Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

sper doar sa gasesc varianta cea mai "usoara" ca sa o pornesc si sa o aduca acasa.. :( ma simt impotent sa o stiu singurica la mama dreaq...

ca e alta treaba sa ii fac una alta sub geam.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La un pegaso din '92 ce semeringuri pt furca trebuie? 32x42x8/9 si 41x53x8/10.5 (pe romimoto) am gasit in 2 locuri diferite, iar un manual de reparatie pt intreg moto (nu doar motor cum e plin netul de ele) nu am gasit si pace si nici aici cu search :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti daca " flywheel hub-ul" de BMW f 650 ST se potriveste la Aprilia Pegaso 96 ? La mine e uzat de nu mai cupleaza pe el rulmentul de pornire (sprag clutch bearing) .

 

Merge ala de la KTM. Uita-te in spate printre posturile mele. Eu l-am schimbat si am dat si detalii despre serie si de unde l-am luat. De montat l-am montat singur. In plus iti trebuie presa pentru scos ala vechi.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii @fratzioru dar deja am cumparat de la BMW (se potrivesc la Aprilia Pegaso) cele 3 piese din sistemul de pornire . Cind o sa le primesc o sa pun poze cu ele . In afara de rulmentul freilauf care costa 400 ron celelalte sunt demoralizant de scumpe : toate 3 au costat 2100 ron :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva vand calutul. Are coburi, tankbag, topcase, crashbar si cel mai important șa touring cu Tempur: /index.php?/topic/663057-aprilia-pegaso-650

 

Salut, de curand am si eu o Aprilia Pegaso 2 (GA) si am deja ceva probleme cu ea asa ca am hotarat sa o "renovez". Cand am scos carburatoarele am observat ca nu are pompa de benzina. Asa este modelul asta sau fostul proprietar a facut "modificari"? Este vorba de modelul fabricat intre 92-96.

 

O problema enervanta e ca daca se incalzeste parca nu mai are benzina, a mai avut cineva problema asta?

 

Apropo, are cineva un manual pentru modelul asta in format digital? Multumesc :)

Trimite-mi mailul tau pe PM daca nu ai gasit manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am reusit performanta de a demonta rezervorul pentru a doua oara intr-o luna.Imi tot sare fisa din bobina de inductie si nu ma prind de ce. Fisa am "infiletat-o" pana la capat. Una din explicatiile mele ar fi ca izolatia fisei e prea moale si nu prinde bine pe holsurub.

Cu ocazia asta, am schimbat si bujia. Arata destul de rau, era foarte neagra si putin unsuroasa. Nivelul uleiului pe joja nu a scazut/crescut vizibil, nu pare contaminat cu apa/benzina. Cam la ce ar trebui sa ma uit in conditiile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.. e cam groasa. m'am dus la ea, demontat iar rezervor, golit ce era de golit, scos bujie, pus bujie, mama masii... nimic. a reusit la un moment dat sa porneasca, oarecum sta la ralanti, de fapt mai jos decat ar trebui, cum atingi un pic gazul moare. si asta cu motorul cald! am mers cu ea tractata vreo 5 km, nimic nimic... ce dracului sa ii mai fac?!

ca fapt divers, ca mi'am adus aminte (nu stiu daca are vreo relevanta)... cand s'a oprit prima oara si am dat de buson sa o trec pe res, a inceput sa curga pe langa buson lichid... destul de multicel.. nu am putut sa imi dau seama atunci daca e apa sau benzina...

astept vreun sfat / idee.. altfel mai am vreo 2 litri de benzina ramasi si cred ca ii dau foc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am un pegaso din 96 si am o problema la ea...se incinge motoru de imi arde gleznele :| apa sta pe 80-90grade , radiatoru merge..dar caldura care o degaja motorul este practic insuportabila

vreo rezolvare ?:)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am un pegaso din 96 si am o problema la ea...se incinge motoru de imi arde gleznele :| apa sta pe 80-90grade , radiatoru merge..dar caldura care o degaja motorul este practic insuportabila

vreo rezolvare ?:)

multumesc

 

Si eu am aceeasi problema vara, dar numai cand merg in pantaloni scurti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo rezolvare ?:)

Regleaza amestecul in asa fel incat sa fie mai bogat daca vrei sa mearga mai rece. Eu i am saracit destul de mult amestecu la a mea si INCA nici de a dracu nu vrea sa urce la 80 de grade in mers.

 

Intrebare: Ce bujii folositi pe pegasurile voastre? Eu merg cu ngk dr8eix, siteu ngk imi indica d8ea pt ML-u meu iar alta lista de pe alt site imi indica ca si compatibile :

 

DR8EIX

D8EA

D8EVX

DR8EA

DR8EB

DR8ES

DR8ES-L

DR8EVX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. Am pus-o pe butuci, s-a ciupit garnitura la chiuloasa. :disappointed:

Nu-i nimic , e in Galati un atelier care face garnituri de chiulasa .Numar de tel: 0236451565

 

0749839892

 

0744863295

 

Adresa de E-mail:

 

garnituri_chiulasa@yahoo.com

Adresa: Galati,Bd Cosbuc nr.181

@valy yo daca-ti faci acolo , fa mai multe ca vreau si eu una .Cred ca e mai ieftina decat una de pe ebay .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza amestecul in asa fel incat sa fie mai bogat daca vrei sa mearga mai rece. Eu i am saracit destul de mult amestecu la a mea si INCA nici de a dracu nu vrea sa urce la 80 de grade in mers.

 

Mersi de raspuns,o sa incerc:)

Editat de iReal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ remu1 : Multumesc frumos. Am notat si o sa sun sa vorbesc. Aveam in plan sa cumpar setul de garnituri top end de aici. Am vazut si tot setul de garnituri, dar putin cam scumpisor (100e pe louis.de sau 440ron pe romimoto).

 

@ Geo C.P. : Vechea bujie era DR8EIX, iar eu am pus D8EA. Cat am mers cu ea, nu am simtit vreo diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Geo C.P. : nu am simtit vreo diferenta.

La mine s a simtit diferenta la inlocuire in sensu ca tragea mult mai ok jos in ture. Da s ar putea sa fi fost doar efectu de bujie noua. Acum ma batea gandu sa i caut un echivalent cu patru electrozi in cap sa vad daca i vreo diferenta. :scratch:

 

@geo: cube din 98 parca

Kayne, noi doi avem aceeasi "mancare de peste". Al meu e un cub, sau cel putin era, cu colorit specific '99, numai ca n talon e trecut '98, si ca sa fiu mai exact codu modelului este ML.

Ciudat mi s a parut ca pt meleuri, siteu ngk recomanda D8EA ca si pt modelele ante '96 -> LINK SITE NGK <- , iar pt celelalte modele fabricate '96 - '04, MX-urile, DR8EA (r in plus) -> LINK SITE NGK <-

Aparent R-u ala inseamna ca bujia contine un rezistor de 5 kilo ohmi in plus -> LINK SITE NGK <-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine tot ML e e codul modelului. DR8EA apare si in catalogul de piese de pe unde am luat si in manualul de la aprilica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...