Pegasus73 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Sallut, vreau sa vand doua genti laterale de Aprilia Pegaso, nu mai am ce face cu ele . - una dintre ele are o zgaraietura - se vand fara suporti - din pacate numai am cheitele Arata exact ca in pozele atasate, daca este cineva interesat o sa pun si poze reale. Astept oferte . Mai multe detalii in topic sau pe mail, laurentiu_mania07@yahoo.com /index.php?/topic/707996-genti-laterale-aprilia-pegaso/ Salut, sunt interesat, cred ca au si suportii, cam care este pretul..... Salut toti posesorii de Aprilia, am un prieten si el fiind posesorul unui pegaso din 95, are nevoie de un cauciuc bun pt. roata spate, 130x80x17, dar din motive financiare doreste unul sh, daca aveti de vanzare sau stiti pe cineva, postati un nr. de tel. va rog.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Salutare la audienta. Astazi am scos si eu mobra de sub prelata, dupa ce am scapat de zapada, si mi-am mai facut de lucru la aripa fata. Am repozitionat-o, dupa multe masurari, i-am dat niste gauri la cald in partea de spate, sa am racire la radiator, si am intarit-o pe dedesubt cu plasa metalica. I-am mai dat si cu ceva spray contact pe la butoane, contacte si incuietori... Si cateva poze, cu noul look. Editat Februarie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Salutare la audienta. Astazi am scos si eu mobra de sub prelata, dupa ce am scapat de zapada, si mi-am mai facut de lucru la aripa fata. Am repozitionat-o, dupa multe masurari, i-am dat niste gauri la cald in partea de spate, sa am racire la radiator, si am intarit-o pe dedesubt cu plasa metalica. I-am mai dat si cu ceva spray contact pe la butoane, contacte si incuietori... Si cateva poze, cu noul look. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Ms, Cristi. Haha, e de pe vremea lu` bunica. A vrut sa o arunce, si mi-a venit ideea sa imi bag sculele in ea, ca nu zdrangane Oricum am multe prin ea, de la fishe, bujii, poxipol, discuri de flex, pana la cabluri si papucei de electrica.. P.S.: Nu e de vanzare, ca e trecuta de varsta pensionarii Editat Februarie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Salut!Am postat un anunt si la piese......si mi-am zis sa-mi incerc norocul si aici,poate,poate are cineva pe sub pat,prin debara,sau garaj si ocupa locul degeaba urmatoarele: Am nevoie de o aparatoare mana stanga [handguard] sau ambele[culoarea nu conteaza] ,pt o Aprilia Pegaso din '99 si o scarita pilot stanga[cu cauciucul pe el].Dar sunt la fel ca model 97-04.Sunt pt. o foarte buna cunostinta de-a mea,care m-a rugat sa-l ajut. Rog contact aici sau PM,asta daca are cineva si binenteles cu un pret de vanzare.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Salut, are cineva o cheie de bujie pt Aprilia Pegaso din 1999, de vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Merge orice tubulara ingusta de 18(lunga). Eu am una de la Louis, universala, pe care o folosesc de cativa ani. E cam 50-60 ron. Azi am montat si eu bateria la mobra, si a luat-o din prima. Norocul meu, ca am lasat bateria la incarcat la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Bravos! Cand iti mai dezgheti mainile. poate bagi si tu o poza, sa ne mai delectam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Si cateva poze, cu noul look. Omul gospodar se vede... Imi place ca ai luat mobra intr-o stare nu prea ok, frai-ul 'prajit' daca tin bine minte si ti-a iesit ceva frumos si tehnic impecabil. Cum a fost de altfel si kawa-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 (editat) Saru`mana. Asa imi place mie sa le ingrijesc. Acum 4 ani aveam un Transalp din `97 la care am tinut la fel de mult. Dupa cativa propietari schimbati, a ajuns la un cunoscut care a tavalit-o, nu a schimbat consumabilele si i-a copt motorul. L-am ajutat sa dea motorul jos, i-am montat un alt motor, si a fost atat de magar incat sa nu spuna nici macar un simplu MULTUMESC. Am avut acum cativa ani FZR 1000 pe care l-am vopsit si l-am ingrijit cum am stiut eu mai bine. L-am dat unui tip care l-a facut street fighter, dar nu mai era la fel.. GPX 600 R - l-am luat de la un prieten cu motorul defect, l-am facut cu tata, l-am vandut cuiva, care a iesit in decor cu el la 100 si ceva la ora. Mobra facuta praf... Ideea e ca m-am atasat de fiecare mobra in parte, si decat sa o vad ajunsa deplorabil, mai bine o vand in alta localitate... GPZ-ul 500 "Blue Eagle", cum il botezasem a ajuns in Targoviste. Nu stiu in ce stare e acum, dar ii dadusem noului propietar o casca Shoei revopsita de mine imprumut, sa ajunga cu ea acasa. Dupa cateva zile, i-am dat fiscalul si i-am cerut casca inapoi. Mi-a adus-o zgariata pe toate partile... Editat Februarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) am scos azi moto... cu toate ca a fost tinut la cald (20*C) benzina nou pusa (azi) si bateria era proaspat incarcata, a pornit greu. filtru aer si bujia erau curatate. dupa ce l-am pornit in sfarsit dadea semne ca moare. cand in final s-a incalzit motorul am plecat cu el si sub 3000 ture dadea semne ca moare. nu conta in ce viteza eram. la 2500 aproape ca murea de tot. mergea aproape fara probleme de la 3500 ture in sus. parerea mea e ca e vorba de carburatie, dar nu sunt sigur. carburatorul e reglat cu cele 2 tije de sus puse la gradatia 1 din 5 (cel mai coborate in carburator) iar suruburile de amestec sunt puse la 3 ture si jumatate. sugestii, etc? merci. sa nu uit: la semafor cand puneam frana brusca (scos din viteza, ca atunci cand imi testez frana...) murea motorul Editat Februarie 16, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 e in regula asa ! cele doua " tije " regleaza debitul de carburant cand accelerezi .Surubuile de amestec sunt cele care mentin relantiul , deci e in regula . In mod normal cu matorul incalzit adica peste 50 gr , acesta treb sa functioneze la 1400 ture ( ideal) , insa datorita uzurii segmentilor ,a uleiului , acumularii de funingine pe supape va trebui sa ii cresti turartia la relanti undeva pe la 1600 ture.Vei face asta din surubul flexibil din stanga carburatorului sub cablul de acceleratie. vezi ce face..... Ma gandesc ca ai in amestec mai mult aer decat trebuie si atuncu nu ai viata , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) sa nu uit: la semafor cand puneam frana brusca (scos din viteza, ca atunci cand imi testez frana...) murea motorul Salut. Figura asta mi-o facea mie anul trecut din cauza apei in rezervor. La mine insa, e pe injectie si am pompa in rezervor si tragea apa (cu jeg ) chiar si in momentul cand reduceam gazul brusc. Goleste rezervorul complet intr-un recipient transparent si lasa-l sa decanteze sa vezi daca ai apa.. Altceva nu-ti pot spune. Bafta. Editat Februarie 16, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Da,da! Poze de ieri nu am,caci nu am facut,dar am de azi,din Cheile Turzii: Frumos pe la voi pe acolo. Am fost cand eram mai copchil si prin cluj, oradea, turda si aveti ce vedea pe acolo, nu ca la noi, stepa si podis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 am rezolvat-o relativ simplu: intai mi-am amintit ca imi spusese cineva de aici de pe forum sa nu las amestecul la 3 si jumatate ci sa-l reduc pe la 2 si jumatate. ceea ce am si facut. de pornit a pornit ok de data asta (bine, era si motorul caldut) dar facea similar la turatii de 2500-3100, adica dadea semne ca moare. asa incat am readus tijele alea de carburant la pozitia intermediara din mijloc (din cele 5) si apoi m-am dat iar: merge perfect acum. tot cineva de pe forum imi spusese si de asta. in concluzie era vorba de carburatie si am rezolvat-o @ Sorinradu: aproape sigur nu era din cauza apei la tine (la mine sigur nu pt ca azi pusesem benzina iar anterior curatasem de tot rezervorul) pt ca de cand pui frana pana moare motorul e vorba de...o secunda. apa pana ar ajunge din rezervor in carburator, injectie sau cilindru dureaza cateva secunde bune. de ex, azi am pornit moto cu benzina inchisa si a mers cam 1 minut pana sa-mi dau seama ca e ceva aiurea ) acum, as avea o nelamurire: daca tot exista 5 pozitii la tija aia de carburant de la membrane si merge bine doar la pozitia 3, de ce naiba le mai are pe celelalte pozitii?? inteleg daca ti-ar da posibilitatea sa reglezi carburatia pt mai multa putere sau pt consum mai bun, intre anumite limite functionale. insa daca motorul nu mai functioneaza normal, care e rostul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 poate carburatorul tau nu e reglat cum trebuie , de aceea nu merge , La mine saibele de blocaj sunt tot la pozitia de sus , adica cuiul jos si nu am probleme . mai sunt doua reglaje pe care trebuie sa le imperechezi : suruburile de amestec si surubul elastic de care ti-am spus practic ai oprit din aer si ai dat mai multa benzina asteapta si alte pareri asa functioneaza carburatorul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Da,da! Poze de ieri nu am,caci nu am facut,dar am de azi,din Cheile Turzii: Frumos. Ieri mi-am facut si eu asigurarea si am iesit la plimbare prin oras. Cam frig pe seara, ca am fost cu un prieten sa isi cumpere o motocicleta. Un alt prieten de-al meu si-a cumparat alaltaieri Pegaso-ul portocaliu de la Pitesti. Si uite asa, se mareste familia pegasistilor.. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-1995-552086.html am rezolvat-o relativ simplu: intai mi-am amintit ca imi spusese cineva de aici de pe forum sa nu las amestecul la 3 si jumatate ci sa-l reduc pe la 2 si jumatate. ceea ce am si facut. de pornit a pornit ok de data asta (bine, era si motorul caldut) dar facea similar la turatii de 2500-3100, adica dadea semne ca moare. asa incat am readus tijele alea de carburant la pozitia intermediara din mijloc (din cele 5) si apoi m-am dat iar: merge perfect acum. tot cineva de pe forum imi spusese si de asta. in concluzie era vorba de carburatie si am rezolvat-o @ Sorinradu: aproape sigur nu era din cauza apei la tine (la mine sigur nu pt ca azi pusesem benzina iar anterior curatasem de tot rezervorul) pt ca de cand pui frana pana moare motorul e vorba de...o secunda. apa pana ar ajunge din rezervor in carburator, injectie sau cilindru dureaza cateva secunde bune. de ex, azi am pornit moto cu benzina inchisa si a mers cam 1 minut pana sa-mi dau seama ca e ceva aiurea ) acum, as avea o nelamurire: daca tot exista 5 pozitii la tija aia de carburant de la membrane si merge bine doar la pozitia 3, de ce naiba le mai are pe celelalte pozitii?? inteleg daca ti-ar da posibilitatea sa reglezi carburatia pt mai multa putere sau pt consum mai bun, intre anumite limite functionale. insa daca motorul nu mai functioneaza normal, care e rostul lor? La mine reglajul este la pozitia din mijloc a cuielor pontoare. Chiar daca am desfacut carburatoarele sa le curat, nu am umblat la jiglerul de aer. Fabricantul a reglat ceva, in functie de fiecare motor in parte.. Reglajul din sigurante la cuiele pontoare, face nivelul de carburant din pahare prin actionarea inchiderii alimentarii a plutitoarelor prin cuiele de dozaj. Asta inseamna, ca dozeaza cantitatea de benzina care poate fi aspirata. Practic, un reglaj la o pozitie inalta face ca plutitorul sa inchida mai devreme si este probabil sa ramana carburatoarele goale la o turatie brutala (ture mari in timp scurt), iar o pozitie joasa a sigurantei face ca plutitorul sa stea mai sus, si exista riscul de supraalimentare, sau de "innecare" a motorului / bujiei... Un lucru e clar: pozitia sigurantei nu are legatura cu mersul in ture mici sau ralanti, ci doar in turatii mari. Tot secretul este din jiglorul de amestec. Trebuie reglat exact cum spune fabricantul pentru o functionare uniforma, atat in ture joase, cat si in turatii mari. P.S: Poze am facut ieri doar cateva cu telefonul, si astept sa descarce sora-mea pozele din aparatul foto, ca nu aveam si eu poze cu mobra in mers.. Una peste alta, am facut cam 40 de km prin oras, ne-am oprit la prima shaorma a saracului pe anul asta, apoi ne-am incalzit oasele la o cafenea.. Mobrele au mers super, dar pe seara era mazga pe jos si cam rupeau aderenta la jocul cu gazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 din cate imi dau seama colegu nu a umblat la cuiele pontoane , care sunt atasate deplutitoare(SPER SA NU FI UMBLAT LA ACELE LAMELE SENSIBILE).La ele nu se umbla decat cu echipament de specialitate care masoara nivelul din pahar la boloboc. A umblat la cuiele atasate de membrane care in timpul accelerarii se ridica pentru a permite carburantului sa intre din pahar prin jigler spre motor( eu recomand un test de compresie) banuiesc ulei uzat sau necomform si eventual segmenti uzati.Deasemenea poate un aditiv pentru curatat supape.daca in admisie supapele de evacuare nu au inchidere etansa pistonul nu trage suficient carburant si atunci ce e de facut , sa ii dai mai mult carburant. cele doua reglaje de amestec au rol doar pt mersul la relanti.. Ma rog nu a spus ce turatie are motorul la relanti si incalzit???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 @ alin geamanu: f didactic filmuletu ala acum merge bine moto meu: porneste ok la rece iar in mers, la turatii mici sau mari nu mai are nici o problema. reglajul la tijele alea e la mijloc iar amestcul la 2 si jumatate. nu am umblat la lamelele alea. nici nu stiam ca se poate cand e cald moto, la relanti il am pus la 1450-1500 si sta fara probleme acum (2 si jumatate amestecul) inainte (3 si 1/2-3/4) dadea semne ca moare si statea doar cu socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 @ alin geamanu: f didactic filmuletu ala acum merge bine moto meu: porneste ok la rece iar in mers, la turatii mici sau mari nu mai are nici o problema. reglajul la tijele alea e la mijloc iar amestcul la 2 si jumatate. nu am umblat la lamelele alea. nici nu stiam ca se poate cand e cald moto, la relanti il am pus la 1450-1500 si sta fara probleme acum (2 si jumatate amestecul) inainte (3 si 1/2-3/4) dadea semne ca moare si statea doar cu socul da , e didactic , l-am analizat cu seful meu cand am desfacut carb pt reglaje. da 3 si 1/2 e un reglaj etalon ( ideal) de la care se pleaca pentru fiecare carburator in parte , nu seamana unul cu celalalt.turatia la care sta e perfecta deci e in regula setarea facuta , dac iti va da un consum mediu de 5.5 -6 l/100 cred ca e bine La mine siguranta e sus , iar reglajele de amestec la 3 - 3 si 1/2 , si e ok cu doua persoane pe ea .Adevarat ca nu am urcat pante abrupte , si nu am fortat-o pe coclauri cu doua persoane , poate va trebiu sa umblu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salut! Fac ce fac si mai vin cu cate o nelamurire. Spuneti-mi va rog cum fac sa mai cobor putin Aprilica deoarece am schimbat cauciuc spate si s-a inaltat de abia ajung la pamant .Amortizorul spate mai are vreo 8 filete dar am auzit ca se poate cobora si din juguri dar nu stiu cum si cu cat. ia o gagica in spate si se va lasa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Salut! Fac ce fac si mai vin cu cate o nelamurire. Spuneti-mi va rog cum fac sa mai cobor putin Aprilica deoarece am schimbat cauciuc spate si s-a inaltat de abia ajung la pamant .Amortizorul spate mai are vreo 8 filete dar am auzit ca se poate cobora si din juguri dar nu stiu cum si cu cat. Slabesti jugurile de la telescoape, apoi iei o bucata de lemn de esenta tare, o pui pe juguri si bati usor cu un ciocan, putin sus - putin jos. O cobori un centimetru, maxim 2, in mod egal, la ambele jambe; masori distanta de sus, de la jug. La urma strangi suruburile de la juguri si sanatate. Editat Februarie 17, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 da , e didactic , l-am analizat cu seful meu cand am desfacut carb pt reglaje. da 3 si 1/2 e un reglaj etalon ( ideal) de la care se pleaca pentru fiecare carburator in parte , nu seamana unul cu celalalt.turatia la care sta e perfecta deci e in regula setarea facuta , dac iti va da un consum mediu de 5.5 -6 l/100 cred ca e bine La mine siguranta e sus , iar reglajele de amestec la 3 - 3 si 1/2 , si e ok cu doua persoane pe ea .Adevarat ca nu am urcat pante abrupte , si nu am fortat-o pe coclauri cu doua persoane , poate va trebiu sa umblu si eu. am pus redresorul pe a mea astazi cam o ora ,cat am baut doua beri ,am pornit-o ,merge perfect ,am incercat de curiozitate sa strang suruburile de amestec la 2 si 1/2, nu merge , la mine moare nu sta la relanti , asa ca am facut reglajele mele si ....merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 frumos domnilor! ca de obicei Emil este nelipsit cu caponoarda. am iesit si eu la o tura, adevarat ca am cam inghetat dar a meritat Asa e, Emil, ca de obicei, ne alearga cu "Caponoarda" lui, iar noi cu monocilindricele trebuie sa ne tinem dupa V-ul lui de un litru Chiar ca a meritat frigul indurat, dar am simtit doar la picioare, ca eram "blindati" cu pulovere si jachete touring... Incarc si celelalte poze, sper sa nu "zgarie retina" Caponordul lui Emil a trecut de 140.000 km, sa nu mai zica lumea ca Aprilia e o motocicleta proasta Zilele trecute i-a schimbat bendix-ul si rulmentii de la jug. Salut, are cineva o cheie de bujie pt Aprilia Pegaso din 1999, de vanzare... http://www.motovip.ro/produse/Cheie%20de%20bujii%20120%20mm%20SW16/18_9929.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Cauta cineva sa cumpere topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.