Madalin Pribu Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 am suflat tot ce inseamna buson ,rezervor uscat ( al vopsisem asta toamna) si robinet benzina ,inclusiv desfundat teava aia de respiro al rezervorului ( si cu rol de drenaj apa ) asta toamna....fara prea mare efect....am lasat si busonul deschis putin timp special ptr ... nimic. firele galbene cu verde erau deja ,ce se vede in poza sunt firele taiate lasate unde erau ele pe traseu,ar trebui s-o masacrez pe toata ca sa le scot si recablez , dar macar am optimizat putin...nu ar avea sens acum....ar mai ramane problema celor 2 fire rosii de + destul de lungi care vin de sub jug pana in spate la sigurante ce se intorc iar in fatza la far si contact...prea lung traseu,prea multa cadere de tensiune....opera italieneasca+romaneasca.....fostul proprietar asa a ales,eu as fi pus ventilici pe rectificator. Sigur n-ai apa in rezervor? Ca eu asa am patit. Era infundat furtunul de drenaj si cand ploua se infiltra pe la buson, in loc sa se duca apa sub moto. Dadeam la automat pana descarcam aproape bateria. Toate erau bune si frumoase, doar ca nu voia sa plece, neam. Faza asta o facea numai pe rezerva, din simplul motiv, descoperit ulterior, ca tragea apa din rezervor, pe stutul mic, in loc de benzina. Pana intr-o zi cand cineva m-a pus sa dau jos rezervorul, sa-l intorc pe dos, sa suflu furtunul de drenaj si sa-l pun la loc. Am scos vreo doi litri de apa adunati pe fundul rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 alta chestie care ma dispera de cand o am, cand e nivel mai scazut de benzina in rezervor mai ales dupa primii 15km pe rezerva si nu ai vine debit puternic ( din cadere ), daca n-o fortez la furtun sa-i dau cu gura presiune , stau zeci de minute pana o ia..chit ca scot furtunul si pisha bine. dar deja ma sictireste aspectul asta. urmeaza honda. cu ocazia asta vizitez timisoara ca-i printre putinele orase din tara unde n-am ajuns E o "shechereala" aici: nu cred ca e nici de la apa, nici de la supapa din buson asa cum spuneau antepostacii mei. Omu asta si-a golit de curand rezervorul de mai multe ori si a deschis busonul inainte de tentativele de pornire, iar rezultatul este acelasi. Si altceva: cine imi spune ce-i cu cablul asta (cablu de tractiune introdus printr-o protectie izolatoare si cu o "saiba" la capat). Sta acolo sub sa si nu stiu ce rol are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Pentru legat casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 E o "shechereala" aici: nu cred ca e nici de la apa, nici de la supapa din buson asa cum spuneau antepostacii mei. Omu asta si-a golit de curand rezervorul de mai multe ori si a deschis busonul inainte de tentativele de pornire, iar rezultatul este acelasi. Si altceva: cine imi spune ce-i cu cablul asta (cablu de tractiune introdus printr-o protectie izolatoare si cu o "saiba" la capat). Sta acolo sub sa si nu stiu ce rol are. IMG_0007.jpg pare un cablu de masa, minus - de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10 deci de unde apa?? 1.intrebasem pentru ML sau Cube daca au furtun.Am un amic care a gasit benzina in partea dreapta a rezervorului si nu are furtun de trecere am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?! » Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25 ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Rezervorul de ML nu are furtun de trecere. E un rezervor de bogati de 22 de litri. La Dominator are doar 13 litri,aproape cat ma MX,dar ajunge peste 200 de kilometri linistit. Faine pozele de pe Aries,Cristiane. » Post actualizat in 12 Jun 2015 09:39 Cu un plin la Pegaso (ML) am venit de la mare si m-am mai fatait o saptamana prin oras,cam 10-15 km pe zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) @3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.) Editat Iunie 12, 2015 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) @3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.) da becul este 21 W , dar se complica la montaj daca nu stie. Cred ca asta e valoarea rezistentei calculata la puterea becului » Post actualizat in 12 Jun 2015 10:55 Aici un link .Victor are dreptate Banuiesc ca releul e mecanic http://bec-led-auto.blogspot.ro/2013/04/cum-depistam-ce-fel-de-semnalizare-are.html Editat Iunie 12, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) releul este mecanic,daca nu gasesti mai ieftin de 50 lei un releu special ptr led ( olx, ebay etc ) solutia teoretica e sa pui o rezistenta care sa disipe 20w dar voi va imaginati ce inseama asta? acea rezistenta va avea dimensiunea unei surubelnite...si sunt si cumpe la asa wattaj... solutia cea mai simpla este tot folosirea unui bec in paralel cu ledurile, se poate monta si la iesirea releului, sau oriunde este firul de de la semnal + iesire releu si - pe sasiu... ledurile raman la locul lor ptr afisaj. cu un singur bec in paralel ( stanga /dreapta foloseste aceeasi iesire din releu, doar comutatoul de pe ghidon le schimba stanga dreapta ) ar trebui sa mearga ok ritmul se regleaza in functie de wattajul becului,dar a nu se depasi 40w altfel releul se !@#!%$. acum, tie iti clipoceste des si merg fiindca ai deja becurile pe filament din bord care iti disipa ceva putere ( 3/5w) . dar nu suficient. daca le-ai scoate,nu o sa-ti mai mearga deloc. » Post actualizat in 12 Jun 2015 11:58doar ce au sosit :rock: Editat Iunie 12, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 MX- ul are furtuna care vine din partea dreapta... Baieti am si eu o intrebare.. am cumparat niste semnalizari pe leduri pentru spate dar m-am cam grabit si acum am incercat sa le montez si cand pun semnal clipesc prea repede.... am inteles ca consuma prea putin si ca releu e mecanic.,... pot sa fac ceva sa rezolv cadenta? http://semnalizareleduri.blogspot.ro/ releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 http://performance-shop.ro/adaptoare-relee-sigurante/2856-rezistente-semnale-led-pentru-becuri-de-21w.html Nu mi se par a fi atat de mari pe cat zici.. ma rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) http://semnalizareleduri.blogspot.ro/ releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net in primul rand ca ledul are nevoie de tensiune stabilizata iar varianta de releu electronic pe care ti-am trimis-o dispune de aceasta functie , asta duce la prelungirea vietii ledului. rezistenta preia o parte din curent si il treansforma in caldura Editat Iunie 12, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati ) Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari... Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel.. Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Asa ziceam si eu. Semnalizarile au fost 100 lei perechea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 http://performance-shop.ro/adaptoare-relee-sigurante/2856-rezistente-semnale-led-pentru-becuri-de-21w.html Nu mi se par a fi atat de mari pe cat zici.. ma rog.. cautasem rezistente d-astea acum 2-3 ani in magazinele de electronice din c-ta si ofereau niste chestii cat un marker , 25 lei bucata ) » Post actualizat in 12 Jun 2015 13:27 Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati ) Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba. subscriu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Eeeii . nu chiar.. Asa ziceam si eu. Semnalizarile au fost 100 lei perechea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati ) Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba. bine si atunci dai 60 pe 2 rezistente....vorbim de cazul lui 3m-01???? » Post actualizat in 12 Jun 2015 18:41 Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari... Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel.. Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. Invatare de minte: intreaba inainte sa faci o modificare , s-ar putea sa afli ca nu merita efotul , vorba cu inginerii , de acum cateva zile , crezi ca stim noi mai bine ...? Bun si daca pui in paralel ce o sa-ti lumineze : poponeata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Data viitoare intreb, asta e sigur ) Il dau cu banda izoliera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Gazdac Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 pare un cablu de masa, minus - de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10 deci de unde apa?? am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?! » Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25 ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar Cablul acela care pare unul de minus e de fapt un cablu cu care poti lega casca de motor(pt cei ce nu au cutie sau spatiu suficient ). O parte e fixa si cealalta ...dupa ce se introduce in barbia de la casca se agata la interior (are un locas anume) dupa care se inchide saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) Data viitoare intreb, asta e sigur ) Il dau cu banda izoliera... poti sa-l scoti unde va la amortizor , sub sa si noaptea o sa dea o lumina deosebita , poti cumpara albastru daca gasesti sau il colorezi albastru cu oja. Dar cel mai bine cauta un releu ELECTRONIC , mai ieftin , s-ar putea sa mearga fara alte modificari. Editat Iunie 14, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 mica plimbare de astazi : Campina , Brebu , Slanic , Valeni de Munte, Plopeni si acasa.Nu au fost multi km dar peisajul deosebit , si normal un pic de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) Faine pozele,nu-i bai c-a plouat nitel! S-a mai ridicat prafu'... Era cam mult praf. Am oprit deoarece am uitat geaca de ploaie acasa in rest ok » Post actualizat in 14 Jun 2015 19:14 din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . asculta asta: cand te pregatesti de plecare si vezi ca nu e gata pleaca fara ea. sau fa in asa fel incat sa se imbrace si pleaca cu mobra sa alimentezi lasand-o sa astepte , pe caldura asta ,daca are va intelege , daca nu , nu Editat Iunie 14, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . Am tot auzit de Cheile Dobrogei, dar nu am ajuns. Asa ca dupa ce am vazut pozele tale, m-am hotarat. In ceea ce priveste litrajul, e cam putin pentru doua persoane. De obicei eu nu iau bere pe drum pentru ca se incalzeste. Prefer sa o iau rece din cel mai apropiat satuc pentru ca la noi nu-i o problema. In orice catun gasesti doua biserici si cinci carciumi. In alta ordine de idei imi plac gentile laterale, dar nu am inteles de ce ai legat tank-bag-ul de ele si nu l-ai pus pe rezervor. Anyway, poveste traseul si eventual cum a fost cu camparea in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) berea si vinul le-am luat din cel mai apropiat sat,targusor, la vreo 5 km accesul in zona se face din localitatea m.kogalniceanu , spre targusor ( directia hotar tulcea ) catre rezervatia gura dobrogei ( + pestera liliecilor ), inainte de sat e o bariera de tren,dreapta acolo. dupa bariera tot la dreapta pe drum pietruit catre manastirea si pestera sf casian,neaparat de vizitat pestera ( la biserica dreapta pe poteca). pana la manastire anost,dar peisajul din zona pesterii va fi wow,nimeni nu-si inchipuie asa ceva intr-un camp ( pereti verticali,poteca prin padure,lac la baza cu insule,loc ptr lansare cu parapanta,urcare in pestera pe scara aproape verticala 15m) spre chei, se merge in continuare inainte prin satul targusor,dupa 1 km drum la dreapta, tot la intersectie e si carciuma. inca 2-3km inainte si voila cheile dobrogei. acel tank bag are doar magneti,ai uitat ca aprilia are rezervorul din plastic? si nu mai am chingile lui originale..am improvizat totusi o legatura cu o chinga de borseta dar nu ar fi fost suficient de lunga sa-l cuprinda plus ca trebuia sa echilibrez pe cutia stanga greutatea cu cea din dreapta in zona pe o raza de 10km se pot face o gramada de drumetii. . marea problema e caldura ,zona e plina de arbusti cu tepi,conifere,iarba uscata si maracini si destul de mult praf pe langa drumuri,majoritatea pietruite sau de pamant.nu e nici o fantana in zona si dupa 2 ore afara te simti ca o stafida poti campa oriunde,nu dai de nici un ranger,nu te intreaba nimeni nimic,dar din pacate sunt multi nesmititi care lasa gunoaie in urma,si in zilele de sarbatoare te intersectezi cu ceva lume care se baga cu masina pana in maginea padurii si au obicieul sa fie mai prost crescuti ( sa detaliez? ) ptr impatimitii de off-road....trasee sunt zeci....daca te orientezi bine poti ajunge cam oriunde si cu aprilia sau bmw....kef si benzina sa ai....ca nivel,as zice mediu. lemne de foc nu prea gasesti,doar vreascuri care ard repede. esti ca la munte la 1600m ,cu caldura din grecia. multe turme de vaci si oi , poti oricand da peste broaste testoase,soparle,fazani.am vazut multi soimi zilele astea. acum 5 ani noaptea urlau si lupi Editat Iunie 15, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.