Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@mony: pe la ora 15 sigur nu eram eu, dar, pe la 17:45, daca aveam pasager, eu eram. :)

 

@remu1: ieri am scos becul ars de la martorul de faza scurta. Pe el scrie OS 12/2 n5n. Am in plan sa ma duc maine pe Maica Domnului, pe la magazinele de electronice, sa vad ce gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat undeva pe la 480 ml de fiecare amortizor , sunt intr-adevar tari insa aceasta este setarea de strada .De altfel Pegaso si F -ul sunt mai mult de strada.Daca vrei sa fie mai elestice- dar nu te ajuta pe strada - pui cum ai spus 450 ml

Adevarat ce spune si Valio 5w este mai fluid

apropos de ce am spus , am iesit acum o jum. de ora la o partida de endureala , ma trantit de m-a gasit dracii , ma doare spatele dar cred ca mai mult de la efortul de a o ridica

am strambat scarita stanga , oglinda , am dezaxat ghidonul si cel mai rau am rupt tp case-ul , deci la cat de grea este e mai mult de strada , mi-a rupt mainile insa noroc cun trei baieti care erau in zona care m-au scos din belea ca altfel . Am repus-o pe picioare si am dat o tura sa verific , parca suna mai bine parca merge mai bine , se bucura ca ma tavalit!

Cred ca n-o mai scot pe acolo , trebuie cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nărăvaș căluțul,dar trebuie sa ții cont ca este cam grea pentru endureala hard.

Pegaso e o motoreta soft enduro.

Bine ca nu ți-ai rupt ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ VaLiO

Mi-au atras atentia in ultimul moment tobele proaspat vopsite exact ca in pozele tale :)

@remu1

Daca nu gasesti beculet... cred ca am prin garaj unul sau doua de la un modul indicator (ala din stanga cu cele 6 beculete).

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nărăvaș căluțul,dar trebuie sa ții cont ca este cam grea pentru endureala hard.

Pegaso e o motoreta soft enduro.

Bine ca nu ți-ai rupt ceva.

am avut echipament complet , dar parca un pic soldul drept ma doare , nu e mai nimic oricum e de luat in seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scapat onorabil @alin geamanu dar putea sa te prinda sub ea fara sa poti iesi si nimeni imprejur . Fara cauciucuri speciale de teren e periculoasa in off road .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi s-a parut greoaie in off-road.

Mi se pare mai potrivita pe drumuri care au un terasament bine definit, fara foarte multe obstacole. Ma rog, eu nu am nici foarte mare experienta, insa pe drumuri cu foarte multe sleauri, am avut o senzatie accentuata de nesiguranta. Am pus asta pe seama lipsei de experienta, insa auzindu-te pe tine acum si vazand si cazatura colegului de la paginile anterioare, am oarecum confirmarea faptului ca motoreta asta nu este una dedicata 100% off-road-ului, ci mai degraba o motoreta versatila care incearca (si pe alocuri reuseste) sa se descurce in aproape orice conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Jupanu 77, motocicleta noastra nu este pentru off-road, trebuie sa va ganditi ca una de "iesit pe aratura" are jumatate din greutatea Apriliei, roata fata mai mare, cu totul alte suspensii, iar cuplul unui motoras de vreo 250 - 300cmc este cam acelasi, e drept ca nu dezvolta aceeasi viteza de croaziera.

» Post actualizat in 28 Jul 2014 19:57


Remu1 si Valyo, gasiti beculet la orice magazin de piese auto, trebuie sa ceri bec de bord de Solenta, s-ar putea sa vina cu un fasung mic de plastic, tragi becul afara si gata! Gasesti chiar si la Carrefour la raionul de auto!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge orice bec de bord pentru scuter sau mașină.

Sa fii atent la consumul pe care îl are,măsurat în watti.

Asa e,iar daca tot schimbi unul,schimba-le pe toate ca sa ai aceeasi intensitate luminoasa la toate ceasurile!

» Post actualizat in 29 Jul 2014 05:23

apropos de ce am spus , am iesit acum o jum. de ora la o partida de endureala , ma trantit de m-a gasit dracii , ma doare spatele dar cred ca mai mult de la efortul de a o ridica

am strambat scarita stanga , oglinda , am dezaxat ghidonul si cel mai rau am rupt tp case-ul , deci la cat de grea este e mai mult de strada , mi-a rupt mainile insa noroc cun trei baieti care erau in zona care m-au scos din belea ca altfel . Am repus-o pe picioare si am dat o tura sa verific , parca suna mai bine parca merge mai bine , se bucura ca ma tavalit!

Cred ca n-o mai scot pe acolo , trebuie cross

Bine c-aveai echipamentul pe tine!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scapat onorabil @alin geamanu dar putea sa te prinda sub ea fara sa poti iesi si nimeni imprejur . Fara cauciucuri speciale de teren e periculoasa in off road .

corect

» Post actualizat in 29 Jul 2014 07:06

Asa e,iar daca tot schimbi unul,schimba-le pe toate ca sa ai aceeasi intensitate luminoasa la toate ceasurile!

» Post actualizat in 29 Jul 2014 05:23

Bine c-aveai echipamentul pe tine!

sincer am vrut doar o plimbare insa traseul , utilizat de cosisti imi cam facea cu ochiul , mai cu seama ca o varianta apropiata am facut-o , a fost o decizie de moment...nepremeditata

Adevarata problema a constituit-o greutatea mare , nu am putut sa o ridic de la sol mai ales ca eram in panta , in rest s-a comportat bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Se da jos robinetul,se desface butonul de plastic cu imbus de 4, se desfac cele doua șuruburi mici cu subelnita,se demonteaza cele 3 piese.

La sita lunga a poziției On se scoate capacuk de sus. Nu încerca să scoți sita mica. Nu vei reuși sa o montezi la loc.

Cureți bine cu degresant sau detergent lichid de vase.

Sufli cu aer astupand câte un orificiu din interior.

Lași sa se usuce,montezi la loc și aia e... Mare grija la garnitura mare inelara sa nu o pui strâmb când montezi robinetul pe rezervor.

Succes.

 

Mulțumesc pentru sfat.

Azi am vrut să curaț sitele, dar am observat in locul unde se pune filtrul de aer, mai exact spre carburator este ulei de motor.

 

Curiozitatea mea este de unde e acel ulei? Menționez, acum două săptămâni am scos uleiul din motor, să schimb un semering la ambreaj și trei furtune de ulei pentru că erau scoapte si pierdeam ulei la îmbinare. Când am pus ulei, am turnat peste nivel, și am dat și o cheie să văd dacă pornește înainte să scot surplusul.

 

 

» Post actualizat in 26 Jul 2014 06:19

 

Bine ai venit printre noi,livone si felicitari pentru ca ai o Aprilica!Inseamna ca esti un tip sensibil si iubitor de frumos! :peace:

» Post actualizat in 26 Jul 2014 06:20

De acord!

 

Adevărul e, că această motocicletă are ceva aparte care o face diferită și îți crează o senzație ce te împinge să tot te plimbi cu ea, față de alte tipuri de motociclete. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa va intreb care model de pegaso (din 1997-2003 sa zic) ar fi mai jos in shea. Din cate cm vazut ar avea 84-85 cm(s-ar putea duce la 80 sa zic?). Care model se poate cobori din telescop(stiu ca nu la toate se poate), sau trebuie taiat din arc? Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@livone

 

Salut si bine ai venit, treaba cu uleiul in carcasa filtrului de ulei este asa: de undeva din partea din dreapta jos a motorului pleaca un furtun (se numeste "conducta de respiratie" in traducere libera) care ajunge in lateralul carcasei filtrului chiar deasupra bateriei. Se poate intampla, in anumite conditii, ca pe acest furtun sa vina ulei spre carcasa filtrului de aer. Poate sa apara ulei cam asa:

- pornire la rece cu astuparea admisiei de aer (asta stiu cei cu mai multa experienta!)

- ture multe urmate de frana de motor;

- surplus de ulei;

 

Poate mai completati si voi!

 

In general este ceva normal, de aceea producatorul a prevazut un furtun de scurgere care ajunge in zona cricului central, iar ca sa nu traga aer dupa filtrare acest furtun este singurul cu dop. De vazut in cartea tehnica la ce interval trebuie verificat acest dop.


» Post actualizat in 30 Jul 2014 18:18

Cat despre schimbul de ulei, presupun ca ai respectat pasii recomandati de producator, nu de alta dar la noi, pentru ca avem rezervor de ulei extern (in cadru), schimbul de ulei este ceva mai complicat decat la masina! Tot asa trebuiesc respectati catva pasi si la verificarea nivelului.

 

Daca nu ai manualele de reparatie (ciclistica si motor) si cel de intretinere, da un semn si sare cineva de aici cu ele! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un regulator de tensiune/releu de incarcare imprumut? Doar sa vad daca asta e problema pe care o am la motocicleta. Daca e de vanzare si asta e problema, il cumpar pe loc. Sunt din Bucuresti.

Simptomele sunt rateuri si pe admisie si pe evacuare si nu se tureaza peste 4000 rot/min (da tot rateuri).

Motocicleta porneste relativ usor.

Am verificat jocul supapelor - e ok.

Am masurat etanseitatea supapelor la punctul mort (in service) - e ok.

Am schimbat multe bujii.

Am schimbat carburatoare.

Nu mi-a ramas decat partea electrica...

 

Va rog ajutati-ma! :(


» Post actualizat in 30 Jul 2014 19:33

Nu mi-a ramas decat regulatorul de tensiune care sa afecteze CDI-ul, sau chiar CDI-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de incarcare are rolul de limita tensiunea de incarcare a bateriei.

Porneste-o si masoara tensiunea de incarcare sa nu fie mai mare de 14,6 volti.

Verifica sa ai cititorul de la volanta curat. De obicei, fiind magnetic, aduna spanurile din motor, pilitura, mai ales daca ai avut ultima perioadă cu bendixul de pornire. Daca tot dai capacul de la volanta afara, verifici si cureti bobinajul de pe capac. Si acolo se strange pilitura metalica. Curatarea se face cu un magnet puternic.

 

In alta ordine de idei, se pare ca s-a anulat intrunirea de anul asta.

Cristiane, sper ca iti e mai bine.

 

Shumulica, mi se pare ca te-am vazut ieri pe Colentina sau era cineva cu Pegaso B 44 MAN.

 

Bodyvl, cum o fi oare pr noul Bmw?

 

Ricomuerte, la oricare dintre ele se poate modifica buretele de la sa. Modelul GA are garda mai inalta decat la ML, furca mai lunga cu 20 cm.

» Post actualizat in 30 Jul 2014 19:41

In ultima instanta ramane CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

In alta ordine de idei, se pare ca s-a anulat intrunirea de anul asta.

Cristiane, sper ca iti e mai bine.

 

...

Da,se pare ca s-a anulat,desi mi-ar fi placut foarte mult sa ne vedem!Da' la anul,NU MAI RATAM!

Voi ceilalti,incercati sa programati cumva ceva zile libere sa ne intalnim!

 

Eugene,ieri am dat ghipsul de pe mana dreapta jos si am inceput sa folosesc si degetul mare al mainii,care fusese dislocat!Ma mai doare cand ajunge la capete,dar fac miscare si invat sa-l folosesc iar!

Duminica mi-au fost scoase firele operatiilor de la picior si se pare ca s-au inchis bine!Pe antebrate,am scapat de "eczemele de asfalt" si pielea e roz ca burta unui purcel de lapte!

Cat priveste Aprilica,ea asteapta,saraca,cuminte,sub prelata sa ma fac ok si sa cobor sa o pun la punct!

Cam asta e treba cu mine! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur pentru tine.

Timpul le rezolva pe toate.

Îmi pare rău că nu am putut pleca cu prietenii mei ieri,turul tarii.

Traseul este București Horezu Transalpina Baia Mare Sighet Câmpulung Moldovenesc Rădăuți Suceava București. Durata 3-4 zile,cu dormit la cort,cafea la ibric,mâncare la pirostrii...o aventura adevărată.

Motociclete: Aprilia Caponord,BMW F650 St.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se pare ca s-a anulat,desi mi-ar fi placut foarte mult sa ne vedem!Da' la anul,NU MAI RATAM!

Voi ceilalti,incercati sa programati cumva ceva zile libere sa ne intalnim!

 

Eugene,ieri am dat ghipsul de pe mana dreapta jos si am inceput sa folosesc si degetul mare al mainii,care fusese dislocat!Ma mai doare cand ajunge la capete,dar fac miscare si invat sa-l folosesc iar!

Duminica mi-au fost scoase firele operatiilor de la picior si se pare ca s-au inchis bine!Pe antebrate,am scapat de "eczemele de asfalt" si pielea e roz ca burta unui purcel de lapte!

Cat priveste Aprilica,ea asteapta,saraca,cuminte,sub prelata sa ma fac ok si sa cobor sa o pun la punct!

Cam asta e treba cu mine! :peace:

La degete sa faci masaj cu apa calda si sapun.Tendoanele sunt anchilozate si trebuie sa le dai drumul sa lucreze din nou.Va trebui sa faci si la picior la fel.Cand vei putea merge iti recomand , deasemenea pentru reantrenare , mersul pe bicicleta te va ajuta sa iti revi , iti va antrena tendoanele..

 

Intalnirea a cazut poate nu era momentul .Am sa incerc pana la anul sa fac un material de promovare , in limita timpului disponibil .De ce promovare?Pe zona Moldovei , Banatului , Olteniei si Dobrogei nu am sesizat aprilisti!Din Brasov niciunul . Cei mai multi din Bucuresti , iar in rest cate unul....Cred ca suntem mai multi, la mine in Campina am vazut vre-o patru dar nu am reusit sa iau legatura cu ei , iar la intalnirea moto din zona nu am reusit sa ajung din motive personale....

» Post actualizat in 31 Jul 2014 06:32

Ma bucur pentru tine.

Timpul le rezolva pe toate.

Îmi pare rău că nu am putut pleca cu prietenii mei ieri,turul tarii.

Traseul este București Horezu Transalpina Baia Mare Sighet Câmpulung Moldovenesc Rădăuți Suceava București. Durata 3-4 zile,cu dormit la cort,cafea la ibric,mâncare la pirostrii...o aventura adevărată.

Motociclete: Aprilia Caponord,BMW F650 St.

Frumos !

Aici un material interesant:http://www.pemotoare.ro/calatoresti-ca-sa-mananci-sau-mananci-ca-sa-calatoresti-cu-motocicleta-la-pret-redus-partea-ii/

» Post actualizat in 31 Jul 2014 06:37

am reusit sa repar "basica" - cum ii spune mamaie , dupa cazatura. E mai bine ca noua , nu mai " clantane "

post-78987-0-17400700-1406788627_thumb.jpg

post-78987-0-79215300-1406788627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pe zona Moldovei , Banatului , Olteniei si Dobrogei nu am sesizat aprilisti!...

Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! ;)

Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! ;)

Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul.

saluatre, de fapt intalnirea avea acest scop " sa ne cunoastem" insa ei trebuiesc informati despre acest fapt , asta inseamna sa apelam la amici , prieteni si sa ne organizam eventual pe regiuni si apoi " Grupa Mare" :stuck:

Si eu prefer asfaltul /coclaul dar net-ul nu poate fi exclus din viata noastra in 2014.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...