Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am sa incerc bateria imediat cum ajung acasa (probabil imi va lua cam 2-3 ore sa se incarce)

 

Mihai, si care a fost rezoplvarea? Unde ai avut contact imperfect si ce ai facut? Eu ma gandesc sa nu fie exact la placa pompei problema( unde intra firele) am auizt multi care au avut problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut la piesa care face trecerea din interiorul rezervorului spre exterior. Daca de acolo e problema iti spun dupa cum am rezolvat, ca e mult de scris. Am mai postat pe aici inainte, a fost fix de 1 ianuarie, ca atunci am stat de ea (daca ai chef sa cauti postarea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudatenia ce mai mare... pompa veche- o pun la baterie direct si se invarte destul de bine.

pompa noua - o pu n direct la baterie se invarte si mai bine 255L/H - 4,25L/min

Nu am reusit sa gasesc nici-unde care este puterea pompei de pegaso. Stie cineva?

 

Acum mai ramane doar varianta cu contact imperfect pe undeva. :-? Voi incerca sa gasesc postarea lui Mihai dar sper sa nu fiu nevoit sa umblu acolo .. si poate este doar releul.

Cum as putea sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat (nu imi e rusine sa zic ca nu ma prea pricep cu aparatul de masura) daca trece curentul prin cabluri.Cablul de negativ de la pompa face figuri. Cand merge cand nu. L-am taiat,lipit pus izolant termic si cam atat. acum sta ceva mai bine, primeste curent dar nu sunt multumit. Se poate scoate doar cablul respectiv?? ma gandesc la ceva de genul.. sa incalzesc cablul?


» Post actualizat in 18 Aug 2016 20:40

Interesanta varianta ta cu Plastic topit la pompa. Chiar sunt curios daca ai mai umblat la ea de atunci ? In mare pare o operatiune relativ simpla(asta daca nu atingi celelalte fire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai problema e ca firele nu circula continuu dintr-o parte in cealalta. Piesa aia are in interior un perete cu niste contacte rotunde pe care vin lipite firele si de acolo se dezlipesc. Eu am scos tot materialul ala dinauntru si acolo am turnat plastic topit. Mi-am dat seama ca e ceva putred acolo pentru ca firele au culori diferite, deci ceva se intampla pe parcurs si am banuit ca acolo ar fi contactul imperfect.

 

De atunci a mers perfect, nu mai face figuri de niciun fel. Am adoptat solutia asta pentru ca piesa noua, originala, costa cam 70€ din ce imi aduc eu aminte.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aveam prin gospodarie niste preforme de PET-uri de Coca Cola. Practic e acelasi plastic ca la PET-uri, doar ca un pic mai dens. Le-am tocat, le-am topit si le-am turnat acolo.

 

Am verificat acum, piesa costa 50 de lire si are codul AP8124941.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire.

 

Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal.

 

Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza)

si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire.

 

Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal.

 

Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza)

si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa?

Verifica canaua! la mine asta a fost problema! Nu debita cat trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah baieti, acu 2 saptamani am vazut in Vama Veche un Pegas misto, parca era din Cluj... Care erati? Ca mai era un pic si-i desunflam rotile....

Pai e normal? Eu sa vin cu conserva, pt ca Caponordica s-a betejit inexplicabil? Si Pegasul ala prapadit sa stea bine-merci in Vama... Ce bafta au unii!!!

 

Si mai arata si bine....

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment am pus o poza sau poate doua cu un model de Aprilia folosit inca si acum/astazi de o anume parte a politiei italiene dintr-o regiune anume a Italiei. Modelul era .... ghici care : Aprilia Pegaso . De ce crezi tu @ Kapo di cAprilia ca politia aia nu avea Caponord si avea Pegaso ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important element al intalnirii aprilistilor il reprezinta oamenii frumosi pe care i-am cunoscut. Asa a fost si anul trecut , tot asa anul acesta si sper ca legatura dintre noi sa se pastreze. Cu stima prieteni !

 

Va salut de departe. Am incercat sa particip si eu dar planetele nu au stat la lociul lor. Poate data viitoare. FELICITARI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ura!!! A pornit bestia! După ce am schimbat lanț de distribuție, pompa de benzina noua care a se potrivește, am pus tot pompa veche, am lipit firele de la pompa de benzina... Una peste alta A PORNIT. Bun, am mer cu ea 15km și din nou aceiași problema. Se aprinde becul de la ulei în bord și se taie alimentarea. Bateria se încarcă f bine, uleiul urca în rezervor dar nu mai este tras în motor. AJUTOR! filtrul de la ulei este curat, ambele. Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ar trebui.

Azi am scos uleiul din ea, am mai avut cam max 1 litru in otor si restul in cadru. total 2.2L. deci era cantitatea care trebuia. Doar ca surpriza cea mare a fost ca.. tot uleiul era foarte inchis la culoare si cu piilitura in el. Nu am facut decat max 20 km de cand am schimbat uleiul. Ce motiv ar fi pentru schimbarea asta a culorii atat de rapid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilitura, de la ambielaj probabil. Cum ziceam, se monteaza si asta dupa anumite masuratori, nu chiar asa 'la ochi'. Plus cine stie ce nu mai merge ok, nu te-ai gandit si tu sa intorci motorul la mana, daca tot l-ai avut pe banc, sa urmaresti pompe, pinioane, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...