Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut,

Eu am avut probleme cu oringurile de la injectoare(erau foarte imbatranite si scapau benzina in special cele care veneu din rampa de injectie)...intradevar cele originale sunt foarte scumpe...tu ce problema ai mai exact cu ele? dc sunt infundate se pot curata....oringuri se gasesc pe ebay sau chiar si in Romania(50 lei setul)...eu tin minte ca atunci cand am cautat pe net injectoare am gasit ca sunt la fel cu cele de citroen xara 1.4i si alte cateva modele frantuzesti....injectoarele de pe pegaso sunt Sagem (Franta).vezi poate gasesti la dezmembrari 2 injectoare de xara.cauta si tu pe net...ale mele functioneaza perfect...e drept ca au fost curatate in trecut de fostul proprietar...

» Post actualizat in 18 Jul 2015 16:30

Azi am facut urmatorul traseu:

http://distanta.ro/bucuresti/ramnicu-valcea/polovragi/novaci/45.290869,23.692022/sebes/45.875452,23.801612/45.794310,23.914346/45.818683,24.162127/bucuresti

initial am vrut sa ma intorc pe Trasfagarasan dar m-am razgandit(am fost acum 2 saptamani) si m-am intors pe Valea Oltului. A fost destul de obositor, mai ales din cauza caldurii..Am facut cam 12 ore(cu pauzele de rigoare incluse).Pe Transalpina a fost o temperatura placuta dar cu am iesit pe Valea Oltului , pana la Bucuresti a fost cuptor.Cum deschideam viziera parca imi dadea cineva cu pistolul de aer cald.Drmul foarte aglomerat(se cunoaste ca e lumea in concediu)

frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

frumos!

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

Multumesc ! Inaltatorul meu e ok numai ca actuala configuratie a mobrei nu imi permite montajul.Daca voian doar 3 cm mergea insa vorba ta 3 cm nu-i o scofala .La mine erau 5.Insa nu am calculat bine de la inceput

Ideea cu un alt amortizor iar nu e buna ca ne intoarcem de unde am venit- LUNGIMEA- nu il voi putea monta fara alte modificari la cadru , asa ca pica

Singura modalitate de a inalta mobra este modificarea cadrului mic pe care sta saua sau seaua , nu stiu cum e corect , sau sa fac eu altul.Asta presupune sa pierd timpul in care as putea sa fac ceva folositor !

in concluzie ramane asa :hug:

» Post actualizat in 18 Jul 2015 18:03

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

mi-au placut pozele de pe unde ati umblat cu mobra .Ai ce povesti la intalnire.Asteptam :peace:

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am avut probleme cu oringurile de la injectoare(erau foarte imbatranite si scapau benzina in special cele care veneu din rampa de injectie)...intradevar cele originale sunt foarte scumpe...tu ce problema ai mai exact cu ele? dc sunt infundate se pot curata....oringuri se gasesc pe ebay sau chiar si in Romania(50 lei setul)...eu tin minte ca atunci cand am cautat pe net injectoare am gasit ca sunt la fel cu cele de citroen xara 1.4i si alte cateva modele frantuzesti....injectoarele de pe pegaso sunt Sagem (Franta).vezi poate gasesti la dezmembrari 2 injectoare de xara.cauta si tu pe net...ale mele functioneaza perfect...e drept ca au fost curatate in trecut de fostul proprietar...» Post actualizat in 18 Jul 2015 16:30Azi am facut urmatorul traseu:

http://distanta.ro/bucuresti/ramnicu-valcea/polovragi/novaci/45.290869,23.692022/sebes/45.875452,23.801612/45.794310,23.914346/45.818683,24.162127/bucuresti

initial am vrut sa ma intorc pe Trasfagarasan dar m-am razgandit(am fost acum 2 saptamani) si m-am intors pe Valea Oltului. A fost destul de obositor, mai ales din cauza caldurii..Am facut cam 12 ore(cu pauzele de rigoare incluse).Pe Transalpina a fost o temperatura placuta dar cu am iesit pe Valea Oltului , pana la Bucuresti a fost cuptor.Cum deschideam viziera parca imi dadea cineva cu pistolul de aer cald.Drmul foarte aglomerat(se cunoaste ca e lumea in concediu)

Merci tare mult de informatii.

 

Nu stiu exact ce problema au ale mele, stiu doar ca sunt in scurt circuit, conform unei diagnoze. Inca nu au fost scoase de acolo ca sa am mai multe detalii.

 

Cred ca voi incerca intai sa le curat, sau, daca nu e destul, varianta cu xara suna destul de fezabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea


» Post actualizat in 20 Jul 2015 07:37

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea

adica limitatorul de pe melc este in fata sau in spatele opritorului de pe furca?

post-78987-0-43605900-1437373620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau , va parasesc...am schimbat aprilia pe o honda dominator nx250 din 95 bine intretinut....chiar daca cea mai slaba de 13kw, am reusit s-o delimitez ( scos obturare carburator ) si sper sa ai aibe macar 16-17kw acum

nou proprietar sper sa fie mai multumit de ea ,si fara eventuri nedorite :)

 

in alta ordine de idei,acum inteleg de ce cristian ai fura nevestii asa des jucaria asta mica....e distractie maxima, pocket bike enduro :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea

» Post actualizat in 20 Jul 2015 07:37

adica limitatorul de pe melc este in fata sau in spatele opritorului de pe furca?

m-am lamurit: e corect asa!

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba chiar AMR 18 zile,azi!

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

post-78987-0-54959300-1437407431_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

Multumesc Alin, nu am gasit joc acolo, insa am gasit joc destul de mare la '' rear shock absorber '' am comandat rulmentii, o sa revin cu informatii dupa schimbare, vad ca si tu ai desfacut sistemul.

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Nu am reusit. Nu mi-au ajuns 2 rulmenti. Se pare ca ar veni maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

ca sa nu mai intrati in oras sa pierdem timpul , pe DN 1 la iesire din Campina este tot o benzinarie ETU , dau cafeaua acolo.Cu Victor m-am intalnit acolo cand am mers la Sighisoara

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:34

Cristi

Ne duci la Cascada Sipote si la Poarta Zmeilor?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:43

stie careva dimensiunile pentru camerele rotilor noastre?

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun traseul, Alin.

P.s. iata ce vreau sa fac:

attachicon.gif20150720_213804.jpg

explica poza

Ai ceva lentile , lupe ....pe acolo?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 15:13

Ne intalnim si stabilim dup-aia ce si unde putem merge.

Cred ca asa e mai corect. :peace:

normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt 2 lupe dreptunghiulare, una e faza lunga si una faza scurta :)

:peace:

daca am inteles bine vei pune un corp de iluminat cu led si din ce imi dau seama vei marii efectul cu 300 % .Vezi sa te incadrezi in normele legale. daca o sa ai lumina prea puternica , D-l politist iti va lua talonul si te va trimite la RAR pt verificare

» Post actualizat in 21 Jul 2015 18:18

Mi-am verificat incarcarea releului 14,38 volti.E perfect.In prealabil am curatat toate contactele aferente

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un kit de pana de bicicleta plus un petec mai mare ( in caz de rupere mai mare sau in jurul ventilului) e mai usor de carat. Manopera e aceeasi. Pe 19 ar merge, dar nu stiu cum poti infunda camera pe roata de 17 fara sa faca cute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat de la Florin - Moto Bike Shop dimensiunile la camerele moto. Se gasesc pe situl lor


https://www.motobikeshop.eu/ro/camera-de-aer-4.00-4.50-19-tr4
https://www.motobikeshop.eu/ro/camera-de-aer-3.50-4.00-17-tr4

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu pornirea la un Pegaso 2002 injectie, incerc sa o pornesc si se aude un tacanit de la releul de start de sub rezervor (specific ca am in curent in baterie 12.9 V) problema a aparut dintr-o data, ii dadeam la automat ca nu pornea si la un moment dat nu mai invartea electromotorul si a inceput sa se auda zgomotul acesta. Care este problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Edy, bine ai venit!

 

In primul rand in la baterie masori tensiunea, curentul se masoara mai greu!

 

Tacanitul pe care-l auzi este de la un releu care cupleaza electromotorul, asta e bine pentru ca inseamna ca functioneaza.

 

Acum, ai doua variante, ori bateria este dusa (cati ani are, ce tip este, mai are lichid in ea?) ori electromotorul este blocat. Mai este si o a treia varinta (care s-a mai vazut pe forum) cand ambielajul era blocat din lipsa de ungere si s-a remediat simplu schimband motorul!!!

 

Cel mai simplu verifici variantele luand curent de la o alta baterie (procedura este aceeasi ca la masini), nu ai ce sa strici si oricum un CDI este ieftin!

 

Daca-i dai curent si invarte, ai bateria dusa, daca tot nu invarte, primul pas este sa dai electromotorul afara si sa-i schimbi carbunii.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...