Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Eu folosesc Yacco 500 MVX 15 w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Azi mi-a venit ghidonul Editat Iulie 21, 2016 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Hai cu intrunireaaaaaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Asa, cu intrunirea, apelul de seara! Cristi cu Mirela - o camera de doua locuri. Eu cu Andrea - camera doua locuri. Adi si Dana (prieteni din Bucuresti) - camera patru sau trei locuri. Asta pentru ca exista si camere cu patru paturi. Manu cu Madalina ( camera doua locuri sau cort) BMW 650 GS. Mony a zis ca vine cu masina. Nu conteaza, il rog sa confirme. Acum, am sa va rog sa completati care mai vine in casa si care la cort! Numarul meu de tel e 0730.660.418 PS: Am V-Strom 1000 DL, iar sotia mea, Andrea, BMW 1200 GS. Nu intrebati ce cautam la Intrunirea Aprilistilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Eu la cort...din pacate (sau din fericire) vin fara sotie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0 Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers. Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 (editat) http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0 Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers. Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002 In cazul in care te gandesti sa o inlocuiesti, eu cred ca merita. Costa putin, eu am luat-o pt a mea si am schimbat-o oricum: http://www.ebay.co.uk/itm/New-Intank-EFI-Fuel-Pump-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001-2004/262224931534?_trksid=p2141725.c100338.m3726&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150313114020%26meid%3D7b968ad346df491383c0193f6e4e96ed%26pid%3D100338%26rk%3D1%26rkt%3D29%26sd%3D161870553912 Nu mai porneste dupa ce ai asamblat motocicleta ? Sau Nu mai porneste dupa ce deja te-ai plimbat cu ea si motorul este rece? Atentie mare la socul ala care defapt controleaza manual prin cablu o vana ce lasa mai mult sau mai putin aer sa intre. Recunosc ca am dus motocicleta la United Motors si dupa ce au stat cu diagnoza pe ea, nu stiu exact ce i-au facut dar porneste la sfert acum motorul rece fiind. Editat Iulie 24, 2016 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Vezi sa nu faca contact imperfect la trecerea aia din rezervor spre afara! La mine asa a facut si s-a rezolvat ieftin si bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Am ansalmblat tot motorul ( ca de obicei mai ramane cate ceva in plus, o saiba care vinea pusa pe axul schimbatorului de viteza [ afecteaza grav daca nu este pusa?]) Si apoi nu a mers. Acum nu vrea sa par necunoscator( dar voi parea) insa cred ca pentru inceput ar fi bine daca as apasa si butonul de contact ( ala mare si rosu) ma gandesc ca poate asa o sa inceapa sa de-a si curent in pompa Nu am mai avut aseara timp sa verific dar o voi face astazi. Andrei... Cat de bine te impaci cu noua pompa si cum ai rezolvat cu sistemul de fire ( care ies din placa pompei)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Prietenii stie de ce ! Mirela vine cu Beta Euro 350 si io cu Aprilia Shiver 750. Completare. Mestere,participi la intrunire? Nu stiu, deocamdata mai am ceva de lucrat la Aprilia. Daca o rezolv, vin, daca nu, nu. Nu as putea sa fac atatia km cu Fazerul, ca ma lesina... Oricum, daca o sa vin, as veni singur pentru ca jumatatea mea mai buna lucreaza. Si fiind singur, probabil as dormi la cort. De aia nu am zis nimic pana acum, inca nu sunt sigur ce o sa fac. Am ansalmblat tot motorul ( ca de obicei mai ramane cate ceva in plus, o saiba care vinea pusa pe axul schimbatorului de viteza [ afecteaza grav daca nu este pusa?]) Si apoi nu a mers. Acum nu vrea sa par necunoscator( dar voi parea) insa cred ca pentru inceput ar fi bine daca as apasa si butonul de contact ( ala mare si rosu) ma gandesc ca poate asa o sa inceapa sa de-a si curent in pompa Nu am mai avut aseara timp sa verific dar o voi face astazi. Andrei... Cat de bine te impaci cu noua pompa si cum ai rezolvat cu sistemul de fire ( care ies din placa pompei)? Daca ai sti tu ce sperietura dracului mi-am luat eu in varf de munte, la 20 km de civilizatie, ca nu imi mai pornea motocicleta... (ca sa vad dupa aia ca era oprita din kill-switch) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Stie cineva cu pot fi scoase acesti "pini" de la pinioane? Se pare ca ori sunt lipiti in carcasa ori sunt blocati in carcasa ... dar cu siguranta nu pot fi scosi. Ce am patit? pai am avut " problema" cu pompa de benzina( VERIFICATI BUTONUL "QUICK-SWITCH " sa fie ON. Am incercat sa o pornesc si invartea f greu. Stiam de cand am montat ca pinul este prea fix pe pinionul ce este dupa axul electromotorului si se invartea ceva meu greu ( am zis ca poate merge asa) SE PARE CA NU. Deci.. ceva idei va rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Da-i la automat cu capacul scos. Vezi ce zice. Ce nu inteleg eu, pinii aia nu erau asa si inainte? Da-le putin luciu cu niste smirghel de 1500-2000 si WD40 si zi mersi ca au doar 1.5cm diametru, daca ai sti la ce motor si cata frecangeala si smirghel am folosit sa bagam un pinion din asta pe un ax doar ca... era imens Editat Iulie 26, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Asta am facut. Am scos capacul si am dat la automat. Se inverte de 2-3 ori ( ca si inainte) dar de data aceasta cand pun degetul pe pinionu este foarte fierbinte. De aici si concluzia ca nu se invarte suficient de usor. Inainte am avut alta carcasa de motor. PE care o am acum este noua ( SH) si a venit cu pinii respectivi deja montati. Eu as vrea sa scot acei pini ( defapt doar 1 din ei) si sa il inlocuiesc cu cei pe care ii aveam. Ma gandesc la varianta cu flacara?! Este vre-un risc major? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Salutare! Vând pachet piese aprilia pegaso 2003 Sa galerie evacuare etrier fata airbox cadru spate bidon antigel bobina aprindere pedala frana relee comenzi elect stanga plus plasticele care se văd in poze 400 de lei + transport plastice Editat Iulie 26, 2016 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 stie cineva care sunt simtomele unui lant de distributie slabit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Asta voiam sa intreb si eu, ma intereseaza destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Asta voiam sa intreb si eu, ma intereseaza destul de mult. Zornaie. Uneori ralanti instabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Poate sa sara de pe punct? sa strice pistonul de tensionare a lanutului? sare peste pinioanele axelor cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Orice e posibil, depinde cat de rau s-a tras de motor inainte sa piceAm auzit de un caz cu distributia sarita de la punct, motorul pornea, tinea ralantiul, dar in sarcina murea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Am auzit de un caz cu distributia sarita de la punct, motorul pornea, tinea ralantiul, dar in sarcina murea. 4 in linie suna ca V, tragea greu de la 3000 in sus, mecanicu' i-a schimbat uleiu si a trimis-o acasa:"asa face toate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 4 in linie suna ca V, tragea greu de la 3000 in sus, mecanicu' i-a schimbat uleiu si a trimis-o acasa:"asa face toate" Fix motivul pentru care mor de nervi ca nu am de unde sa fac rost de interfata de diagnoza... a mea capra (pegaso 650 IE din 2001) merge "usor" inecata si porneste ceva mai greu dimineata; din pacate trebuie sa o duc la United sa puna testerul pe ea... eu nu prea am cum sa umblu la nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) Din pacate smecheriile astea aveau niste rezistente cu care se tot juca lumea. Eu nu m-am prins de ce, insa... Nu merge cu o interfata USB bluetooth si ceva cablu adaptor pt. aprilia si torque pt. android sau... autodata nu stiu ce foloseau astia pe al bmw? gen: http://www.ebay.com/itm/TUNE-ECU-CABLE-LEAD-APRILIA-ADAPTOR-REMAP-YOUR-CAPONORD-FUTURA-RST-MOTORBIKE-/380823704808?hash=item58aadc94e8:g:iDEAAOxyVaBS3w56 Editat Iulie 28, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Ma intreb daca merge si pe Peggy. Vad ca in lista sunt doar doamnele mature, de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 asta am gasit si eu... ar merita incercat desi eu personal nu as risca sa dau ceva peste cap in calculatorul injectieiMai gasisem undeva o schema de conectare a pinilor pentru interfata vag-com (parca tot cu cip ftdi merge si aia), dar nu am gasit decat ceva soft pentru remapari de motoare de 1000... aveti idee cam ce costuri presupune un reglaj de injectie la United? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Nu dai nimic peste cap cu o interfata de diagnoza. Problema e sa imperechezi interfata cu calculatorul ca sa citesti eroari sa vezi parametri de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.