Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am ajuns in sfarsit acasa dupa 13 zile , 2200 km si o jumatate de tara petrecute in locuri minunate si cu oameni deosebiti.Dupa un frig resimtit din plin intre Bucuresti si Campina incerc sa imi revin la un ceai fierbinte , apoi ma apuc de descarcat poze


» Post actualizat in 19 Aug 2015 11:43

Auuu,mancati-as frigaruia din mana,Mony! :eek:

 

Mno,da' cine-i uratu' ala din dreapta lui Alin?


» Post actualizat in 19 Aug 2015 10:50

Pozele Aline cand le postezi la vedere?

abia am ajuns

post-78987-0-09476500-1439984544_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.xfile.ro/filesgroup/dc08cf6f115763a1f3c0854bcd7354c9.html


» Post actualizat in 20 Aug 2015 07:15

https://www.xfile.ro/filesgroup/dc08cf6f115763a1f3c0854bcd7354c9.html


» Post actualizat in 20 Aug 2015 07:17

scuzati parola este : aQuTyWaH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cautand ceva pe net, am dat peste site-ul asta, ceva de genul RealOEM pentru BMW. Sunt diagrame amanuntite si toate componentele pentru Aprilia. Poate ca unii nu il stiu.

 

https://www.ultimateparts.net/aprilia/p.php?n=Aprilia-Pegaso-650-parts-Aprilia-Parts-and-Spares-Genuine-OEM&i=352

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , pentru cui ai trebuiesc, ofer spre Donatie Gratuit piesele din poza, ramase dupa ce am dat pegaso cube

 

cu precizarea ca prinderile la lampa sunt rupte dar se pot face altele fara probleme , iar geamul rosu este lipit in partea de jos spre nr , prinderile ok , hand guardurile unul este intreg a fost relipit cu fibra pe interior iar celalalt este cel original al motorului cu o mica bucata lipsa in dreptul manetei de frana in rest necrapat.

 

nu prea mai intru pe forum , nu-mi lasati pm-uri ca nu citesc. cine le vrea tel 0740598467 sau sms si platiti voi transportul . cand se dau anunt aici

post-89731-0-38831100-1440193434_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as ramane pe locatia de anul trecut , in localitatea Raul Sadului langa Sibiu, la cabana Nora,asta pt zona si echilibru de km insa daca se alege iarasi Shanti e ok

 

https://www.google.ro/maps/uv?hl=ro&pb=!1s0x474c50dcce6df83f:0xeefa66c7592a6b7c!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e1!4shttps://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname%3D114958078853180916398%26id%3D6105143989595074866%26target%3DPHOTO!5s+-+C%C4%83utare+Google


» Post actualizat in 22 Aug 2015 10:56

cateva poze


» Post actualizat in 22 Aug 2015 10:57

eu oricum voi face la fel ca anul acesta: voi pleca mai departe in Maramures si Moldova


» Post actualizat in 22 Aug 2015 11:55

Calatoria pe care am facut-o a strabatut 30 % din Romania si a insumat 2300 km si 13 zile.Vreau sa combat prin exemplul meu prejudecata ca Aprilia Pegaso 650 este proasta - nu a avut nici cea mai mica problema.Este adevarat ca am verificat-o inainte de plecare si nu am fortat-o pe drum deoarece am facut excursia de placere.

post-78987-0-89214500-1440240981_thumb.jpg

post-78987-0-43343500-1440240982_thumb.jpg

post-78987-0-18499600-1440240983_thumb.jpg

post-78987-0-55575100-1440240983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O excelenta propunere pentru anul viitor!

 

Normal ca n-avea Aprilica :nono: ce probleme sa-ti faca,atata timp cat respecti manualul si-i dai la timp tot ce are nevoie!

Cea mai lunga tura facuta de mine a fost de aproape 3.900 de km si n-am schimbat nici macar un bec la Aprilica!

Felicitari pentru toata tura! :10:

trei lucruri mi-au ramas in minte:

- Romania este o tara foarte frumoasa , in care daca vrei nu te plictisesti niciodata

- Am intalnit oameni de-a dreptul minunati

- Pe motor e "altceva"- lumea e mai vie si mai aproape de tine

 

O sa repet experienta , sper , in fiecare an , de acum in colo

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se stinge sigur martorul daca scoti borna de la baterie...cauta in manual procedura de intrare in meniul de diagnostic.....faci o punte intre 2 pozitii ale conectorului de diagnostic(e sub sa) pentru exact 12 secunde parca si dupa numeri felurile si durata aprinderilor si stingerilor becului....in functie de ele cauti in manual si afli exact problema....o rezolvi...dupa ce o sa iesi din meniul de diagnostic daca problema e rezolvata o sa se stinga si martorul....cel mai bine citesti in manual...procedura cat si codurile de eroare sunt descrise foarte bine... vezi sa nu fi intrat apa pe la filtru de aer...in acest caz dai jos si cureti tot corpul de admisie si schimbi filtrul de aer...mai poti verifica bobina fisa si bujia....dupa ce faci toate astea e posibil sa fie nevoie doar sa intri si sa iesi din meniul de diagnostic si o sa dispara si martorul aprins...nu mai o folosi asa cu martorul aprins...acum e pe niste setari de avarie si e posibil sa ai consum mare , plus alti parametri in pom....sa nu uiti sa mai verifici si sa completezi nivelul de elctrolit in baterie....succes..

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de service am vazut ca e foarte bine structurat si detaliat....daca nu ai doua manute stangi si ai rabdare sa citesti rezolvi sigur orice problema...

mainile stangi cu putina rabdare se pot face aproape drepte.

Insa clar manualul este cartea de capatai de aceea a fost si facut

» Post actualizat in 25 Aug 2015 13:48

-Este mult mai frumoasa cand ai timp sa o iei la detaliu!

-Clar,mobristii suntem un pic altfel decat ceilalti!

-Pe motor e altceva,dar si pericolele sunt total diferite!

 

Merita macar o experienta pe an,daca nu vreo 2-3!

pericolele sunt pretutindeni , important este sa faci tot posibilul sa -ti concentrezi atentia si bineinteles sa capeti experienta din multi km

» Post actualizat in 25 Aug 2015 13:51

incerc deseara

am trimis sper sa fi ajuns

» Post actualizat in 25 Aug 2015 14:35

Am gasit cheia!

attachicon.gif20150811_134427.jpg

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:58

P.S. Foarte frumoase pozele, Madalin! Multumim si ii multumim si Andreei!

salutare , ai reusit sa depistezi problema pe care ai avut-o?

» Post actualizat in 25 Aug 2015 14:51

sunteti de acord sa public filmuletul pe situl "pe.motoare.ro?cu poveste cu tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema la un Pegaso injectie...Relantiul imi sta pe la 1500 rpm dar nu sta acul fix, are o trepidatie sa ii spun asa si motorul nu are un sunet uniform se aude gen turatie scazuta, tuzatie crescuta, precizez ca am si un consun de 6.5-7/ 100 :( care ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema la un Pegaso injectie...Relantiul imi sta pe la 1500 rpm dar nu sta acul fix, are o trepidatie sa ii spun asa si motorul nu are un sunet uniform se aude gen turatie scazuta, tuzatie crescuta, precizez ca am si un consun de 6.5-7/ 100 :( care ar putea fi problema?

Salut,

Verifica intai sa ai aprinderea buna(bujie , fisa , bobina), curata sau inlocuieste filtrul de aer, si verifica si rampa de injectie.Eu aveam un oring ciupit la unul din injectoare.Cel mai bine scoti injectoarele afara si le verifici imprastierea.Daca picura, sunt infundate, sau nu imparastie uniform si corect ori le cureti, ori cauti 2 injectoare sh de citroen xara 1.4i...injectoarele sunt marca sagem....succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alin,

 

Nu am reușit sa depistez problema.

Ieri am fost la un prieten și am desfacut carburatoarele, m-am uitat la nivelul din camera de nivel constant și mi se părea prea mare.

L-am reglat cu un furtun transparent, am mutat siguranțele cuielor pe ultima poziție.

I-am făcut și schimbul de ulei cu aceasta ocazie, ca mi se parea ca aveam benzina în el, era nivelul peste maxim.

I-am pus filtru de aer nou, am pornit-o și după ce a mers câteva minute singura la ralenti, când o acceleram mai "violent" scotea fum negru. La ralenti nimic și nici la mers constant.

Nu știu ce are.. măcar nu se mai îneacă :)

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Verifica intai sa ai aprinderea buna(bujie , fisa , bobina), curata sau inlocuieste filtrul de aer, si verifica si rampa de injectie.Eu aveam un oring ciupit la unul din injectoare.Cel mai bine scoti injectoarele afara si le verifici imprastierea.Daca picura, sunt infundate, sau nu imparastie uniform si corect ori le cureti, ori cauti 2 injectoare sh de citroen xara 1.4i...injectoarele sunt marca sagem....succes...

Salut, am schibat bujia, aprinderea e buna, o sa verifica rampa si imprastierea. Iti multumesc pentru informatie. Te tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teorie de manual . Cand ai pornit la drum nu mai ai timp de ea . Intra in functiune senzori , instincte , conexiuni de care nici nu se mai scrie . Devii o simbioza om-masina-ambient calatorind in trecut - prezent - viitor simultan . Amintiri ale trecutului combinate simultan cu anticipari ale viitorului se formeaza si dispar cu viteze ce o depasesc pe cea a luminii . Treptat devii un hibrid ce-si depaseste conditia umana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...