Madalin Pribu Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 ms. Asta ar insemna sa desfac tot motorul. Da cine il mai pune la loc, ca nu sunt mecanic . O sa ma gandesc si la varianta asta sa verific si acolo. ms mult . Poate ii dau de cap sau sa vad un mester bun prin Bucuresti Te-as fi trimis eu la baietii astia dar, ca orice baietii buni si priceputi, acum sunt in Anglia, la o reprezentanta Renault. Inainte sa te uiti la rulmentul ala, mai ia-le o data prin excludere, nu de alta dar Gica asta, cand a desfacut motorul, i-a sarit un arculet si a stat doua zile sa vada de unde este. Si era de meserie. In alta ordine de idei, in majoritatea serviceurilor sunt numai jepcari care cer 75 de lei pe ora de manopera (unul prin Filaret), 80 de lei la Piata Progresul, 214 lei la BMW (cu TVA!!!!). Eu cred ca daca ai un garaj si scule potrivite, plus manualele de service, te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Te-as fi trimis eu la baietii astia dar, ca orice baietii buni si priceputi, acum sunt in Anglia, la o reprezentanta Renault. Inainte sa te uiti la rulmentul ala, mai ia-le o data prin excludere, nu de alta dar Gica asta, cand a desfacut motorul, i-a sarit un arculet si a stat doua zile sa vada de unde este. Si era de meserie. In alta ordine de idei, in majoritatea serviceurilor sunt numai jepcari care cer 75 de lei pe ora de manopera (unul prin Filaret), 80 de lei la Piata Progresul, 214 lei la BMW (cu TVA!!!!). Eu cred ca daca ai un garaj si scule potrivite, plus manualele de service, te descurci. eu as zice sa nu se bage la motor dacat daca are incredere in el si ii place sa mestereasca , aaaa si multa rabdare si studiu.Nu merge altfel Eu momentan invat pentru ca stiu ca ma asteapta momentul cand o sa intru in motor , dehh varsta mobrei.Cred ca ma lkasa si pe mine fray-ul fasaie in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Ms baieti. Acu daca pentru rulmentul ala trebuie sa sparg tot motorul, clar nu ma bag, si clar nu renteaza sa o plimb prin service-uri aiurea si sa ma cheleasca de bani. Solutia : am gaurit capacul de la rezervor ulei dupa cadru. Musteste foarte putin pe acolo se pare iar in airbox din cate am vaz sunt doar vapori. Eu zic ca este cea mai buna solutie si rapida si eficienta si fara bani . Mai verific uleiul, mai completez. Ms mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Ms baieti. Acu daca pentru rulmentul ala trebuie sa sparg tot motorul, clar nu ma bag, si clar nu renteaza sa o plimb prin service-uri aiurea si sa ma cheleasca de bani. Solutia : am gaurit capacul de la rezervor ulei dupa cadru. Musteste foarte putin pe acolo se pare iar in airbox din cate am vaz sunt doar vapori. Eu zic ca este cea mai buna solutie si rapida si eficienta si fara bani . Mai verific uleiul, mai completez. Ms mult oricum Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata. Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere. Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 eu as zice sa nu se bage la motor dacat daca are incredere in el si ii place sa mestereasca , aaaa si multa rabdare si studiu.Nu merge altfel Eu momentan invat pentru ca stiu ca ma asteapta momentul cand o sa intru in motor , dehh varsta mobrei.Cred ca ma lkasa si pe mine fray-ul fasaie in mers Nashpa cu frei-ul ala. Nu de inlocuit, ci de cost, 100 euro. Iar in ceea ce-l priveste pe Marius, cu uleiul, eu n-am zis ca-i rulmentul, ci doar ca altii au avut beleaua asta. Si au descoperit dupa ce au pus cap la cap si rezolvat toate celelalte variante mai simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata.Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere.Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie Posibil sa fie ulmentul.Restul au fost verificate, am mai verificat acu inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Nashpa cu frei-ul ala. Nu de inlocuit, ci de cost, 100 euro. Iar in ceea ce-l priveste pe Marius, cu uleiul, eu n-am zis ca-i rulmentul, ci doar ca altii au avut beleaua asta. Si au descoperit dupa ce au pus cap la cap si rezolvat toate celelalte variante mai simple. nu e nashpa , e doar timpul , insa am presupus .Nu am probleme la pornire dar fasaie , se aude la relanty , Cat despre Marius e bine sa fie cat mai multe pareri insa problema de functionare a unui motor nu e chiar simpla si are nevoie elemente concrete care nu pot fi constatate decat la fata locului, asa ca : trebuie sa elimine deficientele pe care le poate rezolva singur , iar in impas va apela la mecanici, asta e » Post actualizat in 05 Oct 2015 14:57 amr 29 » Post actualizat in 07 Oct 2015 08:58 Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata. Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere. Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie despre asta vorbeam. http://www.eco-metabond.ro/produse/solutie-curatat-motorul/metabond-cl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Salut. Posesor de F650 cu acelasi motor. Intra pe f650.ro si vezi si acolo discutii despre uleiul din airbox. Cred ca sunt dintre primii cu aceasta problema care a stat vreo 6 luni pe tuşă până s-o rezolv. Daca motorul are undeva peste 100.000 km poate sa apara o problema cu un semering de pe arborele de echilibrare a motorul.Aerisirea carterului se face prin mijlocul arborelui de echilibrare, apoi prin acel furtun care duce in airbox. Acel semering nu lasa uleiul din carter sa pătrundă pe circuitul de aerisire. Semeringul costa 3 lei dar motorul se desface complet. Eu am facut reparatia acum 5-6 ani si mă lasă un pic memoria dar cred ca semeringul se afla sub rulmentul de pe arborele de echilibrare. Aici aici si o discutie din Anglia cred. Hai bafta si numai bine.http://faq.f650.com/FAQs/CounterBalanceSealFailureFAQ.htm Vezi ca ai o schemă si semeringul e nr.13. Daca nu stii sa desfaci motorul mergi la un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Salutare! M-a sunat un amic din Braila care n-are cont aici, dar are o problema de care eu n-am mai auzit: a gasit cateva picaturi de ulei in vasul de expansiune, in antigel. are cineva idee de unde or proveni? Omul zica ca motorul merge ok, ca nu e de la garnitura de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 E clar garnitura,mai ales daca e Aprilica dupa 1997. E BMW din 95. Dar daca era garnitura, nu dadea fum alb pe teava? Adica nu intra antigelul in ulei? Doar asa, cateva picaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Nu neaparat.Cum e uleiul in rezervor(cadru),nu are "caimac" de cafea ness? Omu s-a uitat si cica e ok uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 E clar inceput de garnitura dusa.Urmeaza si caimacul,dar mai incolo,zic eu. in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa.Chiar daca nu are ciupituri se poate sa se fi tasat , timpul , si astfel ne gandim la bancul cu timpul ... Nu se pot vedea neconformitatile garniturii decat daca desfaci ciuloasa , practic uleiul vine dinspre piston -interior catre , orificiile din inima blocului motor , si probabil presiunea fiind mai mare a uleiului , logic s-a strecurat ulei in antigel si nu invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Deci daca numai acolo se pot intalni,nu e garnitura? cu siguranta , da Eventual poate sa stranga cu cheia dinamometrica ,la forta trecuta in manual ,suruburile de prindere , poate rezolva asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa. Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor. Corect, are dreptate Mircea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 http://www.metabond.ro/produs+metabond-4t.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil. esti cam dur !dar ce avea in el ,ce produs de la Metabond , cum ai constatat ? Uzura , mazga probabil era a motorului si fostul proprietar a incercat sa il resusciteze cu Metabond ,,,, dar la un mort nu-i poti face nimic , parerea mea.Nu poti scapa de durerea de masele cu o frectie la calcai , asa ca pana in momentul de fata esti singurul contra, restul sunt toti multumiti , si nu le iese fum albastru , si nici mazga n-au Editat Octombrie 13, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge. Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge. Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei. am intrebat , de fapt mi-a fost recomandat ,eu personal nu am folosit inca insa daca te uiti la produsele lor acestea se aplica pt un anumit tip de actiune si nu la motoare praf.Asa ca daca fostul proprietar a incurcat borcanele , i-a facut mai rau motorului.E clar ca era un dobitoc pentru ca utiliza Metabond pt a-l tine in viata, e ca si cum i-ai da unui bolnav de cancer morfina ca sa nu-l mai doara in loc sa il operezi. Produsele de la Metabond sunt facute pentru motoare perfect fuctionale pentru a le improspata, imbunatatii sau mentine performatele , nu pentru a le repara Nu am intalnit pareri proaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Da-l naibii de Metabond. Hai cu la multi ani! Sa ne traiesti, sa fii fericit si mereu calare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 "LA MULTI ANI!" nepoateee...si sa prinzi suta de ani calare in saua motocicletei, voios si sanatos si la punga gros! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 La multi ani fericiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
44KOX Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 La multi ani! Sanatos si fericit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Multumesc tuturor pentru urari! Va doresc si voua multa sanatate , drumuri bune si sa ne intalnim cu bine in fiecare an cat mai multi ca e mare lucru sa ai oameni minunati in jur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.