shumilica Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! Am ajuns... pe la 1 noaptea ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti. In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant ) In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni. Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului. Ca si review la pambriz: - arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale. - vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta - partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus. - asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp. - va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! Am ajuns... pe la 1 noaptea ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti. In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant ) In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni. Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului. Ca si review la pambriz: - arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale. - vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta - partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus. - asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp. - va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit! parerea mea este sa decupezi partea de jos si sa pastrezi gaurile asa cum sunt.Cele de jos nu se potrivesc cu cele de sus.Daca va trebui sa perforezi inca 4 gauri mi-e teama sa nu-i slabesti rezistenta si asa sta un pic in tensiune.Cat despre infoliat e bine ,sunt destui care fac , eu nu am reusit imi pare rau. Cat despre vant pe la casca , nu uita ca esti pe motor nu in masina.Orice parbriz nu te va proteja 100 %si mai cu seama unul executat fara teste ca acesta. Peste toate , ma bucur ca ai ajuns cu bine si bravo, ai avut curaj sa te aventurezi singur noaptea! » Post actualizat in 14 May 2015 11:08 @sumilica Incearca asta: cu un marker negru incearca sa "murdaresti" muchia semirotunda de jos astfel incat sa nu mai bata lumina , apoi du-l la infoliat si vezi mai apoi daca te mai deranjeaza lumina s-ar putea sa fie doar refractia luminii prin muchia de jos Editat Mai 14, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Alin... STIMA, frumoasa lucrare! Pune-ti anunt la bursa ca faci parbrize din plexic, poate iese de o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat. Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta). Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Dezmembez 2x Pegaso GA , 1x pegaso cube 99. Piese si din motor. BENDIX nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat. Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta). Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic. Facem asa: gaureste-l cum vrei , fixeaza-l pe pozitia care iti convine cel mai bine si iti fac altul in noile conditii tehnice. Considera acesta pe care il ai deja -cadou » Post actualizat in 15 May 2015 07:00 Alin... STIMA, frumoasa lucrare! Pune-ti anunt la bursa ca faci parbrize din plexic, poate iese de o bere! Multam ! ma "specializez"- deocamdata nu stapanesc 100 / % tehnica modelarii , nu am nici sculele necesare pentru a produce un produs viabil vanzarii, comercializarii » Post actualizat in 15 May 2015 07:33 singura problema o reprezinta curbarea materialului de baza , care se face la 360-370 grade C fara flacara. Este destul de dificil daca nu ai forma si mediu de caldura constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale? In rest.... va urez o vara frumoasa! Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Ia uitati ce am gasit eu legat de intalnirea Apriliana europeana: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale? In rest.... va urez o vara frumoasa! Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-)))) Gata! Mi-am facut revizia! daca are cineva de vanzare genti laterale si suporti imi poate lasa mesaj cu detaliile de vanzare! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Pune si tu o poza cu Aprilica ta din dotare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Pune si tu o poza cu Aprilica ta din dotare! nu ma lasa sa atasez jpg. Este o Aprilia Pegaso di 97. pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 nu ma lasa sa atasez jpg. Este o Aprilia Pegaso di 97. pe carburatie. Cred ca pozele tale au prea multi Mb si d-aia! Fa-le mai mici. Sau da-ne un link unde le putem vedea,daca ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Cristi 1 daca ai putea , ai bate drumul pana la Pegaso Pride 2015 ? Te intreb teoretic ? E cale lunga pana acolo . Un minim de 4 zile dus , 4 intors + stat acolo ar fi cam 2 saptamani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 intalnirea dintre doua generatii , langa Titu Dambovita Si am reusit sa-mi fac si consumul 4.8 / % cred ca e ff bun , si asta fara sa anulez nici o supapa si cu doua persoane pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Poze de ieri(traseu total de 260 de km)la Valea Draganului si Valea Iadului: » Post actualizat in 18 May 2015 06:43Cristi 1 daca ai putea , ai bate drumul pana la Pegaso Pride 2015 ? Te intreb teoretic ? E cale lunga pana acolo . Un minim de 4 zile dus , 4 intors + stat acolo ar fi cam 2 saptamani . Nu stiu ce sa spun,am cam depasit bugetul moto pe anul asta achizitionand cele 2 Honde!Nu-i vorba de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 urmatoarea provocare » Post actualizat in 18 May 2015 07:04 Poze de ieri(traseu total de 260 de km)la Valea Draganului si Valea Iadului: » Post actualizat in 18 May 2015 06:43Nu stiu ce sa spun,am cam depasit bugetul moto pe anul asta achizitionand cele 2 Honde!Nu-i vorba de timp. frumoasa gasca. Bravo voua! » Post actualizat in 18 May 2015 07:07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut, colegi. S-a vandut Aprilica. Acum, vine partea mai grea, pentru care si apelez la sprijinul vostru. Tre sa imi achizitionez alta, mai noua. Am un buget de maxim 3000 euro, dar as prefera sa dau pana in 2500. Ca idee, m-as fi gandit la un BMW f650, cu abs si injectie, dar preturile au sarit destul de mult si cu greu pot gasi ceva la bugetul meu. O a doua optiune (sau prima dpv temporal), ar fi o aprilia mai noua, cu injectie, dar fara ABS, probabil (nu am gasit niciuna care sa aiba). In trecut gasisem aprilii din 2007-2008, pe la 2300 euro. Din pacate, par mai stradale decat pegaso de l-am avut eu, ceea ce ar reprezenta un oarecare inconvenient. Ultimele doua optiuni (doar in cazul in care nu gasesc nimic ok), ar fi suzuki sv sau honda hornet, ambele destul de stradale, pentru gustul meu. Ceva sfaturi, pareri, sau chiar oferte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Vezi dac nu-ti place asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20trial-din-2010-602890.html O scoti in 3000! Sau poate o doresti pe a mea,ce o am la vanzare: http://olx.ro/oferta/honda-cx-500-e-sports-impecabila-pentru-pretentiosi-la-26-000-de-km-ID3cIsR.html#a4a99edefe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Acum am vorbit cu el. A dat-o. Ceva genul asteia a ta as vrea. Dar cand am gasit, nu aveam bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Fa-mi o oferta!!!Poate... Am istoric complet de la 0 km si sunt al doilea proprietar de noua!Proaspat incaltata,de 20 de km! » Post actualizat in 18 May 2015 11:32Filmare de pe macadamul de ieri: Editat Mai 18, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Alin, varianta a doua de stender e mai interesanta, iti spun din experienta. Trebuie, insa, sa tii cont de faptul ca motocicletele din reclama au cam jumatate din greutatea pe care o avem noi! Oricum se poate si la noi dar trebuie roti cat mai mari (ca sa treaca peste mici crapaturi din pardoseala) si cat mai multe (ca sa imparta greutatea), in varianta 2 ai roti mai mari si duble. Neapartat sa fie roti cu rulment. Incearca aici: http://www.tente.com/ro-ro/institu/ro-i-cu-suport-din-otel.html?fitting=1&load-capacity=100&wheel-diameter=75 Editat Mai 18, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Alin, varianta a doua de stender e mai interesanta, iti spun din experienta. Trebuie, insa, sa tii cont de faptul ca motocicletele din reclama au cam jumatate din greutatea pe care o avem noi! Oricum se poate si la noi dar trebuie roti cat mai mari (ca sa treaca peste mici crapaturi din pardoseala) si cat mai multe (ca sa imparta greutatea), in varianta 2 ai roti mai mari si duble. Neapartat sa fie roti cu rulment. Incearca aici: http://www.tente.com/ro-ro/institu/ro-i-cu-suport-din-otel.html?fitting=1&load-capacity=100&wheel-diameter=75 » Post actualizat in 18 May 2015 19:45 am facut ceva calculele astazi sper sa termin saptamana aceasta un stander fix apoi daca greutatea e distribuita corect iau si" rotilele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Iaca inca cateva poze de duminica,facute de ceilalti: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) vreau sa vin si eu cu voi , macar odata>>>>>> zona superba , de altfel ca multe din Romania si oameni ,de treaba .se vede din priviri ! Editat Mai 19, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 vreau sa vin si eu cu voi , macar odata>>>>>> zona superba , de altfel ca multe din Romania si oameni ,de treaba .se vede din priviri ! Mno,cand vii? » Post actualizat in 19 May 2015 09:02 STIMATI APRILIENI! Din ciclul:"Si noi putem" ,propun o mica intalnire de Aprilisti(si nu numai,oricine cu orice marca si categorie moto poate veni)in acest weekend,sambata sau duminica(asta alegem de comun acord),la Sighisoara!!!Putem manca din top-case,nu e necesar sa mancam la ceva local,bem o cafea,cu alte cuvinte ne intalnim in avanpremiera intalnirii din august! Ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.