Patrick_M Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Verifica incarcarea, rezistenta la pipa bujiei, schimba benzina. Astea sunt cele mai ieftine operatiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Mizerie in benzina- carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Am injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Mihai, "Da" fum pe evacuare? Daca da, verifica filtrul de aer, e posibil sa fie infundat. Eu asta am patit anul trecut in drum spre Baia de Aries. Pana mi-am dat seama au trecut 2 ore.. in care am dat carburatoare jos si toate cele ) Daca nu, verifica daca se inroseste evacuarea la ralenti si daca rateurile sunt pe admisie. Daca rateurile sunt pe admisie, inseamna ca mobra ta trage aer fals. In acest caz, ia un spray (deodorant, spray de frane, ce vrei tu) si pulverizeaza spre flansele de admisie, pe exterior, pe langa injectoare/inainte de clapetele de acceleratie. Daca motorul incepe sa se tureze, e clar ca trage aer fals si ai vreo flansa crapata/montata incorect/sarita din locas cumva. Altfel, mai sunt multi alti pasi de verificat Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 [...] Multumesc! Pentru inceput o sa schimb filtrul de aer, bujia si fisa de bujie, pe care oricum trebuia sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Multumesc! Pentru inceput o sa schimb filtrul de aer, bujia si fisa de bujie, pe care oricum trebuia sa le schimb. Daca vrei sa pui o bujie NGK iridium, iti dau eu. E noua, am mers doar vreo 500 km. Le luasem in septembrie dar nu mi-au placut, am trecut tot pe normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Multumesc, dar din ce am inteles bujiile Iridium nu sunt cele mai potrivite pentru motoarele noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Va salut. In sfarsit am fost contactat de cei de la service si.. vestile nu sunt cu mult diferite de ce ma asteptam. Rezolvarea problemei ar fi undeva la 550£ pt inceput ( cat sa imi faca motorul sa porneasca) apoi daca vor mai fi alte chetsii stricate dupa.. alti bani in plus. In pretul asta ar fi inclus electromotor, flywheel+ rulmentul respectiv, solenoidul ( nu stiu dc.. ca abia am pus unu nou) si garnitura de la capacul alternatorului. In situatia de fata ma gandesc sa o iau acasa si sa urmez sfaturile cu " motoarele de aprilia nu sunt f complicate si il poti face si singur" Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 nu ai reusit sa il rezolvi pana acum. l ai avut acasa si ai fost nevoit sa ajungi la service. cam mare factura( f mare, poate rezolvi cu piese sh ceva), dar nah...nu stiu ce e bulit as zice sa te rezumi la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Salut, Nu ,ca l-a schimbat.Sper sa aiba grija de ea macar cat ai avut tu . Toate cele bune in UK ! Multam! Sper sa se bucure de ea cat mai mult. Acum e PH 06 SMI Fac si eu ce pot. I-am schimbat ieri placutele de frana de pe fata si suruburile de la cricul central, care se strambasera si din cauza lor statea motocicleta foarte stramba cand o puneam pe cricul central. Multi km fericiti inainte! Am citit in urma ca ai avut o problema cu un conector de la pompa de benzina - fix aceeasi chestie mi s-a intamplat si mie, de altfel si singurul moment in care m-a lasat in fata blocului cu casca-n mana si buza umflata. Vezi poate ai cum sa strangi/fixezi papucul ala mai bine sa nu o mai ia la plimbare din cauza vibratiilor. EDIT: apropo de problema pe care o ai acum - ia verifica din nou conectorul ala, ca parca asa mi-a facut si mie pana sa nu mai faca contact de tot. Daca tot umbli la rezervor, scoate benzina din el si vezi sa nu ai apa - daca ai apa, verifica busonul rezervorului sa fie ok garniturile de acolo si gaurile de scurgere, sa nu se infundat din nou, mama lor. Multumesc! Pentru inceput o sa schimb filtrul de aer, bujia si fisa de bujie, pe care oricum trebuia sa le schimb. S-a dus deja fisa? Era schimbata acum un an, in Aprilie, impreuna cu bobina de inductie. Apropo de asta, vezi ca bobina de inductie e asa ceva: http://www.yoyopart.com/oem/6698857/renault-7701479027.html. Bobina e identica dpdv tehnic cu aia folosita la Pegaso, dar cu prinderile usor diferite si diferenta enorma de bani (aprilia cerea vreo 800 de lei pe piesa, eu am dat pe undeva pe la 100), iar fisa e una auto, de dacie parca. Mi-a spus mecanicul ca a trebuit sa improvizeze ceva la prinderea fisei in bobina - iti zic ca sa stii la ce sa te astepti, vezi si tu ce e pe acolo. » Post actualizat in 28 Apr 2016 19:48 Nu ma mai lasa sa dau cu edit: Si pentru ca e injectie, verifica sa ai presiune in rampa injectoarelor. Daca nu ai, contactele sunt ok si ajunge curent la pompa, inseamna ca trebuie sa schimbi pompa de benzina. Ceea ce nu e chiar rau, ca o sa iti mearga dupa aia indicatorul de rezerva (e stricat senzorul din rezervor, care e integrat in tot ansamblul ala cu pompa de benzina). Ah, trebuie si bec la indicatorul de rezerva, parca nu mai avea... ) Editat Aprilie 28, 2016 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Va salut. In sfarsit am fost contactat de cei de la service si.. vestile nu sunt cu mult diferite de ce ma asteptam. Rezolvarea problemei ar fi undeva la 550£ pt inceput ( cat sa imi faca motorul sa porneasca) apoi daca vor mai fi alte chetsii stricate dupa.. alti bani in plus. In pretul asta ar fi inclus electromotor, flywheel+ rulmentul respectiv, solenoidul ( nu stiu dc.. ca abia am pus unu nou) si garnitura de la capacul alternatorului. In situatia de fata ma gandesc sa o iau acasa si sa urmez sfaturile cu " motoarele de aprilia nu sunt f complicate si il poti face si singur" Ce parere aveti? Draga Iulian, iti spun sincer ca-mi crapa creierii in cap si sunt curios cu cat ai cumparat tu motocicleta aia. Nu de alta, dar ceea ce spui tu, de la mecanici citire, nu sunt deloc defectiuni minore, ba chiar majore, as spune. O Aprilia Pegaso fara electromotor, fara freewhell, e tocmai buna de dezmembrat. Cum sa dai 700 de euro pe reparatie cand poti sa o iei din Italia sau Romania cu 8-900 de euro? Ma rog, fiecare face ce vrea. In alta ordine de idei, rulmentul ala unisens, freewheel, care costa in jur de 100 de euro, nu are nici o treaba cu faptul ca nu porneste motorul. Ala, cand se strica, prezinta alte simtome: invarte electromotorul in gol, nu mai da peste cap pistonul. In nici un caz nu este vorba de ce zici tu, ca practic nu se invarte nimic. Daca de vina este electromotorul, asa cum ti-au zis specialistii, nu trebuie inlocuit cu totul. De obicei se duc carbunii care nu costa o avere. Stiu asta pentru ca tocmai a patit-o un prieten cu un KTM 640 si l-a costat la service 100 de lei reparatia electromotorului, adica vreo 20 de euro. Inca o data iti zic ca la banii astia dati pe reparatii, mai bine o faci pachet si o trimiti vanzatorului dupa care cauti una care macar sa mearga. Ca de schimbat componente, ai timp. Intr-adevar, se schimba si freewheel-ul si toate partile mai scumpe, dar conform manualului de service, cam la 30-40.000 km. Poti sa-ti faci un caietel si sa notezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Buna dimineata . Sa incep cu.. sa aveti un Paste fericit si cu asfalt uscat. Bun... Am luat decizia si... am desfacut-o singur. In alta ordine de idei, am luat o presa pt scos freewheel-ul + freewheel-ul ( am sa fac cateva poze sa imi spuneti -in cazul in care stii- daca trebuie sa il schimb) Toata treaba cu scosul mi-a luat 45 de min (in cond in care m-am co!t putin in jurul motorului) DE INTERES CIVIC Pentru a desface rulmentu unisens : Bagi a4a sau a5a, piciorul pe frana-spate si apoi cu o cheie pe masura invarti de surubul ala pana se face suficienta tensiune in lant si cedeaza surubul. NU EXAGEREZI SI SE FACE PRIN SOCURI ( de preferat sa bati putin in surub sau dai niste WD40 ori caldura inainte sa desfaci) Un semn bun a fost ca a iesit usor ( asta inseaman ca motorul nu s-a supraincalzit si nu a "sudat" surupul de ax). Nu raspund pentru ce vi se poate strica. Acum am urmatoarele variante. Il repar singur (desfac tot motorul, il voi verifica si il voi curata putin in acelasi timp) sau cumpar partea de jos a motorului ( doar carcasa +rulmentii din interior) cu 30 Lire. Acum am aruncat o privire la piston si camera de ardere. Rog sa va da-ti o parere (sper buna) despre ce vedeti. Mult noroc. P.S. ar trebui un topic DOAR CU probleme si rezolvarea lor pt Aprilia Pegaso 650. Editat Aprilie 30, 2016 de IulianPEG*650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) 'Acum am aruncat o privire la piston si camera de ardere. Rog sa va da-ti o parere (sper buna) despre ce vedeti. Mult noroc." Daca acolo se vede capul pistonului si camasa ( camera de ardere este alta -se afla in chiuloasa unde sunt capetele de supape -acea semicalota) , nu arata bine ; ori pozele nu sunt relevante. Practic suprafata cilindrului trebuie sa fie aproape perfect neteda iar capul pistonului fara gauri... Editat Aprilie 30, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Acum am urmatoarele variante. Il repar singur (desfac tot motorul, il voi verifica si il voi curata putin in acelasi timp) sau cumpar partea de jos a motorului ( doar carcasa +rulmentii din interior) cu 30 Lire. Acum am aruncat o privire la piston si camera de ardere. Rog sa va da-ti o parere (sper buna) despre ce vedeti. In primul rand, bravo! Totusi nu e nevoie sa blochezi motorul cu frana de picior, are un orificiu pe partea opusa, scoti un surubel, blochezi ambielajul, dar astea sunt detalii. Ma bucur ca ti-ai facut curaj! Doi la mana, nu trebuia sa mergi atat de departe, pana la desfacut tot motorul, trebuia intai diagnosticat cum trebuie defectul. Dupa atatea posturi, eu tot nu mi-am dat seama ce simptome are Invarte, nu invarte. Trei: pozele nu sunt cele mai de calitate, dar vad niste ciupituri pe cilindru sau ce sunt petele alea negre? In rest arata bine. Daca acolo se vede capul pistonului si camasa ( camera de ardere este alta -se afla in chiuloasa unde sunt capetele de supape -acea semicalota) Greseala 1. Camera de ardere e delimitata in partea superioara de chiulasa si in partea inferioara de piston. Cauta definitii mai exacte. Greseala 1 a mea; cred ca am inteles ce voiai sa zici... Adica sper. Ba n-am inteles.Ma dau batut imi explici si tu mai pe indelete , nu arata bine ; ori pozele nu sunt relevante. Greseala 2. Sau hai sa zicem semigreseala, pozele nu sunt prea clare. De ce nu ar arata bine? Practic suprafata cilindrului trebuie sa fie aproape perfect neteda Greseala 3. Te referi la 'zgarieturile' alea? iar capul pistonului fara gauri... Eu nu vad gauri... Editat Aprilie 30, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 ... » Post actualizat in 30 Apr 2016 11:35Va doresc tuturor sa aveti parte de sarbatori cu bine , multa bucurie , si liniste in suflet ! Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Si ce ai demonstrat cu poza aia? Ca una are scris si una nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Ce e pe cilindru e ok, procedeul se numeste honuire si e facut ca sa pastreze pelicula de ulei fina pe cilindru cat despre capul pistonului, "miroase" a supape indoite/sparte. Asta daca nu a intrat altceva, cumva, in admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Ce e pe cilindru e ok, procedeul se numeste honuire si e facut ca sa pastreze pelicula de ulei fina pe cilindru Iegzact! Totusi tipul nostru a prins niste negreli in poze, par a fi ciupituri, dar la fel de bine poate fi un artefact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Poa' sa fie artefact (daca te referi la ciupituri vechi) dar daca erau vechi erau acoperite de funingine pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Mulț'ani pt păreri. Acum.... Direct de la capra. Pozele cred ca spun tot. Probabil știți voi cum se numește ca eu nu am nici o idee. Era pe laterala motorului.. Poziționa lanțul. Este topit și supapa de presiune pt ulei ce duce spre lant(poza 3) este defecta( are o bila metalica în capătul fin interior. DC s-ar topi nebunia aia? Temperatura f ridicata a uleiului? » Post actualizat in 30 Apr 2016 14:55 Astea sunt pozele. » Post actualizat in 30 Apr 2016 14:58 se pare ca denumirea ar fi.. ghidaj pentru lantul de transmisie. Care ar fi motivul si ce altceva s-ar putea strica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 te sfatuiesc s-o vinzi piese,nu glumesc! iei alta care merge... iar acolo e distributia , transmisia e la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 se pare ca denumirea ar fi.. ghidaj pentru lantul de transmisie. Care ar fi motivul si ce altceva s-ar putea strica ? Lant slab, uzat inegal, intinzator stricat etc. Vezi daca ai si alte urme pe cilindru/chiulasa. Daca ai urme si sunt superficiale nu e problema. E mai costisitor sa continui munca la motorul asta, dar daca faci treaba buna, macar stii ce ai in el, fata de a relua experienta de a cumpara o alta motoreta etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 dragi colegi, scot la vanzare aprilia mea /index.php?/topic/737638-aprilia-pegaso-650/ multumesc pt tot sprijinul pe care mi l-ati acordat pana acum va urez asfalt uscat si sper sa ne vedem chiar daca am schimbat firma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Am reusit ieri sa ajung la Lacul Vulturilor. Sunt supranatural de incantat. Maine pun si cateva poze, acum postez de pe telefon. Editat Mai 2, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salut prieteni. Am reusit sa mai fac cate ceva la Pegaso si.. din una in alta am ajuns sa am vesti bune si rele. Bune: - Intinzatorul ( care este pe baza de presiune a uleiului cred) a fost pus invers de catre un " ISTET" Motiv pt care s-a stricat ghidajul. - Cilindrul si pistonul + segmentii sunt in stare impecabila ( cateva urme verticale pe piston dar superficiale) Mersi CATRANEL - Supapele sunt intregi, fara uzura indoite sau alte stricaciuni. - daca tot am desfacut tot motorul voi schimba si toate garniturile Rele: Cam multa pilitura in motor (nu stiu cat de normal trebuie sa fie) - La axul de misca pistonul ( imi scapa numele) situat in partea de jos a motorului, este ca un fel de distantier in bratul pistonului care arata destul de ciudat (voi incerca sa fac o poza) - Cel mai IMPORTANT va trebui sa pun pe punct toate rotitele de pompa de ulei, lant si ce mai este pe acolo. Cu alte cuvinte se pare ca ma incatrez intr-un buget de bun simt si castig ceva experienta in plus. Aveti ceva sfaturi in ceea ce priveste lucrurile rele? Va multumesc. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.