Ploiesti-Comarnic-Secaria-Valea Diftanei-Campina-Ploiesti. Primul drum pe Aprilia. Am avut un consum de 6.5 l/100 km. Este ok sau e cam mult? (dupa tura asta cam asa am vazut si eu ca trebuie schiumbate vitezele. mersi, Cristi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o tura Ploiesti-Comarnic-Secaria-Valea Diftanei-Campina-Ploiesti. Primul drum pe Aprilia. Am avut un consum de 6.5 l/100 km. Este ok sau e cam mult? (dupa tura asta cam asa am vazut si eu ca trebuie schiumbate vitezele. mersi, Cristi)

Apropos, ruta pe care am facut-o imi apare conform motocicletei 102 km. P eGooglemaps imi apare ca ar avea 119 km. Intrebare in consecinta: kilometrajele de pe Aprilia nu inregistreaza corect km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt un proaspat posesor din Timisoara de APRILIA PEGASO 650 cmc, an 1994, si daca ma puteti ajuta cu urmatoarele intrebari?!

 

1) Cauciucurile de pe motorul meu sunt de dimensiunile: Fata> 100/90 R19 Avon Venon si Spate> 130/80 R17 Michelin Anakee foarte uzate pe spate.

 

Pe ele scrie Tubless, iar eu va intreb daca acestea sunt cu sau fara camera; banuiesc dupa marcaj ca fara, dar se pot folosi si cu camera cele tubless?, sau cum este mai indicat din experienta voastra ?(eu as prefera sa fie simple, fara camera)!?

 

Apropo, are cineva de vanzare cauciucuri de aceste dimensiuni Second-Hand (gen Tourance, Anakee), pt o utilizare 85% on / 15% off??

 

 

2) Cati litri de ulei si de ce SAE se pune la un schimb de ulei, un ulei mai accesibil?

 

3) Ce placute de frana folositi, ma refer semi sintetice, sintetice, ce marca, in mod obisnuit??

 

4) Are cineva un manual de Pegaso 650 cmc an 1994, sau unde-l pot gasi online, eu am gasit pe net doar de Pegaso 650cmc din 1995 (sunt identice oare)??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt un proaspat posesor din Timisoara de APRILIA PEGASO 650 cmc, an 1994 .....

Janta nu permite cauciucuri tubeless .La tine s-a pus camera in cauciucul tubeless . Cauciucuri , ulei , lichid racire , lant si pinioane , placute de frana pune doar noi si de buna calitate . Nu mai spun de ce . Pegaso 1994 e identic cu 1995 .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristisrt in Romania nu am auzit inca de asa ceva (era un zvon dar nu se mai discuta inca nimic ). In schimb in Italia sunt radune de Aprilisti destule ( pe situl www.apriliaontheroad.com gasesti multe informatii ).

M-ar interesa la noi in tara.Stie cineva,ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit si eu problema cu kilometri la pegaso......dar nu am reusit inca sa aflu cam cati km indica in plus....cauciucuri pe ea conform certificatului.....si viteza afisata de kilometraj este mai mare .....te deruteaza foarte mult treaba asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce asa de greu mai cristi? hai punem de o intilnire aprilia, ne itilnim si discutam poate iese ceva si daca nu macar raminem cu berea rece bauta :hug: ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul daca te uiti in mail-ul din Thursday, May 23, 2013 10:29 AM o sa vezi ca pretul pentru amortizor este de 40 euro!,acum fa bine si intra pe B.N.R. CURSUL DIN 27.05.2013 SI O SA CONSTATI CA REIESE SUMA DE 217,22 RON. greseala mea e ca am rotunjit suma (ca sa nu mai incurc agentul ce ti-a adus coletul), cu 2,78 RON. DACA ASTA ESTE DIFERENTA MULT MAI MARE LA SOSIREA COLETULUI PE CARE TU O MENTIONEZI EU I-MI CER SCUZE SI PROMIT CA URGENT I-TI TRIMIT DIFRENTA DE 2,78 RON. sper ca amortizorul s-a potrivit si ai reusit sa adaptezi robinetul la sasiu. multi km si asfalt uscat.

 

Scuze ca ma bag, dar tre sa fac o observatie, care poate lamuri problema voastra: daca imparti 217 lei la 40 euro, iese un curs de 5.43 lei/ euro, care, din cate stiu eu, nu a fost atins niciodata pana acum. Pe calculatorul ala BNR iti adauga si TVA-ul la suma convertita. Asa ca, dupa parerea mea, daca la suma de 40 euro se adauga si TVA-ul, atunci e corect 217 lei, probabil. Daca nu, suma ar trebui sa fie sub 200 lei (40 euro x cursul BNR).

 

Scuze inca o data de interventie, dar am vrut doar sa ajut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit si eu problema cu kilometri la pegaso......dar nu am reusit inca sa aflu cam cati km indica in plus....cauciucuri pe ea conform certificatului.....si viteza afisata de kilometraj este mai mare .....te deruteaza foarte mult treaba asta.....

 

Mie imi arata mai putin decat pe googlemaps! Daca este ca pe google as avea un consum de 5.6 l/ 100, daca este ca pe bordul motocicletei ar fi 6.5 l/100. Mda, este un pic derutant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce asa de greu mai cristi? hai punem de o intilnire aprilia, ne itilnim si discutam poate iese ceva si daca nu macar raminem cu berea rece bauta :hug: ce zici?

Anul trecut eu ce am incercat sa fac,dar nu prea am avut cu cine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Mosule,te-am tot sunat,dar n-ai raspuns.

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit si eu problema cu kilometri la pegaso......dar nu am reusit inca sa aflu cam cati km indica in plus....cauciucuri pe ea conform certificatului.....si viteza afisata de kilometraj este mai mare .....te deruteaza foarte mult treaba asta.....

La Aprilica din 1994,aveam o eroare de 5-6 km/h,adica la 100 km/h pe ceas,aveam de fapt 94-95 km/h!

A testat @remu1 chestia asta cu gps-ul si a iesit aproximativ la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Aprilica din 1994,aveam o eroare de 5-6 km/h,adica la 100 km/h pe ceas,aveam de fapt 94-95 km/h!

A testat @remu1 chestia asta cu gps-ul si a iesit aproximativ la fel.

Deci e clar! Conform google eu am parcurs 119 km si pe bord am inregistrat 102 km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt un proaspat posesor din Timisoara de APRILIA PEGASO 650 cmc, an 1994, si daca ma puteti ajuta cu urmatoarele intrebari?!

 

1) Cauciucurile de pe motorul meu sunt de dimensiunile: Fata> 100/90 R19 Avon Venon si Spate> 130/80 R17 Michelin Anakee foarte uzate pe spate.

 

Pe ele scrie Tubless, iar eu va intreb daca acestea sunt cu sau fara camera; banuiesc dupa marcaj ca fara, dar se pot folosi si cu camera cele tubless?, sau cum este mai indicat din experienta voastra ?(eu as prefera sa fie simple, fara camera)!?

 

Apropo, are cineva de vanzare cauciucuri de aceste dimensiuni Second-Hand (gen Tourance, Anakee), pt o utilizare 85% on / 15% off??

 

 

2) Cati litri de ulei si de ce SAE se pune la un schimb de ulei, un ulei mai accesibil?

 

3) Ce placute de frana folositi, ma refer semi sintetice, sintetice, ce marca, in mod obisnuit??

 

4) Are cineva un manual de Pegaso 650 cmc an 1994, sau unde-l pot gasi online, eu am gasit pe net doar de Pegaso 650cmc din 1995 (sunt identice oare)??

1)Cauciucuri:Fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-front

Spate: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-scout !

2)Ulei eu iti recomand Motul 5100 semisintetic 10 W40 si baia ta are 2 litri cu tot cu filtru de ulei.

3)Am folosit TRW,raport pret/calitate bun.

4)Cu unele deosebiri,motoarele sunt identice.

PS:Daca tot te-ai facut Aprilist,schimba si tu gixeru' ala din avatar,cu o Aprilica! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare! Temperatuar a stat la 60 de grade! Doar cand a am mers pe pante si in vitezele joase a urcat la 70. Apoi cand am sosit si am oprit-o a plecat ventilatorul. Am pus contactul si temperatura era 80. E ok 60 temperatura la drum lung? Nu este prea scazuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare! Temperatuar a stat la 60 de grade! Doar cand a am mers pe pante si in vitezele joase a urcat la 70. Apoi cand am sosit si am oprit-o a plecat ventilatorul. Am pus contactul si temperatura era 80. E ok 60 temperatura la drum lung? Nu este prea scazuta?

E ok si normal.Cand e rece si o pornesti cu socul tras,e indicat sa o incalzesti pana la minim 50 de grade si apoi sa pleci doar.

Intre 60 si 70 de grade e normala functionarea motorului.Cand o chinui prin oras de la un semafor la altul,e normal sa-ti porneasca racirea.De obicei pe la 86 de grade porneste termocupla ventilatorul.Blocul motor nu are aripioare de racire ca la alte modele,asta fiind un motiv principal pentru care racirea se porneste.

Concluzia e ca Aprilica ta functioneaza cat se poate de normal! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Cand in aceleasi conditii de drum,usor,usor temperatura nu mai sta la 60 ci urca,e primul semn ca uleiul din motor e uzat si se cere schimbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Cand in aceleasi conditii de drum,usor,usor temperatura nu mai sta la 60 ci urca,e primul semn ca uleiul din motor e uzat si se cere schimbat!

Multumesc pentru informatii! A ta cam cat consuma la 100 de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...