Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 mda, am mai trecut acum pe la "EA" sa ii dau o cheie, poate se intampla vreo minune. evident ca nu s'a intamplat. ajuns acasa am facut un mic calcul... am mers cam 340 km, la 22 l cat are rezervorul rezulta un consum de 6,5 /100. o fi bine o fi rau...? imi este insa aproape clar ca am mers pana s'a golit cu totul rezervorul si atunci sansele sa fi ajuns la apa sunt mari, vb lui Remu. deci degeaba am pus eu 2l de gaz. are idee cineva cam cat este rezerva? adica cati litri sa ii mai pun ca sa nu mai traga din furtunul de la rezerva ci din cel normal? in speranta ca va trage benzina si o sa o ia din loc.. sunt deschis si la alte sugestii.. inclusiv cum sa ii golesc carburile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Cel mai bine faci in felul urmator: 1. Pui bateria la incarcat. 2. Cat timp se incarca bateria faci rost de un furtun mai subtirel. 3. Bagi furtunul pana la fundul rezervorului. Iti recomand sa il legi de un bat subtire pentru ca furtunul sa nu se curbeze, ci sa stea drept. 4. Intr-un bidon de 5 litri, scoti benzina+apa din rezervor. 5. Apa o vei vedea pe fundul bidonului, benzina deasupra apei. Tragi cat de mult lichid poti. In felul asta poti sa vezi si singur cata apa ai avut in rezervor. In momentul asta ai terminat de golit rezervorul. Carburatoarele se golesc pe la doua suruburi (cate unul la fiecare carburator) montate pe lateral in partea de jos a carburatorului. Suruburile sunt accesibile printr-o gaura din cadru. Se baga o surubelnita lunga in cruce. Doar se slabesc putin suruburile cat sa curga "zeama". Strangi suruburile cand nu mai curge nimic. 6. Torni macar 5 litri de benzina. Recomand 10. 7. Daca torni doar 5 litri, treci comutatorul de benzina pe pozitia REZ (rezerva). 8 Astepti cam 5 minute 9. Ii dai cheie si pleaca. Editat Iunie 20, 2011 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 intrebare scurta, de lene... daca pun vreo 10-15 l, si trec pe ON, scap de golit integral rezervoru? si doi.. cam pe unde sunt mizeriile alea de shuroabe pozitionate ca sunt cam afon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Crezi ca daca pui mai multa benzina scapi de apa ? Apa tot pe fundul rezervorului va sta, si tot in carburatoare va ajunge la gropi, hopuri, lasat pe cricul lateral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 sper doar sa gasesc varianta cea mai "usoara" ca sa o pornesc si sa o aduca acasa.. ma simt impotent sa o stiu singurica la mama dreaq... ca e alta treaba sa ii fac una alta sub geam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 salut!Maneta ambreaj are cineva? uite aici ceva ce te poate ajuta http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/32711/article/157940?show=gallery&sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 @ Kayne italiencele nu se lasa pacalite prea usor , iti ofera "emozione" dar reclama "attenzione" . Fa ce-a zis @mony . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 La un pegaso din '92 ce semeringuri pt furca trebuie? 32x42x8/9 si 41x53x8/10.5 (pe romimoto) am gasit in 2 locuri diferite, iar un manual de reparatie pt intreg moto (nu doar motor cum e plin netul de ele) nu am gasit si pace si nici aici cu search :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Stiti daca " flywheel hub-ul" de BMW f 650 ST se potriveste la Aprilia Pegaso 96 ? La mine e uzat de nu mai cupleaza pe el rulmentul de pornire (sprag clutch bearing) . Merge ala de la KTM. Uita-te in spate printre posturile mele. Eu l-am schimbat si am dat si detalii despre serie si de unde l-am luat. De montat l-am montat singur. In plus iti trebuie presa pentru scos ala vechi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc pentru informatii @fratzioru dar deja am cumparat de la BMW (se potrivesc la Aprilia Pegaso) cele 3 piese din sistemul de pornire . Cind o sa le primesc o sa pun poze cu ele . In afara de rulmentul freilauf care costa 400 ron celelalte sunt demoralizant de scumpe : toate 3 au costat 2100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Credeam ca sunt singurul care a dar atat pe trei fiare Si cica pe cod de Aprilia sunt si mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Daca intereseaza pe cineva vand calutul. Are coburi, tankbag, topcase, crashbar si cel mai important șa touring cu Tempur: /index.php?/topic/663057-aprilia-pegaso-650 Salut, de curand am si eu o Aprilia Pegaso 2 (GA) si am deja ceva probleme cu ea asa ca am hotarat sa o "renovez". Cand am scos carburatoarele am observat ca nu are pompa de benzina. Asa este modelul asta sau fostul proprietar a facut "modificari"? Este vorba de modelul fabricat intre 92-96. O problema enervanta e ca daca se incalzeste parca nu mai are benzina, a mai avut cineva problema asta? Apropo, are cineva un manual pentru modelul asta in format digital? Multumesc Trimite-mi mailul tau pe PM daca nu ai gasit manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 uite aici ceva ce te poate ajuta http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/32711/article/157940?show=gallery&sr=30 Se potrivesc la Pegaso? Ca nu dau nicio referinta de modele pe care merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ieri am reusit performanta de a demonta rezervorul pentru a doua oara intr-o luna.Imi tot sare fisa din bobina de inductie si nu ma prind de ce. Fisa am "infiletat-o" pana la capat. Una din explicatiile mele ar fi ca izolatia fisei e prea moale si nu prinde bine pe holsurub. Cu ocazia asta, am schimbat si bujia. Arata destul de rau, era foarte neagra si putin unsuroasa. Nivelul uleiului pe joja nu a scazut/crescut vizibil, nu pare contaminat cu apa/benzina. Cam la ce ar trebui sa ma uit in conditiile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 deci.. e cam groasa. m'am dus la ea, demontat iar rezervor, golit ce era de golit, scos bujie, pus bujie, mama masii... nimic. a reusit la un moment dat sa porneasca, oarecum sta la ralanti, de fapt mai jos decat ar trebui, cum atingi un pic gazul moare. si asta cu motorul cald! am mers cu ea tractata vreo 5 km, nimic nimic... ce dracului sa ii mai fac?! ca fapt divers, ca mi'am adus aminte (nu stiu daca are vreo relevanta)... cand s'a oprit prima oara si am dat de buson sa o trec pe res, a inceput sa curga pe langa buson lichid... destul de multicel.. nu am putut sa imi dau seama atunci daca e apa sau benzina... astept vreun sfat / idee.. altfel mai am vreo 2 litri de benzina ramasi si cred ca ii dau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 @kayne : verifica daca cauciucul de etansare de la soc e bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 salutare! am un pegaso din 96 si am o problema la ea...se incinge motoru de imi arde gleznele :| apa sta pe 80-90grade , radiatoru merge..dar caldura care o degaja motorul este practic insuportabila vreo rezolvare ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 salutare! am un pegaso din 96 si am o problema la ea...se incinge motoru de imi arde gleznele :| apa sta pe 80-90grade , radiatoru merge..dar caldura care o degaja motorul este practic insuportabila vreo rezolvare ? multumesc Si eu am aceeasi problema vara, dar numai cand merg in pantaloni scurti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) Gata. Am pus-o pe butuci, s-a ciupit garnitura la chiuloasa. Editat Iunie 25, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 vreo rezolvare ? Regleaza amestecul in asa fel incat sa fie mai bogat daca vrei sa mearga mai rece. Eu i am saracit destul de mult amestecu la a mea si INCA nici de a dracu nu vrea sa urce la 80 de grade in mers. Intrebare: Ce bujii folositi pe pegasurile voastre? Eu merg cu ngk dr8eix, siteu ngk imi indica d8ea pt ML-u meu iar alta lista de pe alt site imi indica ca si compatibile : DR8EIX D8EA D8EVX DR8EA DR8EB DR8ES DR8ES-L DR8EVX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) Gata. Am pus-o pe butuci, s-a ciupit garnitura la chiuloasa. Nu-i nimic , e in Galati un atelier care face garnituri de chiulasa .Numar de tel: 0236451565 0749839892 0744863295 Adresa de E-mail: garnituri_chiulasa@yahoo.com Adresa: Galati,Bd Cosbuc nr.181 @valy yo daca-ti faci acolo , fa mai multe ca vreau si eu una .Cred ca e mai ieftina decat una de pe ebay . Editat Iunie 26, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 @geo: dr8ea la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Kayne ce an e al tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) Regleaza amestecul in asa fel incat sa fie mai bogat daca vrei sa mearga mai rece. Eu i am saracit destul de mult amestecu la a mea si INCA nici de a dracu nu vrea sa urce la 80 de grade in mers. Mersi de raspuns,o sa incerc:) Editat Iunie 26, 2011 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 @ remu1 : Multumesc frumos. Am notat si o sa sun sa vorbesc. Aveam in plan sa cumpar setul de garnituri top end de aici. Am vazut si tot setul de garnituri, dar putin cam scumpisor (100e pe louis.de sau 440ron pe romimoto). @ Geo C.P. : Vechea bujie era DR8EIX, iar eu am pus D8EA. Cat am mers cu ea, nu am simtit vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.