Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ehe, hoinar cu jante turnate...

Eu am inceput pe Mobra Sper 50..

A avut tata, si mi-am luat si eu cand mi-am luat permisul..

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super 50,da...mai era Turist, aia cu dungi in relief pe rezervor..

Eu o modificasem pe a mea cu aripa spate si ghidon de Hoinar..era portocaliu in acte. Primi doi ani am mers cu ea si iarna, de imi cresteau turturi la nas :)

Singura lor problema era ca nu prea tinea ambreiajul cand era uleiul la cutie rece, si trebuia sa o tii din acceleratie.

 

In poza asta erau mama si tata prin anii `70.

post-74306-0-14070300-1390251201_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia era gros ca era EP1,NU EP2... :crack:

 

Da si cu suspensia fata triunghi...

Corect.

 

La mine se duceau oalele de ambreiaj si discurile, pana mi-a facut cineva la Mecanica Fina in Bucuresti oale din otel.

Placile de ambreiaj le faceam din textolid..

 

Doamne, ce mai vremuri, dar asa am invatat mecanica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula :))

exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred.

 

am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor.

post-66828-0-29807600-1390252070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am vandut mobra lui cumnata-miu cand am plecat in armata, si a ajuns fier vechi...

Dupa aia mi-am luat un Ij din `60, cu atas, o imensitate fata de Mobra, dar tragea motorul ca un tractor.

Am mers cu el si solo, si cu atas.



exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred.

 

am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor.

Aha, bun.

Arata fain GS-ul tau.

Topcase-urile cred ca te-au costat o galagie de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,arata! mersi mult.

 

cutiile ,au costat cam mult e adevarat dar chiar aveam nevoie de asa ceva si le-am si folosit cu varf si indesat de cand le am . din pacate cand le-am luat eu nu aveam foarte multe optiuni (aicea in tara ma refer) doar konvoi si cei de la heavy dutyes care pe atunci nu erau deloc pe placul meu ,ca desing ma refer.

 

referitor la protecti chiar iti recomande cele facute din brau de neopren!

 

numai bine si multa bafta,pt ca am obs.ca foarte mult ti la moto si tot timpul il ”rasfeti” cu cate ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intels.

Eu am luat motocicleta cu tot cu cutiile originale de Aprilia, dar le folosesc destul de rar.

 

Multumesc.

Daca nu imi iau burdufuri moto, o sa merg tot pe varianta cu neopren.



Ieri, pe ploaie, m-am apucat de demontat termocupla, dupa ce am scos antigelul din radiator.

Din pacate, cea de GPZ nu se potriveste, fiind mai mare in diametru la filet.

 

O sa am rabdare, si o sa cumpar una noua.

 

Si, cum toata lumea vorbeste de tragedia cu avionul utilitar in care si-au pierdut viata pilotul Adrian Iovan si medicul rezident Aurelia Ion, tin sa pastez un moment de reculegere in memoria acestora.

Unul dintre medici, Radu Zamfir, chirurg la Spitalul Fundeni din Bucuresti, este si el motociclist, avem un prieten comun, si faptul ca se afla imbracat in costumul moto (merge zilnic cu motocicleta la servici), l-a tinut mai protejat in momentul prabusirii.

Un mare respect pentru pilotul Adrian Iovan, care si-a pierdut viata incercand pana in ultimul moment efectuarea unei aterizari fortate.

Se pare ca tragedia a avut ca si cauza defectarea instalatiei de degivrare care a dus la oprirea unuia dintre motoare, pierderea in altitudine, si imposibilitatea de a mai fi controlat...

 

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/o-aeronava-care-a-plecat-de-la-bucuresti-spre-oradea-s-a-prabusit-in-judetul-alba.html

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRED CA TRAGEDIA ESTE IN FAPTUL CA AUTORITATILE AU ARATAT CA NU SUNT BUNE DE NIMIC!

CRED CA UN MOMENT DE RECULEGERE AR FI , DACA SUNTETI E ACORD , MAINE 23.01.2014 SA NU PUBLICAM NIMIC PE FORUM .

 

Cat despre termocupla , imi pare rau , poate si eu te-am indus in eroare cu acele link-uri , dar au fost singurele lucruri gasite pe net ....

am vrut sa spun sa cumperi una noua , cred ca e de foarte mare importanta in functionarea motorulului la parametri normali deci , nu trebuie facut rabat la calitate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ideea ta,Alin.

Deci,maine nu mai postam nimic.

Nu trebuie sa-ti faci griji cu termocupla. Tu ai incercat sa ajuti,si iti multumesc. Merge si asa,doar ca trebuie sa ii opresc contactul cand o opresc si sa nu uit sa-l pornesc dupa ce plec cu ea.

Ideea cu cea de Gpz imi venisepentruca stiam ca lucreaza in parametrii optimi.

Oricum,prefer sa montez una noua decat una sh neprobata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Patrick, dar tocmai ce am terminat montajul la termocupla veche, am pus antigelul si am montat tot.

Ramane pentru primavara.

Cu ocazia asta am bagat-o in foisor, sa nu o mai ploua, si o sa-i pun husa pe ea dupa ce se usuca. La noi inca mai burniteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva un manual de reparatii pt Aprilia Pegaso 650, din 1999, tradus.....

mail.....cata_klx05@yahoo.com....multumesc....

Salut.

Nu il gasesti tradus.

Uite un link cu manualul original in italiana, spaniola si engleza:

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-1997-manual-de-reparatie.html

 

Ii dai download-ul mic de sub cele 3 poze, il descarci cu Save, apoi il dezarhivezi cu WinRar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRED CA TRAGEDIA ESTE IN FAPTUL CA AUTORITATILE AU ARATAT CA NU SUNT BUNE DE NIMIC!

CRED CA UN MOMENT DE RECULEGERE AR FI , DACA SUNTETI E ACORD , MAINE 23.01.2014 SA NU PUBLICAM NIMIC PE FORUM .

 

Cat despre termocupla , imi pare rau , poate si eu te-am indus in eroare cu acele link-uri , dar au fost singurele lucruri gasite pe net ....

am vrut sa spun sa cumperi una noua , cred ca e de foarte mare importanta in functionarea motorulului la parametri normali deci , nu trebuie facut rabat la calitate..

VAD, DIN FAPTUL CA NU AM PUBLICAT NIMIC IERI ,SPIRITUL CARE TREBUIE SA CUPRINDA TOT POPORUL NOSTRU : UNITATEA

DACA AM REUSIT IMPREUNA SA FIM DE ACORD SA NU FACEM NIMIC CRED CA AM PUTEA SA FIM DE ACORD SI SA FACEM CEVA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu există pe internet așa ceva. Poate doar în service-uri...

Cât despre logare, după click pe Download, completarea textului din imagine în caseta de dedesubt și iar click pe Download, fișierul va începe descărcarea.

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...