Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din pacate eu nu pot face drumuri lungi pana miercuri , nu am placute spate aproape deloc .Am comandat si imi vin miercuri.Nu vreau sa risc .

Un gratar ar fi bun de tot , dar si o plimbare la Sibiu.


» Post actualizat in 28 Aug 2015 15:24

din pacate eu nu pot face drumuri lungi pana miercuri , nu am placute spate aproape deloc .Am comandat si imi vin miercuri.Nu vreau sa risc .

Un gratar ar fi bun de tot , dar si o plimbare la Sibiu.

una peste alta mi-a expirat si asigurarea ieri , abi acum am vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

438 km? Mai bine veniti incoace la un gratar! :)

Ai dreptate,dar deseara trebuie sa fim acasa!

Next time!

» Post actualizat in 29 Aug 2015 21:01

Maine pe enduro!

Portia saptamanala de noroi!

Voi reveni cu poze de azi si de maine!

Am zas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi documentari si cautari, acum doua zile am schimbat foaia de pe spate. Am inlocuit originalul de 47 de dinti, cu alta de 44 de dinti, mentinand pinionul de 16 dinti pe fata.

Diferentele sunt enorme in ceea ce priveste liniaritatea schimbarii vitezelor.

Astfel, fara a fi in nici un fel modificat cuplul la plecarea de loc, probata cu doua persoane, cu viteza I se merge pana la 50 km/h. Daca se schimba vitezele la turatie normala, undeva la 40. Cu a doua 60 si cu a treia 80. La mers normal prin oras de exemplu, cu 60 km/h, acum nu mai pot sa merg cu a IV-a pentru ca da in nas.

Nu am testat viteza maxima si nici nu vreau sa turez motorul la 7.000 rot/min doar ca sa vad "cat baga".

Cert este ca la la un mers cu 110 km/h, doua persoane, intr-a V-a, aveam 4.000 rot/min. Asta inseamna o scaderea a turatie motorului cu cel putin 600 rot/min.

Nu stiu deocamdata cat si daca se va simti la consum, avand in vedere ca inainte consuma afara cam 4-4.5 l/100 km, cu bagaje. Nici nu trag nadejde sa scada, ca oricum e putin.

Din fericire, la mine nu a fost nevoie sa tai lantul si sa mai scot din zale, cu toate ca pana sa pun noua foaie ma cam indoiam ca nu e cazul.

Marcajele de la intinzator erau la 5,5, dupa vreo doi ani de folosinta. Dupa ce am schimbat foia au ajuns la 2.5, asa ca nu prea mai e loc mult de tensionat in continuare. Dar oricum va trebui schimbat si lantul.

Foaia in sine am luat-o cu 130 lei de la MotoMus- Cluj.

Mai jos aveti toate modelele de foi si pinioane care se fac pentru modelul nostru.

http://www.jtsprocke...ogue/model/3130

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam sa fac asta, ma cam deranjeaza la al meu ca are doar 5 viteze (uneori simti nevoia de a 6-a) si ma gandeam sa compensez asta printr-o foaie cu mai putini dinti. Din ce spui dumneata diferenta pare a fi destul de mare, cred ca la mine ar fi ok cu maxim 2 dinti mai mica.

Ideal ar fi sa schimbi tot kit-ul o data, dar sa iei componentele separat. In felul asta nu o sa ai diferite uzuri pe lant, pinion si foaie. Eu am facut-o doar ca experiment. Am zis ca daca e sa pierd ceva, sau nu imi place cum merge, paguba o sa fie de 150 de lei, nu de 600. Dar dupa ce am testat, inlocuiesc si pinionul, si lantul cu noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal ar fi sa schimbi tot kit-ul o data, dar sa iei componentele separat. In felul asta nu o sa ai diferite uzuri pe lant, pinion si foaie. Eu am facut-o doar ca experiment. Am zis ca daca e sa pierd ceva, sau nu imi place cum merge, paguba o sa fie de 150 de lei, nu de 600. Dar dupa ce am testat, inlocuiesc si pinionul, si lantul cu noi.

ai dreptate , in principiu se schimba tot kitul insa exista si cazuri in care nu e nevoie , ca la mine .

Am sa numar dintii de la a mea deoarece am spus ca la mine am 120 km la ora si 4200 ture

» Post actualizat in 30 Aug 2015 14:58

astazi am facut o tura pana la Babele.Drumul in regula , pe alocuri fara parapeti , dar asta e, iti iei inima in dinti .Ajuns acolo am intalnit o mare dezamagire: lume multa mai ceva ca la balci , cu burtile goale ori incaltati in in mocasini , sandalute , multe gunoaie ...Nu cred ca au venit din placerea de a colinda muntii ci poate pentru apune ceva pe FB

M-am bucurat totusi ca am revazut locuri dragi cand altadat ne salutam cand ne intalneam pe carare cu oameni ce nu-i cunosteam si cam atat

post-78987-0-39993400-1440946657_thumb.jpg

post-78987-0-90480400-1440946660_thumb.jpg

post-78987-0-46325500-1440946664_thumb.jpg

post-78987-0-49592100-1440946668_thumb.jpg

post-78987-0-24499800-1440946672_thumb.jpg

post-78987-0-02779900-1440946676_thumb.jpg

post-78987-0-74176600-1440946679_thumb.jpg

post-78987-0-40433700-1440946683_thumb.jpg

post-78987-0-53778600-1440946687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deosebite pozele si locurile!

Are dreptate maxima Victor!

 

Un filmulet de ieri:

 

 

Revin cu poze de sambata si de ieri!

Am mai zas!


» Post actualizat in 31 Aug 2015 06:12

Poze de sambata:

 

post-41801-0-28588600-1441001491_thumb.jpg

post-41801-0-76950400-1441001499_thumb.jpg

post-41801-0-68782300-1441001510_thumb.jpg

post-41801-0-38978000-1441001519_thumb.jpg

post-41801-0-54857000-1441001525_thumb.jpg

post-41801-0-71551300-1441001532_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain traseul, Cristiane!

Ce n-as sa sa fac si eu o tura prin padure si noroaie.. chiar daca-i grea batrana mea, imi place sa o namolesc :))

Crede-ma ca nu-i pentru asa ceva Aprilica!

Acum ca am client la Honda CX 500,voi incepe sa caut ceva dintre Yamaha Tricker XG 250,Honda NX 250 sau Suzuki DR 350!Cam aia e limita pe asa catacombe,noroaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ar trebui sa trec pe un Pegaso de 125 sau un Tuareg Wind 350..

Cum crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad acolo cred ca ar face fata un Pegaso cu cauciucuri bune. Eu am fost pe niste drumuri forestiere cu a mea cu Anakee 3 (parca) si s-a descurcat destul de bine. Ce e drept nu erau chiar ca cele din clip, dar nici prea usoare. Cred ca daca ai cauciucuri bune te descurci bine cu orice motocicleta (bine, nici sa aiba 350 kg...)!

renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg

» Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30

@Cristi

Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg

» Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30

@Cristi

Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau

Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa.

In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa.

In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW!

bun !

Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat

Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Pacat de mandrele din spate,nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de-asta,dar nu ma mai duc,e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau.

Sunt obisnuite,vin aproape tura de tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun !

Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat

Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii

scuze , ca nu am scris corect limba romana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati folosit sau cunoasteti pe cineva care a folosit Heidenau K60 Scout? Vad ca au preturi bune si review-uri la fel. Si cica sunt bune si iarna (cel putin asa scrie in descriere).

Ce parere aveti de ele?

 

Are un prieten de-al meu pe un GS 650. Sunt foarte bune pe off, a mers cam peste tot cu pasager in spate. Problema e ca dupa doi ani si vreo 10.000 km au inceput sa crape. Si nu ca ar fi fost tocite. Sunt crapate la baza caramelelor. Un alt dezavantaj, de cate ori am mers cu el, la viteza, in curbe, pe drum uscat, ii fuge fundul. Intr-adevar, preturile sunt ok, insa nu merita sa dai banii pe cauciucuri moi si cramponate ca sa mergi pe asfalt. Daca le iei pentru off-road, repet, sunt minunate.

Eu am ramas foarte atasat de PirellI Scorpions care si-au facut treaba pe absolut toate tipurile de teren, inclusiv iarna, ca eu umblu cam tot timpul, exceptand zilele cand nu e deszapezit Bucurestiul. Problema la ele este pretul, de peste 1.000 de lei setul.

Am mai avut pana de curand Conti Trail Attack 2, minunate pe sosea, pe ploaie, dar o pacoste pe off.

Acum am Metzeler Tourance Next. Dar am mers doar putin pe coclauri, asa ca nu mi-am dat seama cat sunt de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...