Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te hotarasti si vrei poti sa vb cu ei si eu merg cu motorul meu sa le revada, acum vad ca esti din TL.

Mersi de intentie da daca m as hotara as avea nevoie de cineva care sa aiba un pegas model dupa '97 , al meu fiind un cube din 99 .Momentan intentia mea e sa vad ce mai lucreaza oamenii si la ce preturi (imi place sa mi fac temele inainte sa bag banii n ceva) :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au iesit f misto ale tale spre deosebire de crashbarurile rahitice gasite la vanzare pe diverse siteuri gen louis.Mersi de link.

Alti pegasisti posesori de crashbar?

Salut. Noi suntem în faza de proiectare :goodposting: , am găsit ceva modele pe net, iar acum încercăm să facem o machetă, după care pe cea reală din țeavă. Asta probabil la iarnă după ce băgăm căluții la garaj. Când avem ceva postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jambele la Pegaso sunt la fel ca cele de la BMW modelele pe carburatie?

Discul de frana fatza e pe stanga?

Potriveste etrier Pegaso pe Funduro, de ex. ?

Multumesc :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierul e pe aceeasi parte ca si la Funduro, Yzule. Ai stat atata vreme langa a mea si nu ai belit ochii. Prinderea e identica ca si la F si etrierul e acelasi. Asta daca te referi la mdelul de pe care am eu furca USD, modelul pana in 2000 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da doctore, dar tu ai furca up side down, si mi-a fost frica sa belesc prea tare ochii, sa nu o hipnotizez. :goodposting:

In concluzie, merge etrierul de Pegaso pe Funduro, fara nicio modificare ?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Noi suntem în faza de proiectare :) , am găsit ceva modele pe net, iar acum încercăm să facem o machetă, după care pe cea reală din țeavă. Asta probabil la iarnă după ce băgăm căluții la garaj. Când avem ceva postez.

 

Sper ca va orientati inspre ceva care sa protejeze si carenele ..si mai sper sa si revina si bugetu meu din lesin pan atunci :laugh: Sunt cu ochii n patru dupa postarile tale. :laugh:

Mesaj completat

Am uitat s adaug ceva ..Azi am ajuns pe la calut cu aparatu de masura dupa mine si reusit sa verific si incarcarea .Rezultat : Cu motorul pornit si ventilatorul de pe releu oprit tensiunea la bornele bateriei era 14.2 14.3 volti .Cu ventilatorul de pe releu pornit si n cazul meu si cu bordul plus pozitia aprinse tensiunea urca la 14.7 v .

Concluzia ?Montati ventilator pe releu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am spalat motoru la spalatorie si nu a mai pornit lam lasat la soare vreo 10 min si a pornit.Si de atunci daca nu il pornesc vreo 2-3 saptamani este rece afara numai porneste, numai daca il pun sa se bronzeze putin la soare atunci porneste la sfert de cheie. Care este buba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi ..la ora la care majoritatea lumii este prin cine stie ce bar eu pun in practica ideei ..De fapt am "experimentat" o idee pe care o aveam de ceva timp..MAI MULTA LUMINAAA .

Drept cobai am avut oglinda vechiului far(faceti abstractie de bucata lipsa) si ajutandu ma de cateva "scule" am facut un model functional..teoretic momentan pt ca numai ce mi am dat seama ca nu mai am banda izoler :)

Pt a acomoda un bec h4 se scoate tablita care tine becul standard si trebuie polizat locasul prin care intra becul.

Ca sistem de prindere o sa folosesc clema veche de sarma fixata de alte doua cleme facute din tablitele din poze(cand o sa am si sculele acasa)..Si zic ..o sa..doar daca dupa ce probez minunea vad ca si al doilea bec focalizeaza ok pe faza scurta ..

La partea electrica am adaugat inca o mufa pt h4(legaturi cositorite) dar am pastrat si papucii pt vechiul bec.Legaturile nu raman asa..o sa fie refacute cu "heatshrink tubes"Inca n am aflat cum le zice n romana..Modificarea facuta pe farul bun ar fi absolut usor reversibila montand la loc in suruburi tablita pe care se prinde becul standard.

Mie mi a venit ideea dupa ce am vazut modificarea facuta la un xtz..La pegaso a mai facut cineva asa ceva ?

 

Poze : post-42466-1290284194_thumb.jpgpost-42466-1290284205_thumb.jpgpost-42466-1290284221_thumb.jpgpost-42466-1290284215_thumb.jpgpost-42466-1290284237_thumb.jpgpost-42466-1290284244_thumb.jpgpost-42466-1290284252_thumb.jpgpost-42466-1290284258_thumb.jpg

Mesaj completat

Traiasca scociu ..L am probat si focalizeaza ok numai ca nu i neaparat relevant testu din cauza ca am alimentat faru de pe un redresor destul de lesinat . A se observa diferenta de culoare a luminii intre becul albastru si cel standard .post-42466-1290286310_thumb.jpgpost-42466-1290286321_thumb.jpg

Mesaj completat

PS: Lipsa "bucatii" de lumina din partea dreapta e din cauza lipsei unei bucati din oglinda.

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt . De aceea voi incerca sa inlocuiesc farul cu unul de BMW C1 sau altceva . Are cineva xenon pe farul original .Ala poate rezolva problema .

post-2197-1290369350_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva xenon pe farul original .Ala poate rezolva problema .

Nu mi dau seama daca sticla farului e matuita sau modelu ante 97 are sticla farului striata ..La farurile cu sticla striata nu i cazu sa ti bati capu cu xenonu pt ca sticla o sa ti arunce lumina n toate directiile numai unde trebuie nu .In cel mai fericit caz o sa fii mult mai vizibil pt restu lumii..care o sa te njure ca i orbesti :laugh:

DAR cum mai multa vizibilitate pt un motociclist nu strica nici o data ..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aveam h4 ..da numai unu ..celalalt este H1

Mesaj completat

Deci..inteleg ca restu lumii e perfect multumita de lumina facuta de un singur bec pe faza scurta ?

 

Nu stiu daca e cineva multumit de faza scurta la Aprilia. Acu 2 saptamani am facut Sibiu- Bucuresti pe valea Oltului, noaptea si a fost aproape de cosmar. Noroc cu 2 prieteni, unu cu un V-Strom si fata si unu cu un DRZ in spate. Bine am si probleme cu releul de incarcare ( da 13,5V la relanti si 13,8 turata).

In rest numa' de bine... ziua....:)

Astept cu interes cum finalizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept cu interes cum finalizezi.

Numai ce m am intors acasa fericit ..cu clemele de prindere facute intr o mana si cu banda izoler in cealalta ..Numai ca fericirea mea a durat pana mi am dat seama ca sarmulita care tine becu e prea mica si tre sa fac alta :)

 

Cam asa arata minunile ..post-42466-1290431678_thumb.jpgpost-42466-1290431690_thumb.jpg

 

Stiu ca s cam din topor da asta e cand n ai scule..

Acum m am uitat si eu la poze si nu arata atat de groaznic in realitate :laugh:

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor,

 

Cu multa parere de rau : DEZMEMBREZ APRILIA PEGASO din 95 (sau 95) :)

 

Eventual o vand, desi nu stiu cine ar vrea-o, are volanta bulita. De tot.

Toate plasticele sunt impecabile, saua e facuta la comanda, cauciucurile nu sunt in stare prea grozava, in rest toate sunt destul de bine intretinute.

 

ce-ar mai fi ? contacte....

 

id: thebambamguy

tel: 0755.333.804

post-50809-1290632075_thumb.jpg

post-50809-1290632174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multa parere de rau

Wtf!?Arata de parca ai bagat ceva timp si bani in pegasu ala ..De ce l dezmembrezi !? Ai AICI linku catre profilu userului Svgobi care dezmembreaza un pegaso fara acte..si AICI linku catre topicu propriuzis ..Cumpara nenorocita de volanta ca nu poa sa coste o avere si macar vinde o intreaga ca din cate vad din poze chiar ti a placut motoreta aia .

Si spun asta oricat de mult as avea nevoie de niste oglinzi originale mai ieftine :)

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iasi

Mesaj completat

Motocicleta mea e din 95 sau 96...Nu cred ca se potriveste volanta de pe modelul lui Svgobi....Si mie mi-ar placea sa o pastrez dar nu stiu daca imi mai permit sa o intretin. Am avut probleme initial cu carburatoarele, furca fata, cablul de km, garnitura de chiuloasa, membranele de la carburatoare etc...le-am reparat pe alea si m-au costat o gramada, acum au cedat si volanta...sau bendixul cum se cheama....cu tot ce era pe inauntru. Dupa ce au cedat astea a cedat si jobul meu asa ca, impreuna, m-au cam descurajat. E probabil sa ma angajez in curand dar nush....

 

Multumesc de aprecieri tho' :)

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...