Pegasso Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 salutare baieti,are careva dintre voi.... variante pentru cablu de kilometraj pentru un pegaso din 96 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6142002372126108769/6142002371735037202?banner=pwa&pid=6142002371735037202&oid=115535409735507317956 Uite cum am procedat io...fiindca datorita inaltimii sufeream de aceeasi boala! Am schimbat doar ghidonul, am repozitionat cablurile incit sa ajunga lejer, iar furtunul de la frina fata sta tensionat doar daca motocicleta este pe cricul central (si atunci fara sa forteze). Cea mai ieftina si sigura modificare! una dintre oglinzi nu e de la mine ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 am primit lampa spate de la Florin , dar teapa mare mi-am luat cu curierii vietii.....iar!! niste hoti! omu mi-a trimis pe cargus cu specificatie clara sa ajunga la unul din cele 2 sedii cargus constanta ( aproape de casa mea , 200m) siiiii surprizaaa : azi la 9 sms...urgent curier aveti colet, ridicare doar de la sediu..hmm.....wtf!! in capatul opus al orasului....sun....nu rasp nimeni sau ocupat...ma sui in masina in drum spre servici, cand sa-l iau, "aveti 45 lei de plata!!" sa lesin! , zic bai baieti ce-i asta expediat cu elicopteru?? unu trimite la cargus si ajunge la urgent? daca trimit cu nemo, al ridic de la fan?? "aa,pai suntem in curs de unire a firmelor"....pai si dc nu al ridic prin cargus??..."pai noi suntem urgent"...iar idiotu cu care vorbeam avea tricou imprimat cargus....zic baai esti cu capuu???? zic ok,si mi se rupe de afilierea voastra! luna trecuta am platit 26 lei pe 1kg la cargus....acum dc 45 ptr 300gr si mai vin si eu dupa el!! n-am avut cu cine sa ma cert, ai dureau undeva.... iar uleiu meu, nu exista pe stoc in romania :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 am primit lampa spate de la Florin , dar teapa mare mi-am luat cu curierii vietii.....iar!! niste hoti! omu mi-a trimis pe cargus cu specificatie clara sa ajunga la unul din cele 2 sedii cargus constanta ( aproape de casa mea , 200m) siiiii surprizaaa : azi la 9 sms...urgent curier aveti colet, ridicare doar de la sediu..hmm.....wtf!! in capatul opus al orasului....sun....nu rasp nimeni sau ocupat...ma sui in masina in drum spre servici, cand sa-l iau, "aveti 45 lei de plata!!" sa lesin! , zic bai baieti ce-i asta expediat cu elicopteru?? unu trimite la cargus si ajunge la urgent? daca trimit cu nemo, al ridic de la fan?? "aa,pai suntem in curs de unire a firmelor"....pai si dc nu al ridic prin cargus??..."pai noi suntem urgent"...iar idiotu cu care vorbeam avea tricou imprimat cargus....zic baai esti cu capuu???? zic ok,si mi se rupe de afilierea voastra! luna trecuta am platit 26 lei pe 1kg la cargus....acum dc 45 ptr 300gr si mai vin si eu dupa el!! n-am avut cu cine sa ma cert, ai dureau undeva.... iar uleiu meu, nu exista pe stoc in romania :baldy: In momentul de fata firma se numeste Urgent Cargus si daca ai avut de plata ramburs platesti doua drumuri : odata ca ai primit coletul si doi ca trimiti banii. De ce nu ai recurs la varianta Posta Romana te costa 8-9 lei cu ramburs si te duceai sa-l ridici de la sediu sau prioripost 15 lei si veneau ei acasa. Eu am primit in 2 zile prin prioripost marfa de la motobikeshop- acasa cu doar 15 lei Stiu ca e un pic incomod pentru orasele mai mari dar e mai eficient.Din comoditate alegem sa le dam bani umflatilor astora.Folositi Prioripost -Posta Romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 una dintre oglinzi nu e de la mine ?? Ai ginit-o...banditule! Doar pentru asta mi-ai trimis-o, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ai ginit-o...banditule! Doar pentru asta mi-ai trimis-o, nu?! normal , ma bucur ca-ti foloseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) am mai avut nenumarate rambursuri si am dat 25,26,29 maxim 30 la colete mari.....am zis sa nu-l alerg si pe Florin, el initial vroia cu Fan....5 ani am folosit posta romana si mi-a ajuns, sunt niste cucoane la ghiseu se misca ca moartele , daca vrei si chitanta prinzi radacini . daca am 3 pers in fata = 35 minute testat pe ceas . sau colete care au venit si dupa 2 saptamani , unele turtite . sugestie : nu va mutati ever in constanta )) Editat Mai 26, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 am mai avut nenumarate rambursuri si am dat 25,26,29 maxim 30 la colete mari.....am zis sa nu-l alerg prea mult si pe Florin, el initial vroia cu Fan....5 ani am folosit posta romana si mi-a ajuns, sunt niste cucoane la ghiseu se misca ca moartele , daca vrei si chitanta prinzi radacini . daca am 3 pers in fata = 35 minute testat pe ceas . sau colete care au venit si dupa 2 saptamani , unele turtite . era o sugestie !mie nu mi s-a intamplat in CAMPINA, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 @Cristi Bune rau la tavaleala , dar sa nu se-ntample Cat despre clip , sesizez viteza de reactie intarziata a motociclistului si greseala fatala : numai frana de mana .Franarea de urgenta se face cu ambele fata si spate . dar pt ca a sesizat masina tarziu apus frana de mana si poc .Colegul lui care a filmat afost mai precaut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 "radasca " la stratul 1 si 2 Se va comprima din nou cand asez husa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Alin,nu fixezi husa definitiv. Dupa o zi-doua de utilizare,o intinzi din nou. Saptamana trecuta am imbracat si eu saua de la Pegaso pentru un prieten,fosta mobra a lui Sorin Dumitru,cea pe injectie. Era fericit cum a iesit,dar am avut ajutor la intinderea pe partea dinspre rezervor. Cel mai usor o modelezi daca dai un strat de prenandez. La a mea muncisem 4 ore pana am reusit. » Post actualizat in 26 May 2015 18:15 Azi am verificat cu un prieten instalatia electrica la calutul meu. Undeva,imi fura tensiune cand e contactul pus. Mai am sa fac rost de un alt releu de incarcare,sa vad daca nu cumva el este TARTOR-ul. Sa vad daca mai raman cu ceva banuti sa cumpar unul de la cei din Valcea ce postase Alin link cu ceva pagini in urma. Am fost la un magazin cu piese de scuter,era 35 de lei,5 fire,dar aveau culori diferite. Nici o schema si nu am de gand sa ard CDI-ul. » Post actualizat in 26 May 2015 18:20 Releul nostru are 5 fire,din care 3 plusuri vin din alternator,un plus care duce la CDI si un minus care este pus la masa pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Functionarea e aceeasi pentru toate releele cu 5 fire, teoretic. Problema e ca noi avem de fapt 6 fire pe releu. 3 fire galbene (notate cu G in schema) sunt cele care vin de la infasurarile statorului, acestea sunt intrarea in releu, iar: firul rosu cu alb (R/Bi in schema) este iesirea catre sistemul electric +12V prin contact, firul verde (V in schema) este alimentarea 12V permanenta) si firul cu papuc din schema se leaga la masa. Singura problema e puterea suportata de releele aftermarket sau adaptate, nu functionarea lor. Statorul va scoate tot timpul aceeasi putere, este problema releului sa o disipe daca sistemul electric nu o poate consuma. Al nostru trebuie sa suporte 280W. Tind sa cred ca firul rosu cu alb ce trece prin contact este un fel de comanda interna a releului, legand consumatorii si bateria de releu la punerea contactului prin firul verde. Functionarea unui astfel de releu de incarcare, din cate stiu eu, este urmatoarea: - cand sistemul electric nu necesita toata puterea (lumini oprite, bateria este incarcata) releul pune, pe rand la masa, infasurarile statorului, pentru o perioada foarte scurta; - cand sistemul necesita mai multa putere, releul redreseaza tensiunea data de infasurari si o trimite prin firul verde (+12V) si firul de masa catre consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Alin,nu fixezi husa definitiv. Dupa o zi-doua de utilizare,o intinzi din nou. Saptamana trecuta am imbracat si eu saua de la Pegaso pentru un prieten,fosta mobra a lui Sorin Dumitru,cea pe injectie. Era fericit cum a iesit,dar am avut ajutor la intinderea pe partea dinspre rezervor. Cel mai usor o modelezi daca dai un strat de prenandez. La a mea muncisem 4 ore pana am reusit. » Post actualizat in 26 May 2015 18:15 Azi am verificat cu un prieten instalatia electrica la calutul meu. Undeva,imi fura tensiune cand e contactul pus. Mai am sa fac rost de un alt releu de incarcare,sa vad daca nu cumva el este TARTOR-ul. Sa vad daca mai raman cu ceva banuti sa cumpar unul de la cei din Valcea ce postase Alin link cu ceva pagini in urma. Am fost la un magazin cu piese de scuter,era 35 de lei,5 fire,dar aveau culori diferite. Nici o schema si nu am de gand sa ard CDI-ul. » Post actualizat in 26 May 2015 18:20 Releul nostru are 5 fire,din care 3 plusuri vin din alternator,un plus care duce la CDI si un minus care este pus la masa pe cadru. multam de sfat. Cumva e bine la intindere sa folosesc apa calda? » Post actualizat in 26 May 2015 19:10 Functionarea e aceeasi pentru toate releele cu 5 fire, teoretic. Problema e ca noi avem de fapt 6 fire pe releu. 3 fire galbene (notate cu G in schema) sunt cele care vin de la infasurarile statorului, acestea sunt intrarea in releu, iar: firul rosu cu alb (R/Bi in schema) este iesirea catre sistemul electric +12V prin contact, firul verde (V in schema) este alimentarea 12V permanenta) si firul cu papuc din schema se leaga la masa. Singura problema e puterea suportata de releele aftermarket sau adaptate, nu functionarea lor. Statorul va scoate tot timpul aceeasi putere, este problema releului sa o disipe daca sistemul electric nu o poate consuma. Al nostru trebuie sa suporte 280W. Tind sa cred ca firul rosu cu alb ce trece prin contact este un fel de comanda interna a releului, legand consumatorii si bateria de releu la punerea contactului prin firul verde. Functionarea unui astfel de releu de incarcare, din cate stiu eu, este urmatoarea: - cand sistemul electric nu necesita toata puterea (lumini oprite, bateria este incarcata) releul pune, pe rand la masa, infasurarile statorului, pentru o perioada foarte scurta; - cand sistemul necesita mai multa putere, releul redreseaza tensiunea data de infasurari si o trimite prin firul verde (+12V) si firul de masa catre consumatori. schema conexiune releu.jpg asa este releul nostru are o punte redresoare de capacitate 300 v si 20 A , nu stiu daca vorbim de putere ( W).Dupa ce am desfacut releul de la Madalin Pribu , m-am gandit la o simplificare: releu de Dacie 1300 la care sa adaptez o punte redresoare trifazata. Total cost = max 40 de lei .Problema e cum faci ansamblul intr-o singura carcasa .Momentan nu am gasit solutia optima , iar sa construiesc de la 0 o punte redresoare trifazica si un releu , mai bine nu.Insa exista o solutie intotdeauna , nu am gasit-o eu momentan. Nu sunt electronist , doar electrician asa ca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Victor,multumesc de sfaturi. Ar mai fi varianta sa anulez pentru putin timp alimentarea CDI-ului de catre releul de incarcare (doar probat). Alin,nu se foloseste apa calda. O iei putin la masat din centru catre laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 victore ce zici » Post actualizat in 26 May 2015 19:15Victor,multumesc de sfaturi. Ar mai fi varianta sa anulez pentru putin timp alimentarea CDI-ului de catre releul de incarcare (doar probat).Alin,nu se foloseste apa calda. O iei putin la masat din centru catre laterale. Si pe mandra tot asa sa se aseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Da-da-da. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 /index.php?/topic/182676-releu-regulator-home-made/page-7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Parca e in chineza pentru mine...merge cu tubulara de 14,sau inelara cotita ? Alin,mai ai link-ul cu firma din Valcea care avea releu compatibil ? Am resetat telefonul si nu-l mai am.. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Eugen, poti sa incerci cu bateria incarcata complet, scoti releul, pornesti motocicleta si verifici functionarea fara sa aprinzi alti consumatori (faruri). Chestia e sa nu scada tensiunea pe baterie sub limita de functionare a CDI-ului. Alin, nu stiu de la ce e schema, Am vazut ca are un controller de tensiune (LM 7239) ce masoara tensiunea din sistem si da comanda tranzistorului BD136, care nu prea inteleg ce face, ce deschide. Trebuie studiata mai bine schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 La asta ma gandisem si eu,avand in vedere ca problema a aparut la o zi dupa ce am montat releul asta,pentru ca celalalt incarca 12 volti. Pacat ca l-am dat pe cel vechi unui amic. Macar aveam cu ce sa fac proba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Alin, am citit forumul respectiv, dar pare o solutie nesigura acel tip de releu. Pana se hotarasc tiristoarele alea sa inchida + trecerea prin 2 tranzistoare, e posibil sa scapi varfuri de tensiune in sistem, varfuri care vor "ucide" CDI-ul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) am stat de-am citit aproapte toate paginile din thread-ul ala cu releee home made...asta mi-e si specializarea pe diploma, inginer electronist ....dar..parafrazez alt coleg forumist , concluzia e simpla...nu te pui cu chinezu' "au trecut 6 ani si se merge pe al 7 de cad i se tot incearca regularea regulatorului de tensiune, acasa sau cum zic "englejii" home made..... Cu o rabdare de fier si o curiozitate de copil voi astepta regulatorul ala facut acasa de careva dintre voi.Daca pretul va fi "conbenabil", chiar sunt dispus de o achizitie sau doua, insa cu parere de rau, apelez tot la Marele Popor Comunist Chinez sa imi trimita regulatoare de tensiune la 14 $ bucata cu transport inclus, de pe ebay.com." asa ca luati de la chinezi , preferabil cu MOSFET . ps...mie deja mi-e lehamite si lene sa mai investighez de 2 ani de cand o am de ce pe circuitul primar de incarcare ( releu-baterie) am tot timpul 13,6-14,2v iar pe circuitul secundar ( dupa sigurante = circuit prin contact si circuitul ptr faza lunga tot prin releu de comutare, imi scade si la 11,5-12v cu toate buleftricile pornite ) .......cand o muri, sa moara de tot . » Post actualizat in 26 May 2015 20:17 stiu pe cineva in mangalia care a adaptat cu succes si f simplu releu electronic de dacie pe suzuki rf600...+ o punte simpla....dar,atentie...acela este cu excitatie...nu e la fel ca la aprilia. Editat Mai 26, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Da, la noi n-ai excitatie separata, cat primesti cu aia te conformezi ) Excitatia e data de magnetii din volant, deci camp magnetic stabil. De aia spun ca singurul tip de control al tensiunii este prin punerea infasurarilor la masa/scurt intre ele pentru o perioada foarte scurta de timp Ar mai fi varianta ca infasurarile sa fie pur si simplu deconectate din sistem. » Post actualizat in 26 May 2015 20:27Dar, vorbesc mult si degeaba. Ce am invatat in facultate sunt lucruri de mult lasate in urma. Alte tehnologii, de la an la an. Chinezismele sunt bune, trebuie sa stii ce alegi, aia e tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 un filmulet mai interesant decat relee si tiristori : https://www.facebook.com/DavidAvocadoWolfe/videos/10152649671531512/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Parca e in chineza pentru mine...merge cu tubulara de 14,sau inelara cotita ? Alin,mai ai link-ul cu firma din Valcea care avea releu compatibil ? Am resetat telefonul si nu-l mai am.. Multumesc. caut , nu mai stiu » Post actualizat in 27 May 2015 04:39 Eugen, poti sa incerci cu bateria incarcata complet, scoti releul, pornesti motocicleta si verifici functionarea fara sa aprinzi alti consumatori (faruri). Chestia e sa nu scada tensiunea pe baterie sub limita de functionare a CDI-ului. Alin, nu stiu de la ce e schema, Am vazut ca are un controller de tensiune (LM 7239) ce masoara tensiunea din sistem si da comanda tranzistorului BD136, care nu prea inteleg ce face, ce deschide. Trebuie studiata mai bine schema. Pe mine ma depaseste un pic , nu am cunostinte de electronica de aceea am zis pas.Insa totusi sa dai 450 lei pe o punte redresoare e mult. M agandesc ca poate ar merge o punte redresoare trifazica cu condensator si rezistenta , cat se poate de simpla ca alimentarea ledurilor » Post actualizat in 27 May 2015 04:47 @Eugenkawa :http://www.scuter-mania.ro/releu-incarcare-aprilia-leonardo-scarabeo-125150200250-4t-olympia-p-964.html » Post actualizat in 27 May 2015 04:49 http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-bmw-f650-aprilia-pegaso-a154386997 » Post actualizat in 27 May 2015 04:55 aici ceva piese pentru voi : https://www.motobikeshop.eu/ro/toate-produsele?Vehicle=8088 » Post actualizat in 27 May 2015 05:01 uite Eugene astia spun ca merge de Leonardo , Scarabeo .Poate gasesti in Bucuresti https://www.motobikeshop.eu/ro/releu-incarcare-aprilia-leonardo-scarabeo-125-150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.