Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

O idee buna asta cu locatia fiecarui Aprilian Pegasist!

» Post actualizat in 24 May 2015 20:08

PS:Imi place "echipamentul" speed-istului de vis-a-vis de tine din dreapta...

mai ales pantofii de protectie-alea 's mobre de fite ,

Enduristii toti au fost echipati.

M-am intalnit cu un aprilist si am mai stat de vorba de una , alta si culmea se pare totusi , si asta din comparatia fizica , GA este una dintre cele mai inalte enduriste la sa. Am pus-o langa un Transalp care era mai jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@mad_max

Intalnirea a fost organizata de doua asociatii " Roata de foc - moto si Asociatia Pro Campina - biciclete.la eveniment au participat mai multe cluburi moto din Targoviste Ploiesti , Bucuresti cat si motociclisti individualisti din imprejurimi.Acest eveniment tinde sa fie o traditie.

Un alt eveniment social organizat de "Roata de Foc " il reprezinta o sesiune de donatii de sange odata pe an : anul trecut au participat 154 persoane.Pe langa astea sunt doua sesiuni de donatii catre familii cu probleme sociale de Paste si de Craciun....o intalnire moto la Magureni langa Campina.......In concluzie motociclistii sunt rai

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga 10W-40, e cea mai buna combinatie pentru zona noastra.5W-40 e bun in zonele mai reci.

 

Sa vedem daca/cati vor fi doritori de Vatra-Dornei.In functie de asta,stabilim ce si cum!

n-as vrea sa intru in polemici despre uleiuri....oricum ,ei in carte specifica clar numai 5w-40 , 10w40 e mai putin stabil vara la temperaturi mari ( isi pierde din gradul vascozitate)...dar cel mai imp,sa fie fulll sintetic,nu semi..mineral deja e=0....am vazut ceva de la mobil 1 extra numaistiu cum 5w40, castrol titanium 0w-40 sau azi ma uit de motul 7100...toate 3 s-ar invarte in jur de 45 lei litrul....nu stiu cum ma incadrez in 100 lei buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati entuziasmul pentru evenimentul de ieri , dar a fost primul de acest gen pentru mine si m-am simtit fericit , poate dupa mult timp , mai ales atunci cand ne saluta si aplauda lumea pe strada , chiar din conserve unii.Ideea a fost sa uneasca toate tipurile de participanti la trafic pe doua roti , inclusiv biciclete si scutere.

Am simtit o bucurie imensa , mai ales ca s-a mers civilizat , fara excese de zel ,


» Post actualizat in 25 May 2015 06:44

n-as vrea sa intru in polemici despre uleiuri....oricum ,ei in carte specifica clar numai 5w-40 , 10w40 e mai putin stabil vara la temperaturi mari ( isi pierde din gradul vascozitate)...dar cel mai imp,sa fie fulll sintetic,nu semi..mineral deja e=0....am vazut ceva de la mobil 1 extra numaistiu cum 5w40, castrol titanium 0w-40 sau azi ma uit de motul 7100...toate 3 s-ar invarte in jur de 45 lei litrul....nu stiu cum ma incadrez in 100 lei buget.

Eu am 10 w 40 semisintetic Motul 5100 e cel mai bun pt mobrele noastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Madmax: si la multe masini,initial se pune 5w30 sau 5w40. Dupaceva ani in care apare uzura,se pune 10w40,altfel iti va consuma ulei de la un schimb la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea n-a papat gram de ulei in 5000km...folosit agip extra hts sintetic 5w-40.........sincer as alege un 5w-50 dar deja am pretentii de racer.

 

  • cifra din faţă W-ului este temperatura minimă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile,deci cu cât este mai mică motorul va pornii fără probleme iarnă : 0W30 ,5W30 etc
  • cifra din spateleW-ului este temperatura maximă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile, deci cu cât este mai mare motorul va fi mai protejat în regim de curse (turaţii+temperaturi ridicate), exemple: 10W40 ,10W50, 10W60 –ulei racing.

cat timp motorul nu are uzura, se poate pune si 0w-60 pentru protectie si performante maxime.daca al va papa, nu-i nimic! inseamna ca are uzura dar protectia tot va fi maxima versus un ulei mineral sau semi.

 

http://masinamea.4tuning.ro/blog/asandulescu/ulei-obisnuit-vs-ulei-sintetic-30/ lectura placuta

 

singura diferenta la uleiuri la motorete e in functie de marca si tip,sa nu faca figuri la cutie....in rest....totul e relativ :peace:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea gasi un strungar sa-ti confectioneze,bucurestiul are multe ateliere....after market sunt cam scumpicele,mai putind e 150 nu cred,asa iei un ghidon nou la 200....si ai si vechiul de rezerva...mai degraba cauti un alt ghidon mai user-friendly ...culmea e ca pe spatele meu al prefer sustinut mai mult din maini,daca stau drept obosesc si ma doare coloana....sunt un ciudat,mi-ar trebui ghidon sport cu scarite de enduro :))) .....tu ce inaltime ai?

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s departe nici eu la 1,88 :P

 

 

ia uite ce scrie acilea aprilia : https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=7320

 

imi dau comanda ,pe hartie e cel mai tare ulei ,bate la poponeata castrol motul si mobil 1,si e si recomandat de aprilia..... culmea,e si mai ieftin decat ele.....38 lei litrul la autokarma pe net...exceptie iarna ( unde recomandat e un 0w sau 5w ).....agip racing 10w60

http://www.superformance.co.uk/parts/AGIP0040_PDS.pdf

 

pana acum am avut in ea agip hts 5w40 ca si in masina ( 33lei /l ) , de primavara trecuta pana la 4500k km era curat,dupa a inceput brusc sa oboseasca....dupa ce-am forjat-o vreo 700km.

cel mai mult conteaza vascozitatea la 100grade. majoritatea uleiurilor obisnuite au in jur de 12-13-14....asta are 24 :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa verific nivelul uleiului din amortizoare fata si sa completez cu ulei dar pe unde pun uleiul.daca puteti sa mi spuneti va rog

de obicei pe gaura :crack:

» Post actualizat in 25 May 2015 17:53

Da da, Cristi a vazut cel mai bine :crack:

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare de ghidon gasesc pe undeva? Stiti cum s-ar alege?

Ca m-a cam durut spatele dupa plimbare, nu am o pozitie prea buna la maini.

cred ca inaltatoarele nu sunt ok si asa prinderile sunt cam firave ,Cred ca poti suda de ghidonul existent un "U' in partea de jos cu inaltimea aripililor atatt cat iti trebuie si gata cai poza cu rosu.Vei pastra rezistenta prinderilor originale , banii in buzunar si va fi un pic inaltat.Cred ca am sa fac si eu asta

post-78987-0-29237000-1432576774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline ai chef de glume?Dar daca tot ai inceput te rog zi mi pe unde ca am inteles c daca desfac piulitele de sus de pe amortizor sar ceva arcuri asa ca te rog lumineaza ma

in principiu trebuie sa o suspenzi astfel incat roata fata sa nu mai atinga solul , apoi desfaci piulitele de sus si nu mai sar arcurile .Cum o suspenzi? iei un prieten zdravan ridica de roata si tu pui o capra ( butuc ) sub scut .E simplu.daca ai stander e si mai simplu

 

Eu m-am descurcat singur cu un cric de masina , apoi am ancorat-o de stalpii de la terasa , am introdus sub ea o cutie de lemn facuta de mine pt acest scop am dat cricul la o parte si gata

» Post actualizat in 25 May 2015 18:07

asa

» Post actualizat in 25 May 2015 18:13

@mad_max_86, eu am pus Motul 5100 10W40, mobra merge brici, porneste usor si nu consuma ulei. Nu cred ca are sens sa te complici.

normal , toata lumea merge cu semisintetic 5100 si atunci ?

» Post actualizat in 25 May 2015 18:14

vad cape Victor l-au durut mainile , insa pe mine altceva asa ca m-am apucat iar de prostii:

post-78987-0-82695200-1432577250_thumb.jpg

post-78987-0-46895800-1432577682_thumb.jpg

post-78987-0-70192400-1432577686_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare


» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...