Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

stie cineva unde pot gasi garnitura de chiulasa pentru Pegaso2? Are cineva o axa cu came de Pegaso2. Se mai poate gasi una noua pe undeva?

Mersi anticipat

Salutare!

Pai chiulasa a ramas aceeasi si la 2 si la Cube si la I.E.,poti sa gasesti noua teoretic.Vezi cat te costa,daca sare mult cauta un motor SH,iesi mai bine la toate capitolele (mai bine faceam si eu la fel..)

 

Bafta maxima!

 

Voua cat va consuma mobrele?

A mea ma cam sperie un pic,in afara consuma 6-7 depinde de sarcina si in oras 10 B) ,si carburile cica-s reglate.Totusi am gasit bujia un pic cam alba (dar asta denota un amestec sarac-din cate stiu eu,corectati-ma va rog).Postati si voi pareri,poate stabilim un "normal" pentru consum la Pegas.

 

S-auzim de bine! :) :)

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bafta la inmatriculare si bine ai venit printre noi :D :P :lol:

 

sper ca nu s-a schimbat nimik de anul trecut cu inmatricularea!

 

imi recomandati pe cineva pentru servisarea profi a motorului? ca io prefer sa bag niste bani in intretinerea corecta la inceput decat sa arunc bani multi pe reparatii ulterioare pentru ca m-am zgarcit la inceput... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Pai chiulasa a ramas aceeasi si la 2 si la Cube si la I.E.,poti sa gasesti noua teoretic.Vezi cat te costa,daca sare mult cauta un motor SH,iesi mai bine la toate capitolele (mai bine faceam si eu la fel..)

 

Bafta maxima!

 

Voua cat va consuma mobrele?

A mea ma cam sperie un pic,in afara consuma 6-7 depinde de sarcina si in oras 10 :lol: ,si carburile cica-s reglate.Totusi am gasit bujia un pic cam alba (dar asta denota un amestec sarac-din cate stiu eu,corectati-ma va rog).Postati si voi pareri,poate stabilim un "normal" pentru consum la Pegas.

 

S-auzim de bine! :D :P

 

nu se mai exprima nimeni legat de consum..? eu i-am facut consumu asa mai mult oras si putin afara si mi-a ieshit 8,5%. e bine?

bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no bun, oficial am intrat in clubul aprilistilor cu pegaso 650, pentru ca azi am luat numarul rosu si l-am pus pe motor.

 

intrebari:

 

1. de ce draq suna ca un motor in doi timpi, spart? io fac comparatia cu cei doi cilindri de la kawasaki er5, care suna mai rotund, iar evacuarea e mai silentioasa.

 

2. am observat ca, in oras, in treptele 2 si 3, imi zdrangane dintii pe la 3000 rpm, cand parca tot motorul intra in rezonanta - ce draq? e chestie de reglaj din carburator sau asa face animalul?

 

3. ma enerveaza pedalitza de schimbat vitezele, foarte moale, nu precisa, cum e la japonezul kawa. e chestie de reglaj din arc cumva?

 

4. becul de neutru imi face figuri - sunt momente cand nu mi se aprinde si ma pomenesc ca nu mai stiu in ce treapta am bagat si tre sa verific din ambreiaj daca is pe neutru sau nu; becul se aprinde cand dau un zvac la acceleratie... sa fie vreun contact?

 

5. nu se poate reseta kilometrajul partial????? am vrut sa il pun la zero cand i=am facut plinul, sa fac un calcul de consum, dar ciuciu...

 

6. am iesit pe autostrada soarelui la o tura mica si dupa un kilometru, pac, se aprinde rezerva. trag pe dreapta, dau robinetul pe "rez" si plec mai departe. dupa 300 de metri tuseste si se opreste motorul in mers! am crezut ca m-a lasat sistemul electric :friends: in fine... dupa niste secunde tampite, realizez ca trebuia sa dau robinetul pana la orizontala, nu la diagonala in dreptul marcajului "rez"... deci tampenie: de ce nu are litrometru, cum am la kawa? probabil intrebare retorica, nu?!

 

7. mi-a placut zvacul motorului la drum intins, are resurse clar mai multe decat kawa er5. pe la 120 ajunge fara probleme, pana la 140 tre putin efort si lasat mai jos capul, peste 150 nu am trecut, ca batea un vant cam taricean si, oricum, nu sunt ahtiat dupa viteza. dar in oras parca se plafoneaza rapid, tre sa schimb vitezele urgent, ca la un diesel :crack: daca ajung la 3000 parca se supara...

 

8. surpriza: are doar 5 trepte de viteza.... la kawa aveam 6 si erau foarte ok

 

9. sunt regele gropilor in bucuresti :bounce: vivat! misto suspensia, dar oare cat o sa ma tina pana cand o sa inceapa sa curga uleiul din amortizoare daca trec cu nonsalanta peste orice obstacol? cat de rezistenta e furca? (am vazut ca e upside down, daca nu ma insel)

 

10. se gasesc bujii? am intampinat oaresce probleme la pornire si de doua ori mi s-a oprit motorul pe loc, in intersectii... banuiesc ca de la bujii.... sau de la aprindere... sper ca nu e electromotorul...

 

11. frate, temperatura urca imediat la jumate, la 80 de grade! ba chiar putin peste... e normal? inteleg ca o fost cald azi, dar la kawa nu mi s-a aprins never becul (nu are indicator analogic pentru temperatura apei), nici cand o forjez cu nesimtire in aglomeratie. si mi s-a intamplat sa porneasca electroventilatorul dupa ce opream motorul! nu-mi afecteaza bateria?

 

12. cand e pericol de ardere a garniturii de chiulasa? motorul are 23000 la bord si vanzatorul zicea ca s-a dat numai la drumuri lungi cu ea, a facut spania, franta, deh, ca un neamt care se respecta... ma gandesc ca temperatura aia la apa urca prea tare, totusi...

 

13. se reglaza cumva suspensia spate, sa o cobor nitel? cat sa ajung cu talpile complet pe pamant :banana: m-as simti mai ok, desi acum nu pot zice ca am probleme cand opresc motorul... ajung binisor cu partea din fata a labei piciorului pe asfalt... adica motorul e ok ca inaltime pentru cei 1,75 m ai mei... dar na :peace: poate e chestie ca azi am mers prima oara cu el si o sa ma acomodez?

 

14. italienii astia is tampiti?? am o cheie pentru ignition, una pentru rezervor, una pentru sha, una pentru valize... la kawa aceeasi cheie are toate functiile, ce naiba...

 

15. e voie sa o spal la spalatorie? cu jet de apa... tre sa o curat putin, ca e prafuita rau de pe drumul de germania :D si o mai si curs benzina de la busonul masinii care tracta remorca, de o improscat carena fata si amortizoarele de la aprilia!

 

altceva nu stiu ce sa mai zic acum, sunt primele impresii dupa prima zi, deci e clar ca tre sa ma mai acomodez cu ea. sfaturi, sugestii, orice e binevenit, ca, sincer, mai mult de 30 de pagini din topicul asta nu is in stare sa citesc intr-o tura :P un lucru ma seaca: parca nu as vrea sa ma despart de kawa... japonezii astia, nu?

post-18257-1213382597_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt:

 

1. e motor ROTAX

2. ti s-a parut tie

3.vii la mine si verifici pe alt pegaso (la salajan la piata bucuresti(asta ca nu am vazut la tine in profil de unde esti))

4.probleme cu contactul sau nepozitionare corecta la neutru

5.ai un buton in stanga iesit in afara pe bord care trebuie rasucit cu incredere langa becurile de bord (6 din poza anexata)

 

 

6. retorica...

7. ... cum sa se plafoneze rapid?.... :crack:

8. doar 5 multumeste-te cu ele :peace:

9.foarte rezistenta dar in functie de uzura simerigurilor... , eu am reparat amortizorul spate

10. da

11. asa tre sa fie la pegaso 75-85 max.

12. peste 6000 turatie

13.da, depinde de ce model ai... se desurubeaza piulitele cat mai sus.

14. neamtu te-a pacalit :banana: io am una pentru contact, sa si rezervor si una pentru valiza

15. io am spalat-o dar am lasat-o sa se scurga bine!!!!!

16. va urma :bounce: :friends:

 

auziti..mobrele voastre tzacane? a mea se cam aude un tzacanit destul de tare! poate fi de la supape? trebe reglate?

 

 

Și a mea țăcăne, mai ales la pornire. Presupun ca e decompresorul. Deocamdată nu am de gând să o desfac.

 

asa tacane motorul ROTAX

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt:

 

asa tacane motorul ROTAX

 

hai sa ne intelegem..tzacane cam tare :friends:

si am un tutorial de reglat supapele la un bmw f650....poate cumva acest tzacanit dac e de la supape sa imi influenteze si consumul? adica nu imi scade sub 8,5% indiferent de turatii si de drum intins sau oras..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ne intelegem..tzacane cam tare :friends:

si am un tutorial de reglat supapele la un bmw f650....poate cumva acest tzacanit dac e de la supape sa imi influenteze si consumul? adica nu imi scade sub 8,5% indiferent de turatii si de drum intins sau oras..

 

am manualul daca il vrei al meu consuma 6-7% max(7% cu tras tare de el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.... am si eu un pegaso care are 60 000km stie cineva cat mai duce acest motor???? :friends: i.am schimbat doar garnitura de chiuloasa..sa.i schimb si distributia???? voi ce sfat imi dati'?

 

sfatul meu este sa citesti tot topicul, cand ai timp, si dupa aceea sa pui intrebari daca nu ai gasit raspuns la intrebarea pe care o ai.

 

face figuri distributia? cand a fost schimbata ultima data?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt:

 

1. e motor ROTAX

2. ti s-a parut tie

3.vii la mine si verifici pe alt pegaso (la salajan la piata bucuresti(asta ca nu am vazut la tine in profil de unde esti))

4.probleme cu contactul sau nepozitionare corecta la neutru

5.ai un buton in stanga iesit in afara pe bord care trebuie rasucit cu incredere langa becurile de bord (6 din poza anexata)

6. retorica...

7. ... cum sa se plafoneze rapid?.... :bigstar:

8. doar 5 multumeste-te cu ele :P

9.foarte rezistenta dar in functie de uzura simerigurilor... , eu am reparat amortizorul spate

10. da

11. asa tre sa fie la pegaso 75-85 max.

12. peste 6000 turatie

13.da, depinde de ce model ai... se desurubeaza piulitele cat mai sus.

14. neamtu te-a pacalit :clap: io am una pentru contact, sa si rezervor si una pentru valiza

15. io am spalat-o dar am lasat-o sa se scurga bine!!!!!

16. va urma :laugh: :cheers:

 

1. deci tzacanitul este normal...

2. chestia cu rezonanta am intalnit-o si la 140 la ora, dar probabil ca tine tot de functionarea rotaxului

3. mi-am updatat profilul :P dar tot nu ai zis daca asa e pedalitza sau e vorba de reglat vreun arc ceva

4. neopzitionare corecta la neutru a schimbatorului?

5. am invartit de el... dar mi-a fost teama sa aplic "increderea" la rasucire :P tnx

6. deci la orice drum mai lung trebuie neaparat sa fac plinul... rezerva cati litri inseamna?

7. sa explic ce inteleg eu prin plafonare: daca la 2000 rpm trage in acceleratie, pe la 3000 si ceva parca nu mai trage la fel de tare si urla prea mult, deci mi se pare ca se plafoneaza si imi cere sa schimb treapta. inca nu imi dau seama daca ma influenteaza prea mult zgomotul evacuarilor

8. ata ete...

9. o sa verific uzura simeringurilor, tnx

10. k, sunt sigur ca se gasesc bujii :) dar problemele de pornire sau oprirea motorului pot fi cauzate de bujie?

11. mda, tot asa mi-a zis un preten cu f650, dar s-a mirat ca porneste electroventilatorul cand o opresc si tine cam mult

12. ieri am dus-o undeva la 5300 sa zicem, pe autostrada, cam 150 la ora. mai mult de atata nu bag! :) uleiul are consistenta f buna, nu are semne de apa deloc, deci ma gandesc ca garnitura e f ok. dar poate or fi alte semne?...

13. aprilia mea este cube, din 2003

14. mda... chestia este ca sunt doua randuri de chei. cheile erau prinse, pereche, de cate o chestie din plastic... deci de la firma, ca sa zic asa. no, poate o fi schimbat el butucul? in fine... nu conteaza, e doar ciudat sa umblu cu manunchiul de chei :)

15. dupa care tre dat cu spray din ala special prin punctele esentiale, nu? ma interesa ce parti trebuie evitatate, daca se da cu jet de apa + ce spray trebuie folosit si pe unde (kawa am curatat-o cu aer comprimat, cand era desfacuta in service)

16. deocamdata urmeaza un checking la yoshi (de la kaore) si apoi un drum lung sa vad daca am facut afacere buna. :)

 

numa bine si o bere cu prima ocazie pentru rabdare

 

Bun venit!

Dupa ce o sa te obisnuiesti cu ea o sa iti placa. :)

 

om vedea :) in teorie ma tentau foarte mult calitatile, in practica ma streseaza micile neajunsuri :) dar, na, vara mai e lunga inca, deci... s-ar putea sa ai dreptate

 

intrebare (din nou!):

- cam cati km pe zi se poate merge in regim relaxat cu motorul asta, fara a obosi excesiv? ma bate gandul sa fac un drum bucuresti - sighet, dar ma gandesc ca poate tre un pitstop peste noapte la cluj :) stiu ca depinde de rezistenta fiecaruia, dar intreb orientativ, din experienta voastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa raspund la doua dintre intrebarile voastre: cea legata d consum si cat poti sta p mobra la un drum mai lung. deci: la un drum d 500 km cu o viteza medie d 100km/h > 5.5/100km....peste aceasta viteza mi se pare destul d obositoare si dupa aprox. 300 - 350 km nu prea mai simti sezutul :cheers:...acum depinde si c pauze faci p drum...skimb putin subiectul , zicea cineva sa ne vedem si noi adat' la o bere fara alcool , care ia initiativa?>>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare mare nelamurire!

carburatorul la pegaso fiind dublu corp, de fapt 2 carb., trebe sincronizate sau nu? se deschid ambele la fel de mult? parerile sunt impartite, si vreau sa le aud si pe ale voastre :cheers: inca ma lupt cu un consum de 8,5%!

astept pareri si sper sa o rezolv ca sa nu va mai stresez cu consumul meu! sa o am cat de cat pregatita ca pe 28 tre sa bag un drum de CJ-GJ si parca cu 8,5% nu imi vine:D

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei hai sa iau io initiativa si vin cu prima propunere:

 

 

daca e frumos afara sambata viitoare si mergem la Belciugatele cca 30 km in afara bucurestiului spre branesti.

 

CINE ESTE PENTRU?

 

numa bine si o bere cu prima ocazie pentru rabdare

 

apropo de armuri la preturi rezonabile ca tot am vorbit noi azi :

 

poate te lipesti

 

/index.php?...=200257&hl=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare (din nou!):

- cam cati km pe zi se poate merge in regim relaxat cu motorul asta, fara a obosi excesiv? ma bate gandul sa fac un drum bucuresti - sighet, dar ma gandesc ca poate tre un pitstop peste noapte la cluj :cheers: stiu ca depinde de rezistenta fiecaruia, dar intreb orientativ, din experienta voastra

 

Rezerva inseamna 5 litri.

Am facut ture de 450-500 km intr-o zi(cu multe opriri pentru fotografii,etc) fara sa simt oboseala,dar cred ca poti face 150-200 km fara sa cobori de pe ea.Fiul meu insa spune ca se simt in scaritele din spate vibratii care dupa un timp deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei hai sa iau io initiativa si vin cu prima propunere:

 

 

daca e frumos afara sambata viitoare si mergem la Belciugatele cca 30 km in afara bucurestiului spre branesti.

 

CINE ESTE PENTRU?

 

moto8 pe lista :cheers:

 

chiar asa, fa o lista care sa fie actualizata cand se mai lipeste cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...