Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@Leontiev

Exact, firul maro (care este sub varnis) trebuie lipit de contactul respectiv.

MARE ATENTIE

trebuie sa desfaci si placuta aia alba cu multa grija.

asta pentru ca sunt niste placute (contactori) cu arc si bila.

daca incerci sa lipesti asa, plasticul alb se va inmuia, arcul impinge in soclul metalic (cel pe care faci lipitura) si se departeaza de contactor.

asta inseamna contact fara putere... mai exact scantei si incingerea contactului respectiv (ceea ce oricum s-a intamplat acolo).

de asta s-a si dezlipit firul respectiv.

contactul electric nu a fost ferm.... si s-a incins.

firul s-a dezlipit, dar si placuta de metal s-a afundat in plasticul alb.

pentru ca sa poti repara cum trebuie este necesar ca pe metalul respectiv sa nu actioneze arcul si bila pentru ca asta duce o si mai mare afundare a lamelei metalice.

Stiu ca suna absolut dubios ce am scris mai sus, dar cand vei desface vei intelege imediat despre ce e vorba.

Recomand ca sa ai grija sa nu pierzi nimic cand scoti piesa alba.

Cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt contactele electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.



In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa povestea Pegasus73.

Toti avem cate o poveste de amor cu mobrele noastre..

Bine ca ai dat detalii, ca mai aveati putin si va trage-ati de par :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.

 

In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Apropos de maghiari.Sa nu credeti tot ce se spune la tv sau altundeva pana nu constatati pe pielea voastra.Atentie faceti diferenta intre politicieni maghiari si cetateni -romani de nationalitate maghiara .Va spune un roman casatorit cu o unguroaica , cu socrii maghiari-romani , care a lucrat prin ardeal , printre unguri , vro 5 ani. Deasemenea luati in calcul maghiarii -secui , care sunt blamati chiar si de ceilalti maghiari pt extremismul lor.Deasemenea considerati ca PONTA e roman dar tot nu ne-a facut bine asa ca ......

terminand cu aceasta apreciere cred ca ar fi un lucru bun sa ne spunem toti povestea APRILICII noastre..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea mea: in anul 2012 in 26 iunie am luat o decizie radicala: MA LAS DE TIGARI , asta dupa o betie crunta, amestecata , si un rau insuportabil ce a tinut vreo trei zile .Fumam intre 1.5 si 2 pachete pe zi .De teama , trebuie sa recunosc , zilele de nefumat s-au inmultit astfel dupa o luna simteam ca trebuie sa fac ceva .Pe langa asta seful meu , pasionat moto , parca tot ma incanta cu descoperirile sale despre ce voia sa-si cumpere de pe moto.it , sau mobile.de , intretinand astfel focul ce ardea mocnit in mine de cand am renuntat la mobra de la scoala pionierilor , de mult....Nu am stat pe gand si intamplator sau nu intalnindu-ma cu un prieten , intructor moto si auto , m-am incris la scoala...am terminat si pe 02.12.2012 am luat examenul...

Acum aparea problema , ce moto sa imi iau si de cati bani?echipament imi luasem pentru ca intre timp seful avea motor si eu m-am ocupat de achizitionarea consumabilelor , a bagajelor etc .si astfel am beneficiat de ceva reduceri pe care le-am utilizat in scop propriu , normal nu .

Dupa ce am trecut prin faza NX 650 , KLE 500 , xt 600 , am gasit de cuviinta sa aleg pegaso 650, in ciuda spuselor unor " cunoscatori", Cei drept ar respectat parerea unui mecanic moto cu care am facut scoala si care mi-a spus ca daca vrea o motocicleta va lua Pegaso 650 fara ezitare...a trecut timpul si am ales .Localitatea Vulcan langa Brasov . Aprilia visinie , acte Italia ,porneste , top case , pret bun .am stabilit intalnirea .A trebuit sa coordonez cu venirea unui echipaj de-al meu de la Alba care foloseau o camioneta , eu am plecat de la Campina si ne-am intalnit,

SURPRIZA : omul muncii nu era in tara ,am contactat un prieten , motoreta nu pornea , si pana la urma am zic ca o iau si asa , arata destul de bine inclusiv motorul dar , SURPRIZA : nu gasesc actele...Am plecat cu coada intre picioare si cu regretul ca nu imi indeplinesc un vis am convietuit pana luni 29.07.2013 cand ,uitandu-ma la alta Aprilica , la indemnul unui coleg am sunat...La celalat capat era un om absolut normal care mia spus " te dai cu ea cate ore vrei si daca iti convine o iei" , am acte de italia si iti explic cum facem , am stabilit ora spunandu-mi sa il astept daca ajung mai devreme chiar daca tatal sau e acasa ar fi normal sa vorbesc doar cu el..

Am ajuns , a iesit afara un domn care m-a intrebat ce caut in fata casei lui , ..i-am spus , m-a invitat in garaj , mi-a aratat mobra , actele , a pornit-o si mi-a oferit-o la plimbare dar am refuzat deoarece , Emil , vanzatorul , nu era inca acasa ..Dupa ce am ascultat sunetul ei , am simtit emotia ca poate fi a mea , ca pot intra in randul celor care se simt mai liberi pe doua roti ...in fine dupa cateva sfaturi tehnice-acest om era inginer auto - a venit Emil , am scos-o din garaj si am probat-o.

.SURPRIZA m-am intrebat ce dracu" am avut de mi-am dorit o mobra asa de grea , murdara , cu furca plangand a ulei si , si ...dar bucuria ce o aveam nu s-a comparat cu nimic , era a mea , am dat banii , am luat actele si mobra , ne-am strans mana si am plecat la Campina

Aveam motor , eram Eu cu visul de ani implinit , am reusit , ....

Multumesc lui Emil din Rasnov pentru corectitudinea afisata in tranzactie ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Si acuma o a-am,

Ma simt bine,

Cand sunt calare pe ea!" :moto:

Si nu mai e grea deloc ,e perfecta si dupa ce am plimbat-o chiar e buna , deci mecanicul avea drepate :" nu are o reputatie buna pentru ca pe o motocicleta buna , pe care nu o ai ,nu poti fi dacat invidios , E ieftina iar multi nu isi pot permite luxul sa le cada nasul , asta e aprilia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea mea: in anul 2012 in 26 iunie am luat o decizie radicala: MA LAS DE TIGARI , asta dupa o betie crunta, amestecata , si un rau insuportabil ce a tinut vreo trei zile .Fumam intre 1.5 si 2 pachete pe zi .De teama , trebuie sa recunosc , zilele de nefumat s-au inmultit astfel dupa o luna simteam ca trebuie sa fac ceva .Pe langa asta seful meu , pasionat moto , parca tot ma incanta cu descoperirile sale despre ce voia sa-si cumpere de pe moto.it , sau mobile.de , intretinand astfel focul ce ardea mocnit in mine de cand am renuntat la mobra de la scoala pionierilor , de mult....Nu am stat pe gand si intamplator sau nu intalnindu-ma cu un prieten , intructor moto si auto , m-am incris la scoala...am terminat si pe 02.12.2012 am luat examenul...

Acum aparea problema , ce moto sa imi iau si de cati bani?echipament imi luasem pentru ca intre timp seful avea motor si eu m-am ocupat de achizitionarea consumabilelor , a bagajelor etc .si astfel am beneficiat de ceva reduceri pe care le-am utilizat in scop propriu , normal nu .

Dupa ce am trecut prin faza NX 650 , KLE 500 , xt 600 , am gasit de cuviinta sa aleg pegaso 650, in ciuda spuselor unor " cunoscatori", Cei drept ar respectat parerea unui mecanic moto cu care am facut scoala si care mi-a spus ca daca vrea o motocicleta va lua Pegaso 650 fara ezitare...a trecut timpul si am ales .Localitatea Vulcan langa Brasov . Aprilia visinie , acte Italia ,porneste , top case , pret bun .am stabilit intalnirea .A trebuit sa coordonez cu venirea unui echipaj de-al meu de la Alba care foloseau o camioneta , eu am plecat de la Campina si ne-am intalnit,

SURPRIZA : omul muncii nu era in tara ,am contactat un prieten , motoreta nu pornea , si pana la urma am zic ca o iau si asa , arata destul de bine inclusiv motorul dar , SURPRIZA : nu gasesc actele...Am plecat cu coada intre picioare si cu regretul ca nu imi indeplinesc un vis am convietuit pana luni 29.07.2013 cand ,uitandu-ma la alta Aprilica , la indemnul unui coleg am sunat...La celalat capat era un om absolut normal care mia spus " te dai cu ea cate ore vrei si daca iti convine o iei" , am acte de italia si iti explic cum facem , am stabilit ora spunandu-mi sa il astept daca ajung mai devreme chiar daca tatal sau e acasa ar fi normal sa vorbesc doar cu el..

Am ajuns , a iesit afara un domn care m-a intrebat ce caut in fata casei lui , ..i-am spus , m-a invitat in garaj , mi-a aratat mobra , actele , a pornit-o si mi-a oferit-o la plimbare dar am refuzat deoarece , Emil , vanzatorul , nu era inca acasa ..Dupa ce am ascultat sunetul ei , am simtit emotia ca poate fi a mea , ca pot intra in randul celor care se simt mai liberi pe doua roti ...in fine dupa cateva sfaturi tehnice-acest om era inginer auto - a venit Emil , am scos-o din garaj si am probat-o.

.SURPRIZA m-am intrebat ce dracu" am avut de mi-am dorit o mobra asa de grea , murdara , cu furca plangand a ulei si , si ...dar bucuria ce o aveam nu s-a comparat cu nimic , era a mea , am dat banii , am luat actele si mobra , ne-am strans mana si am plecat la Campina

Aveam motor , eram Eu cu visul de ani implinit , am reusit , ....

Multumesc lui Emil din Rasnov pentru corectitudinea afisata in tranzactie ,

Frumos, emotionant, ca la prima dragoste....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia este o moto care a dat nastere unei mari familii. :10:

:eek: cam asa se simt cei cu BMW

 

Frumos, emotionant, ca la prima dragoste....

E chiar prima mobra , recunosc ca a aparut cam tarziu dar , e bine asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,voi ceilalti Aprilisti,unde va e povestea?Sau o fi data la secret...?!?

Pana acum am fost fidel marcii , Aprilia Leonardo 150, Aprilia Tuareg Wind 80 si bineinteles Pegaso.

Leonardo a fost primul prin vara lui 2010 .Pe Tuareg pusesem ochii inca de prin 2009 dar era o epava si dupa o incercare de reparatie nereusita (nu a mea:) ) a intrat si el in familie abia prin 2012. Neavand permis (nici 18 ani) umblau mai mult pe la tara ,desi cu intretinerea corespunzatoare, era o risipa pentru un Leonardo . Cand insfarsit am luat atestatul de legislatie , am facut cateva drumuri mai lungi (cam 160 km pe zi ) despre care pot sa spun ca au fost primele dati cand am trait sentimentul acesta greu de descris; esti pe cont propriu , tu si motorul(scuterul in cazul meu :) ) intr-o seara de august pe soseaua inca fierbine de la soare...

In iarna aceea am fost lovit de vestea ca nu se mai poate circula cu scuterele fara permis ,dar metodologia pentru obtinerea categoriei AM nu era gata nici 6 luni mai tarziu, asa ca iar am stat pe tusa pana pe la finalul verii lui 2013 cand fratele meu a luat B-ul. Atat a trebuit, hop pe Leonardo si direct la oras, acolo unde ii este locul.

Si acum motivul pentru care mi-am si facut cont pe motociclism: Pegaso.

Cu cateva zile inainte de a pleca vreo doua saptamani la mare, a aparut un anunt pe internet cu un pegaso de vanzare. Dupa cateva calcule cu fratemeu (din care reiesea ca scuterul+ o diferenta ar trebui sa fie de ajuns) am zis sa dam un telefon... Nimic promitator, numarul era al unui prieten care a spus ca ii va transmite oferta proprietarului si cam atat. Plecam la mare, gandul normal ca statea numai la Aprilica decrisa ca fiind neumblata de doua sezoane si tinuta in garaj. Dupa doua saptamani taare lungi am ajuns insfarsit acasa; cateva telefoane si a ramas ca in aceeasi zi mai pe seara aveam sa vedem insfarsit motorul.

Arata destul bine dar cand pornea era de 10 ori mai frumoasa. Am mers cu proprietarul, un om foarte de treaba si pasionat de domeniu, pe un drum forestier unde m-am urcat prima data pe un pegaso. Cat cuplu putea sa aiba fata de tuaregul de 80cc cu toate ca au cam aceeasi dimensiune... Ma indragostisem de un fier :)).

Intr-o saptamana ,dupa cateva drumuri pentru acte , m-am vazut singur cu motorul in fata blocului. In sfarsit era al meu !

Acum astept sa se deschida poligonul de examinare al politiei ca sa imi pot lua A2-ul si sa pot plimba fierul legal :D

Cam atat cu povestea mea, sper ca nu am plictisit.

Editat de Invatacelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

tatal celui de la care am luat mobra mi-a spus acelas lucru , chiar a vrut sa imi dea un ventilator , dar, am uitat de el atunci ,,, deocamdata la mine nu a fost nevoie desi am circulat vara destul de mult.Intr-adevar e montat sub sa si se poate supraincalzi dar eu personal cu cunosc astfel de cazuri...insa un plus de aer rece nu strica asa ca daca poti monta e in regula .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

Fostul proprietar mi-a recomandat aceeasi chestie. Eu cred ca se merita, nu dureaza mai mult de 15 minute sa montezi un cooler care se gaseste la orice colt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca il scoti afara cred ca e cel mai bine dar undeva in lateral la SA , asta pentru a-i proteja firele de umiditate

nu as incarca motoreta cu inca o potentiala problema : ventilatorul ;Patrik a optat pt solutia cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA.

La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V.

 

Povestea mea si a Apriliei a fost asa:

Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult".

Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme.

Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara...

Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit..

Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta...

Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90...

Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso.

 

Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro :D

 

Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini.

Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar..

M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima.

Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat :P

Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele...

 

Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare.

Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos".

Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei..

 

Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie...

Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum...

Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati :hug:

post-74306-0-92021300-1394122716_thumb.jpg

post-74306-0-51207200-1394122717_thumb.jpg

post-74306-0-29353200-1394122718_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA.

La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V.

 

Povestea mea si a Apriliei a fost asa:

Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult".

Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme.

Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara...

Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit..

Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta...

Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90...

Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso.

 

Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro :D

 

Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini.

Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar..

M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima.

Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat :P

Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele...

 

Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare.

Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos".

Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei..

 

Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie...

Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum...

Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati :hug:

treaba cu predestinatu" o simt si eu , parca ea m-a ales pe mine si cand a venit timpul sa o vand ,,,,,,,,,,,,,,,, nu am putut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii au avut probleme cu statul roman,altii cu bancile,toti avem probleme d-astea,clar!Dar iti pune zambetul pe buze ori de cate ori va plimbati si ASTA CONTEAZA CEL MAI MULT!

 

Pot spune ca si povestea ta e una de amore... :love:

cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ...

 

cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ...

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte.

Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze.:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte.

Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze. :(

oooooooooooooooooooo!

Am o pare prosta despre tradare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...