IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am sa incerc bateria imediat cum ajung acasa (probabil imi va lua cam 2-3 ore sa se incarce) Mihai, si care a fost rezoplvarea? Unde ai avut contact imperfect si ce ai facut? Eu ma gandesc sa nu fie exact la placa pompei problema( unde intra firele) am auizt multi care au avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Eu am avut la piesa care face trecerea din interiorul rezervorului spre exterior. Daca de acolo e problema iti spun dupa cum am rezolvat, ca e mult de scris. Am mai postat pe aici inainte, a fost fix de 1 ianuarie, ca atunci am stat de ea (daca ai chef sa cauti postarea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Si cu binevointa lui Madalin...de la plecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ciudatenia ce mai mare... pompa veche- o pun la baterie direct si se invarte destul de bine. pompa noua - o pu n direct la baterie se invarte si mai bine 255L/H - 4,25L/min Nu am reusit sa gasesc nici-unde care este puterea pompei de pegaso. Stie cineva? Acum mai ramane doar varianta cu contact imperfect pe undeva. :-? Voi incerca sa gasesc postarea lui Mihai dar sper sa nu fiu nevoit sa umblu acolo .. si poate este doar releul. Cum as putea sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ia un aparat de masura si verifica pe fiecare cablu (parca is 4) daca tot ce intra iese pe partea cealalta. Doar la piesa aia, zic, cea care face trecerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am verificat (nu imi e rusine sa zic ca nu ma prea pricep cu aparatul de masura) daca trece curentul prin cabluri.Cablul de negativ de la pompa face figuri. Cand merge cand nu. L-am taiat,lipit pus izolant termic si cam atat. acum sta ceva mai bine, primeste curent dar nu sunt multumit. Se poate scoate doar cablul respectiv?? ma gandesc la ceva de genul.. sa incalzesc cablul? » Post actualizat in 18 Aug 2016 20:40Interesanta varianta ta cu Plastic topit la pompa. Chiar sunt curios daca ai mai umblat la ea de atunci ? In mare pare o operatiune relativ simpla(asta daca nu atingi celelalte fire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Pai problema e ca firele nu circula continuu dintr-o parte in cealalta. Piesa aia are in interior un perete cu niste contacte rotunde pe care vin lipite firele si de acolo se dezlipesc. Eu am scos tot materialul ala dinauntru si acolo am turnat plastic topit. Mi-am dat seama ca e ceva putred acolo pentru ca firele au culori diferite, deci ceva se intampla pe parcurs si am banuit ca acolo ar fi contactul imperfect. De atunci a mers perfect, nu mai face figuri de niciun fel. Am adoptat solutia asta pentru ca piesa noua, originala, costa cam 70€ din ce imi aduc eu aminte. Editat August 19, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Adevar graiesti. Cu ocazia asta voi face si ceva poze. Am o senzatie ciudata ca o sa ajute si pe altii. Mai exact ce fel de plastic ai folosit pentru a umple la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Pai aveam prin gospodarie niste preforme de PET-uri de Coca Cola. Practic e acelasi plastic ca la PET-uri, doar ca un pic mai dens. Le-am tocat, le-am topit si le-am turnat acolo. Am verificat acum, piesa costa 50 de lire si are codul AP8124941. Editat August 19, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 SA fie sanatosi. Nu mai dau un ban in plus ( sper) Stie cineva care este puterea unei pompe de benzina la pegaso 650 ie 2002? Am luat una de 255L/H dar mi se pare putin cam puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Salut baietii! Am de vanzare una bucata Pegas din '94. Cine este interesat, sa nu ezite sa ma contacteze pm ori la tel. 0741182474. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire. Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal. Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza) si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire. Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal. Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza) si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa? Verifica canaua! la mine asta a fost problema! Nu debita cat trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 A mea este p[e injectie, nu am nimic de genul asta Mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 A mea are probleme cu amestecul, merge putin cam inecata... vezi sa nu fie la fel si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Mah baieti, acu 2 saptamani am vazut in Vama Veche un Pegas misto, parca era din Cluj... Care erati? Ca mai era un pic si-i desunflam rotile.... Pai e normal? Eu sa vin cu conserva, pt ca Caponordica s-a betejit inexplicabil? Si Pegasul ala prapadit sa stea bine-merci in Vama... Ce bafta au unii!!! Si mai arata si bine.... Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) La un moment am pus o poza sau poate doua cu un model de Aprilia folosit inca si acum/astazi de o anume parte a politiei italiene dintr-o regiune anume a Italiei. Modelul era .... ghici care : Aprilia Pegaso . De ce crezi tu @ Kapo di cAprilia ca politia aia nu avea Caponord si avea Pegaso ? Editat August 24, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Pentru ca Pegaso sunt mai usor de manevrat la viteze mici si au un consum mai bun. E si acelasi motiv pentru care pulitia romana are (mai nou) Polo si nu Phaeton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Neam prost! Ma scot daca spun ca a fost o eroare de tastare? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Mnaa,noi stim c-ai facut-o deliberat... Sa nu mai spui nimanui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Cel mai important element al intalnirii aprilistilor il reprezinta oamenii frumosi pe care i-am cunoscut. Asa a fost si anul trecut , tot asa anul acesta si sper ca legatura dintre noi sa se pastreze. Cu stima prieteni ! Va salut de departe. Am incercat sa particip si eu dar planetele nu au stat la lociul lor. Poate data viitoare. FELICITARI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Ura!!! A pornit bestia! După ce am schimbat lanț de distribuție, pompa de benzina noua care a se potrivește, am pus tot pompa veche, am lipit firele de la pompa de benzina... Una peste alta A PORNIT. Bun, am mer cu ea 15km și din nou aceiași problema. Se aprinde becul de la ulei în bord și se taie alimentarea. Bateria se încarcă f bine, uleiul urca în rezervor dar nu mai este tras în motor. AJUTOR! filtrul de la ulei este curat, ambele. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Diavolu. Dute cu ea la exorcist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Sa stii ca ar trebui. Azi am scos uleiul din ea, am mai avut cam max 1 litru in otor si restul in cadru. total 2.2L. deci era cantitatea care trebuia. Doar ca surpriza cea mare a fost ca.. tot uleiul era foarte inchis la culoare si cu piilitura in el. Nu am facut decat max 20 km de cand am schimbat uleiul. Ce motiv ar fi pentru schimbarea asta a culorii atat de rapid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Pilitura, de la ambielaj probabil. Cum ziceam, se monteaza si asta dupa anumite masuratori, nu chiar asa 'la ochi'. Plus cine stie ce nu mai merge ok, nu te-ai gandit si tu sa intorci motorul la mana, daca tot l-ai avut pe banc, sa urmaresti pompe, pinioane, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.