Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut domilor, vad ca s-au scris multe de cand nu m-am mai uitat!

 

In primul rand "La multi ani!" pentru Alin!

 

Pe urma pentru Eugen... stii ca era o motocicleta care in popor se numea "Capra" original era "Carpati" cam inainte de "Mobra", e asta cand nu mai mergea, o demontai, o curatai si o montai la loc... ce sa vezi mergea ca noua. Asta este metoda "Caprei"! Asa si tu, ai desfacut, ai curatat si acum merge!

 

Cat despre reglajul unicului surub de amestec de pe carburatoarele noastre, din pacate nu se poate regla decat pe aparate! Pe vremuri (benzina cu plumb) te puteai uita la culoarea bujiei, acum de cand cu benzina fara plumb nu mai ai la ce sa te uiti! Salvarea noastra (moto pe carburatie) poate veni de la un senzor Lambda. Este senzorul care masoara nivelul de benzina ramasa in gazele de esapament. Asa "stiu" motoarele cu injectie cum sa regleze cantitatea de benzina.

 

Ma tot uit la un gaget de genul acesta dar este foooarte scump! Uitati-va aici! (e o problema pe e-bay, chestia costa 145 de lire!)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-AEM-Digital-Wideband-AFR-UEGO-Controller-w-4-9-LSU-Sensor-30-4110-/301300215839?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4626e4701f

 

Ideea este ca orice modificare pe admisie, pe alimentare sau pe evacuare afecteaza AFR (air fuel ratio = raportul aer - benzina), poate imi fac cadou de Craciun o sonda si atunci am sa pot sa-mi fac (si voua daca vreti) diagnosticare, reglaje si chiar tuning pe orice carburatie!

 

Mai vedem!

vreau sa te contrazic : poti sa mai reglezi fluturele de la acceleratie( se introduce jos un ac de cusut cu varful inainte si se desface sau strange surubul aferent care se afla afara de carburator in partea stanga . E foarte important pt ca daca e fluturele prea deschis trage benzina si pe jiglerul de acceleratie si astfel creste consumul, se poate ineca mai ales cu socul tras....)

» Post actualizat in 14 Oct 2014 10:00

Salut domilor, vad ca s-au scris multe de cand nu m-am mai uitat!

 

In primul rand "La multi ani!" pentru Alin!

 

Pe urma pentru Eugen... stii ca era o motocicleta care in popor se numea "Capra" original era "Carpati" cam inainte de "Mobra", e asta cand nu mai mergea, o demontai, o curatai si o montai la loc... ce sa vezi mergea ca noua. Asta este metoda "Caprei"! Asa si tu, ai desfacut, ai curatat si acum merge!

 

Cat despre reglajul unicului surub de amestec de pe carburatoarele noastre, din pacate nu se poate regla decat pe aparate! Pe vremuri (benzina cu plumb) te puteai uita la culoarea bujiei, acum de cand cu benzina fara plumb nu mai ai la ce sa te uiti! Salvarea noastra (moto pe carburatie) poate veni de la un senzor Lambda. Este senzorul care masoara nivelul de benzina ramasa in gazele de esapament. Asa "stiu" motoarele cu injectie cum sa regleze cantitatea de benzina.

 

Ma tot uit la un gaget de genul acesta dar este foooarte scump! Uitati-va aici! (e o problema pe e-bay, chestia costa 145 de lire!)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-AEM-Digital-Wideband-AFR-UEGO-Controller-w-4-9-LSU-Sensor-30-4110-/301300215839?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4626e4701f

 

Ideea este ca orice modificare pe admisie, pe alimentare sau pe evacuare afecteaza AFR (air fuel ratio = raportul aer - benzina), poate imi fac cadou de Craciun o sonda si atunci am sa pot sa-mi fac (si voua daca vreti) diagnosticare, reglaje si chiar tuning pe orice carburatie!

 

Mai vedem!

despre sonda , cred ca ar fi ceva util , numai sa nu fie si asta o problema in plus

» Post actualizat in 14 Oct 2014 10:03

pentru Cristi -initiere- bineinteles la anul . Anul acesta ma coplesesc ultimele datorii si apoi scap :mexicanwave:

» Post actualizat in 14 Oct 2014 10:05

Un sfat:la Aprilicile voastre(cel putin la GA asa era)aveti posibilitatea de a da la automat fara ca butonul rosu de ON-OFF al motorului sa fie pe ON(trebuie sa fie pe OFF)deci ca sa faca ungerea pistonului fara sa porneasca!Apoi pui pe ON,mai dai odata si porneste la sfert,cu ungerea facuta!Asta faceam eu dupa perioade mai lungi de nepornit!Pornea la sfert.A,si socul tras doar 3/4,NU de tot! :hug:

» Post actualizat in 14 Oct 2014 05:15

Neaparat sa ma suni cand vii,sa ne intalnim in Turda si te duc eu,poate stam un weekend,vorba ta,asa ca initiere!

Dar asta undeva prin primavara anului viitor,ca acum nu pot sta nici pe picioarele mele inca,cum trebuie!

» Post actualizat in 14 Oct 2014 05:19

Niciodata,dupa pornirea la rece,NU bagam socul mai devreme de 55-60 de grade,caci nu statea la relantiu.Lasam turatia de relantiu,la 1500 de ture,caci merge un pic mai rotund!Relantiul il reglam la 70-75 de grade,cu faza lunga si cu frana calcata!

Asta-i relantiul ce-l am si la Aprilica actuala!

» Post actualizat in 14 Oct 2014 05:27

Exact asta voi face si eu,concediu in prima decada a lui august!Voi lua concediu!!!Super de acord!

atunci ma gandesc si eu la prima decada din august

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit pana la urma...

Ma bucur c-ai rezolvat problema pedalei de schimbator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin - da, ai dreptate mai poti regla si deschiderea fluturilor din surubul de ralanti si chiar le poti sincroniza deschiderea din surubul de pe axul central, corect!

 

@Akybo - ai unul din carburatoare infundate pe circuitul de ralanti sau pe circuitul surubului de amestec, spun ca este doar unul din ele pentru ca inca mai merge "pacalita" din turatie sau chock. Trebuie desfacute carburatoarele si suflate cu un spray cu solutie de curatat pe toate circuitele.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare!

Am descoperit un sistem de ungere automata de lanturi, se numeste AutOILER, provine din Slovenia si merge perfect. Am instalat una pe al meu si sunt tare multumit de ea. Am luat legatura cu fabrica si am si facut primele importuri. Sa vedeti despre ce este vorba: este tradus in romana un prospect si un ghid de instalare, ce puteti accesa aici:

http://sportuniversu...ectAutOILER.pdf

http://sportuniversu...areAutOILER.pdf

Pret promotional 2014: 67 euro, cu TVA inclus=295 lei

Astept comenzi si caut parteneri de distributie in toata tara.

Info suplimentar pe email: cosmotegsm@gmail.com

Numai bine,

Joe

consider ca orice lucru in plus va deveni deasemenea o problema in plus.NO WAY! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,se pare ca deja suntem 3 ce ne vom programa concediul pe prima decada a lui august 2015!

Eu zic ca,daca programam din timp,va iesi ceva pana la urma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand,bine ai venit printre noi!

Cum este filtrul tau de aer?Spalat,curat,nedesfacut,etc!

Bine v-am regasit!

Am de ceva timp motorul dar nu am mai intrat demult pe forum.Filtrul de aer l-am scos,curatat si spalat,dar il voi mai verifica.

 

@Florin_escu

Carburatoarele au fost desfacute si curatate de un mecanic in care am incredere DAR am sa fac treaba asta cu manutele mele,sa fiu 100% sigur ca nu e de aici.

Un ultim update ar fi ca,in ciuda faptului ca am ridicat relanti-ul si am mers cateva zile asa,a inceput sa faca figuri si cu relantiul ridicat.Uneori ii scade turatia ca si cum n-as fi ridicat relantiul.

Un prieten m-a sfatuit sa-i spal pe interior rezervorul,poate s-a adunat mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e posibil sa se fi adunat mizeria pe sita robinetului de benzina din interior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Akybo - mecanicul poate si-a facut bine treaba dar s-au infundat dupa.... si inca se infunda daca zici ca merge din ce in ce mai rau! Nu mai ai sita din "T"-ul de alimentare de pe carburator, prin aia nu ar trebui sa treaca nimic, sau ce trece nu influenteaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau o sugestie sau un sfat: m-am tot plans de un lucru privitor la seaua de la mobra mea, adica in ultima perioada am mers impreuna cu consoarta si datorita vinilinului aluneca spre mine si ma deranjeaza , mai ales la coborare unde imi cam rupe mainile.Nu vreau sa astup scrisul "Aprilia" fiindca este original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nu vreau sa astup scrisul "Aprilia" fiindca este original

Mno,asta-i fan adevarat!

Am zis!!! :10: !!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,asta-i fan adevarat!

Am zis!!! :10: !!!

daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! :peace:

» Post actualizat in 15 Oct 2014 05:13

daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! :peace:

post-78987-0-25908300-1413350012_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! :peace:

» Post actualizat in 15 Oct 2014 05:13

Mi se pare corect,sunt curios cum va arata Aprilica mea la 20 de ani!GA-ul arata la fel de bine cu al tau!

post-41801-0-99514700-1413354636_thumb.jpg

post-41801-0-76148200-1413354650_thumb.jpg

post-41801-0-87006100-1413354664_thumb.jpg

post-41801-0-41386400-1413354686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper,doar ca lucrurile nu mai au calitatea de a fi longevive cum erau...

Evident ca vreau s-o pastrez!Am dat decret ca bat 100.000 km cu ea,apoi mai vad... :eek:

Acum am un pic peste 45.000 de km si anul trecut cand am cumparat-o in mai,avea 26.000 si ceva de km! :rusinica:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper,doar ca lucrurile nu mai au calitatea de a fi longevive cum erau...

Evident ca vreau s-o pastrez!Am dat decret ca bat 100.000 km cu ea,apoi mai vad... :eek:

Acum am un pic peste 45.000 de km si anul trecut cand am cumparat-o in mai,avea 26.000 si ceva de km! :rusinica:

ai facut ceva cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Mi-au venit si mie ieri carburatoarele,le-am dat pe ale mele azi jos,dar cele venite au filetul de la piulita de prindere a cablului de soc stricat.

Maine ma duc sa iau un tarod din bazar,dar sunt deja la a doua tura de noapte.

Bineateles ca am avut iar caderea aceea de ralanti si vreau sa fac proba cu carburatoarele astea.

Daca nu e de acolo,Victor_peg,voi apela la tine pentru o proba a CDI-ului.

Am rabdare pana saptamana viitoare,pentru ca week-end-ul asta e petrecere mare (cunun finii) si mai lucrez intre timp..

Nu vreau sa ma supar iar pe calut..

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca indicat ar fi sa pui cdi-ul tau pe Aprilica lui Victor,si nu invers!Daca e ceva defect al instalatiei electrice la tine si pui cdi-ul lui Victor,risti sa-l coco pe al lui!

Ce spui Eugene?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,la amandoi.

Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele.

Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. :)

» Post actualizat in 17 Oct 2014 13:02

Multumesc,la amandoi.

Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele.

Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. :)

» Post actualizat in 17 Oct 2014 13:05

Acum ma uitam ce frumos urca anul trecut pe Transalpina cu doua persoane si bagaj.

Transalpina spre Ranca cu Pegaso `99 5 By Wak…:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...