Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apa, ti-a mai urcat inainte de patanie? Ma gandesc sa nu ai probleme in circuitul de antigel / pompa de apa, termostat defect, termocupla de pe radiator defecta..In mod normal, o garnitura de chiulasa se arde de la temperatura prea ridicata care genereaza o suprapresiune...

Alte cauze mai pot fi: strangere defectuasa a chiulasei, turatie excesiva, defect de fabricatie a garniturii de chiulasa..

 

Noi ne dam cu parerea, dar paguba e a ta...pacat.

Bafta cu reparatia.



Acum stau si ma intreb: care sunt simptomele?

Iti uda cumva bujia, sau doar vine miros de antigel de la frutunul de suprapresiune de la vas?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa, ti-a mai urcat inainte de patanie? Ma gandesc sa nu ai probleme in circuitul de antigel / pompa de apa, termostat defect, termocupla de pe radiator defecta..In mod normal, o garnitura de chiulasa se arde de la temperatura prea ridicata care genereaza o suprapresiune...

Alte cauze mai pot fi: strangere defectuasa a chiulasei, turatie excesiva, defect de fabricatie a garniturii de chiulasa..

 

Noi ne dam cu parerea, dar paguba e a ta...pacat.

Bafta cu reparatia.

 

Acum stau si ma intreb: care sunt simptomele?

Iti uda cumva bujia, sau doar vine miros de antigel de la frutunul de suprapresiune de la vas?

nu imi urca apa, tot acolo sta. urca uleiul si apare spuma, iese putin fum alb din tobe si miroase "suspect". stiu ca mi s-a intamplat ceva in ultima vreme. acum cam o saptamana sau doua mi s-a oprit in trafic si am vazut fum, am deschis saua repede si era fum in airbox, ma gandesc ca o fi de la tuburile de la carburatoare spre airbox (inainte aveam ceva burete izolator lipit acolo cu banda adeziva, dar l-a scos tipul de la service) apoi am mai avut la ultimul drum o oprire de asta ciudata si-mi mirosea putin a ars. am inspectat peste tot, dar nu am vazut nimic. apoi dupa o vreme nu mai statea in 1500 de ture, trebuia sa urc putin... a doua zi am simtit iar mirosul ala, asa ca am stiut ca s-a intamplat iar...

acuma-mi ramane sa merg in cluj sa o arunc din nou in service. asta este, n-am ce face. dar s-ar putea sa o pun la sezut o vreme, pentru ca teoretic plec un an din tara. ramane de vazut ce voi face cu ea exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Fum alb poate iesi daca "e data" pe ulei. Cauze pot fi doua; ori s-au dus segmentii, ori semeringurile de la supape. Poate sa mai fie si din jocul de la supape, posibil sa fie slabite..

In prima instanta, verifica daca ai ulei in antigel, sau antigel in ulei. La antigel e foarte simplu: il scoti intr-un bidon taiat, si vezi daca are particule de ulei.

Uleiul il verifici pe joja, cu motorul cald.

 

Scoate totusi bujia, si vezi daca e curata, maronie, sau are depuneri pe ea.

Daca bujia este ok, si este doar uda, si fara depuneri, e posibil sa ai vreun cui pontou de la unul din carburatoare blocat. Dar pentru asta ar trebui sa iti ude bujia stand pe loc, fara sa pornesti motorul, s-ar inneca, si nu ar mai porni. In mers, se supraalimenteaza, si iti da fum alb-albastrui, pentru ca scoate pe evacuare benzina nearsa.

Mai este posibil sa ai si mizerie in carburatoare, si nu se alimenteaza corect, de aici si ralanti neregulat, si tendinte de intrerupere, iar ceea ce am scris mai sus se exclude. Pentru asta, ii desfaci suruburile de la paharele de decantare de la carburatoare, cu robinetul de la rezervor inchis, fara sa demontezi altceva.

 

Hai, ca am scris tot ce mi-a venit in minte, si te-am bagat in ceata.

Deci, sa o luam sistematic, de la ceea ce e mai simplu:

1 - cureti carburatoarele de 2-3 ori (dupa fiecare golire, strangi suruburile de la pahare, dai drumul la robinetul de la rezervor, o pornesti jumatate de minut cat sa se umple din nou, apoi repeti operatiunea cu motorul oprit) - acces la suruburi ai pe partea stanga a motocicletei, la a mea model dupa `97 are o gaura in cadru, langa reglajul de ralanti

2 - verifici bujia, si constati ce am scris mai sus

3 - verifici uleiul de la joja ca si consistenta si nivel

4 - verifici nivelul antigelului, si eventualele urme de ulei.

 

Toate astea le poti face si singur, fara sa mai dai bani la service.

Posibil ca problema sa fie doar de la carburatoare. Daca e asa, ai scapat de stress :D , si ramai dator o cafea la prima intrunire :P

 

Spor la treaba.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dac pe decelerare face ca un popcorn sub rezervor si mai da cand un rateu puternic pe teava de esapament ce credeti ca s-a intamplat?

Daca pe decelerare da rateuri ....verifica rezistenta de la cdi ......nu mai stiu cat trebuie sa aiba....asa am patit si eu ....am pus parca de 10k ohm i si nu mai face nici mac......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus bujie boua, scanteia e ok, am golit paharele de la carburatoare de mai multe ori, porneste putin mai bine dar tot trage sa se opreasca sub 3000 de ture si nu sta la relanti sub nicio forma decat peste 3000 de ture....ce sa.i mai fac??? unde sa ma duc???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus bujie boua, scanteia e ok, am golit paharele de la carburatoare de mai multe ori, porneste putin mai bine dar tot trage sa se opreasca sub 3000 de ture si nu sta la relanti sub nicio forma decat peste 3000 de ture....ce sa.i mai fac??? unde sa ma duc???

Salut.

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10W-40 si iti recomand Motul 5100 semisintetic!In zonele foarte calde(gen Italia,Spania,etc)se recomanda 15W-50.

Eu personal NU iti recomand Castrol.Am bagat odata si mi-a ajuns!

 

Din cate stiu eu,pe original are 5KOhmi si asa am auzit si eu ca de pui de 10,se rezolva si chiar sta mult mai bine la relantiu!

 

10W-40 si iti recomand Motul 5100 semisintetic!In zonele foarte calde(gen Italia,Spania,etc)se recomanda 15W-50.

Eu personal NU iti recomand Castrol.Am bagat odata si mi-a ajuns!

 

Din cate stiu eu,pe original are 5KOhmi si asa am auzit si eu ca de pui de 10,se rezolva si chiar sta mult mai bine la relantiu!

 

Povestea este ca am mers pe coclauri cu ea mai mult cu viteza 1. La un moment dat am si scapat-o pe partea stanga! Pana la aceasta calatorie motocicleta mergea impecabil. Apoi am simtit cum pe serpentine spre Cheia incepuse sa faca pe decelerare acele rateuri sub rezervor si cate unul pe toba de esapament! O sa incerc sa-i schimb bujia, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei! Pe coclaurile dintre barajul Paltinu si drumul Cheia-Sacele s-a descurcat perfect! Este o motocicleta foarte buna! Foarte echilibrata si raspunde perfect la comenzi! Te ajuta sa iesi din multe situatii! Foarte reusita combinatia austro-italiana. Am uitat sa mentionez ca am o Aprilia Cube din 97-98 pe carburatie. Si acum merge foarte bine dar ma streseaza rateurile. Va tin la curent daca isi revine dupa ce ii fac schimburile. Sper sa le rezolv in vreo 2 saptamani! Oricum motocilceta este foarte reusita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat filtrul de aer?

 

Maine,marti 20 august,pornesc cu nevasta-mea pe mobre si cu nasii mei in masina(nasul meu e mobrist si inca accidentat,d-aia vine cu masina!)sa facem Transfagarasanul,Cazanele Dunarii si la intoarcere Transalpina.Daca sunteti careva pe traseu sunati sa ne intalnim.Ma gasiti la 0744934435!Cristi. :peace:

acum da....aceeasi problema. drum bun!!! si asfalt uscat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea este ca am mers pe coclauri cu ea mai mult cu viteza 1. La un moment dat am si scapat-o pe partea stanga! Pana la aceasta calatorie motocicleta mergea impecabil. Apoi am simtit cum pe serpentine spre Cheia incepuse sa faca pe decelerare acele rateuri sub rezervor si cate unul pe toba de esapament! O sa incerc sa-i schimb bujia, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei! Pe coclaurile dintre barajul Paltinu si drumul Cheia-Sacele s-a descurcat perfect! Este o motocicleta foarte buna! Foarte echilibrata si raspunde perfect la comenzi! Te ajuta sa iesi din multe situatii! Foarte reusita combinatia austro-italiana. Am uitat sa mentionez ca am o Aprilia Cube din 97-98 pe carburatie. Si acum merge foarte bine dar ma streseaza rateurile. Va tin la curent daca isi revine dupa ce ii fac schimburile. Sper sa le rezolv in vreo 2 saptamani! Oricum motocilceta este foarte reusita!

Verifica daca nu s-au slabit colierele care tin flansele de cauciuc dintre carburator si airbox sau cele dintre carburator si cilindru .

 

acum da....aceeasi problema. drum bun!!! si asfalt uscat!!!!

Cred ca trebuie curatat si reglat carburatorul . E posibil sa fie vreo membrana gaurita sau alta piesa uzata sau defecta in el . Mergi la un mecanic ca poti sa strici ceva daca nu stii ce sa-i faci .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezolvat!!! filtrul de aer era problema..creeddd......nu parea deloc imbacsit dar dupa ce l.am suflat cu jet de aer si.a revenit aprilica.....maine merg sa.i cumpar altul noou....filtru de aer si placute de frana spate...aveti vreo sugestie???....multumesc Cristi pt sugestie si multumesc Eugen pt P.M.



Verifica daca nu s-au slabit colierele care tin flansele de cauciuc dintre carburator si airbox sau cele dintre carburator si cilindru .



Cred ca trebuie curatat si reglat carburatorul . E posibil sa fie vreo membrana gaurita sau alta piesa uzata sau defecta in el . Mergi la un mecanic ca poti sa strici ceva daca nu stii ce sa-i faci .

carburatia e ok...facuta de curand...multtumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eugenkawa, mersi mult de sfaturi. nu stiu daca o sa apuc sa fac asta deocamdata, intrucat ma pregatesc sa ma intorc la cluj pentru examenul de master (deci am de scris/documentat). vad ca se comporta oarecum ok si parca nu mai miroase asa tare (am pornit-o azi sa vad de mai tine bateria).. dar sa zicem ca sezonul aproape s-a terminat pentru ea. in acelasi timp, incerc sa ies din tara la studii, asa ca pendulez in a o pune la iernat vreme indelungata sau a o vinde si a-mi lua alta cand ma intorc (daca reusesc sa plec). ramane de vazut ce se va intampla :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere.

Succes la examen.

Parerea mea, este sa o lasi in garaj, sa ii dai bateria jos, daca tot zici ca e posibil sa pleci, pt ca oricum sezonul e pe sfarsite, si au scazut vanzarile. Nu da vrabia din mana, pe cea de pe gard. :)

Cand te vei intoarce, vei gasi calutul in asteptare, ii dai o resuscitare la baterie, si la drum...

Toate bune.

 

P.S.: Si eu am ceva probleme la coloana, si nu m-am mai ocupat de mobra, nici macar sa o spal, de o saptamana si ceva.

Maine sunt liber, dupa a doua tura de noapte, si vreau sa o spal, si sa o pornesc, apoi voi incerca sa ii schimb parbrizul GIVI primit de la El ZOrab. Multumesc inca o data pe aceasta cale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multa placere....sper sa iti fie de folos si sa te faci bine!!!

Multumesc mult.

Ieri am scos si eu mobra la plimbare dupa 2 saptamani. Era sa ma lase bateria la prima pornire, insa si-a revenit. Oricum o sa-i iau o baterie noua in primavara.

I-am montat si parbrizul de la tine, care parca e facut pt Aprilica mea, dar trebuie sa il mai reglez putin...are o diferenta de jumatate de cm la prinderi, n-am fost atent la montaj....

 

Pun si cateva poze facute aseara, dupa ce am montat parbrizul..si cu fi-miu, cand isi lustruieste motoreta, ca i-a spus lui tati ca merge mai bine cand e curata :P

 

@Cristian 1, hai cu pozele alea, ca ne-ai lasat cu sufletul la gura...

post-74306-0-22452000-1377320088_thumb.jpg

post-74306-0-43317900-1377320091_thumb.jpg

post-74306-0-72179500-1377320094_thumb.jpg

post-74306-0-45068300-1377320098_thumb.jpg

post-74306-0-61030800-1377320103_thumb.jpg

post-74306-0-95638400-1377320109_thumb.jpg

post-74306-0-67121600-1377320113_thumb.jpg

post-74306-0-40408300-1377320119_thumb.jpg

post-74306-0-90253000-1377320122_thumb.jpg

post-74306-0-43215300-1377320127_thumb.jpg

post-74306-0-70129100-1377320130_thumb.jpg

post-74306-0-11813000-1377320135_thumb.jpg

post-74306-0-26802100-1377320138_thumb.jpg

post-74306-0-99033500-1377320140_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, asa mai merge.

Faine pozele, sa va fie de bine. :ok:

Bine ca nu a avut camere, ca la ale noastre, ca invata si ce inseamna o pana la levier :P

Vad ca a scos si doamna noua motoreta la plimbare. Sa fie intr-un ceas bun :)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult.

Sincer, as fi vrut sa ii iau ceva de enduro, dar e destul de greu cu banii astia.

Am ales varianta mai ieftina, si vreau sa spun ca a reusit sa mearga cu ea inca din prima zi. Oricum, mai are 3 biciclete, din care una seamna leit cu un cross, are si amortizor central, carene, rezervor, doar ca este un pic cam grea pentru ca are un cadru destul de solid...



Pozele sunt mai vechi, dar are mult timp de cand merge fara roti ajutatoare...

post-74306-0-30554800-1377340851_thumb.jpg

post-74306-0-63584200-1377340854_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...