Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Da,da,faine protectii ai la genunchi...

» Post actualizat in 22 Jul 2014 06:11

Era debifata optiunea.Ba chiar am bifat-o,m-am delogat/logat,am debifat-o,am salvat/delogat/logat si tot degeaba!

da adevarat ca am gresit dar le-am lasat acasa sunt putin incomode , azi le pun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adblock Plus-ul (asta daca ai Firefox) mai poate bloca semnaturile. Trebuie sa intri la "Open Blockable Items" si sa vezi ce este blocat (text rosu). Daca contine ceva cu "signature" apasa pe X si apoi reincarca pagina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate multa, Cristi !

Sa te faci bine cat mai repede !

 

 

Am fost plecat in weekend cu niste prieteni cu masina la Giurgeni, pe Dunare.

post-25665-0-90330100-1406020401_thumb.jpgpost-25665-0-02629200-1406020507_thumb.jpgpost-25665-0-19460100-1406020597_thumb.jpg

Nu sunt pescar, dar norocul incepatorului si am luat un peste rapitor la lingurita.

post-25665-0-35917900-1406020731_thumb.jpgpost-25665-0-82905400-1406020368_thumb.jpgpost-25665-0-18399100-1406020835_thumb.jpg

Asta a fost captura noastra pentru 8 persoane in prima zi.

A doua zi nu am mai prins decat vreo doi pestisori mici rau de tot.

post-25665-0-75031200-1406020881_thumb.jpg

Oricum am facut un gratar excelent si am avut provizii luate de acasa, deci nu am murit de foame.

Bere... la greu :)

Chiar aveam nevoie sa mai ies pe undeva, sa imi limpezesc gandurile.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Firefox,am Google Chrome.Le-am cam incercat pe toate,dar se pare ca degeaba.

» Post actualizat in 22 Jul 2014 12:47

Mersi mult Mony!

Imi pare foarte rau ca nu voi participa anul acesta la intalnirea Aprilistilor Pegasisti!De fapt sunt cam imobilizat pe urmatoarele 2 luni la domiciliu,apoi urmeaza operatia de scoatere a placii si a suruburilor,api vreo 2-3 luni de refacere fizica,caci am cam pierdut masa musculara!In 2 saptamani,am dat jos 7 kg si ceva!

incearca si asta: solicita cand te loghezi pe cont " am uitat parola". Vei reintroduce aceeasi parola dar anumite setari vor revenii ca in starea initiala.Am incercat intamplator si am realizat ca mail-urile nu se mai duc in spam( am setat ca spam un e-mail din greseala si nu mai putem reveni la situatia initiala) Asa ca vesnica idee: invatam din greseli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa descarci si Mozilla Firefox si vezi ce se intampla.Recuperarea se face in doua saptamani cu mult mers pe jos.

» Post actualizat in 23 Jul 2014 06:03

Mony,nimic nu se compara cu doua zile de stat in aer liber pe vreme frumoasa. Personal,imi place mai mult muntele in zone mai putin populate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc pe un telefon Chrome,pe celalalt Firefox.

Chrome se misca mai bine,insa telefonul e mai nou.

Ieri am facut rost de la prieten de doua pahare de carburator. Erau pline de rugina,dar au suruburile noi. De o ora frec la ele cu periuta sa le dau aspectul din fabrica.

post-74306-0-29753400-1406101839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-le citeva ore in decarbusolv ( http://www.fabryo.com/fise/43.pdf ), timp in care poti limpai citeva beri la umbra, iar apoi doar le clatesti cu benzina, diluant, sau apa cu detergent si le lasi la uscat...si vor fi ca noi! :cheers:

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,nea Ivane,asa m-a invatat si Mony.

O sa adun maruntisul de prin casa,sa iau o sticla de solutie.

Pana acum am curatat cu degresant,am pus apoi si benzina si mi-a topit casoleta de plastic.

Am reusit sa desfac si suruburile dupa ce le-am ciocanit putin.

Ma gandeam sa folosesc diluant,ca am o sticla prin garaj,dar merg pe varianta voastra ca am gasit multa rugina la etansarea din capatul suruburilor.

Bine ca mi-a trecut prin cap sa scot garniturile de prima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate,eu nu pot ajunge. Sper sa fiu mai pregatit data viitoare.

 

Sunt plecat azi cu fi-miu cu bicicletele si am cumparat Decarbusolv. 17 lei o sticla care are 0,9 litri...diseara bag paharele la saramura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate de 2 ani incerc sa fac sa ne adunam cumva!Nici eu nu pot veni anul asta,dupa cum stiti!

Am vorbit azi si cu Mony si cu Eugen.

Anul viitor,nu o sa scap ocazia!Doresc sa va urez celor ce veti merge,distractie placuta si sa beti o berica si pentru mine!Eu nu pot bea deloc,caci pana la sfarsitul lunii august,urmez injectarea cu anticoagulant!

e mai importanta sanatatea , de intalnit ne vom intalni poate nu toti deodata dar nu se stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e,ce nu te doboara ,te intareste.

Pegasso,am reusit sa-ti fac niste poze cu prinderea de la crick-ul central. Poate te ajuta cu ceva.

post-74306-0-97431600-1406198475_thumb.jpg

post-74306-0-37509700-1406198567_thumb.jpg

post-74306-0-82056400-1406198646_thumb.jpg

post-74306-0-21287300-1406198740_thumb.jpg

post-74306-0-50975300-1406198840_thumb.jpg

post-74306-0-28457700-1406198935_thumb.jpg

post-74306-0-74031500-1406199007_thumb.jpg

post-74306-0-54838500-1406199092_thumb.jpg

post-74306-0-04535200-1406199184_thumb.jpg

post-74306-0-43756400-1406199295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cred :

dupa ce am schimbat uleiul ( 2 l ) am constatat nivelul peste maxim.Am mers asa pana acum doua zile cnd , m-am hotarat sa mai scot din ulei fiindca am crezut ca nivelul crescut se datoreaza faptului ca nu am eliminat tot uleiul din motor la skimb...in fine .Ieri am dat cateva ture , motorul merge ok

Azi am verificat nivelul : peste maxim

adevarul e ca la forja scoate un pic de fum , am aproape 50000 km ,

recomandari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut amortizoarele, am scurs uleiul din ele si din fericire am desfacut doar unul dintre ele.

Spun din fericire, pentru ca stiam ca aveam de la fostul proprietar un set de semeringuri de amortizor.

post-25665-0-52859000-1406233066_thumb.jpgpost-25665-0-61632400-1406233078_thumb.jpgpost-25665-0-39766600-1406233124_thumb.jpg

Aveam un set pentru un singur amortizor (un semering de retinere a uleiului si unul anti praf).

post-25665-0-28191400-1406233116_thumb.jpgpost-25665-0-90042800-1406233149_thumb.jpgpost-25665-0-22277900-1406233162_thumb.jpg

Cam asa arata uleiul

post-25665-0-14612700-1406233137_thumb.jpgpost-25665-0-42327000-1406233143_thumb.jpgpost-25665-0-37334800-1406233155_thumb.jpg

Am scos si rulmentii de la roata fata pentru ca sa ii verific. Unul dintre ei se pare ca area o bila ciupita sau camasa ciupita. Sau poate amandoua.

post-25665-0-02308700-1406233091_thumb.jpgpost-25665-0-45845300-1406233168_thumb.jpg

Trebuie asadar sa rup niste bani pentru inca un set de semeringuri si pentru doi rulmenti noi.

Voi face reparatia / intretinerea ca la carte, pentru ca nu vreau sa ma desfac curand totul.

Pana la urma cred ca o desfac pe toata :)

post-25665-0-53437800-1406233100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor.

Mony,ai început un Rk în toată regula.

Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma.

Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor.

Mony,ai început un Rk în toată regula.

Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma.

Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară...

am inteles , incerc asa astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este motor cu carter uscat si de aia ai rezervorul in cadru,iar verificarea se face asa cum spune Eugen.Asa e si la mine la Aprilica cu motorul Minarelli.Ba la fel e si la Audi R8!!! :eek:

» Post actualizat in 25 Jul 2014 05:28

Mony,nu vreau sa fiu critic,dar montarea celor 2 cooler-e pe fata radiatorului,nu a facut decat sa micsoreze suprafata de racire a radiatorului!Mai degraba,monteaza si un buton de racire pe ventilator pe direct,cu care sa-l pornesti cand crezi tu de cuviinta!Eu asa as face! :peace:

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Ventilatoarele alea sunt de maniaci in overcloking.

Impreuna au debit si putere cam cat cel original.

La mine ventilatorul original a crapat si asta era singura solutie rapida si eficienta.

Acum am ventilator si il voi monta si pe acela impreuna cu radiatorul de Pegaso de la bodyvl.

Dar voi tine si alea doua ca sunt foarte bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... dar asa vor fi in curand, cand voi schimba radiatorul de BMW cu cel de Pegaso de la bodyvl.

Vreau sa le pastrez si pe cele 2 ventilatoare ca sa faca fata cum trebuie in Bucuresti.

Vor fi puse pe o alta termocupla (gasesc eu una), iar ventilatorul il voi trece obligatoriu prin releu asa cum are eugenkawa.

In felul asta voi avea si backup pentru oras.

La drum lung, oricum nu pornesc ventilatoarele, e suficient curentul de aer ca sa raceasca motorul, dar in oras, e grav. Totul este fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi in oras pe la ce temperatura sta apa? Ca la mine rareori ajunge la 80... Poate sa fie de la faptul ca mecanicu a pus antigel nediluat (si era d-ala care trebuia diluat, parca..)? De obicei la drum sau prin oras cand nu e foarte aglomerat sta cam pe la 60. E normal?

 

In fine, eu nici nu prea o turez. Chiar si atunci cand zic ca merg 'sportiv' schimb la 5500 :)

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine statea aproape pe linia de demarcatie de la 100 grade, la granita cu rosu.

Suspectez ca la un moment dat a fost pusa vreo garnitura de chiulasa pentru motorul cu injectie, care are orificiile pentru lichidul de racire mai mici si mai rare.

Asta e doar o presupunere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca a fost pusa, motorul meu este de pe una din 99, de carburatie :)

 

Injectia de la motoarele astea e ca la masini, adica inchide alimentarea in decelerare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nou venit in lumea motocicletelor, primul motor de 5 luni un Pegaso 650 din 1999.

 

O intrebare pentru inceput ca sa ne cunoastem.

 

Cum se curat filtrul / sita de la robinetul de benzina? Am incercat cu periuta si alcool izopropilic, dar nimic, doar 1/2 din sita am reusit sa curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...