eugenkawa Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Daca mai aveam Metzeler-urile Karoo,ma bagam. ) Din pacate,maine sunt conservar si se anunta indreptarea vremii spre dupa-amiaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 dragi colegi aprilisti am de vanzare o sa si un topcase. o sa postez intai aici (aprilisti ar avea prioritate, macar la topcase, ca saua e de aprilia asa ca probabil prioritatea inseamna de fapt exclusivitate ) si daca nu se leaga nimic o sa postez si la vanzari diverse. saua: e modificata pt o persoana mai scunda (175 cm avea fostul proprietar). am folosit-o 1 an, de cand am luat moto. atasez poze mai jos. pret 120 RON. topcase-ul: la fel, e cel pe care l-am cumparat odata cu motocicleta. se vinde impreuna cu placa de prindere. defecte: trebuie puse sireturile care sa opreasca capacul sa se deschida de tot, are o singura cheie (nu doua) care merge 80% si este un pic crapat capacul (mie nu mi-a intrat apa in el la ploaie). incape o casca si un set de genunchiere in el. tot asa, atasez poze. pret 250 RON. locatie: bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 ca tot a venit iarna , sa ne uitam la fimari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Tu esti,Aline ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salut. mai am si eu niste intrebari la voi. Daca nu reusesc sa vand motoreta mea, ca tot vad ca nu ma suna nimeni, cum as face sa o dezmembrez, in conditiile in care sunt destul de nepriceput dpv tehnic? Tre sa apelez la un mecanic de incredere, care sa vrea sa ma ajute, contra unei sume de bani, evident? Si, cam ce suma as putea obtine in urma dezmembrarii, presupunand ca piesele sunt ok si gasesc cumparatori pentru majoritatea lor? Sau cum as putea proceda? Ceva sfaturi? Cine a mai dezmembrat? Parca nu as vrea, dara daca nu se vinde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Cel mai bine e sa iei legatura cu vreun Aprilist din Bucuresti si in 2 o desfaceti bucati!Vei scoate bani de pe ea,dar intr-un timp indelungat!E usor s-o desfaci bucati,e mult mai greu s-o pui la loc!!! Sfatul meu e sa o lasi intreaga la vanzare pana in primavara,acum NEFIIND un moment propice vanzarii mobrelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ok. Asa o sa fac... Merci de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Tu esti,Aline ? as fi vrut , dar ...mi-a trecut vremea! » Post actualizat in 29 Oct 2014 16:23 Ok. Asa o sa fac... Merci de sfat. ai primit un sfat.De obicei acum se vand foarte ieftin ,nimeni nu ia o mobra sa o tina 5 luni sub prelata! Asa ca asteapta ,in primavara cresc preturile... si cine stie poate te razgandesti. De obicei in toamna e bine sa cumperi si e prost sa vinzi. Din cate am vazut ai ceva lucruri care nu mai sunt originate , toba , vopseaua si ce-o mai fi - pretul scade , asa ca trebuie sa faci un compromis :daca vrei sa vinzi lasi pretul , daca nu vrei sa lasi pretul trebuie sa ai rabdare.Eu nu am putut face acest compromis si am decis sa o pastrez . » Post actualizat in 29 Oct 2014 16:54 tot de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am facut si schimbul de ulei, a intrat tot. Acum sunt indecis daca sa ma apuc singur sa schimb semeringurile la furca.. este o operatiune grea de facut sau sa o duc la service ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am facut si schimbul de ulei, a intrat tot. Acum sunt indecis daca sa ma apuc singur sa schimb semeringurile la furca.. este o operatiune grea de facut sau sa o duc la service ? cauta un service manual si gasesti acolo step-by-step cum se face.Nu e mare tamtam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 @ 3m-01 Nu e mare inginerie, dar schimbul uleiului in amortizoare este o lucrare migaloasa. - Trebuie sa dai jos carena ca sa jungi la inbusurile care tin amortizoarele. - Desfaci etrierul fata - Scoti aparatoarea rotii fata - Scoti roata fata - Slabesti cele 6 imbusuri de la juguri, care tin amortizoarele. - Scoti amortizoarele, le desfaci (demontezi componentele din interior) si le scurgi de ulei. - Lasi tija subtire din amortizor. - Le lasi culcate pe o parte vreo jumatate de ora... ca se va mai scurge destul ulei murdar - Scoti carcasa amortizorului si schimbi semeringurile de ulei si de praf, daca tot desfaci e bine sa stii pe ce te vei baza. - Montezi aproape totul la loc... adica nu pui opritorul arcului si sigurantele, ca sa poti turna usor uleiul - Folosesti un surub (cred ca de 5) legat cu guta ca sa poti sa tii tija trasa sus cat montezi opritorul si sigurantele - Torni 550 ml ulei in fiecare amortizor si ai grija sa nu scapi firul de guta in amortizor La operatiunea anterioara e nevoie de inca un om... la fel si la demontare. Unul tine apasat talerul (opritorul arcului) iar celalat scoate sau pune sigurantele. - Inchizi amotizorul si treci la urmatorul. Manopera cred ca este undeva la vreo 100 ron, daca nu ma insel. Tu decizi ce e bine sa faci... eu am preferat sa fac singur operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Multumesc pentru explicatii ! Nu pare asa greu.. sunt putin in dubii cu opritorul/sigurantele/capacul pentru montat dar cred ca o sa incerc cu taicameo sa o facem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Am facut si schimbul de ulei, a intrat tot. Acum sunt indecis daca sa ma apuc singur sa schimb semeringurile la furca.. este o operatiune grea de facut sau sa o duc la service ? nu e greu de facut , trebuie un pic de indemanare si o chinga cu cremaliera , cu care sa comprimi arcul.Deasemenea trebuie un suport( stander) pt a pune mobra pe el astfel incat sa lasi furca fata in aer .Te va ajuta sa dai roata jos f usor, apoi iti explic mai departe. daca schimbi simeringurile , schimba si garniturile de praf, nun fei regreta - ca mine daca schimbi simeringurile e bine sa schimbi si uleiul din furca .Cumpara 10 W sta mai bine pe asfalt amortizoarele fiind mai tari. Iar cu schimbul de ulei-motor verifica nivelul cu joja neinfiletata .Si la mine a intrat tot dar nivelul era prea mare si am mai scos din el » Post actualizat in 30 Oct 2014 07:06 nu e greu de facut , trebuie un pic de indemanare si o chinga cu cremaliera , cu care sa comprimi arcul.Deasemenea trebuie un suport( stander) pt a pune mobra pe el astfel incat sa lasi furca fata in aer .Te va ajuta sa dai roata jos f usor, apoi iti explic mai departe. daca schimbi simeringurile , schimba si garniturile de praf, nun fei regreta - ca mine daca schimbi simeringurile e bine sa schimbi si uleiul din furca .Cumpara 10 W sta mai bine pe asfalt amortizoarele fiind mai tari. Iar cu schimbul de ulei-motor verifica nivelul cu joja neinfiletata .Si la mine a intrat tot dar nivelul era prea mare si am mai scos din el eu am facut singur de aceea ti-am spus de chinga pt comprimarea arcului.Eu am pus 500 ml fix in fiecare e suficient.Scuze dar nu mai stiu daca ai GA nu trebuie sa demontezi carenele.Si fa-ti suportul- eu l-am facut din scandura te va ajuta si la alte operatiuni.dac iti permiti un stander e si mai bine .Succes » Post actualizat in 30 Oct 2014 07:47 cam asa arata unul desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Modelul e MX 96' ... chinga pentru comprimare este scumpa sau pot confectiona ceva manual ? Am impresia ca o sa trebuiasca sa demontez carena fata.. Stander nu am dar o suspend eu cumva. Editat Octombrie 30, 2014 de 3m-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Modelul e MX 96' ... chinga pentru comprimare este scumpa sau pot confectiona ceva manual ? Am impresia ca o sa trebuiasca sa demontez carena fata.. Stander nu am dar o suspend eu cumva. gasesti in cmert chinga ingusta de 4 cm sau la peco , la set sau bucata nu sunt scumpe , si te va ajuta si in viitor si la alte treburi , legat bagaje etc ceva de genul http://www.bestautovest.ro/chinga-ancorare-6m-800kg.html. Eu am GA '94 si nu am desfacut carena , merge fara... crede-ma , poti face proba cu imbusul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Nici la modelele dupa '97 nu trebuie sa demontezi carena,dar fara crick central sau stander de spate e chinul mai mare. Alin zice bine cu chingile,insa mare grija cum o prinzi sa nu o tavalesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 la suport ideea este sa faci o cutie un pic mai inalta decat inaltimea masurata sub burta mobrei fara scut , adica direct sub cadru o faci cu 4 cm mai inalta .Ajunge sa o suspenzi . Cand o fixezi pe suport iei un prieten sa ridice de roata fata , bagi suportul apoi centrezi si gata. » Post actualizat in 30 Oct 2014 10:34Nici la modelele dupa '97 nu trebuie sa demontezi carena,dar fara crick central sau stander de spate e chinul mai mare.Alin zice bine cu chingile,insa mare grija cum o prinzi sa nu o tavalesti. Chinga am folosit-o la comprimarea arcului amortizorului pentru a putea monta / scoate sigurantele de blocare . Nu am putut singur altfel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Eu am pus pur si simplu un sac de nisip pe suportul de topcase... si sta asa de trei luni. Editat Octombrie 30, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Eu am pus pur si simplu un sac de nisip pe suportul de topcase... si sta asa de trei luni. da dar ai cric central!Eu nu am .Uite am vazut ceva , scaunelul de plastic poate fi o optiune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Mony,e tare alinierea mufelor de cabluri! Cu cele 2 ventilatoare,nu-s de acord!Ocupa prea mult din fata radiatorului! Eu as lasa doar pe cel din dreapta(cum te uiti la poza ta),in stanga ramane de ajuns cel din interior,din fabrica! Editat Octombrie 31, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Mony,e tare alinierea mufelor de cabluri! Cu cele 2 ventilatoare,nu-s de acord!Ocupa prea mult din fata radiatorului! Eu as lasa doar pe cel din dreapta(cum te uiti la poza ta),in stanga ramane de ajuns cel din interior,din fabrica! am sa ma bag si eu la o schimbare de locatie pentru acele mufe .Vreau sa incerc o altfel de carena mai inalta si nu permite , ceva de genul » Post actualizat in 31 Oct 2014 15:50 deasemenea o sa montez inaltatoare ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) @mony : motorul acesta daca functioneaza cald ca sa zic asa , merge mult mai rotund decat atunci cand e rece . Si ca sa ajunga sa functioneze cald ii trebuie cateva ore de functionare continua (2-3) . Eu am remarcat aceasta la drumuri de 500-700 km pe zi . Aproximativ dupa 250 -300 de km simteam motocicleta altfel : vibra mai putin , tragea mai bine . Asa ca racirea care o are din fabrica e suficienta . Daca nu o duci si la drumuri lungi nu ai cum sa-ti dai seama de secretele ei . Editat Octombrie 31, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Remu1,iti dau dreptate. Anul asta am venit de la Constanta spre Bucuresti si nu am facut decat o pauza de tigare la Cernavoda,ca nu mai rezista cumnata-miu pe F650. Daca era dupa mine,nu opream deloc,capra trage mai bine la drum lung decat la frecusul prin oras. Anul trecut,de la Horezu spre Bucuresti,am oprit o data in Curtea de Arges si o data la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Asta e avantajul de a merge singur. Cand pleci in gasca,opresti de N ori...unul vrea tigare,unul sa usureze,altuia i se pare ca ii bate nu stiu ce,dar de fapt drumul e cu denivelari si omul nu sesizeaza asta... Acum 3 ani am facut intre Bucuresti-Cheia-Brasov 7-8 opriri,ca nu rezista celalalt mobrist,cu toate ca aveam acelasi tip de motocicleta...s-a dus toata placerea mersului pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 @ Cristi Ventilatoarele le-am pus pentru ca imi murise ventilatorul original (acum am altul de la bodyvl caruia ii multumesc din nou). Sunt ventilatoare de 12 cm... dar nu sunt de calculator. Au putere foarte mare si consum pe masura. Amandoua sunt mai eficiente decat cel original. (si au si suprafata mai mare iar fluxul si presiunea statica sunt tot cam pe acolo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ... Cand pleci in gasca,opresti de N ori...unul vrea tigare,unul sa usureze,altuia i se pare ca ii bate nu stiu ce,dar de fapt drumul e cu denivelari si omul nu sesizeaza asta... Acum 3 ani am facut intre Bucuresti-Cheia-Brasov 7-8 opriri,ca nu rezista celalalt mobrist,cu toate ca aveam acelasi tip de motocicleta...s-a dus toata placerea mersului pe curbe. In cazul meu,pasagerul este cel pe care nu-l suport la drum lung,si nu cel pe care il duc eu caci din principiu NU car pe nimeni! Pasageri celorlati se plictisesc si "dicteaza" traseul sa se parcurga mai repede,ca ii doare popoul sau au amortit,etc!!!Ei nu privesc problema d.p.d.v.al motociclistului!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.