vali1 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Am gasit pana la urma la Adyficus.Si inainte sa-mi trimita pedala ....am ramas si fara sticla de la stop.Asa ca,le-am luat pe amandoua de la el.Multumesc oricum! Mai este un Pegaso la dezmembrat....poate mai are cineva nevoie de piese. /index.php?/topic/719211-aprilia-pegaso-cube/ Editat Octombrie 14, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salut domilor, vad ca s-au scris multe de cand nu m-am mai uitat! In primul rand "La multi ani!" pentru Alin! Pe urma pentru Eugen... stii ca era o motocicleta care in popor se numea "Capra" original era "Carpati" cam inainte de "Mobra", e asta cand nu mai mergea, o demontai, o curatai si o montai la loc... ce sa vezi mergea ca noua. Asta este metoda "Caprei"! Asa si tu, ai desfacut, ai curatat si acum merge! Cat despre reglajul unicului surub de amestec de pe carburatoarele noastre, din pacate nu se poate regla decat pe aparate! Pe vremuri (benzina cu plumb) te puteai uita la culoarea bujiei, acum de cand cu benzina fara plumb nu mai ai la ce sa te uiti! Salvarea noastra (moto pe carburatie) poate veni de la un senzor Lambda. Este senzorul care masoara nivelul de benzina ramasa in gazele de esapament. Asa "stiu" motoarele cu injectie cum sa regleze cantitatea de benzina. Ma tot uit la un gaget de genul acesta dar este foooarte scump! Uitati-va aici! (e o problema pe e-bay, chestia costa 145 de lire!) http://www.ebay.co.uk/itm/New-AEM-Digital-Wideband-AFR-UEGO-Controller-w-4-9-LSU-Sensor-30-4110-/301300215839?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4626e4701f Ideea este ca orice modificare pe admisie, pe alimentare sau pe evacuare afecteaza AFR (air fuel ratio = raportul aer - benzina), poate imi fac cadou de Craciun o sonda si atunci am sa pot sa-mi fac (si voua daca vreti) diagnosticare, reglaje si chiar tuning pe orice carburatie! Mai vedem! vreau sa te contrazic : poti sa mai reglezi fluturele de la acceleratie( se introduce jos un ac de cusut cu varful inainte si se desface sau strange surubul aferent care se afla afara de carburator in partea stanga . E foarte important pt ca daca e fluturele prea deschis trage benzina si pe jiglerul de acceleratie si astfel creste consumul, se poate ineca mai ales cu socul tras....) » Post actualizat in 14 Oct 2014 10:00 Salut domilor, vad ca s-au scris multe de cand nu m-am mai uitat! In primul rand "La multi ani!" pentru Alin! Pe urma pentru Eugen... stii ca era o motocicleta care in popor se numea "Capra" original era "Carpati" cam inainte de "Mobra", e asta cand nu mai mergea, o demontai, o curatai si o montai la loc... ce sa vezi mergea ca noua. Asta este metoda "Caprei"! Asa si tu, ai desfacut, ai curatat si acum merge! Cat despre reglajul unicului surub de amestec de pe carburatoarele noastre, din pacate nu se poate regla decat pe aparate! Pe vremuri (benzina cu plumb) te puteai uita la culoarea bujiei, acum de cand cu benzina fara plumb nu mai ai la ce sa te uiti! Salvarea noastra (moto pe carburatie) poate veni de la un senzor Lambda. Este senzorul care masoara nivelul de benzina ramasa in gazele de esapament. Asa "stiu" motoarele cu injectie cum sa regleze cantitatea de benzina. Ma tot uit la un gaget de genul acesta dar este foooarte scump! Uitati-va aici! (e o problema pe e-bay, chestia costa 145 de lire!) http://www.ebay.co.uk/itm/New-AEM-Digital-Wideband-AFR-UEGO-Controller-w-4-9-LSU-Sensor-30-4110-/301300215839?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4626e4701f Ideea este ca orice modificare pe admisie, pe alimentare sau pe evacuare afecteaza AFR (air fuel ratio = raportul aer - benzina), poate imi fac cadou de Craciun o sonda si atunci am sa pot sa-mi fac (si voua daca vreti) diagnosticare, reglaje si chiar tuning pe orice carburatie! Mai vedem! despre sonda , cred ca ar fi ceva util , numai sa nu fie si asta o problema in plus » Post actualizat in 14 Oct 2014 10:03 pentru Cristi -initiere- bineinteles la anul . Anul acesta ma coplesesc ultimele datorii si apoi scap » Post actualizat in 14 Oct 2014 10:05 Un sfat:la Aprilicile voastre(cel putin la GA asa era)aveti posibilitatea de a da la automat fara ca butonul rosu de ON-OFF al motorului sa fie pe ON(trebuie sa fie pe OFF)deci ca sa faca ungerea pistonului fara sa porneasca!Apoi pui pe ON,mai dai odata si porneste la sfert,cu ungerea facuta!Asta faceam eu dupa perioade mai lungi de nepornit!Pornea la sfert.A,si socul tras doar 3/4,NU de tot! » Post actualizat in 14 Oct 2014 05:15 Neaparat sa ma suni cand vii,sa ne intalnim in Turda si te duc eu,poate stam un weekend,vorba ta,asa ca initiere! Dar asta undeva prin primavara anului viitor,ca acum nu pot sta nici pe picioarele mele inca,cum trebuie! » Post actualizat in 14 Oct 2014 05:19 Niciodata,dupa pornirea la rece,NU bagam socul mai devreme de 55-60 de grade,caci nu statea la relantiu.Lasam turatia de relantiu,la 1500 de ture,caci merge un pic mai rotund!Relantiul il reglam la 70-75 de grade,cu faza lunga si cu frana calcata! Asta-i relantiul ce-l am si la Aprilica actuala! » Post actualizat in 14 Oct 2014 05:27 Exact asta voi face si eu,concediu in prima decada a lui august!Voi lua concediu!!!Super de acord! atunci ma gandesc si eu la prima decada din august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) @Alin - da, ai dreptate mai poti regla si deschiderea fluturilor din surubul de ralanti si chiar le poti sincroniza deschiderea din surubul de pe axul central, corect! @Akybo - ai unul din carburatoare infundate pe circuitul de ralanti sau pe circuitul surubului de amestec, spun ca este doar unul din ele pentru ca inca mai merge "pacalita" din turatie sau chock. Trebuie desfacute carburatoarele si suflate cu un spray cu solutie de curatat pe toate circuitele. Editat Octombrie 14, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salutare! Am descoperit un sistem de ungere automata de lanturi, se numeste AutOILER, provine din Slovenia si merge perfect. Am instalat una pe al meu si sunt tare multumit de ea. Am luat legatura cu fabrica si am si facut primele importuri. Sa vedeti despre ce este vorba: este tradus in romana un prospect si un ghid de instalare, ce puteti accesa aici: http://sportuniversu...ectAutOILER.pdf http://sportuniversu...areAutOILER.pdf Pret promotional 2014: 67 euro, cu TVA inclus=295 lei Astept comenzi si caut parteneri de distributie in toata tara. Info suplimentar pe email: cosmotegsm@gmail.com Numai bine, Joe consider ca orice lucru in plus va deveni deasemenea o problema in plus.NO WAY! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 In primul rand,bine ai venit printre noi! Cum este filtrul tau de aer?Spalat,curat,nedesfacut,etc! Bine v-am regasit! Am de ceva timp motorul dar nu am mai intrat demult pe forum.Filtrul de aer l-am scos,curatat si spalat,dar il voi mai verifica. @Florin_escu Carburatoarele au fost desfacute si curatate de un mecanic in care am incredere DAR am sa fac treaba asta cu manutele mele,sa fiu 100% sigur ca nu e de aici. Un ultim update ar fi ca,in ciuda faptului ca am ridicat relanti-ul si am mers cateva zile asa,a inceput sa faca figuri si cu relantiul ridicat.Uneori ii scade turatia ca si cum n-as fi ridicat relantiul. Un prieten m-a sfatuit sa-i spal pe interior rezervorul,poate s-a adunat mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 @Akybo - mecanicul poate si-a facut bine treaba dar s-au infundat dupa.... si inca se infunda daca zici ca merge din ce in ce mai rau! Nu mai ai sita din "T"-ul de alimentare de pe carburator, prin aia nu ar trebui sa treaca nimic, sau ce trece nu influenteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 vreau o sugestie sau un sfat: m-am tot plans de un lucru privitor la seaua de la mobra mea, adica in ultima perioada am mers impreuna cu consoarta si datorita vinilinului aluneca spre mine si ma deranjeaza , mai ales la coborare unde imi cam rupe mainile.Nu vreau sa astup scrisul "Aprilia" fiindca este original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 In principiu pasagerul se tine cu mainile de manerele din spate, si astfel nu aluneca spre tine, acum daca v-ati invatat sa te tina imbratisat, macar la coborari roag-o sa se traga in spate si sa se tina de manere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 e buna aia " sa se tina de manere" » Post actualizat in 14 Oct 2014 15:29e buna aia " sa se tina de manere" mobra mea e GA si are seaua dreapta , nu ca la ale voastre ...ma gandeam s-o remodelez cu ceva spuma de saltele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 @akybo, vad ca esti de-al meu ) Cand "tuseste" da pe admisie, auzi in filtrul de aer, sau in tobe rateurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Mno,asta-i fan adevarat! Am zis!!! !!! daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! » Post actualizat in 15 Oct 2014 05:13 daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Mi se pare corect,sunt curios cum va arata Aprilica mea la 20 de ani!GA-ul arata la fel de bine cu al tau! vrei s-o pastrezi atat de mult? Daca o ingrijesti , si nu ma indoiesc de asta , va arata impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Sper,doar ca lucrurile nu mai au calitatea de a fi longevive cum erau... Evident ca vreau s-o pastrez!Am dat decret ca bat 100.000 km cu ea,apoi mai vad... Acum am un pic peste 45.000 de km si anul trecut cand am cumparat-o in mai,avea 26.000 si ceva de km! ai facut ceva cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Salutari. Mi-au venit si mie ieri carburatoarele,le-am dat pe ale mele azi jos,dar cele venite au filetul de la piulita de prindere a cablului de soc stricat. Maine ma duc sa iau un tarod din bazar,dar sunt deja la a doua tura de noapte. Bineateles ca am avut iar caderea aceea de ralanti si vreau sa fac proba cu carburatoarele astea. Daca nu e de acolo,Victor_peg,voi apela la tine pentru o proba a CDI-ului. Am rabdare pana saptamana viitoare,pentru ca week-end-ul asta e petrecere mare (cunun finii) si mai lucrez intre timp.. Nu vreau sa ma supar iar pe calut.. Editat Octombrie 16, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Corect,dar nu cred ca are nici pe naiba. Azi am refacut filetul. Sper sa dorm si eu 2-3 ore,ca sunt plecat de aseara. Astept sa iasa pustiul de la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cum sa nu Eugen, oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:02 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:05 Acum ma uitam ce frumos urca anul trecut pe Transalpina cu doua persoane si bagaj. Transalpina spre Ranca cu Pegaso `99 5 By Wak…: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Chiar ca... Bun,am pornit calutul,a luat-o din prima. Dupa doua minute,aceeasi problema:scade ralanti-ul si tinde sa se opreasca. Ce am observat,dupa doua minute,releul de incarcare deja era cald,sa zicem la 40 de grade. Raman doua necunoscute:ori releul de incarcare e kaka (de abia l-am cumparat,nu nou,dar e original),ori bobina e vagaboanda,vorba lui Bodyvl. Alte pareri pertinente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Circuitul de alimentare cu benzina . Verifica : bateria si ce tensiune ai pe borne cu motorul in functiune ? Editat Octombrie 17, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Rezervorul e curatat complet. O sa incerc sa o masor cand o sa se opreasca ploaia. E ca si cum ceva imi taie intensitatea scanteii. Multumesc Remu1. Alte idei? » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:03 Am vorbit acum cu un amic si mi-a mai dat o idee:e posibil sa fie de la siguranta din pipa de la bujie. Doamne,parca sunt legat de maini cu ploaia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:02 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:05 Acum ma uitam ce frumos urca anul trecut pe Transalpina cu doua persoane si bagaj. Transalpina spre Ranca cu Pegaso `99 5 By Wak…: pe data de 29 de-abea imi luam mobra » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:08 Chiar ca... Bun,am pornit calutul,a luat-o din prima. Dupa doua minute,aceeasi problema:scade ralanti-ul si tinde sa se opreasca. Ce am observat,dupa doua minute,releul de incarcare deja era cald,sa zicem la 40 de grade. Raman doua necunoscute:ori releul de incarcare e kaka (de abia l-am cumparat,nu nou,dar e original),ori bobina e vagaboanda,vorba lui Bodyvl. Alte pareri pertinente? pune mana si pe bobina , daca e calda spre fierbinte ...=alta Editat Octombrie 17, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Daca continui asa,schimb jumatate din piese. Si eu sunt curios ce este,ca se poate intampla la oricare si banuiesc ca e o piesa banala. Nu ma refer aici la bobina sau releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 CDI -ul l-ai verificat! Vezi ca ai avut probleme cu bendixu" si parca ceva bucati din el prin motor ( sper sa nu gresesc ). Nu vreau sa cred ca ti-a afectat magnetoul Daca ar fi vre-un defect de impuls si atunci trebuie sa verifici partea de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Alin,bendix-ul nu se rupe in bucati,sa sparga ceva prin motor. Arculetul si rolele se toaca usor,formand pilitura care se lipeste pe partile magnetice gen cititor,bobinaj alternator,surub golire ulei de sub motor. Crede-ma,ca a fost primul lucru verificat de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Alin,bendix-ul nu se rupe in bucati,sa sparga ceva prin motor. Arculetul si rolele se toaca usor,formand pilitura care se lipeste pe partile magnetice gen cititor,bobinaj alternator,surub golire ulei de sub motor. Crede-ma,ca a fost primul lucru verificat de mine. ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.